Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 327 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 323
Uživatelů: 4
Celkem: 327

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: motor a olej
tagy:
AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2008
Příspěvků: 3 | Témat: 1

25.09 2008 18:25


zdravim,mam 80 1.9tdi 66kw,rv 94,ma najeto kolem 250000km.vymenil jsem olej a ujel asi kolem 2000km a potom mi zacal strikat olej mezi filtrem a motorem.vymenil jsem filtr a dela to to samy.nevim jestli sjem ho tam nedal nejak blbe,daval jsem ale pozor aby se tesneni nejak neskriplo.jo jeste kdyz mi menili ten olej pred 2000km tak ho tam dali vic nez meli.muze to mit nejakou souvislost?
nahoru

sponzor





25.09 2008 18:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 22.3. 2008
Příspěvků: 2448 | Témat: 40

25.09 2008 18:32


Ahoj, A nemas treba strzenej zavit? Nebo nemas nedopatrenim dve gumycky? nekdy se stava ze ze staryho filtru zustane prilepena..
To je jediny co me ted napada.....Jinak VITEJ

Jinak mozno jeslti ji HOD* o hodne moc tak ti to tlakuje
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2008
Příspěvků: 3 | Témat: 1

25.09 2008 18:58


zavit neni strzenej a ani gumycka tam nezustala.co jsi myslel tim ze tlakuje?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 22.3. 2008
Příspěvků: 2448 | Témat: 40

25.09 2008 19:09


pokavad ho tam DAS* hodne tak kdyz tak zvysis tlak v motorovem prostoru a tim tlaku (popripadne me nekdo opravte) uz jsem takhle vydel vystreleny gufera na ojnici ale toho tam daly o dost vic nebo mas neco z olejovym cerpadlem....a nebo ti odesel pretlakovy ventil
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

25.09 2008 19:19


a není tam náhodou moc velký tlak? třeba nefachčí ventil tlaku.Který by se měl otevřít při vyšším tlaku oleje .Nevím je to můj názor, třeba se tu ozve nějaký mechanik.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

25.09 2008 20:21


No mě teda napadá vadný nebo zaseklý regulační ventil tlaku oleje.Chce to vyšroubovat,vyčistit pístek a uvidíš..Jen teď přesně nevím kde ten regulator v bloku je.. Ještě mě napadlo,jestli tam nemůže jít nějak tlak z turba..?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

25.09 2008 20:35


NOVON:
No mě teda napadá vadný nebo zaseklý regulační ventil tlaku oleje.Chce to vyšroubovat,vyčistit pístek a uvidíš..Jen teď přesně nevím kde ten regulator v bloku je.. Ještě mě napadlo,jestli tam nemůže jít nějak tlak z turba..?

Tak nevím jestli jsem blbý ale teď jsem to tu psal a Rofus dokonce taky .
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

26.09 2008 19:43


rocky33:

Tak nevím jestli jsem blbý ale teď jsem to tu psal a Rofus dokonce taky .

Nepruď 'ROCKY BALBOA'
nahoru

sponzor





26.09 2008 19:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

26.09 2008 20:05


Tak že jsem se bavil s mechanikem a řikal změřit tlak oleje..Může totiž být vadne těsnění pod hlavou a tlačit tlak do olejového kanálu,nebo vadné kroužky na valcích..Může toho být více..třeba i prasklá hlava:-(..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2008
Příspěvků: 3 | Témat: 1

30.09 2008 14:35


tlak oleje mi zmeri v servu,nebo jak?a co ten ventil,nevite nekdo kde je ?hlava je tam pul roku a byla nova tak nevim,mozna muze byt vadna. diky
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

30.09 2008 19:12


lukaslorenzo:
tlak oleje mi zmeri v servu,nebo jak?a co ten ventil,nevite nekdo kde je ?hlava je tam pul roku a byla nova tak nevim,mozna muze byt vadna. diky

Jo,tlak oleje by ti měli změřit v každém lepším servisu,i tlaky ve válcích..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

