Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 439 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 436
Uživatelů: 3
Celkem: 439

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.1. 2011
Příspěvků: 65 | Témat: 9

24.01 2011 16:49


jizan.com: SEM s SNí.
nahoru

sponzor





24.01 2011 16:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.11. 2008
Příspěvků: 274 | Témat: 29

24.01 2011 17:24


jizan.com:nemyslíš náhodou jednu 3,0TDI v manuálu?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.01 2011 17:36


nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.1. 2011
Příspěvků: 65 | Témat: 9

24.01 2011 18:01


[url]http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/audi/a4/8619162[/url]Co říkáte na tento kousek.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.11. 2008
Příspěvků: 274 | Témat: 29

24.01 2011 18:08


1) 180000 v českým provozu
2) proč má měněnej přepínač světel?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.01 2011 19:21


za 290 budu prodavat sveho trilitra A4 B7...quattro, rarita v podobe manualniho razeni (mic jich u 3.0TDi neni v CR)....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.11. 2008
Příspěvků: 274 | Témat: 29

24.01 2011 19:25


A za tohle auto se nemusí nikdo stydět... Takovou výbavu nemám ani v obýváku
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.01 2011 19:37


Jožik:
jizan.com: SEM s SNí.

Tenhle 3.0 jsem myslel, tohle auto si kup a žádné jiné!
nahoru

sponzor





24.01 2011 19:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

24.01 2011 21:04


B7 1,9 TDi je možná mín poruchová ale myslím se nedělá v quattru a vzhledem k výkonu se ani nedivím
já si dovezl TDi 125kW a zatím velká spokojenost
město 8 mimo 6-7
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.01 2011 22:47


Tak o tom žádná...1.9 stačí čipnout a jede jako ďas, těch 125kW je ale málo a jedou pěkně celkem...
AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

25.01 2011 6:51


nějak ti nerozumí
1,9 85kW stačí čipmout a jede jako das
2,0 125kW jede málo ???
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

25.01 2011 7:26


Bavil jsem se o platformě B6 r.2002 výše-motory 1.9 74 a 96kW. Ten první když čipneš jede hodně dobře na to že to je původem 74kW jde to čipnout až na 100kW v pohodě. 2.0 tdi 125 jde až na 147kW a jede pěkně taky jako ďas.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

25.01 2011 8:49


Prosím vás, to chipování sem netahejte. On chce auto, ne nějaký tuzing...
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

25.01 2011 9:11


Chlapy a víte vůbec něco o těch motorech 2.0tdi?Nebo jste jenom někde něco slyšeli?Já si o tom docela dost přečetl a nevím kolik lidí tady na foru má tento motor,protože není motor jako motor.Poruchové motory jsou všechny záleží jak se k němu člověk chová.No ale stejně jsem zvědaví jestli se dozvím nějakého argumenty proti 2.0tdi proč nebrat a co je na něm kazovějšího kromě nějaké prasklé hlavy.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.1. 2011
Příspěvků: 65 | Témat: 9

25.01 2011 9:15


Díky za nabídku,ale ten 3.0 tdi,je pro mně moc a asi bych nechtěl černou barvu,(nic proti)
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

25.01 2011 9:50


cedan:
Chlapy a víte vůbec něco o těch motorech 2.0tdi?Nebo jste jenom někde něco slyšeli?Já si o tom docela dost přečetl a nevím kolik lidí tady na foru má tento motor,protože není motor jako motor.Poruchové motory jsou všechny záleží jak se k němu člověk chová.No ale stejně jsem zvědaví jestli se dozvím nějakého argumenty proti 2.0tdi proč nebrat a co je na něm kazovějšího kromě nějaké prasklé hlavy.

