Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 524 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 521
Uživatelů: 3
Celkem: 524

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 5.10. 2010
Příspěvků: 305 | Témat: 38

24.02 2011 19:18


Ahoj, chtěl jsem poprosit o pár rad zkušenějších ohledně údržby B6ky. Mám 1.8T quattro* se 120kW. Najeto mám cca 95 500km a teďka budu chtít dělat výměnu všech možných náplní a filtrů a rád bych dal broučkovi to nejlepší

Olej jsem rozhodl podle debaty níže, tedy Mobil 1 ESP* 5W30. Pak nevím, zda mám měnit olej i v převodovce, protože mi nepřijde, že by to nějak zlobilo a nevím v kolika km je výměn doporučená.

Velkou otázkou je mi ale olejový filtr, palivový filtr a vzduchový filtr. Máte nějakého favorita, který nezklame?

Koukal jsem, že olejový filtr dělá i K&N a to platí samozřejmě i o vzduchových.

http://www.sportovni-filtry.cz/kn-olejovy-filtr-hp3001-p-18293.html
nahoru

sponzor





24.02 2011 19:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

24.02 2011 19:22


Ted sem kupoval palivoví(MAHLE FILTER), vzduchový(BOSH), olejový(BOSH) a svíčky. celkem to dělalo nějakých 860kč (teta sleva
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.10. 2010
Příspěvků: 305 | Témat: 38

24.02 2011 20:07


Kdepak jsi sehnal olejovy a vzduchovy od Bosche?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

25.02 2011 0:02


taky me to ceka na jare...jsem zvedav na odpovedi
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

25.02 2011 7:46


Kazaam: Já osobně bych tam dal normální filtry od Bosch-u a alej aby splňoval specifikaci...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

25.02 2011 8:35


Olejovej beru jen hengst.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

25.02 2011 9:09


pasa: Co to je, to slyším porvé...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

25.02 2011 9:20


Zdravím Kazaame. Je hezký, že chceš svý lásce dopřát to nejlepší, ale myslím, že zrovna ve filtrech příliš ustřelit ani excelovat nemůžeš.
Pokud chceš opravdu pečovat důkladně, tak především včasnou a pravidelnou výměnou oleje a filtrů.
Výrobců je mnoho, záleží spíše na dodavateli, každý má určité portfolio značek, kterými se zabývá.
Já si vybavím třeba Knecht, Filtron, Febi, K&N, Bosch a jistě existuje mnoho dalších. U těchto značek určitě nešlápneš vedle, vybíral bych podle ceny.
Samozřejmě u vzduchového je výběr mezi bavlněným a klasickým, tam dominuje K&N.

U oleje to je leckdy alchymie, ale o tom je již jinde napsáno mnoho. Já osobně hledím na dodržení specifikace pro daný motor a vybírám nejlevnější vyzkoušené.

Olej do převodovky bych na Tvém místě zatím neřešil. Kluci určitě řeknou přesně, ale ten interval výměny bude jistě více, než je 150 tis.km. Někde se dokonce uvádí "doživotní", nad čímž lze polemizovat. Pokud nemáš problém, nezabýval bych se tím.
nahoru

sponzor





25.02 2011 9:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

25.02 2011 10:23


Bunda:
Olej do převodovky bych na Tvém místě zatím neřešil. Kluci určitě řeknou přesně, ale ten interval výměny bude jistě více, než je 150 tis.km. Někde se dokonce uvádí "doživotní",

Bunda: No právě, že oni napíšou doživotní, ale kolik soudruzi napočítali životnost auta? V německu, kde outo mají 3-4 roky jede do Čech, SR a jiných "banánových krajin", nemůžeš počítat, že auto budou plánovat na 200 - 300 a víc km...

Takže ano, doživotní, ale jen do konce životnosti převodovky...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

25.02 2011 11:17


Michal.K: No hengst je výrobce filtrů
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
a co se týče převodovky tak po těch 160t ho tam moc nezůstalo a ktomu to byly pěkný sračky ani se nedivým že ty převodovky odcházejí když všichni ověří že je tam doživotní náplň.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.10. 2010
Příspěvků: 305 | Témat: 38

25.02 2011 15:23


Bunda:
Zdravím Kazaame. Je hezký, že chceš svý lásce dopřát to nejlepší, ale myslím, že zrovna ve filtrech příliš ustřelit ani excelovat nemůžeš.
Pokud chceš opravdu pečovat důkladně, tak především včasnou a pravidelnou výměnou oleje a filtrů.
Výrobců je mnoho, záleží spíše na dodavateli, každý má určité portfolio značek, kterými se zabývá.
Já si vybavím třeba Knecht, Filtron, Febi, K&N, Bosch a jistě existuje mnoho dalších. U těchto značek určitě nešlápneš vedle, vybíral bych podle ceny.
Samozřejmě u vzduchového je výběr mezi bavlněným a klasickým, tam dominuje K&N.