26.10 2013 19:20


Obnovím tohle téma, když jsem se tady dočetl o tlaku oleje, který zrovna řeším
Jaký tlak mazání oleje je u 1,9TDI, motor 1Z na volnoběh, při studeném motoru? (jestli je teda rozdíl mezi studeným a teplým motorem)
Sehnal jsem si tlakoměr přímo na to určený a byl jsem upozorněn, že není nejpřesnější (nevím co očekávat), ale snad nebude rozdíl v rozsahu desetin nebo jo?
Jaká hodnota by měla být, nebo rozsah?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

26.10 2013 19:50


urcite to nie je v desatinach, tlak za studena / tepla je v rozsahu niekolkych barov..za studena to tlaci "plny" tlak(viac ako 5), za tepla ti na volnobeh klesne co ja viem mozno na 2 bary...(strielam)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

26.10 2013 19:55


No, mě jde hlavně o hodnotu hned po startu za studena. Ale i hodnota tlaku za tepla se hodí
Zítra budu měřit a hned budu vědět. Klepou mi nejspíš hydra/hydro, hned po startu za studena, ale stačí trošku přidat plynu a je klid. A za tepla je ticho.
Tak mám pifku na slabý tlak oleje což pak ukazuje na ucpané sítko ve vaně.
Ale že to nemám řešit, pro klid duše si to radši změřím.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

26.10 2013 20:11


+80´ teplota oleje a 2000 ot/min. tlak 2,0 bary.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

27.10 2013 8:13


Bojuš:
Klepou mi nejspíš hydra/hydro, hned po startu za studena, ale stačí trošku přidat plynu a je klid. A za tepla je ticho.


Normální stav staršího motoru.
nahoru

sponzor





27.10 2013 8:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

27.10 2013 9:41


Satan Coupe:


Normální stav staršího motoru.


Jj, na tom se shodli všichni, které jsem oslovil. Že je to běžné u těchto motorů a když zvuk za teplého motoru utichne není co řešit.
Ale pro klid duše si chci změřit tlak mazání. Škoda, že majitel předemnou nenapojil zbylé dva přídavné budíky z benzínové verze (tlak a teplota oleje). Hned bych to měl snažší Ale tohle je na pořadníku oprav/ůprav.
Na mě je docela motor hlučný a to má najeto poctivých "jen" 198.800km

Správně udělám, když napojím měřák namísto tohohle čidla, že?

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

27.10 2013 15:47


Bojuš: No můžeš i tam nebo mrkni,jestli nemáš zezadu na hlavě špunt na imbus..Nevím jak diesly,ale benzíny ho tam mají.Tam je měření ještě přesnější,bo to měříš až na hlavě..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

27.10 2013 17:26


NOVON:
Dík za radu. Špunt na imbus tam je
Jen jsem nic nenaměřil i při přidání plynu. Měřák né že není ůplně nejpřesnější, on neměří vůbec jak jsem se nakonec dozvěděl, ale stejně jsem ho zkusil a ručička se ani nehla.
Protože ho v práci nepoužívají, tak ho ani nenechali opravit. Ale půjčit mi ho půjčili
V ůterý ho vezmu v práci k hydraulikářům ať se mrknout kde je zrada. Možná ucpaná hadička, možná nefunkční manometr. Oni si poradí.
Jinak olej se tam dostává už podle toho jak mi pak vyteklo oleje při odtočení hadice.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

07.11 2013 17:28


Měření se odkládá než seženu jiný tlakoměr. Na tomhle je ucpaná hadička, nebo je v ní nějaký ventil či co.... Nejde ani v jeden směr profouknout stlačeným vzduchem ani protáhnout drátem. Hned tak novou/funkční neseženu.
Ale zatím nevzdávám
Ten motor je hodně a nepříjemně hlučný!
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

07.11 2013 19:58


Hoši, vy tady plantáte páté přes deváté

Tlak oleje závisí na teplotě motoru, stavu motoru a jiných parametrech.

Viskozita oleje zase ovlivňuje jeho průchod motorem, mazací výkon apd.

