Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 240 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 240
Uživatelů: 0
Celkem: 240

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 44 | Témat: 5

06.02 2011 17:44


Ak sa mozte so mnou podelit co a po kolkych km ste menili na tomto motore (a6 3.0 TDI*). Vymena oleja a filtrov povazujem za samozrejmost, ale zaujimalo by ma napr. prevodovy olej, chladiaca kvapalina, premazanie nejakych casti, a ine. Takze mozte reagovat.
nahoru

sponzor





06.02 2011 17:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

06.02 2011 18:12


neber špatně ale hledej.. vše je tu x kráte popsáno a dost důkladně..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

06.02 2011 19:12


no mne jednou asi kolem 282 tis km praskla zarovka osvetleni spz
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 44 | Témat: 5

06.02 2011 19:21


ja sa informujem len kvoli tomu, ze mam najazdenych cca 400 000 km a este som nic okrem filtrov a oleja nemenil, samozrejme ze chladiacu kvapalinu dolievam.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

06.02 2011 19:57


Brzdovou kapalinu jsi také neměnil?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 44 | Témat: 5

06.02 2011 20:03


SamotZdeny:
Brzdovou kapalinu jsi také neměnil?
ked sa menia brzd. dosticky a brzdy sa odvzdusnuju tak sa ta kvapalina pretlaci, cim sa aj vymeni
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

06.02 2011 20:07


To si nemyslím.V brzdovém systému je mnohem více kapaliny než se vypustí odvzdušňováním...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

06.02 2011 21:33


Romio: nebolo by spatne zistit co sa uz menilo a co nie (servisna historia) ale v zasade to urcite poznas na jazdnych vlastnostiach (tlmice, ramena, brzdy, loziska, stabilizator a dalsie) to stejne s motorom a jeho zvukom (napinak, hydrostely atd) a vse ostatne ti urcite povie VAG v pripade ze ti tam aktualne nic nesvieti, inak vsetky naplne je dobre vymenit pokial uz nemas moznost si poslednu vymenu nijak inak overit...
ososbne by som sa o brzdovu kapalinu u 6 rokov stareho auta vobec nestaral pokial ovsem nepocitujes uvadanie brzdneho ucinku...
nahoru

sponzor





06.02 2011 21:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

07.02 2011 8:39


Romio: radsi napis jak dlouho auto mas, kolik to melo majitelu a kolik si najezdil ty, 400 tis je dost ale nemel by to byt problem pro 3,0tdi
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

07.02 2011 9:20


premek798:

400 tis je slušnej nájezd jen nějak nevěřím že by se nikdy nic neposralo a vše bylo původní.. to se i zdá trošku jako pohádka..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

07.02 2011 9:27


ricom: to je nemozne, tam musel byt servis otazka ci to bolo servisovane v audi vcetne vsech zaznamov alebo niekde v garazi, mno uvidime s cim pride Romio: pokial este pride
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 44 | Témat: 5

07.02 2011 11:08


ricom:
premek798:

400 tis je slušnej nájezd jen nějak nevěřím že by se nikdy nic neposralo a vše bylo původní.. to se i zdá trošku jako pohádka..
Ale nie, mam najazdenych len 116000km. Tych 400 tis. som napisal len pre tych, co vedia reagovat na otazku tak ako reagovali prvy dvaja. Ja som sa len slusne opytal, co treba robit s autom, a ty sikovny, co asi nemaju doma co robit (co im nezazlievam) tak pisu somariny, na co ja nie som zvedavy. Nic v zlom. Ja z tohto fora ocakavam, ze si tu ludia navzajom pomozu a nie ze polovica odpovedi bude nejaka ptakovina. To si mozte otvorit forum "VTAKOVINY" a tam sa vyblaznit. Kazdopadne vopred dakujem za kazdu uzitocnu informaciu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

07.02 2011 11:20


Romio: tak sme sa vsetci pobavili a poplacali po ramenach ale pokial sa nedozvieme jasne zadanie pripadne co za odpoved na fore ocakavas nemozes sa divit aka bude odpoved, pokial napises rovno ze mas najeto 116K tak sa nemusime bavit o tom co ma pripadne nema byt hotove, taketo odpovede fakt milujem ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.6. 2010
Příspěvků: 71 | Témat: 10

07.02 2011 14:14


Mám najeto cca 240.000 poctivých km. Standardní výměny v audi servisu.

Pokud nepočítám to, že mi nedali přednost zprava a měnil jsem tím pádem všechny díly vlevo vpředu, tak mi odešly všechny vstřiky, obě ložiska v předních kolech a automatické seřizování hodin.

