Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 19 července 2025
Celkem je zde 127 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tomQ7
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 290
Online návštěvníků
Návštěvníků: 123
Uživatelů: 4
Celkem: 127

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.10. 2009
Příspěvků: 69 | Témat: 9

25.01 2011 23:11


Mam manual, A6 3.0 TDI* Q 2007, vyslovene som hladal manual. Auto mam na dlhsie streky, po meste chodim mensim. Na dialnici DAM* Tempomat* a idem. Mam mensiu spotrebu, nemusim sa starat o udrzbu automatu, rychlejsia akceleracia, radit ma bavi. Ak mam chut setrit, z kopecka to pustim 220, zaradim neutral a kocham sa okolim. Plus da sa na tom vyblbnut. Ked budem starsi a pohodlnejsi, kupim si automat.
nahoru

sponzor





25.01 2011 23:11


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

25.01 2011 23:23


mam i manual a4 2,5tdi hezky chipnuty, jede jak z praku ale jak sednu do sve a6 s tiptronicem , tak pohodicka... , manual neni spatny ale proste automat je lepsi.. tot muj nazor, take osobne neznam cloveka ktery by po tom co mel automat koupil manual ani jednoho.. tak snad to vysvetluje... ortodoxnim klackarum nevysvetlis )) ale proti gustu ...........
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.9. 2010
Příspěvků: 572 | Témat: 50

26.01 2011 6:34


Majkeel:
Mam manual, A6 3.0 TDI* Q 2007, vyslovene som hladal manual. Auto mam na dlhsie streky, po meste chodim mensim. Na dialnici DAM* Tempomat* a idem. Mam mensiu spotrebu, nemusim sa starat o udrzbu automatu, rychlejsia akceleracia, radit ma bavi. Ak mam chut setrit, z kopecka to pustim 220, zaradim neutral a kocham sa okolim. Plus da sa na tom vyblbnut. Ked budem starsi a pohodlnejsi, kupim si automat.


ty jezdis z kopce 220 na neutral? to je velmi rozumna vec, nezapomen take vyradit na neutral, kdyz dojizdis na svetla
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

26.01 2011 7:07


Majkeel:"Ak mam chut setrit, z kopecka to pustim 220, zaradim neutral a kocham sa okolim". Heh - když chceš šetřit, tak jedeš 220? Aha, dobrý, no...

@ll: Jinak kdo rád řadí - nenapadlo vás na automatu mít řazení pod volantem? Ono totiž i na automatu se dá přepnout na ruční řazení i tou šajtrpákou. Ale pod volantem je to lepší. Ten, kdo nadává, že chce rychle podřadit, tam prostě prdne pod volantem o 1-2 stupně míň a auto vystřelí, na nic nečeká. Já to osobně používám na brždění motorem a když chci hodně rychle předjet. Nebo si navolím režim S, kde automat řadí o poznání rychleji.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

26.01 2011 8:33


to mi pripomina mam na prodej volant s razenim... krasne lestene padla hlinikove origo z audi s6 4f , 2700kc ho necham..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

26.01 2011 9:54


premek798: skoda ze uz mam origo inak by som ich v hliniku bral, inak super cena myslim
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.9. 2010
Příspěvků: 572 | Témat: 50

26.01 2011 10:03


ivoch:
Majkeel:"Ak mam chut setrit, z kopecka to pustim 220, zaradim neutral a kocham sa okolim". Heh - když chceš šetřit, tak jedeš 220? Aha, dobrý, no...

