Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 19 července 2025
Celkem je zde 134 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tomQ7
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 290
Online návštěvníků
Návštěvníků: 132
Uživatelů: 2
Celkem: 134

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2008
Příspěvků: 120 | Témat: 36

25.01 2011 12:01


Zdravím všechny,
s letošním příchodem jara chci kupovat výše zmíněnou A6 3.0 TDI*. Mám jen dilema jestli automat nebo manuál. Je bez diskuzí že automat je maximální komfort a pohoda,ale vzhledem k tomu že taková Audinka už je sama o sobě hodně složitá a moderní proti mojí stávající C4,tak bych rád výhledově eliminoval eventuelní náklady na opravy automatu - nehledě na to že už samotný servis - a to i domoservis - takové Audinky stojí poněkud více. Tak mně zajímají osobní zkušenosti s tímhle tiptronikem a eventuelní rady při výběru - i když upřímně si myslím že tyhle tiptroniky se snad nekazí - ne jako ty u C5.
Někdo možná namítne - když nebudeš mit moc pěněz na servis tak si ji nekupuj a zůstaň u své spolehlivé C4 R5, ale má ji kolega a jsem do ní úplně zamilovanej! Luxus,pohodlí,výkon..

Díky za názory
nahoru

sponzor





25.01 2011 12:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.11. 2008
Příspěvků: 274 | Témat: 29

25.01 2011 12:13


Ahoj,
ty tiptroniky šlapou jak hodinky, doporučuji TT, pokud ti jde o pohodlí. Pokud bys sháněl Audinku z dovozu, tak napiš SZ s nějakou cenovou relací a zkusíme ti něco najít. A6tek tam je hafo. Pokud ne, tak doporučuji koupit nějakou, která bude mít kolem 100 000km a pokud možno od autorizovaného prodejce. Jinak souhlasím asi tak se vším, motor je špička, převodovky šlapou, kup si ji s MMI* a digi klimou a budeš jezdit jak král
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

25.01 2011 12:15


Kup automat a máš klid. Je v pohodě a nic neřešíš, neřadíš...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

25.01 2011 12:17


Jednoznačně TT (automat Tiptronic*) - kdo jednou zkusí, nechce jinak. Jen to jdi kupovat s někým, kdo už s tim jel. Převodovka* slouží dobře a dlouho, ale když je před smrtí, je to kasička...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 179 | Témat: 14

25.01 2011 12:34


MACH:
i když upřímně si myslím že tyhle tiptroniky se snad nekazí - ne jako ty u C5.


Vítej, někde na fóru jsem četl že TT C5 a C6 je v podstatě to samé jen o kvalt navíc, takže drastické rozdíly v životnosti nečekej ALE můj názor, mám C5, 5kvalt TT a do A6 bych asi nic jiného nebral, ten komfort... Rozhodně při koupi nesmí cukat, řadit hladce, to že spojka do cca 35km/h jakoby "klouže" tj hydrodynamický měnič, toho se neboj, já z toho byl paf a myslel jsem že mám TT v řiti A určitě jak auto koupíš, zajeď s ním vyměnit olej do KAPS automatické převodovky, je to jistota, nic tím nezkazíš (jen jsi o 5-6t kč lehčí) . Jinak doporučuju přečíst fórum, je toho o TT mraky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2008
Příspěvků: 120 | Témat: 36

25.01 2011 12:34


Mám doma ještě Voyagera v automatu,tak o tom pohodlí při jízdě už něco vím.
Jen jsem z toho měl trochu strach,když už Audinka je prošpikovaná vším možným,tak ať náhdou nenasypu do TT,když bych nedejbože narazil na špatný kus..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.6. 2010
Příspěvků: 31 | Témat: 4

25.01 2011 12:45


kľudne sa môžem mýliť ale zdá sa mi že rozdiel v TT C5 a C6 nebude len jeden stupeň naviac. hlavne si to myslím lebo do C5 TT stojí liter oleja(v audi) neviem cca 25€ a do C6 cca 50€ + neviem kto si trúfne tam naliať lacnú náhradu;) zatiaľ čo som zisťoval pre seba tak výmena oleja v TT ma výde tak okolo 500€(hrubý výpočet 8-9l oleja +práca) ak sa mýlim opravte ma rád si ten olej vymením lacnejšie

ešte k veci ja som si kúpil TT a je to úplná paráda. kamarát mal C5 2.5tdi s manuálom a nepáčilo sa mi ako tam musel rýchlo radiť dvojku. aj teraz TT radí jednotku len na sekundu(keď na to moc nešlapem) a hneď do dvojky
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

25.01 2011 12:57


Každý tu zastáva automat a nikto nepovedal ani slovo o manuáli vidím že údržba TT je dosť nákladná manuál asi nieje až tak náročný na udržbu
nahoru

sponzor





25.01 2011 12:57


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.9. 2010
Příspěvků: 572 | Témat: 50

