Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 362 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 356
Uživatelů: 6
Celkem: 362

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.1. 2007
Příspěvků: 364 | Témat: 34

12.12 2007 0:01


Jak to je přesně s teplotou chlazení u TDI*?? Když teď v zimě jedu, tak mi to nepřekročí 80 stupňů i když jedu co mi pneu dovolí (190)... Když jsem se ptal tady v Aufi na slovinsku tak mi řekli, že to je normální, že je zima a že TDI* je prostě tak efektivní motor, že prostě zima mu srazí teplotu ať chci nebo nechci + navíc když to přepne na velkej okruh, že to prostě nemá šanci tu teplotu 90 stupňů udržet.. Sice tp hřeje úplně v poho, ale ta ručička co ukazuje malou teplotu mě prostě štve. Termostat sice není drahej, ale jak jsem tak koukal, tak výěna termostatu znamená demontovat celej předek a to by si zase v serviseu řekli pěknou pálku...

Takže to je anebo není normální takováto teplota TDI* v zimě? At zase neřeším pitchoviny, které mě stojej tisíce...
nahoru

sponzor





12.12 2007 0:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.1. 2007
Příspěvků: 364 | Témat: 34

12.12 2007 0:02


Jinak soráč za pravipisný hrubky... přecijen 13tka svijany a x panáků beama s colou dělá soje... D
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

12.12 2007 0:03


je to normalni, naprosto
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.1. 2007
Příspěvků: 364 | Témat: 34

12.12 2007 0:08


root:
je to normalni, naprosto

myslíš ty hrubky anebo tu teplotu?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

12.12 2007 0:10


ta teplota, 2.5TDi ma pry opravdu vybornou ucinnost. Kolega v praci ma ten samy "problem"
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.1. 2007
Příspěvků: 364 | Témat: 34

12.12 2007 0:27


takže je blbost měnit termostat?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

12.12 2007 9:56


Technická máš V6 nebo R5? Že by V6 měla při svých 9L/100km vybornou účinnost bych docela polemizoval.
U R5 to také není normální. Padalo mi to na 75°C když jsem jel 90kou přes českou Sibiř, když bylo -25°C. Jinak se velmi dlouho ohřejvá, ale při jízdě pod plynem je ručička stále na 90°C. Brzdění motorem je jiná, to padá dolů prakticky okamžitě.
O R5 netřeba rozebírat čelo, termostat je na boku.
U TDI* může prý tohle chování zbůsobovat termostat s takovou tou maličkou dirkou - i ta prý stačí. Čili koupit termostat úplně bez dírky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.1. 2007
Příspěvků: 364 | Témat: 34

12.12 2007 11:34


Je to V6. Právě u tý je prý potřeba rozebrat komplet předek, aby se k tomu člověk dostal, takže proto se ptám. Prostě zdá se mi to divný i když v Audi řekli, že to je v pohodě.. Ale dávat novej termostat a utratit kotel za práci a pak zjistit, že to je stejné a v Audi měli nakonec pravdu se mi moc nechce..
nahoru

sponzor





12.12 2007 11:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

12.12 2007 19:55


mne teplota drží aj v zime 90 ,na volnobehu a na plné pecky kúrenie môže teplotu zraziť dole alebo v mraze dole kopcom.
Ale ak vypneš kúrenie a teplota bude dole tak je to chyba.
Skús po naštartovaní pokial je studený a termostat je zatvorený či máš studený chladič ak sa ti hned ohrieva tak je termostat v prdeli.
A v zime môžeš zakryť mriežku,nie chladič ako niekto robí !
nahoru

Anonymní





12.12 2007 23:53


pre.vit:
Jak to je přesně s teplotou chlazení u TDI*?? Když teď v zimě jedu, tak mi to nepřekročí 80 stupňů i když jedu co mi pneu dovolí (190)... Když jsem se ptal tady v Aufi na slovinsku tak mi řekli, že to je normální, že je zima a že TDI* je prostě tak efektivní motor, že prostě zima mu srazí teplotu ať chci nebo nechci + navíc když to přepne na velkej okruh, že to prostě nemá šanci tu teplotu 90 stupňů udržet.. Sice tp hřeje úplně v poho, ale ta ručička co ukazuje malou teplotu mě prostě štve. Termostat sice není drahej, ale jak jsem tak koukal, tak výěna termostatu znamená demontovat celej předek a to by si zase v serviseu řekli pěknou pálku...

Takže to je anebo není normální takováto teplota TDI* v zimě? At zase neřeším pitchoviny, které mě stojej tisíce...


