Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 411 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 411
Uživatelů: 0
Celkem: 411

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.2. 2011
Příspěvků: 32 | Témat: 15

02.02 2011 12:23


Caute myslite ze sa oplati dat chip na audi a6 1.9 tdi,81kw na 104 kw ale ma najazdene 290 000km?
nahoru

sponzor





02.02 2011 12:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 1

02.02 2011 18:07


Při těchto kilometrech udělej v první řadě výměnu trysek a to nejlépe za POWERPLUS 764. Rázem se zvýší výkon na cca 130 PS.
Cena trysek je 8.145,- Kč vč. DPH.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

02.02 2011 18:16


ktym triskam potrebujes aj nejaky soft neje to len o triskach...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 1

02.02 2011 18:26


Úprava softwaru na míru k větším vstřikovacím je určitě vhodná, ale neni podmínkou!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

02.02 2011 19:23


mne stacilo to co som videl nazivo pred a po
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.2. 2011
Příspěvků: 32 | Témat: 15

02.02 2011 21:15


chcem sa vas este spytat za niaku lepsiu cenu by sa to nedalo kupit? a co hovorite na tie trysky race 520 to bym mi okolo zvysilo vykon?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 1

02.02 2011 21:49


Race 520 jsou do sériovýho auta nesmysl, pak by to vypadalo asi tak, jak řiká quattro99. POWERPLUS 764 jsou pro tebe opravdu nejvhodnější.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.2. 2011
Příspěvků: 32 | Témat: 15

02.02 2011 22:35


a daju sa zohnat za niaku lepsiu cenu jak bolo vyssie napisane?
nahoru

sponzor





02.02 2011 22:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

02.02 2011 23:37




kdo setri ma za tri...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 1

02.02 2011 23:52


O žádných levnějších nevím.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.2. 2011
Příspěvků: 32 | Témat: 15

03.02 2011 0:02


Kto setri ma audi
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.5. 2009
Příspěvků: 30 | Témat: 3

29.03 2011 22:18


no dal bych si bacha na spojku
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

29.03 2011 22:26


Dukes: Takze keby som naznal, ze stare trysky to proste maju za sebou, mozem tam dat PP764 a nemusim sa o nic ine starat, akurat ze nevyuzijem ich potencial?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

29.03 2011 22:47


Si kupte rovnou osmiválec a nemusíte hledat berličky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.5. 2009
Příspěvků: 30 | Témat: 3

29.03 2011 22:49


hele asi takhle...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


já osobně do konce dubna du kupovat první trysky (cca 130 - 140 koní) (pp764) a pak až se s tim trosku projedu , zjistim kourivost spotrebu a tak ,tak všechno sladim chipem na míru (zvysim jeste vykon a snizim kourivost na nejmensi mozny minimum... = kompromis , teď to zní jak že to bude hulit jako kamna... nebude ale čmoudne si) a pak začnu pomalu rešit spojku a dvouhmotu... protože na případný další upgrade už to nebude stíhat.... už teďko to bude myslim si pro ní zahul jako blazen....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 1

31.03 2011 23:45


hemic:
Dukes: Takze keby som naznal, ze stare trysky to proste maju za sebou, mozem tam dat PP764 a nemusim sa o nic ine starat, akurat ze nevyuzijem ich potencial?


Jj, když dáš do 81kW trysky Fratelli Bosio POWERPLUS 764, tak se ti zvýší výkon o cca 20 PS. Jejich potenciál je až 200 PS.
nahoru

sponzor





31.03 2011 23:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

01.04 2011 8:42


Dukes: Zvysi sa vykon o 20ps bez zasahu do SW? Nebude to dymit, alebo neprimerane zrat? Mna uplne nezaujima zvysovanie vykonu, ale vymena trysiek za nove. Vdaka
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

01.04 2011 9:03


na 81kw 1.9tdi by meli jit trysky z 2.5TDI 103KW 5valce mam dojem. a sou skoro stejny jak RACE.uprava soft opravdu potreba neni.kamoš to ma na 1.9 66kw + dal 110kový turbo a jede to jako prase.

este upřesnim vstriky zty 2.5ky se daj sehnat na vrakači za cca 3000
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 1