25.01 2011 13:00


teo:
Každý tu zastáva automat a nikto nepovedal ani slovo o manuáli vidím že údržba TT je dosť nákladná manuál asi nieje až tak náročný na udržbu


manual ma jednu nevyhodu - pokud predchozi majitel jezdil jako prase bude orvana spojka a prevodovka bude take asi pekne "zhuntovana". automat je skvela vec, presel jsem na nej po 9 letech manualu, pravda, kdyz se vysype tak je to draha zalezitost, ale porouchana manualni prevodovka taky asi nebude zadna legrace opravit.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2008
Příspěvků: 483 | Témat: 20

25.01 2011 13:02


Mam a6 v manuálu a můj názor:

Praha zácpy manuál na zabití, automat a jeho strojové chování kdy v různých situacích řadí nesmysly, taky na zabití.

Klacek strojem nikdy nenahradíš, já jsem rád že si tam dám přesně to co chci nemluvě o lepším brždění motorem atd. Ale ja byl vždycky na klacky, automat mi celkově přijde pro holky..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

25.01 2011 13:09


automat mi celkově přijde pro holky.. No tak ja keby som kupil do rodiny automata tak ma moja zabije som rad že som ju prehovoril isť z A4 do A6 a podmienka manuál a parkovací asistent
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2008
Příspěvků: 483 | Témat: 20

25.01 2011 13:11


teo:
automat mi celkově přijde pro holky.. No tak ja keby som kupil do rodiny automata tak ma moja zabije som rad že som ju prehovoril isť z A4 do A6 a podmienka manuál a parkovací asistent


Vetsina zen chce auto v automatu protoze neumeji radit nebo se jim radi spatne.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2008
Příspěvků: 483 | Témat: 20

25.01 2011 13:15


Kazdy to rad jinak, proto taky automobilky vsechny varianty motorů i převodovek vyrábějí. Já osobně manuál
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

25.01 2011 13:20


No podla mna keby sa trošku viacej povozila s automatom tak by si to rozmyslela ale ja mam radšej manual aby človek nezlenivel uplne
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

25.01 2011 13:32


TT sa moze dramaticky predrazit pokial bol hodne pouzivany (mesto) a nieje to dane ani tak km najazdom ako stylom jazdy, mozes mat TT v pohode pri 250-300K pretoze chlap jazdil dialnice a tak isto v prdeli pri 200K pretoze s tym jazdili len mesto a niekto to nesetril a jazdil ako prasa, dalsia nevyhoda je zvysena spotreba a lenivost k tomu si potreba pripocitat nejake sekundy pri predjizdeni pripadne manualne podradit, na druhej strane je velmi pohodlna a pokial sa s nou slusne jazdilo tak vydrzi a clovek neriesi dvojhmotu, spojku a neviem este ake kraviny ktore vo finale mozu vyst drahsie nez ten automat, zbytok je o pocitu a preferenciach...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 179 | Témat: 14

25.01 2011 14:21


kubikzovocia:
kľudne sa môžem mýliť ale zdá sa mi že rozdiel v TT C5 a C6 nebude len jeden stupeň naviac.
.....
kamarát mal C5 2.5tdi s manuálom a nepáčilo sa mi ako tam musel rýchlo radiť dvojku. aj teraz TT radí jednotku len na sekundu(keď na to moc nešlapem) a hneď do dvojky


Jj můžu se též mýlit Ale také by mě to zajímalo, TT 5kvalt VS TT 6kvalt, jsou to naprosto jiné převodovky nebo skoro stejné + 1 kvalt navíc??

Jinak měli jsme Passata 2.5TDI 110kW 6ti gang a jednička je tam vysloveně kamioňácká

TT - mega komfort, vyšší náklady, neužiješ si s ním tolik legrace
fofrklacek - ve městě + zácpy fuška, náklady o dost menší než TT, užiješ si legraci
nahoru

sponzor





25.01 2011 14:21


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

25.01 2011 14:38


Ja chci pristi auto A6 3.0TDI quattro* TT !!! Jdi do toho...