Takže když ráno zaklepou hydroštely, je to tím, že po vypnutí motoru řídký olej stekl všechne do vany a po startu mu nějakou dobu trvá, než ho olejové čerpadlo natlačí na patřičná místa. Čím opotřebovanější motor, tím je tento jev delší.
Jak rychle tam bude závisí na mnoha faktorech.

Tlak oleje u studeného motoru může být také různý, ale obecně by se měl pohybovat mezi 4-6 bary při volnoběhu.

U teplého motoru se vlivem roztažení materiálů a změnou mnoha faktorů tlak změní při volnoběhu na 1-2 bary, ale neměl by klesat pod 1, výjimečně 0,5 bar, ale rozhodněš ne níže. Zároveň by měl být tlak u zvýšených otáčkách cca 3-4 bary bezproblémů dosažitelný.

Novone: A ty nikomu neraď, ať se vrtá do regulátoru tlaku, protože i když ty to víš, tak ne každý ví, že ten blbý šroub, pružina a kulička je nastavená na určitou hodnotu tlaku, ať to pak složí zpět.

Tohle neplatí, pokud je tato pozice předpětí pružiny konstrukčně daná a nelze ji měnit, ale i tak jsme zažil plno případů, že to složili buď špatně, nebo kuličku ztratili apd.

Kdo maže, ten jede, zdar
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

07.11 2013 20:09


sniper:
Když jsi tady načnul regulátor tlaku. Je možné, že nefunguje na 100%. Nevím teda jestli je možné, aby se nějak pokazil...

Ono to klepání je šílené! Každý mě hned upozorní na to, že se mi někde u motoru třepe nějaký kryt Má to doslova ten zvuk!
Dokud se motor nezahřeje na 90 stupňů, tak to třískání nepřestane.
Je to v místě jak je zakroužkované, tam to je slyšet. Jde to prostě z motoru, když se zvuk mění v závislosti na otáčkách.

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

07.11 2013 20:16


Bojuš: Regulátor tlaku se pokazit může. Nejčastější příčiny je prasklá pružina, bordel pod sedlem kuličky, vytlačené sedlo apd. Nevím ale přesně kde a jak vypadá u tvého motoru.
A klepání tvého motoru může mít plno i jiných příčin a nemusí to být nutně tlakem oleje, např velmi vysoký předvstřik. Začalo ti to vyloženě mlátit až po výměně toho oleje a filtru?
Pokud si tím nejsi jistý, tak s tím nejezdi.

Každopádně kdyby jsi měl tlak malý, máš na motoru tlakové spínací čidla, která by tě upozornila na malý tlak, samozřejmě pokud fungují.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

07.11 2013 20:40


Čidlo snad funguje, když se při otočení klíčku rozvítí kontrolka mazání a po nastartování zhasne, tak musí fungovat, je tak?

Kdyby se tímto způsobem, jak píšeš, pokazil regulátor tlaku, tak to právě musí mazat, takže tam problém nebude. Tudíž ani měřit tlak mazání teď není aktuální.

Kravál to dělalo i před výměnou oleje. Právě jsem na to upozorňoval při koupi auta, že motor je i na diesla hodně hlučný.
Bývalý majitel to řešil přidáním Aditiva* do motoru. A teď když jsem vyměnil olej a nedal ho tam, tak to možná dělá větší kravál. Ale že by aditivum bylo řešení....?
Odjel jsem na tom už 1.500km a v pohodě. Je fakt, že mi trošku nesedí chod motoru. Ten je ůdajně chipovaný v něměcku. Tomu dvakrát moc nevěřím. Chipovaný je, určitě to není v základu (66Kw), protože jede neskutečně, když se mu šlápne. Ale mám pifku na to, že je přidřené Turbo*. Usuzuju jen podle chování turba, které jednou kopne a pak nic nebo kopne a pořád tlačí, ale je to možná jen špatný chip a tím pádem by to mohlo ukazovat na vysoký předvstřik, jak píšeš.
Vážně si tím nejsem jistý a teď mě trošku strašíš i Ty Určitě omezím jízdy. Stejně mi co nevidět končí technická a tu budu dělat až na jaře. Na Zimu to neřeším a cabro bude odpočívat.
Na jaře se chystám na měření výkonu k TDIfun a budu vědět jak na tom motor je.
nahoru

sponzor





07.11 2013 20:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

07.11 2013 20:54


Bojuš: Nemáš pravdu, když na kuličce není odpor, není tlak
Čím větší odpor pružiny, tím větší tlak v systému, takže např. prasklá pružina, nebo smítko pod kuličkou a jsi bez tlaku.