01.04 2011 14:51


hemic: Kouřivost se s PP764 zvýší jen lehce. Pokud chceš, aby byla kouřivost jako v sérii nebo ještě menší, tak dej POWERPLUS 520. Tyto trysky lépe rozprašují palivo a mají průtok paliva jako sériové. Lze s nimi dosáhnout zvýšení výkonu kolem 5-7 PS.
Sw neni potřeba upravovat, spotřeba bude cca stejná - záleží vždy na jízdním stylu.

killerz:Máš špatný dojmy. Jestli chce vyměnit trysky z důvodu údržby, tak si těma z vrakáče nepomůže.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

01.04 2011 14:56


Dukes: tak mluvili o zvyšení výkonu.a muže si je zrepasovat žejo.to ho vyjde lacinejš než novy
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.1. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 16

01.04 2011 15:05


nechci zakládat nové vlákno tak se zeptám přímo tady.Mam 74kw 1.9 tdi pd,chip na 142koní,origo turbo,trysky prostě vše.Auto má najeto cca 240000km,dají se dát nějaké lepší trysky a pak samozřejmně odladit znovu chip,jaké je doporučení a ceny??Díky
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

01.04 2011 15:13


s-line A4: nevim jak je natom PDčko. ale tady jezdí typek v golfu s 1.9 co dotoho furt neco cpe a experimentuje a ma tam asi 200 koní.2coolery,trysky,turbo jiny.a Race trysky mel taky a rikal žejeto stema zty 2.5ky C4 srovnatelny ten vykon.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 1

01.04 2011 15:18


killerz:
Dukes: tak mluvili o zvyšení výkonu.a muže si je zrepasovat žejo.to ho vyjde lacinejš než novy


Jak se dělá repase trysek? Myslíš v ultrazvuku? Tím moc trysky nezrepasuješ.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 1

01.04 2011 15:22


s-line A4:
nechci zakládat nové vlákno tak se zeptám přímo tady.Mam 74kw 1.9 tdi pd,chip na 142koní,origo turbo,trysky prostě vše.Auto má najeto cca 240000km,dají se dát nějaké lepší trysky a pak samozřejmně odladit znovu chip,jaké je doporučení a ceny??Díky


Nebude problém ještě vylepšít výkon u tvého vozu. Současný výkon 142 PS máš změřený?
Víš zhruba, kolik by si byl ochotný do úpravy investovat?
nahoru

sponzor





01.04 2011 15:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.1. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 16

01.04 2011 16:10


Ano výkon mám změřený a odlaďovaný přímo na brzdě.Kolik do toho investovat nevim,chtěl bych to ještě trochu oživit tak jsem měl na mysli trysky,ty co jsou tam jsou origo a už asi nic moc nebudou.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 1

04.04 2011 13:31


s-line A4: Doporučil bych ti naistalovat trysky SPRINT 1043, hybridní turbodmychadlo s potenciálem až 190 PS, snímač tlaku turbodmychadla s větším rozsahem a doladit software na míru. Výkon by se pak pohyboval kolem 165-170 PS a 350-370 Nm.
Cena takové úpravy je včetně montáže 47.000,-Kč vč. DPH.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

04.04 2011 13:38


killerz: Do PDčka nemůže dát z 2.5 C4, tos něco přeslech.
Jinak u 81 kW opravdu nepřibude 20 kW jen výměnou trysek. U něch PP764 neni ani nutná uprava softu, (muj případ) a nečudí to, auto se trochu oživí ale 20 kW opravdu ne. Trysky Race 520 jsou určeny pro rozsáhlou HW úpravu motoru a příslušenství, čerpadlo turbo atp, samotný by smysl neměli, čoudilo by to.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 1

04.04 2011 14:09


deejayvenca:Psal jsem 20 PS, ne 20 kW. Jaký máš kód motoru?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

04.04 2011 14:48


což neni nějakej rozdíl(36%). no měl sem AFN. už pryč. Stejnak si myslim že u 81 kW verzí neni nárůst takovej, víc znát je to u 66 kW, kde rozdíl mezi seriovou a sportovní tryskou je větší.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 1

04.04 2011 15:33


U 66kW je určitě nárůst mnohem citelnější. Nicméně po výměně trysek naroste výkon a kroutící moment v celém rozsahu otáček. Nárůst je i lineárnější, což může subjektivně působit jako nic moc ve srovnání s chipem, ale výsledky z brzdy a časy zrychlení mluví o opaku.
U chipu je zpravidla nejcitelnější nárůst od cca 1800 do 3500 ot, ostatní parametry jsou kolikrát horší, než po výměně trysek.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email