TO NENI NORMALNI. TDI* V6 ma sice opravdu vybornou ucinnost, zahreje se to na 90st. tak za 10km normalni jizdy ale pak uz to drzi porad 90st. Pokud tobe ne, tak jsou 2 moznosti... visko spojka ...ventilator jede furt naplno nebo termostat... vadny nebo na spatnou teplotu.

Muzes zkusit shodit viskosku, jde to jen povolit a sundat a uvidis. Pokud to pak bude ok, zamer se na ni, jak se toci. Za studena by mela jit uplne volne.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.11. 2007
Příspěvků: 220 | Témat: 34

14.12 2007 21:25


Já mám teda ten samej problém. Když jsem jel z Německa ještě se starým chladičem, měl jsem tam pořád 90°C, ale když mi tam dal novej chladič, tak mi to nejde přes 80°C, je fakt, že při cestě z Německa bylo venku cca 10°C a teď jsou teploty jiný. Mám 2.5 TDI* 132kW
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

14.12 2007 21:30


Mě to dělá na Dvoukilu taky a to nemám TDI*, ani V6, ale R5 2.2 Turbo*. A to mám nový termostat origo Wahler a nové teplotní čidlo. Po městě a okolí normálně 90°C, ale jak najedu na dálnici a chvíli jedu rychleji, tak mi to spadne pod 80°C, pak ve městě zase dobré. Tak nevím.

A teď raďte:-)
nahoru

Anonymní





14.12 2007 21:33


máš bud vadny termostat čo je najpravdepodobnejšie alebo visco spojku a tu skontroluješ tak že ked stojiš otvoriš kapotu a pridaš tak to ma taký brutalny zvuk ako nejaky 12 valec xixi no proste počuješ že ta viscospojka je stale zopnuta. a v tedy neprekročiš 80 stupňov. takže ieto dve veci. Inak po 7-10km už maš určite 90st. a drzi to leto zima.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.6. 2007
Příspěvků: 21 | Témat: 4

31.01 2008 2:22


Mně to dělá to samý, teplota vyleze max na 90, ale jak se jede trochu normálně, tak 70-80. Měl jsem to v servisu Audi a tam mi taky řekli, že je to normální, termostat proměřili a je v cajku...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.6. 2007
Příspěvků: 21 | Témat: 4

31.01 2008 2:23


Mně to dělá to samý, teplota vyleze max na 90, ale jak se jede trochu normálně, tak 70-80. Měl jsem to v servisu Audi a tam mi taky řekli, že je to normální, termostat proměřili a je v cajku...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

31.01 2008 9:38


101lj:
Mně to dělá to samý, teplota vyleze max na 90, ale jak se jede trochu normálně, tak 70-80. Měl jsem to v servisu Audi a tam mi taky řekli, že je to normální, termostat proměřili a je v cajku...

Nie je to normalne. Ako pisal FrantaCech a wintrej, bud termostat (to sa neoplati merat, ked mas raz dole rozvody vzdy je najlepsie preventivne menit termostat, ak planujes ze najblizsich aspon 100 000 km tie rozvody uz nebudes davat dole), alebo viscospojka. Co ti ukazuje teplota oleja? Ta ti vylezie na 80?
nahoru

sponzor





31.01 2008 9:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

31.01 2008 9:40


u R5 tam mam 90 tak po 15 km, pak se tam drží... pouze když jedu třeba z kopce bez plynu, tak klesne na 70, ale jinak by tam mělo být 90 furt
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

31.01 2008 10:04


normální to určitě není...mám už druhou dvaapůli a vždy jsem měl rafičku na 90 stupních...ohřeje se pravda až po 7-10 km, ale nikdy tam míň nebylo

bude to chtít termostat, ale je fakt, že výměna je pěkně na pikaču
lepší dělat současně s rozvody
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

31.01 2008 10:07


Meggy:
normální to určitě není...mám už druhou dvaapůli a vždy jsem měl rafičku na 90 stupních...ohřeje se pravda až po 7-10 km, ale nikdy tam míň nebylo

bude to chtít termostat, ale je fakt, že výměna je pěkně na pikaču
lepší dělat současně s rozvody

No, este stastie ze 2,5TDI V6 maju pravidelne nejaky problem ktory vyzaduje zhodit rozvody (ako pretesnenie, vymena vstrek.cerpadla atd) takze je dost prilezitosti vymenit termostat
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

31.01 2008 10:34


wakko:

No, este stastie ze 2,5TDI V6 maju pravidelne nejaky problem ktory vyzaduje zhodit rozvody (ako pretesnenie, vymena vstrek.cerpadla atd) takze je dost prilezitosti vymenit termostat


nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

31.01 2008 12:58


wakkko ted jsi potěšil hodně majitelů 2.5 V6
nahoru

Anonymní





31.01 2008 15:19


to je zvelicovani, ja sundalval rozvody jen 2x
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.12. 2007
Příspěvků: 71 | Témat: 3

31.01 2008 15:26


Mistr Wakko buď má špatnou vlastní zkušenost,nebo moc čte,nebo nás jen straší Já měl rozvody dole taky 2x
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.6. 2007
Příspěvků: 21 | Témat: 4

31.01 2008 16:42


To já měl rozvody dole jenom jednou, ale počítám, že půjdou znovu A když jsme u toho, do teď mi to jezdilo i s tou nízkou teplotou, tak proč do toho šťourat, že?
nahoru

sponzor





31.01 2008 16:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

31.01 2008 18:21


Wakko ma vlastnu skusenost, kedze ma 2,5TDI V6 a dokonca slavny origo AFB, a aj dost cita a zistuje ze ostatni majitelia maju podobne problemy. Pretesnovane to uz bolo, odlucovac olejovej hmly vymeneny, na to cerpadlo este cakam kedy sa rozluci Termostat som menil ked to bolo pretesnovane, asi pri 160 000 km (jasne, ja viem, to len tacho si to mysli ), teraz to ma 190 tkm, asi pri 210-220 tkm spravim rozvody kedze neviem naisto kedy boli robene a kolko to ma, vtedy ten termostat vymenim znovu, ci uz bude dobry alebo nie.
Uf, od 11.00 sme sa trapili so spojkovym valcom - odvzdusnovat spojku bez zdvihaka alebo jamy je zabava Mal som pomoc stryka automechanika, nebyt toho ze on bol odhodlany uz to tlacim niekam do servisu... kua to su ale auta! Vsade kopec kurv.tok, nikde sa neda ani ruka vopchat!
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

31.01 2008 18:28


Aby som bol uprimny - moj pocit z 2.5TDI V6 motorov: su to motory ktore si vela vytrpeli, a podla toho aj vyzeraju. Ak sa o ne clovek dobre stara a ma aky-taky prehlad, su to podla mna motory na ktore moze byt ochr.znamka TDI* hrda Jazda s nim je naaaadherna, dokonca aj s najslabsou 110kW verziou. Jedine co ma fakt hneva je to cerpadlo, ale VP44 je bolest velmi vela motorov, kolegovi nedavno odislo na Vectra B 1999 2.0DTI.
Ale bavili sme sa o teplote - ja by som do rozvodov nerypal len kvoli termostatu, ale akonahle sa na tom bude nieco robit urcite by som ho vymenil, ak teplota kolise a nedrzi 90.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

31.01 2008 20:57


Tak,že tá malá dierka stačí aby motor pracoval pod 90 je taká chujovina ako mraky....väčšiu blbosť som vo svojom živote nepočul!!!!!
Teplota by mala držať na 90 ako pribitá .
Pokial brzdím motorom a vypnem kúrenie teplota nesmie ísť dole.
Malé kolísanie teploty by som asi neriešil 80-90.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.1. 2007
Příspěvků: 364 | Témat: 34

31.01 2008 23:15


Takže termostat nejde vyměnit bez sundání rozvodů?? V tomhle jsem trochu laik, ale když se sundaj můžou se hodit nazpět anebo jsou potřeba nové řemeny?
nahoru

Anonymní





31.01 2008 23:22


pre.vit:
Takže termostat nejde vyměnit bez sundání rozvodů?? V tomhle jsem trochu laik, ale když se sundaj můžou se hodit nazpět anebo jsou potřeba nové řemeny?


na 2.5Di V6 nejde.

kdyz se sundaji muzou se dat zpet, ale musis si dat pozor aby jsi asadil remeny stejne jak byly puvodne ...smer otaceni... kdyz je DAS* opacne , riskujes ze prdnou.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.1. 2007
Příspěvků: 364 | Témat: 34

31.01 2008 23:28


FrantaCech:


na 2.5Di V6 nejde.

kdyz se sundaji muzou se dat zpet, ale musis si dat pozor aby jsi asadil remeny stejne jak byly puvodne ...smer otaceni... kdyz je DAS* opacne , riskujes ze prdnou.

já to dělat nebudu, na to mám servis..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email