Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 537 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 536
Uživatelů: 1
Celkem: 537

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

25.09 2008 15:40


Rob:
Lenochodná zrovna né ale mohla by jet líp

Ahoj.Dobrá,ukecal jsi mně.Lenochodná tedy ne.Mohla by jet líp,úplně by stačilo o 100%...Zdeny
nahoru

sponzor





25.09 2008 15:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

25.09 2008 19:09


Rob: Hele, ty mě nepřímo navádíš, nebo lákáš na silnější Audinku. No je to hodně lákavé, ale stojí to více peněz. No nakonec, proč ně.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

25.09 2008 19:13


Petan: No jestli je ta tvoje v manuálu tak bych neměl šanci,už jsem s jednou A4 1.8T 132kw závodil a můžu řict,že jsem měl co dělat abych se ho držel
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

25.09 2008 19:49


Rob: No já právě tuhle verzi mám. A teď co jsem motor trochu vyšperkoval, tak jezdí jako DAS*, a s novým olejem ještě lépe.
Ale k věci. Ono takových 154kW také není k zahození. Osobně jsem měl tu čest řídit a projet Viper s 400PSI a musím říct, že to je fakt paráda a zážitek. Ten neskutečný zátah motor, který tě opře do sedačky je nádherný.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

07.10 2008 17:00


Tak mám další zjištění ohledně Quattra....dnes mi vyměnili olej v zadním difer. a mezinápravovým difer. zjistilo se že:
1. v zadním je olej 75w90
2. v mezinápravovým je oleje 0,9L a v zadním 1,5L
3.olej by se měl měnit po 80 tis.km.
4.z mezinapravovýho dif. vytekl né moc pěkný olej
5.výměna se doporučuje měnit jak v převodovce tak v Quattru a to po 80tis.km.!!
Naposledy upravil Rob dne 17.09 2010 14:06, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

07.10 2008 20:59


Rob:
Tak mám další zjištění ohledně Quattra....dnes mi vyměnili olej v zadním difer. a mezinápravovým difer. zjistilo se že:
1. v zadním je olej 75w90 a v mezinápravovým olej jako v automatu
2. v mezinápravovým je oleje 0,9L a v zadním 1,5L
3.olej by se měl měnit po 80 tis.km.
4.z mezinapravovýho dif. vytekl né moc pěkný olej
5.výměna se doporučuje měnit jak v převodovce tak v Quattru a to po 80tis.km.!!

Ahoj "Rob"e.Zjistili v servisu,odkud Audině olej tekl?.Já jsem demontoval zadní dif,abych to pod ním mohl natřít,a také proto,že tekl olejna hřídeli ke kardanu,a vazelína z homokin.kloubů.Simering jsem vyměnil,i když jsem na něm nenašel proč by měl téci.Olej byl měněný asi před 2tkm,jen zkontroluji,jestli je ho dost.Když je k mezinápr.difu tak špatný přístup,raději ho zkontroluji také.Kdo vi jestli byl vůbec někdy měněn.Zdeny
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.7. 2008
Příspěvků: 133 | Témat: 0

07.10 2008 21:17


V mezinápr. difer. musí být hypoidní olej!!! Je to podle elsa a dokonce ho mají uvedený i v etce! Když jsem to dělal tak servis na to přišel až na můj nátlak!Dobře popsaný je to tady:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
A tímto to hodíš do češtiny.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.7. 2008
Příspěvků: 133 | Témat: 0

07.10 2008 21:18


Naposledy upravil petr jng dne 07.10 2008 21:20, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





07.10 2008 21:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.7. 2008
Příspěvků: 133 | Témat: 0

07.10 2008 21:18


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

07.10 2008 21:32


petr jng:
V mezinápr. difer. musí být hypoidní olej!!! Je to podle elsa a dokonce ho mají uvedený i v etce! Když jsem to dělal tak servis na to přišel až na můj nátlak!Dobře popsaný je to tady:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
A tímto to hodíš do češtiny.