@ll: Jinak kdo rád řadí - nenapadlo vás na automatu mít řazení pod volantem? Ono totiž i na automatu se dá přepnout na ruční řazení i tou šajtrpákou. Ale pod volantem je to lepší. Ten, kdo nadává, že chce rychle podřadit, tam prostě prdne pod volantem o 1-2 stupně míň a auto vystřelí, na nic nečeká. Já to osobně používám na brždění motorem a když chci hodně rychle předjet. Nebo si navolím režim S, kde automat řadí o poznání rychleji.


treba roztahne plachtu na aute a tim to vyzene na 220, na neutral za pomoci vetru to preci musi jet zadarmo ne?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.10. 2009
Příspěvků: 69 | Témat: 9

26.01 2011 15:54


swampy:


treba roztahne plachtu na aute a tim to vyzene na 220, na neutral za pomoci vetru to preci musi jet zadarmo ne?


Kamarat. Ja nes.iem peniaze, nie som podnikatel, nebyvam zadarmo u rodicov a nekupil som za posledne peniaze audi a nechvalim sa teraz, aky som frajer, ze aku mam vysoku spotrebu a neskrabem posledne haliere na benzin. Mam rodinu, mam ine priority ako frajerinu -nastrocnych. Auto sluzi mne, nie ja autu. A6 som si vybral pre bezpecnost, spolahlivost a vykon. Ked chcem, vysantim sa, idem rychlo, ale prevazne jazdim na bezpecnost, mam malu dceru vzadu. Vacsina ludi, co si peniaze zaraba vlastnymi rukami, pozera na spotrebu. Peniaze DAM* do byvania, cestovania, do rodiny,... Neviem, co si tu chces dokazovat ... Ty mas svoju pravdu, ja svoju. Peace brother.
nahoru

sponzor





26.01 2011 15:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

26.01 2011 16:37


Majkeel:
Jestli myslíš na rodinu, tak to prodej. Protože buď ojebáváš to auto, nebo famíliju.

Jednoduchá matika brother
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.10. 2009
Příspěvků: 69 | Témat: 9

26.01 2011 18:31


root:
Majkeel:
Jestli myslíš na rodinu, tak to prodej. Protože buď ojebáváš to auto, nebo famíliju.

Jednoduchá matika brother


Pozri, za poslednych 10 rokov som "zodral" dve auta na tyzdnovych cestach na projekty do Nemecka. Najazdil som na nich aj na Hertz Mietwagen (vsetky mozne znacky, od opla omegy po mustang, automat aj manual) tak do 650-750 tis.km, bez nehody, ak neratam dva tukesy pri dobrzdovani pri namraze v 30 km/h. Obe auta, najskor Honda a potom Octavia na tacho mali 400 tis.km, motor ide dalej v uplnom poriadku, nechal som oct. v rodine. Jazdim bez nehody, nemyslim ze o.ebavam niekoho, ci uz auto alebo rodinu. Nie som automechanik, som informatik, ale myslim si, ze jazdit viem. Ver tomu, ze pri namraze na dialnici budes mat radsej pred sebou, ci za sebou mna, ako frajera na cerstvo kupenej audine, co skusa, co mu jeho milacik da a zmetie vsetkych pred sebou. Preto sa musim pousmiat, ked ma zacne niekto skolit, kto najazdi 10 tis.km rocne. Tym nemyslim Teba, neviem ako a kolko jazdis, ale ak nie si sofer autobusu, asi nenajazdis cez tristvrte miliona km za 10 rokov. Proste mame iny styl jazdenia, ale ja nezhadzujem inych. Hodit neutral mozes z kopca a na rovnom volnom useku, na rovine to nema vyznam, iba Ta to zbrzdi, do zakruty musis ist so zaradenou rychlostou, aby si stabilizoval auto.
Naposledy upravil Majkeel dne 29.01 2011 21:02, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

26.01 2011 21:29


Majkeel: ber to s klidem až se tu trochu rozkoukáš, zjistíš, že root je něco, co tu prostě je.
Máme ho (většinou) rádi, vytyčuje nám meze ortodoxnosti...
... ale jinak TT rulezz!

root:
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.9. 2010
Příspěvků: 572 | Témat: 50

27.01 2011 7:59


Majkeel:


Kamarat. Ja nes.iem peniaze, nie som podnikatel, nebyvam zadarmo u rodicov a nekupil som za posledne peniaze audi a nechvalim sa teraz, aky som frajer, ze aku mam vysoku spotrebu a neskrabem posledne haliere na benzin. Mam rodinu, mam ine priority ako frajerinu -nastrocnych. Auto sluzi mne, nie ja autu. A6 som si vybral pre bezpecnost, spolahlivost a vykon. Ked chcem, vysantim sa, idem rychlo, ale prevazne jazdim na bezpecnost, mam malu dceru vzadu. Vacsina ludi, co si peniaze zaraba vlastnymi rukami, pozera na spotrebu. Peniaze DAM* do byvania, cestovania, do rodiny,... Neviem, co si tu chces dokazovat ... Ty mas svoju pravdu, ja svoju. Peace brother.


vis o mne absolutne nic tak mne nesud, vkladat sem komenty typu - jedu 220 na neutral z kopce je znamka jenom jednoho razu chovani......
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

27.01 2011 9:46


kaslite nato chlapi, je zbytocne sa dohadovat kvuli prkotine
akorat si uz nepametam ci nejak nase prispevky pomohli objasnit dotaz tazatela , no nic aspon sme pokecali
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

27.01 2011 10:10


premek798:
to mi pripomina mam na prodej volant s razenim... krasne lestene padla hlinikove origo z audi s6 4f , 2700kc ho necham..


Beru posli foto
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

27.01 2011 10:13


No von se ten manual bude asi i blbe shanet a nejspis to bude socka. Ramena odejdou spise a to je raketa
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

27.01 2011 10:17


Majkeel:
Hele, nezlob se, ale nebudu číst příspěvek delší než čtyři věty.

Mě je celkem buřt jak to máš hozený, kdo seš a čím se živíš. Jenom poukazuju na skutečnost, že tvrzení "Koupil sem si A6 v dehtu, protože myslím na rodinu a sem spořivej člověk" je kardinální pičovina. Nespad jsem z jahody, to auto provozuju, takže vím kolik na to stojí pojistka, servis, gumy a tak dál. Nějakej +- litr na spotřebě to fakt nevytrhne.

To byl celej obsah sdělení, peace brotha ...
nahoru

sponzor





27.01 2011 10:17


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

27.01 2011 10:28


belmondo: mno zatial som videl jedno auto a to je zrovna niekto z miestnych inak fse v automatu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

27.01 2011 11:00


Joooo 200 z kopce na neutral, to je myslim hlaska roku.
Chlape bez urazky, cti co pises. Tvoje druha veta vyvraci tu prvni a treti popira vse. Mysleno obrazne:)

Ale 200 z kopce na neutral me vazne zabilo, lahuuuudka
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.12. 2010
Příspěvků: 249 | Témat: 9

27.01 2011 12:22


Ja by som si vybral nove s tiptronikom a 3 a viac ročné auto s manuálom.Len kôli možnej poruche a drahemu servisu prevodovky.Ked si zoberieme že trojročne TDI* z dovozu maju v priemere 150-175 tis km nečakal bych nič dobre do budúcna.Ale rozhodnutie je na každom z nás.
Ešte jeden poznatok spojka-sada LUK na manuál 6 kvalt vyšla 156 eur.Namontoval som si ju sám v dielni.Menil som ju po 380 tis km z dôvodu že šla tažko zošlapovať.Myslím že za 156 eur nekupiš ani olej na výmenu v automate..
Naposledy upravil bobor dne 27.01 2011 12:28, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

27.01 2011 12:28


bobr: co to povidas?

Ja znam lidi co maji tento motor s Tiptronic*.em maji 250tis.km a s TT urcite problemy nemaji! Vymenis olej v prevodovce e jezdis dale...Muze se vzdycky cokoliv objevit, ale tak jak tedy nekdo psal TT nedela problemy...

vysypana spojka a s tim spojene veci na manualu taky nejsou levne...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

27.01 2011 12:29


bobor:
Legrační úvaha.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.12. 2010
Příspěvků: 249 | Témat: 9

27.01 2011 12:31


petersweter:
bobr: co to povidas?