U oleje to je leckdy alchymie, ale o tom je již jinde napsáno mnoho. Já osobně hledím na dodržení specifikace pro daný motor a vybírám nejlevnější vyzkoušené.

Olej do převodovky bych na Tvém místě zatím neřešil. Kluci určitě řeknou přesně, ale ten interval výměny bude jistě více, než je 150 tis.km. Někde se dokonce uvádí "doživotní", nad čímž lze polemizovat. Pokud nemáš problém, nezabýval bych se tím.


Díky za vyčerpávající odpověď, měním právě vše včas nebo dřív ...jsem asi rozhodnut pro Bosch, zjistil jsem, že je seženu v Elitu. Olej asi vezmu ten doporučovanej mobil 1, jinak 5W30 je doporučovaných, takže pohoda
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2011
Příspěvků: 20 | Témat: 1

25.02 2011 20:12


mám tak trochu dílnu a už dva roky používám filtry od Mannu, jsou dostupné všude, na všechno a kvalita jim myslím nechybí. Oleje pouze Castrol.
Ale to se týká jen aut značek Audi, VW, BMW,... kdyř přijede filoména, tak i mogul kousne s nejlevnějšíma filtrama.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

26.02 2011 15:48


Doživotní někdy znamená 200.000km. Já bych to teď klidně vyměnil, ještě v tom oleji nebude tolik bordelu, jako za dalších x tisíc. A pokud na tom autě nenajedeš dalších 100.000 a víc tisíc, tak je to taky tvoje poslední výměna oleje v převodovce. Až taková palba to stejně není...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

26.02 2011 17:16


já ho měnil předevčírem, mám rok 2003, najeto 143 a moc ho tam nezůstalo, po výměně za orig. náplň citelné zlepšení
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

26.02 2011 17:50


Ja osobne pouzivam Bosch,Mahle,Hengst. Vse je osvedcena kvalita,ktera opravdu vydrzi po cely servisni interval a to vcetne LL.V prpade zajmu neni problem filtry poslat postou.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.10. 2010
Příspěvků: 305 | Témat: 38

26.02 2011 21:30


a s olejovyma filtrama od KN zkusenosti zadny? mohli by byt dobry, kdyz uz jsou nejdrazsi..

Jinak zatim jsem teda rozhodnut pro Bosch a palivak od Hengst
nahoru

sponzor





26.02 2011 21:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

27.02 2011 2:18


když už ste nakousli tohle téma, tak co olej u manuálu?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.10. 2010
Příspěvků: 305 | Témat: 38

27.02 2011 9:52


deejayvenca:
když už ste nakousli tohle téma, tak co olej u manuálu?


To se řešilo už v tématu dříve, kup originální, castrol atd. moc kluci nedoporučujou
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 91 | Témat: 6

09.03 2011 10:03


panove zajimalo by me jestli se vyplati kupovat ten vyduchac od K&N popripade jine sportovni bavlnene filtry.Jaky je v tom rozdil pokud nejaky je ??
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

26.03 2011 10:49


Zdravím, konečne sem se pustil do výměny paliváku, ale nepodařilo se mi odpojit palivové hadičky. Je tam taková spojka, náhodou někdo neví jak na ni?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

26.03 2011 11:26


Mam K&N olejovej. Ale nejak nejsem schopnej rict jak plni svoji funkci Podle ceho poznate jestli je filtr dobrej nebo ne? Palivak jsem daval origo a vzduchac mam K&N.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

26.03 2011 11:31


fichtl500:
Zdravím, konečne sem se pustil do výměny paliváku, ale nepodařilo se mi odpojit palivové hadičky. Je tam taková spojka, náhodou někdo neví jak na ni?

já to vzal kleštěm moc jsem je nesvíral a ono to nakonec povolilo.kdyby se ti podařilo spojky zničit-stává se, vaudi ti prodají z pár babek nové
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.10. 2010
Příspěvků: 305 | Témat: 38

26.03 2011 11:51


já mám palivák hengst a snad poběží vše jak má
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