To je v pořádku. 75W90. Tady ta diskuse, je o tom, že člověk musí někdy zkontrolovat náplně po někom, kdo měl auto třeba přede mnou. Člověk se někdy diví, co někteří "odborníci" dokážou do aut dát.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

08.10 2008 15:23


SamotZdeny: olej mi sákne přes gufero a to jen někdy, na vývodovym hřídeli z mezináprav.dif.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

08.10 2008 21:55


Rob:
SamotZdeny: olej mi sákne přes gufero a to jen někdy, na vývodovym hřídeli z mezináprav.dif.

Ahoj.U mé Audiny tekl posilovač řízení (servo),a tak jsem si nevšiml,jestli teče i od jinud.A rozhodně to o víkendu zjistím,když už z toho mám teď půlQuattro...Zdeny
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.8. 2008
Příspěvků: 181 | Témat: 19

23.04 2009 14:33


Rád bych věděl, jestli má Torsen* na A80 stejnou olejovou náplň s převodovkou, či nikoliv. V knížce píšou ano a někdo mi zase říkal že ne.
Chtěl bych přidat přísadu do převodového oleje "SLICK 50", protože jsem ji dával do serva a tam se to kladně projevilo (má to lépe mazat, zamezit menším únikům a snížit hlučnost), zatím se to projevilo ztišením.
U toho Aditiva* do převodovky píší, že je vhodné do všech typů man. převodovek a diferenciálů, ale není vhodné do samosvorných difer. Můžu ho tedy použít do mezinápravového diferáku (Torsen*)? Nějak si nejsem jistý, zda je to samosvor.
A pokud má Převodovka* stejnou náplň s diferákem, tak musím nejdříve vědět, jestli je či není samosvor.

Dík
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

17.09 2010 13:17


Protože tu jsou občas dotazy na to jaký typ oleje do Quattra, tak sem napíšu pár informaci.

Do převodovek typu: CPS, CPU, CTF, CXF, CXW, CXZ, CYA, CZX, DDL, DGW, DJF, DJJ, DJP, DJR, DJS, DJV, DWM, DWN, DWQ a DWR patří olej specifikace G 052 911 A SAE* 75 W 90 (Synthetik olil)

Do kardanu typu: CHK, CKJ, CKK, DAJ a DAK patří olej specifiakce GL 5 SAE* 90 (MIL-L 2105B)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2009
Příspěvků: 89 | Témat: 6

28.07 2011 23:40


Petan:
Protože tu jsou občas dotazy na to jaký typ oleje do Quattra, tak sem napíšu pár informaci.

Do převodovek typu: CPS, CPU, CTF, CXF, CXW, CXZ, CYA, CZX, DDL, DGW, DJF, DJJ, DJP, DJR, DJS, DJV, DWM, DWN, DWQ a DWR patří olej specifikace G 052 911 A SAE* 75 W 90 (Synthetik olil)

Do kardanu typu: CHK, CKJ, CKK, DAJ a DAK patří olej specifiakce GL 5 SAE* 90 (MIL-L 2105B)


Ahoj, jestli se můžu zeptat jak pitomec, tak do skříně TAF-X a do mezinápravy a nápravy Torsen* EPX 90 od Castrolu, OK?

Nebo má ten mezinápravák společnou náplň se skříní a tudíž 75W-90

Díky Ti.
Naposledy upravil paranek dne 28.07 2011 23:45, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 723 | Témat: 15

28.07 2011 23:44


paranek: ja som do zadneho difu na A4ke aj do 100ky nalial exp90 a vsetko ok, normu splna tak preco nie
nahoru

sponzor





28.07 2011 23:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2009
Příspěvků: 89 | Témat: 6

28.07 2011 23:46


disKoC4:
paranek: ja som do zadneho difu na A4ke aj do 100ky nalial exp90 a vsetko ok, normu splna tak preco nie


JJ, ten zadní je mi celkem jasnej... spíš ta mezináprava je otázkou...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 723 | Témat: 15

28.07 2011 23:47


womm: pokial je prevodovka manualna tak ma Torsen* aj samotna prevodovka spolocnu napln, ina na automatoch maju rozdielne...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 723 | Témat: 15

28.07 2011 23:48


paranek: nie, do prevodovky exp90 neliat je to iba do klasickych diferencialov, pisal som vyssie ze medzinaprava ma spolocnu napln s prevodovkou, tam patri olej ktory najdes v akomkolvek mazacom plane na internete, ide tam prevodovkovy olej
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email