Ale nemyslím si, že by tohle byl tvůj případ. Každoádně to svěř mechanikovi, který se vyzná a ví, změř hodnotu předvstřiku a jiných veličin. Ten rachot může způsobovat cokoli nehledě na fakt, že nikdo z nás tady ten zvuk neslyšel.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

07.11 2013 21:08


Taky si teď nemyslím, že by byl malý tlak mazání.
Bude to tím vysokým předvstřikem a celým tím chipem motoru. Nechci předbíhat, jen to tomu nahrává. Při malých otáčkách do cca 1.800ot/min motor "cuká", ale né nějak moc. Jako by se motoru nelíbily ty malé otáčky a dusily ho. Jako by byl spíš poladěn na výkon ve vyšších otáčkách....kde to jede solidně.
Prý je to poladěno jen softwerem, ale to se mi nechce věřit. Já měl tolik ůprav na A4 a nejelo to tak jak tohle cabro.
Ale být to vysoký předvstřik, tak to tříská pořád, ne? Myslím tím, ikdyž je na motoru 90 stupňů a jede na volnoběh. Samozřejmě s přidáním otáček se předvstřik mění.
Za studena to na volnoběh tříská. I při teplotě 80 stupňů na volnoběh to tříská. Stačí jen trošku přidat a je klid. Krásný a typický zvuk TDI*, který nevadí a neurazí
A při 90 stupních je klid i na volnoběh.
Mít teď na to peníze, tak se vydám hned k TDIfun a hned bych mohl vyvrátit nebo potvrdit tuhle doměnku, že je špatně udělaný chip.

Pokud bude čas, zítra ten zvuk natočím a hodím sem na něj odkaz
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

07.11 2013 21:11


Bojuš: Hodnota předvstřiku se mění i s teplotou motoru. Ten předvstřik ti změří kdokoli, co umí trochu zacházet s diagnostikou.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

07.11 2013 21:20


Jj, ale najít někoho kdo tu diagnostiku bude mít a bude ochotný se mi věnovat. Teď už nechci zajíždět s autem někam daleko.
Už při koupi cabra jsem věděl, že s ním navštívím TDIfun. Už jen proto, aby mi změřil výkon motoru, zda je vše o.k., ale popřípadě ho i doladil, být tam špatný chip. Takže když už k němu pojedu, tak musím počítat i s případnou ůpravu softu (5.500kč), nejen se změřením na brzdě (1.200kč).


(Ale kdyby se tady kdo nabídl s diagnostikou a změřením, domluvíme se. Nejlíp fakt to třinecko, záleží...)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

08.11 2013 15:52


Odkaz na video se zvukem mého motoru. Jde mi o ten třaskavý zvuk na volnoběh, při trošce přidání plynu hned zmizí. Je to slyšet na jednom z videí.
Budu vděčný za každou radu a pomoc s vyřešením o co tam go.
Název videa je: Zvuk motoru 1Z, TDI*
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Očividně je to problém mechanický, takže bych si ho i snad sám dokázal pak vyřešit. Pokud je řešení přes software (narážím na nápad, že to může být vysoký předvstřik), tak bych rád kdyby se někdo našel a pomohl mi s tím.
Nemám v okolí nikoho koho bych oslovil co se týče diagnostiky.
Naposledy upravil Bojuš dne 11.11 2013 16:28, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

08.11 2013 19:18


Bojuš: No paráda

Takže předvstřik určitě ne, to skutečněš rezonuje nějaký plech, alespoň podle zvuku z toho záznamu.
Odekluj to a pozoruj, zkus se vším co jde trochu pohýbat, přidržet atd.
Víc se po netu s tím udělat nedá...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email