Ja znam lidi co maji tento motor s Tiptronic*.em maji 250tis.km a s TT urcite problemy nemaji! Vymenis olej v prevodovce e jezdis dale...Muze se vzdycky cokoliv objevit, ale tak jak tedy nekdo psal TT nedela problemy...

vysypana spojka a s tim spojene veci na manualu taky nejsou levne...

Píšem ti pravdu nič viac. Snád čítať vieš.Znám lidi.... to je super veta..
Tiptronik možno vydrží aj 500 tis ja netvrdím že nie.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.12. 2010
Příspěvků: 249 | Témat: 9

27.01 2011 12:31


petersweter:
bobr: co to povidas?

Ja znam lidi co maji tento motor s Tiptronic*.em maji 250tis.km a s TT urcite problemy nemaji! Vymenis olej v prevodovce e jezdis dale...Muze se vzdycky cokoliv objevit, ale tak jak tedy nekdo psal TT nedela problemy...

vysypana spojka a s tim spojene veci na manualu taky nejsou levne...

Píšem ti pravdu nič viac. Snád čítať vieš.Znám lidi.... to je super veta..
Tiptronik možno vydrží aj 500 tis ja netvrdím že nie.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

27.01 2011 12:32


belmondo:
Joooo 200 z kopce na neutral, to je myslim hlaska roku.
Chlape bez urazky, cti co pises. Tvoje druha veta vyvraci tu prvni a treti popira vse. Mysleno obrazne:)

Ale 200 z kopce na neutral me vazne zabilo, lahuuuudka


CHlapci co vam je ja ked som jazdil medzinarodne to ešte nemuseli byť kinzle tak ked som išiel dole kopcom tak som tiež vyradil rýchlosť sice to bola iba AVIA ale tiž sa rozkotúľala na 115km /potom beda ubrzdiť ale v poho/
nahoru

sponzor





27.01 2011 12:32


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

27.01 2011 12:35


muzica del futuro.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

27.01 2011 12:37


teo:
CHlapci co vam je

No, nám není nic, jen neplácáme a někteří z nás už viděli moderní spalovací motor a někteří dokonce i automatickou převodovku

There is think ... Žádný moderní vstřikovaný spalovací motor nevypne přívod paliva pakliže je na neutrálu nucen udržovat volnoběžné otáčky. Některé moderní vstřikované spalovací motory ovšem výrazně dávku paliva omezí, pakliže se nechají takzvaně klouzat se zařazenou rychlostí. V tomto ohledu je automat tedy úspornější, protože nevyřazuje. Dávka paliva, která prochází vstřikovači v tento moment slouží pouze k udržování pracovní teploty válce.

To jen k technickému rozboru onoho nápadu vykvaltovávát ve dvou kilech
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2010
Příspěvků: 230 | Témat: 6

27.01 2011 12:40


vonka je tych v manuale seredene..treba sa len pozriet..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

27.01 2011 13:57


root: naucna anal.yza

barkley1: myslel si "vonku je tych v manuale seredne..treba sa len pozriet"? ci som to spravne pochopil za ten rok co ju mam som fakt videl (bud nazivo alebo na fotke) len tu jednu v 3.0 TDI*, 2.7 pripadne 3.2 ich bolo urco viac...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

27.01 2011 14:15


proc jezdit na neutral? tam kde se da jet na neutral se prece muze stat na plynu... a kde se neda jet na plynu se prece brzdi...
nahoru

Anonymní





27.01 2011 15:09


Nekamenujte mě, co je špatně na vyřazení kvaltu z kopce,
řekněme při 160 km/h na suchu ofkoz ? (technicky)

(Ekonomickou stránku roote ještě v hospě propočítáme ...možná)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email