26.03 2011 12:00


Sem asi blbej, ale tak nějak mě nenapadlo servat tu spojku z filtru, na to sem prostě moc měkkej. Jsou tam videt zavlačky plus nějaké díry, kam ta závlačka ustí. Samozdřejmě sem do nich jebal sroubováčkem, ale nepodařilo se mě je jakkoliv vytáhnout.
nahoru

sponzor





26.03 2011 12:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.8. 2010
Příspěvků: 73 | Témat: 3

26.03 2011 19:39


Tu zavlacku staci zatlacit na jednej strane!Nemusite nic stlacat kliestamy teda hrubou silou! Zatlacit tam kde zavlacka pretrca z osi nátrubku a poriadne potiahnut od filtra.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.2. 2012
Příspěvků: 6 | Témat: 0

14.02 2012 21:10


Tak filtron urcite ne (polsky smejd, funguje, ale treba vyrabel i olejaky, kde chybel kos na castice ETC* ... mozna uz je to OK, ale kdo vi), fram, mann, bosh v pohode.

Olej: a proc zrovna 5w30 ? skutecne to doporucuje vyrobce ? ... vetsinou je to uplne jedno, zda 15wX co 5wX ... jedine co je dulezite je kvalita oleje a ta bude urcite neco jako vw505.00 ci 500.00 (stara) a A3,B3,D3

Viskozitu volime 1) podle teploty 2) podle stari motoru. a co nas nezajima vubec je synetika, mineral ETC* ... protoze je to temer jedno.

ale ALE: zalezi, taky jak jezdime, kdyz stacime motor zahrat, tak nas netrapi voda, protoze se vypari, co se vody tyce, tak ano 15w je vetsinou nejhorsi a 5w nejlepsi a podle toho tez menime olej. Napr u dizlu mame 90-100stupnu a tak oleje netrpi, ba co vice, cim dele tam je, tim je uslechtilejsi, ma vetsi pevnost a zraje jak vino, problem je filtr, ten menit i kdyz na vymenu oleje kaslem a saze ... coz je jediny duvod, proc vymenit vetsinu 5w40 ... ale delaji se testy a nakladaky najedou na kvalitni olej i 2M km, ale pozor, ne na longlife, tem se vyhnem, ja osobne se vyhybam i Xw/30 .... vyjimky muzou byt motory, kde se longlife narizuji, ale obecne jsou to shity, co maji problem s pevnostni charakteristikou ... i kdyz spise v benzinu pri prehrivani, TDI* by to melo zvladat, ale neni o co stat, moc ridke.

Co se znacek tyce, je to jedno, castrol nic nevyrabi, jen bere, kde je nejlevneji, dobry je urcite ecolube, q8(nebo jak se jmenuje)

Pokud jsem vas nalakal na vice viskozni oleje, tak bych treba nebral 10w60/5w60 ... do je do zavodnich aut na vysoke teploty ... ja jezdil na 5w40 (moly, klasika vw505.00) a ted mam carlson 10w40 ... trochu mi to kape, tak zkousim vice viskozni.

Jinak rika se, ze 5w40 promaze motor do 5sec, 10w40 do 10sec ... tak podle toho zatezovat.

A kdyz jsme u oleje a mame Turbo*, tak nevypinat motor na kratke pauzy a hlavne, po zaparkovani pockat 10-30sec ... hezky se odpoutame, odepnem a pak vypnem, Turbo* se maze motorom a kdyz hend vypnem, jede nam na sucho ... opravdu to rado nema.

No a k prevodovce, vymena je jednoducha a zvladne to kazdy, kdo to umi ) tedy servisak, ja mam automat a tam se doporucuje co 60.000 ... ale v USA terba co 30.000 ... jo vydrzi i 90.000 ale to je mezni, pokud to ale date hlupakovi, prevodovku vam znici.

Vymena se dela tak, pokud neni prevodovka v pr* tak netreba proplachovat (to padne jedna napln v 90% se nedela)
Sunda se viko a vse se necha vytect, nejdriv se zahreje, vymeni se filtr, zkontroluje hydroskopicka spojka, zadekluje a nalije se olej, pak se hezky proradi vsechny stupne, trochu se zahreje, parkrat protoci v malych rychlostech a sup, znova dolijem .. ha 1-0.5 litru nam zmizlo v prevodech a pak projedem, zase mirne a znova dolijem, to uz bude jen trosicka, pro sichr, kdyz ji zahrejem vic ... a tot vse, kdo to nedodrzi, znici vam prevodovku, ona se zadre ... jo a pokud se nam to stane, kazdeho mechanika, ktery zacne motat o vrakaci uprkem opustime, za podobnou cenu jde totiz renovovat z novych dilu, zustane jen case ... vyjde to na 15.000 + prace ... skoro 20.000 to papne, tak mente olej, me to myslim vyslo na 3.000 nebo 2.800 i s olejem, ten je drazsi, ale ne zase tak moc ... automaty maji asi 4-5l co jsem se docet na webu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.2. 2012
Příspěvků: 6 | Témat: 0

