Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 392 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 384
Uživatelů: 8
Celkem: 392

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
Anonymní





31.01 2008 23:30


tim spis bych si to hlidal a bal se.
nahoru

sponzor





31.01 2008 23:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.1. 2007
Příspěvků: 364 | Témat: 34

31.01 2008 23:32


voni jsou šikovný... tohle není autorizovanej servis...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

15.02 2008 21:07


Taky mám podobný problém - jedná se o A6-tku a motor R5 - ani po hodině jízdy se teplota chlad. kapaliny nedostane nad 60 stupňů a stejně tak i teplota oleje. U teploty chladící kapaliny je mi to jasný - stačí vyměnit špatný termostat, ale co ta teplota oleje? To asi není moc normální... Nevíte kde může být problém? Díky!
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

15.02 2008 21:13


Při standartním režimu jízdy se ani mi olej nedostane nad 70°C, na dálnici pak kolem 110°C, ale samozřejmě v létě. Jinak mám nový termostat Wahler, nová čidla a i tak jízdou vyšší rychlostí se motor hodně chladí, kdy mi teplota vody spadne pod 80°C. V létě je vše gut.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

15.02 2008 21:24


Voda musí držať aj v zime ak vypneš kúrenie.
olej 60 je dobré tak to má byť,v lete po dialnici palba tak ako Sniper píše.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

15.02 2008 21:28


MUFTY: Tak mi vysvětli, čím to je, že při vysoké rychlosti leze voda dolů a termostat je nový, čidla taky?
Podle mě se to prostě ochladí, i když to termostat přivře, pořád je tam zpátečka, ta horní hadice z bloku rovnou do chladiče. Dělá to tak hodně pětiválců...sere mě to, protože i topení lehce poklesne.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

15.02 2008 21:37


Super, díky moc!
Takže teplotu oleje řešit nemusím, ale ten termostat fakt musím vyměnit - dneska jsem vyzkoušel vypnout topení a dal jsem tomu motoru pořádně zabrat a i tak jsem se nedostal nad 60 stupňů - rafika se jen tak lehce nadzvedla a dál se ani nehla
Stejně musím nechat vyměnit rozvody, tak se to spláchne všechno zároveň

A když jsme u toho - při rozvodech se vymění řemeny, všechny kladky, zkontroluje vodní pumpa (nebo dá nová) a na co je ještě dobrý se mrknout?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

15.02 2008 21:37


chicon:
Taky mám podobný problém - jedná se o A6-tku a motor R5 - ani po hodině jízdy se teplota chlad. kapaliny nedostane nad 60 stupňů a stejně tak i teplota oleje. U teploty chladící kapaliny je mi to jasný - stačí vyměnit špatný termostat, ale co ta teplota oleje? To asi není moc normální... Nevíte kde může být problém? Díky!

Teplota oleja zavisi od teploty vody - ked ti voda ochladzuje cely motor, ochladzuje aj olej. Takze ak vymenis termostat tak sa aj olej napravi. U mna to tak bolo.
nahoru

sponzor





15.02 2008 21:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

15.02 2008 21:41


chicon:
Super, díky moc!
Takže teplotu oleje řešit nemusím, ale ten termostat fakt musím vyměnit - dneska jsem vyzkoušel vypnout topení a dal jsem tomu motoru pořádně zabrat a i tak jsem se nedostal nad 60 stupňů - rafika se jen tak lehce nadzvedla a dál se ani nehla
Stejně musím nechat vyměnit rozvody, tak se to spláchne všechno zároveň

A když jsme u toho - při rozvodech se vymění řemeny, všechny kladky, zkontroluje vodní pumpa (nebo dá nová) a na co je ještě dobrý se mrknout?

Vodnu pumpu daj novu hned, ci zu tecie alebo netecie. Ak zacne tiect o 20t km budes z toho unhappy. A pokial viem zaroven s tym sa nastavuje predvstrek, kedze sa hybalo s rozvodmi (teda ak je to to iste ako "dynamicky pociatok vstreku" ako je to v manuali). No a ked mas dole rozvody je lahke pozriet kde tecie olej, pretesnit... a potom sa daju uz aj take veci ako hydrostely, ak si myslis ze tie co tam mas uz to maju za sebou a ozyvaju sa prilis hlasno... ale to uz je o dost viac prace a penazi ako len rozvody.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

15.02 2008 21:44


sniper:
MUFTY: Tak mi vysvětli, čím to je, že při vysoké rychlosti leze voda dolů a termostat je nový, čidla taky?
Podle mě se to prostě ochladí, i když to termostat přivře, pořád je tam zpátečka, ta horní hadice z bloku rovnou do chladiče. Dělá to tak hodně pětiválců...sere mě to, protože i topení lehce poklesne.