(manualu u A6 3.0TDI je jako safranu)
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 797 | Témat: 15

25.01 2011 16:15


Jednoznačně Tiptronic*. Celkem spolehlivé a bezporuchové. Na popojíždění po městě k nezaplacení. Na delší vzdálenosti perfektní. Předjíždění také bez problémů, Kickdown* a jedu - žádný přemýšlení, jestli podřadit o jeden nebo o dva o vše se postará bleskově Převodovka*. Jen to chce chvíli na to zvyknout si na sebe. Nesmyslně mi to řadí minimálně.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.9. 2010
Příspěvků: 572 | Témat: 50

25.01 2011 17:29


nasty:
Jednoznačně Tiptronic*. Celkem spolehlivé a bezporuchové. Na popojíždění po městě k nezaplacení. Na delší vzdálenosti perfektní. Předjíždění také bez problémů, Kickdown* a jedu - žádný přemýšlení, jestli podřadit o jeden nebo o dva o vše se postará bleskově Převodovka*. Jen to chce chvíli na to zvyknout si na sebe. Nesmyslně mi to řadí minimálně.


plne souhlasim. konec koncu zalezi hlavne na tom jaky kdo ma rad styl jizdy, kazde ma sve pro a proti. je to tak trochu vest debatu na tema jestli je lepsi kolac makovy nebo tvarohovy. rozbouril jsem tady nedavno debatu co je lepsi quattro* nebo ne, nakonec jsem koupil quattro* hlavne z duvodu, ze auto se mi libilo, melo vybavu kterou jsem chtel atd. dnes rano jsem quattro* velmi ocenil, otacel jsem se na zasnezene neposypane ceste, zadne klouzani jako s fabii i kdyz mela zimaky atd. jo a mimochodem vyhraju vzdy svetla a ani na to nemusim slapat:)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

25.01 2011 17:33


VodkaFish:
...Praha zácpy manuál na zabití, automat a jeho strojové chování kdy v různých situacích řadí nesmysly, taky na zabití.
Klacek strojem nikdy nenahradíš...

Jako sorry, ale tohle většinou říkaj lidi, co se s TT svezli max pár km. Spousta známejch tvrdila v podstatě totéž, ale jak se s tím svezli dýl (rozuměj tak, aby se s tim naučili - a tím nemyslím jen nešlapat na spojku), nebyl nikdo, kdo by TT nechtěl.
Jedinej argument proti fungování TT je vyloženě sportovní jízda a na tu šestka v dechtu jaxi moc neni. Navíc ti ŘJ TT nedovolí huntovat motor, takže většinou maj auta s TT motor v lepší kondici.
Prakticky máš s TT o něco vyšší náklady, je cca o 0,5 až 1 litr vyšší spotřeba, o něco víc se sjížděj brzdy, měnit v tom olej taky není zadarmo a když se to pokaká, tak jsi tam za ranec. Na druhou stranu ta pohoda za to stojí - teda aspoň mě...
No flame
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

25.01 2011 17:41


Debatovat o tom jesti v A6 dehtu automat je asi jako rozjímat nad otázkou jestli je lepší, když holka kouří.

Můžeme se bavit o tom jestli ta věc patří do S6, ale jinak ta diskuze postrádá smysl. Kvedlapáka je tam pro legraci.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.6. 2010
Příspěvků: 31 | Témat: 4

25.01 2011 19:54


tiež si myslím že proti TT sú ľudia čo s ním nejazdili vôbec alebo len málo. ja mám dosť odjazdené na robotizovanej prevodovke na suzuki swift(strašný odpad nikdy viac) preto som mal menšiu averziu voči TT ale potom som sa povozil(moja prvá bola skúšobná jazda na asi 2km s 2.7 120kw ) a je to úplne super a sekvenciu vôbec nepoužívam lebo stačí trošku pritlačiť na plyne a už to jede . treba si ale zvyknúť že podradenie chvíľu trvá a že sa nedá len tak hrabať na mieste
ale zase je pravda že keby chcem auto vyslovene na zábavu tak 100% manuál(4x4 alebo zadokolku )
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

25.01 2011 20:49


root: presne... jestli to ma mit zrychleni 9.5 v manualu nebo 10 v automatu... za to mi to kvrdlani nestoji...
az budu kupovat nejaky RS ci S budu mozna chvili premyslet
nahoru

Anonymní





25.01 2011 20:57


Manual pokud budeš zavodit , automat pokud chceš komfort jednoduche
nahoru

sponzor





25.01 2011 20:57


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

25.01 2011 21:09


JiriA6: zavodit? s dyzlem? muzes jezdit svizne aanooo.... ale zavodit?
nahoru

Anonymní





25.01 2011 21:14


sanysek: no co vim tak Audi R ma TDI* tak proc ne zavodit.

Myslim ze dnes TDI* neni brano jako pouze ropak.. ale naopak technologie jde dopredu jen .... uzivatele ne...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

25.01 2011 21:17


No a na lE MANS im to šľape dobre aj v dieseloch
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

25.01 2011 21:17


držte se tématu nebo se to tu zase zvrtne
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

25.01 2011 21:19


JiriA6:
Tak to mám pro Tebe překvapení. Rko má automat
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

25.01 2011 21:28


dyť jo, doby benzín + manuál = bejt hustej sou dávno pryč
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email