14.02 2012 21:24


ja se zabyvam automatem, protoze jsem si je oblibil, ac jsem si vzdy rikal nikdy ... ale i ja pochopil, ze na dlouhe cesty i do mesta neni nic lepsiho.

Pokud se vam nebude spojovat za studena a bude vam cukat a pak prestane, malo oleje, dolit, jeste lepe vymenit.

Pokud se vam stane, ze to hezky rozjedete a najednou ve 160 najednou zaradi 2 a koukate na predni sko z blizka, mate prevodovku v totalnim problemu, vetsinou olej a pomalinku nekam dojedem a nechame vymenit, tohle uz je totiz posledni stadium pred znicenim ... a hlavne si nenechte namluvit, ze by se sice asi v automatu menit mela, ale ze to nikdo nedela ... no a pak opravuji ze )
Jinak manual se meni taky po 60.000 pravda, vydrzi i 160.000 a pak vymenit i kdyz neni problem, toho oleje je tam opravdu malo a stoji to zato, pokud blbne, tak necekame a menime i kdyz mame onech 60.000

No a jak jezdit s automatem ... tak zapomenem na N ten nedavame NE NE NE ... skaredy chlapec, na krizovatece hezky stojime jen s brzdou na 3/4/D a pokud mame Dv krouzku, tak to davame jen a pouze na dlanici, kdyz jedem plynule nad 120 --- radeji rychleji a nebrzdime kvuli snekum v rychlich pruzich, pak dame radeji D bez krouzku, nebo 4 ... ja mam dedecka, tak ja mam jen 3 a D ... tedy u me je to jedno.
Dalsi vec je rucni brzda, mame ji od toho, aby jsem ji pouzivali a ne ze vse nechame na cepu v prevodovce na P, ten se nam hezky nici a jeho vymena znamena rozebrani prevodovky, coz je drahe, tak ji setrime a pouzivame rucku.

Jiank v USA jezdi na oleje kvality komunistickych mogulu, ano ty za 50kc/l a mene a meni co 8.000 ... meni to tam temer kazda pumpa za pakatel na pockani i s natankovanim, maji vysoce nekvalitni oleje, ktere meni opravdu casto, maji levne filtry (stejna kvalita jako u nas) a mnohem horsi olej, v Evrope mame spickove oleje, drazsi a menime mene casto, protoze se jezdi do servisu a pumpy nemaji dilnicky, coz je v USA historicky bezna vec, ze je drobny servis a pumpa v jednom.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.12. 2011
Příspěvků: 30 | Témat: 2

15.03 2014 17:46


Jo jo Izak ma pravdu:AUT.převodovku to je svezeníčko hodíš tam D a levou nohu si dáš za krk a jen místo řazení šlapeš napedál.Ale olej měním po 60 000km a AUDI sevvisu mám zaruku a vím že to nehmršej mám najeto 215000km a pohodička. Když AUDI tak A4 96kw AUTOMAT,,,Nevím co ty máš za automat ale já mám jen P,R,N,D,S,NAPRAVO +- RUČNÍ ŘAZENÍ.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.10. 2015
Příspěvků: 113 | Témat: 19

04.01 2016 18:58


ahoj, chci si poprvé koupit sám filtry do svého auta, je možné poradit s typem olejového filtru a palivového? Mám B6 1.9 TDI*, 96 kw, 2003, manual přev.. Budu to kupovat tady v sekci /katalog:
http://www.asfin.cz/scripts/MGrqispi.dll?APPNAME=T [zkrácená url]

Vím, že si tam mohu zadat přímo své konkrétní auto, ale nikdy jsem si typy těchto filtrů nekupoval. Při výběru jsem zjistil, že je tam několik výrobců, kteří se liší rozměrem filtru (vnější průměr atd), tak potřebuji poradit, která velikost je potřeba. díky za rady!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.4. 2016
Příspěvků: 1 | Témat: 0

06.04 2016 13:58


Já si vybral tady.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Všechno si opravuju sám a tady jsem objevil díly, které nejsou nijak přehnaně drahé.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email