Ona teplota lezie dole aj nam na A6 C5, len to nevidime Ta rucicka je tlmena oproti ozajstnym hodnotam a ak sa to hybe +- 5 stupnov tak si to ani nevsimne. Ale ten olej... mne sa teraz v zime pekne ohrieva na 80 stupnov, ked idem pomaly v zapche v meste tak aj 90.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

15.02 2008 21:48


to wakko: díky moc! Asi ten motor nechám prohlídnout celý a kdyžtak se vymění co bude potřeba, jen doufám že mě to nezrujnuje
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

15.02 2008 22:01


chicon:
to wakko: díky moc! Asi ten motor nechám prohlídnout celý a kdyžtak se vymění co bude potřeba, jen doufám že mě to nezrujnuje

No ak to nebudes davat do autoriz.servisu tak to bude v pohode

To je A6 C4? Pre zaujimavost, ti z vas co sa naozaj vyznate v autach - maju tie R5 uz hydrostely? Lebo v SSP k mojmu motoru AFB je to hrdo zobrazovane ako velka helmut-neuigkeit
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

15.02 2008 22:37


Sniper neviem,ale ak ja vypnem v zime kúrenie stála mi to drží 90 stupňov.
Ale ak pustím kúrenie na plno a mrzne tak to tiež klesne ak idem len tak ležerne.Už sa nepamätám ako to bolo na R5 ,ale na Cigáre ak zavrel termostat tak chladič bol uplne studený až pokial termostat neotvoril velký okruh.
Teplota môže trochu kolísať,ale aby bola 60-70 to je chujovina.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

15.02 2008 22:43


MUFTY: Já mám termostat zavřený, ale horní hadice zpátečky je horká od bloku motoru a částečně i horní část chladiče, proto se to tak chladí. Pokud jezdím po městě a okolí, tak i při -20°C je teplota 90°C, ale jak to rozjedu na dálnici na 160 km/h a jedu tak třeba 2 minuty v kuse, tak mi teplota spadne pod 80°C podle budíku. V létě to nedělá. Olej ukazuje 70°C normálně.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

15.02 2008 22:49


to wakko: jojo, je to A6 2,5TDi C4, ale o hydroštelech nic nevím...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.1. 2007
Příspěvků: 364 | Témat: 34

16.02 2008 0:43


u mě výměna termostatu problém vyřešila... teď drží 90 stupňů jako přibitý... předtím v poho spadnul i na 65 stupňů....
nahoru

sponzor





16.02 2008 0:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

16.02 2008 20:29


Sniper tak potom odporúčam zakryť mriežku na maske a bude ti držať teplotu ,lebo pod 80 je už dosť.to už aj viac papá a klísanie teploty o 20 stupňov už motoru moc neprospieva.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

17.02 2008 20:33


Jenže, když zakryju masku a pak pojedu lesem do kopců jako dnes, tak bych to mohl uvařit. Chvíli jízda po dálnici a takhle ta teplota klesne, to mě sere nejvíce!!!
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

17.02 2008 22:29


Práve,že ak zakryješ masku,nie priamo chladič ,tak to neuvaríš pretože ti spustí vetrák a ten to schladí.
Treba sa s tým pohrať a vyskúšať ako to prekryť aby to bolo OK.
Napr. ja som mal na cigáre v zime prekrytý chladič do dvoch tretín v zime a bolo to OK.
To máš podla toho teplomeru podchladené,až sa mi nechce veriť ,že ten termostat je dobrý.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

18.02 2008 15:18


sniper:
Jenže, když zakryju masku a pak pojedu lesem do kopců jako dnes, tak bych to mohl uvařit. Chvíli jízda po dálnici a takhle ta teplota klesne, to mě sere nejvíce!!!


jak se dívám na tu tvoji fotku - ten znak co ti svítí na tom displeji znamená sjeté brzdové destičky? To ti tam svítí pořád, nebo tam máš destičky bez senzorů?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

18.02 2008 18:37


chicon: Ano, jsou to destičky. Ty jsou zánovní, ale vodič k nim bude někde poškozený, protože to jednou svítí a pak zase dlouho ne, prostě to blbne.