Podle servisáků mi ještě odejdou vzduchové klapky, váha vzduchu, minimálně přední tlumiče a možná pravý závěs kola. Mám se prý modlit, aby neodešly žhavící svíčky, protože jsou keramické a rády se odlamují do válce

Možná se někdo bude divit, ale s autem jsem přesto spokojený a chtěl bych s ním najet aspoň půl milionu.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

07.02 2011 14:53


kath:

možná ti hoši měli říci o vstřikách, které údajně mají životnost +- 200 tis dále o řetězech a napínákách v motoru, výměny oleji v převodovce, servomotorky sání na obou stranách častěji u řidiče, odcházejících čidlácha atd..

jestli toto vše tě mine jsi štastný člověk ale dost silně o tom pochybuji..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2008
Příspěvků: 483 | Témat: 20

07.02 2011 15:07


Budu mit najeto 160 000 za chvilku, musim zaklepat platili se jen garančky a jednou ventil od Klimatizace* 5000 Kč, pak praskla hadice k turbu co hvizdala a auto melo mensi vykon, pak uz jen Xenon* vybojky. Taky kozena hlavice radici paky ktera se totalne z boku osoupala za cca 2 roky a to jsem velmi cistotnej. Mam tam druhou a uz je taky načlá.
nahoru

sponzor





07.02 2011 15:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

07.02 2011 15:10


Romio:
Viz. servisní knížka a servisní plán vozu.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

07.02 2011 15:16


root:

nejen servisním plánem je potřeba se držet.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

07.02 2011 15:25


ricom:
Myslím, že to naprosto stačí. Každý zkušený servis je přesně proškolen na tento typ vozu. Měli by mít informace od výrobce kdy se jaká náplň mění. Při standardní prohlídce dostanu protokol o tom v jakém stavu jsou náplně vozu, nápravy, tlumiče, brzdy, odtokové kanálky atd.

Jinak řečeno není důvod se tím nějak zabývat, oni ví co mají dělat. Pro klid duše nechat jednou za čas vyměnit palivovej filtr a pročistit klapky. Fsio
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

07.02 2011 15:27


VodkaFish:
Budu mit najeto 160 000 za chvilku, musim zaklepat platili se jen garančky a jednou ventil od Klimatizace* 5000 Kč, pak praskla hadice k turbu co hvizdala a auto melo mensi vykon, pak uz jen Xenon* vybojky. Taky kozena hlavice radici paky ktera se totalne z boku osoupala za cca 2 roky a to jsem velmi cistotnej. Mam tam druhou a uz je taky načlá.


Ty brdo, tak to az pujdu omrknout nejakou A6ku tak na stav radicky asi moc nehledet-kdyz to tak popisujes, co?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

07.02 2011 15:29


root:

bohužel já osobně tyto zkušnosti z autorizáků nemám.. což už jsme tady zrovna spolu dost řešili..

jen namátkou např to že náplň v převodovce je napořád že.. což je i psáno v servisním plánu..
myšleno však na životnost 200k.. a jiné a jiné věci..

dobře víš jak to je..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

07.02 2011 15:30


ricom:
Jo, no ... jsme v čechách, to je fakt
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

07.02 2011 15:33


root:

to jsem zrovna nemyslel, ale něco na tom je.. pravda že Belmondo říkal že v Rauchu je to lepší.. osobně tu zkušenost z venku nemám..

každopádně můj názor ohledně servisu asi znáš.. Lepší servis alá Vlasta, Satas nežli jakýkoliv autorizák u nás..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

07.02 2011 15:35


ricom:
No, to si zase nemyslím
nahoru

sponzor





07.02 2011 15:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

07.02 2011 15:41


root:

v tom se neshodneme a vo tom to je..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 44 | Témat: 5

07.02 2011 17:51


root:
Romio:
Viz. servisní knížka a servisní plán vozu.
Kupovgane v taliansku, talianska servisna knizka, taliansky viem asi tolko ako ty. Preto sa pytam
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

07.02 2011 17:58


Romio:
Možná někdo z kluků sem pastne intervaly na C6tku v naftě. Moh bych Ti rozepsat ty svoje, ale to by Ti bylo platný jako hadovi noha.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 44 | Témat: 5

07.02 2011 18:08


kukynas:
Romio: tak sme sa vsetci pobavili a poplacali po ramenach ale pokial sa nedozvieme jasne zadanie pripadne co za odpoved na fore ocakavas nemozes sa divit aka bude odpoved, pokial napises rovno ze mas najeto 116K tak sa nemusime bavit o tom co ma pripadne nema byt hotove, taketo odpovede fakt milujem ...
ide mi o to, aby Ti, ktori maju tieto auta sa podelili so svojimi skusenostami, cim oni uz presli, co bolo opravene, menene. A tymto by sme aj Mi (ja) dospeli k tomu, co este by sme mali spravit(pri kolkych km), ak sme to nespravili. Cize v podstane servisna historia kazdeho majitela 3.0 TDI* A6. A v buducnosti budem vediet, ze napr. Jozko Ohnivak menil Turbo* pri 20 000 km, ze ho mozem kontaktovat a poinformovat sa co to stalo, kde to robil, kolko zaplatil. Bohuzial som jeden z tych, ktori na toto auto mozno nemaju a predsa si ho kupili (pred tym som mal skodu 120 ) . Hlavne chcem menit casti auta ,ktore treba a vcas, aby som predisiel pripadnym buducim porucham. Cize otazka znie ako je to napisane na zaciatku: Co a po kolkych km bolo na aute robene, menene, optavovane. Ak tu je taka tema zalozena, tak ma prosim presmerujte,

Moj pripad: auto kupene s 85000km. teraz najazdenych 116000, menene olej a vsetky filtre pri 100 000km. Zhavice 110 000. Do historie sa nedostanem lebo ausi Sk nema (vraj) pristup k audi Italia.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

07.02 2011 18:11


Romio: ze 120ky do A6ky - obrovsky profik!!!
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

07.02 2011 18:19


Romio:
To co hledáš najdeš ve zdejší garáži.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email