MUFTY: problém je s tím, že masku nezakryji, mám tam intercooler. Termostat jsem měnil osobně loni v březnu, dával jsem tam originál Wahler + všechna teplotní čidla. Neuvěřitelně mě to sere, přitom po městě se to zahřeje za chvíli a drží to 90°C, ovšem stačí rychlá jízda a teplota spadne, což dle mého názoru nemůže dělat!! Tak nevím co s tím
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

18.02 2008 18:57


Mně to leze nahoru a pak se to zastaví na 80...a na 90 to vyleze tak po 20 min. jízdy.To bude dělat asi termostat co?
Tohle vše je uplně zbytečné stačí vyměnit při rozvodech úplně všechno a je pokoj.
Předchozí majitel vyměnil jen řemen, kladky a na zbytek se vysral.Loni jsem měnil pumpu a teď zas zlobí termostat nebo čidlo.
Pumpa a termostat by se měli měnit při rozvodech a né říct:ona je ta pumpa ještě dobrá...za tohle bych někomu dal přes ruce,protože potom se to jednou tak prodraží!!!
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

18.02 2008 20:06


Sniper tak potom až to nie velká robota termosrat vyber a var v hrnci s teplomerom a sleduj a sleduj a sleduj a sleduj a sleduj...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

18.02 2008 22:01


Tak zahřívací proces můžu vynechat, neboť ten funguje skvěle, ale ten ochlazovací bude problém, měřit a kontrolovat jak voda chládne a co dělá termostat. Spíš to vidím tak, že se na to vyseru, brzy bude jaro a já budu shánět funkční chladič Klimatizace*.

Audi zdar!
nahoru

sponzor





18.02 2008 22:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

18.02 2008 22:16


Asi prejdeme na starý osvedčený spôsob regulácie ,dečka pred chladičom na šnúrke ovládaná s kokpitu stroja.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

18.02 2008 22:41


MUFTY:
Asi prejdeme na starý osvedčený spôsob regulácie ,dečka pred chladičom na šnúrke ovládaná s kokpitu stroja.

Hej, mělo to něco do sebe
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.11. 2007
Příspěvků: 220 | Témat: 34

19.03 2008 11:28


čau borci,

hele já fakt nevim. Mám to teď v servisu a ptal jsem se na tu teplotu. On mi říká, že termostatem by to být mohlo, ale že by to mělo mít vliv na spotřebu. Vzhledem k mojí dlouze diskutované spotřebě si nemyslím, že by to bylo termostatem. Mám tam novej chladič, vodní pumpu, rozvody a před výměnou to chodilo a teď ne....

Prosím o názor, ale asi bych se na to vykašlal, když mi to jinou neplechu nedělá než to, že mě pěkně se.e ta ručička.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

19.03 2008 11:40


Lukýno A6:
...termostatem by to být mohlo, ale že by to mělo mít vliv na spotřebu....

Ja som mal tiez problem s teplotou, nedostal som sa nad 80, bol to termostat, a nezbadal som ze by mi to nejako podstatne ovplyvnilo spotrebu, mozno tak 1-2 dcl/100 km. Teraz ked sa otepluje to nie je kritisch, budes mavat teploty nad 80 stupnov co je uz OK, v zime by ma to vytacalo, 70 stupnov je este studeny motor, dost sa tym nici.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

19.03 2008 13:08


Teplota u diesela moc vliv na spotrebu nema. Diesel nema sytic, aby to v zatizeni na nej jelo. Spis to ovlivnuje predvtsrik atd. (neptejte se me na detaily, neznam je)

K tepote oleje 70°C - to mi prijde zatracene malo. Jakmile se mi teplota vody vysvihne na 90°, tak olej ma rozhodne vic nez 70° prinejmensim podle budiku.

Snipe> Z ceho je ta fotka? Mas zajimavou kombinaci budiku: digitalni hodiny, analog pocitadlo kilometru, ale zaroven AC/BC.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.11. 2007
Příspěvků: 220 | Témat: 34

19.03 2008 18:17


Dobrý jdu do výměny termostatu a uvidíme, jestli mě to spasí.

Držte mi palce pánové
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email