Hlavy praskají jen u 16V, navíc 16V je 103 a 125 kW a to víš že zas to je přes deset lidí a nakonec z toho vznikne 2.5tdi kterej na rozdíl od ní má moře kladek, řemenů a nemluvě o dalších věcech. Pro mě motor kterej žere skoro jak 1.9tdi a jede o poznání líp znamená hodně. A to jestli někdo zaznamenal že se mění turbo nebo vstřiky tak proto že to odchází na většině motorů R4tdi kde už je výkon. Samozřejmě jedna věc je zátěž, druhá věc je materiál. Ne všechny měly tyto problémové vstřikovače je tam více druhů, stejně jako u 1.9 byla změna.
Chip jsem myslel pro tu línou variantu 1.9 74kW ta je opravdu tupá i v OII kde dávali 77kW.
sponzor





25.01 2011 9:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.10. 2009
Příspěvků: 723 | Témat: 2

25.01 2011 9:51


Mám B7 2.0 TDI a jsem spokojen.Průměrná spotřeba 6,1 od doby co jsem to pořídil a jízdní vlastnosti super.Vůbec by jsem se toho nebál.Když trefíš na zmetek,je jedno jaká je to motorizace.To je jenom co se motoru týká.Q nemám a zatím mi nechybělo.
AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

25.01 2011 10:47


Michal.K:
Prosím vás, to chipování sem netahejte. On chce auto, ne nějaký tuzing...



proč tuzing
všechny auta co jsem měl byli načipovany, ani nešlo o výkon jak o doladění průběhu
nikdy jsem neměl problém s turbem hlavou nebo cokoliv jiného
nejvíc mě to potěšilo právě u 125KW kde výkon od spodu prostě není je to jak benzín s turbem po čipu pěkně plynule od spodu a jelikož to není potřeba držet v otáčkách tak i spotřeba šla dolů

(doufám že se ted někdo nechytne každého druhého slova)
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

25.01 2011 11:55


Je to tak jak říkáš jel jsem s tou 125 před i po chipu a je to mazec je to tahač jako prase, většina ropy netáhne přímo odspod a jsou to mrtvoly, po chipu je to sto a jedna i u té nejslabší verze která se zvedne na 100kW+-
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

25.01 2011 12:46


jizan.com:
Hlavy praskají jen u 16V, navíc 16V je 103 a 125 kW a to víš že zas to je přes deset lidí a nakonec z toho vznikne 2.5tdi kterej na rozdíl od ní má moře kladek, řemenů a nemluvě o dalších věcech.


Přesně tak na 16 V je větší pravděpodobnost že ti praskne hlava na 8V by měli být hlavy ještě z 1.9 i vana
To je jak já jsem si koupil nerez nože Tescoma Morpho (vyšší třída) hodil je do myčky a vytáhl je ven rezavé.V návodu je že se mohou mýt v myčce.No a někomu se to nepovede
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

25.01 2011 13:02


cedan:


Přesně tak na 16 V je větší pravděpodobnost že ti praskne hlava na 8V by měli být hlavy ještě z 1.9 i vana
To je jak já jsem si koupil nerez nože Tescoma Morpho (vyšší třída) hodil je do myčky a vytáhl je ven rezavé.V návodu je že se mohou mýt v myčce.No a někomu se to nepovede

Tak tescoma mám taky, sice dobře řežou ale reziví-detail
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.1. 2011
Příspěvků: 65 | Témat: 9

26.01 2011 7:50


Díky,za vaše poznatky a připomínky.Ještě mám otázku:V kolika tis.km koupit ojetou A4 2.0tdi 103kw Quattro , aby vydržela ještě 150tis.km .Díky za Vaše úvahy.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.10. 2009
Příspěvků: 723 | Témat: 2

26.01 2011 9:09


Na tohle se nedá snad ani odpovědět.To nemáš kolikrát jistotu ani u nového auta.
AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

26.01 2011 9:29


Jožik: Souhlas s trucker: jistota to kolikrát není ani s funglovkou.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
sponzor





26.01 2011 9:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.1. 2011
Příspěvků: 65 | Témat: 9

26.01 2011 9:52


valchaaa: Díky za typ,pro mně je důležité kombi.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

26.01 2011 11:54


Jožik: Tak to říkáš dost brzo...
AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

26.01 2011 12:10


A co 2,0TFSI? když máš tolik peněz. Zeptej se uživatele Lordmystic, ten má 2,0TFSI Quattro Avant a nedá tomu autu pokoj, pořád něco zkouší, točí si to na video atd, je tím autem posedlej.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

26.01 2011 12:47


Satan Coupe: A na mě si nevzpomeneš?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.2. 2010
Příspěvků: 306 | Témat: 10

26.01 2011 14:41


Ani na mna.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.1. 2011
Příspěvků: 65 | Témat: 9

07.02 2011 10:36


Čau všichni,kteří vlastníte A4 B7 147kw.Chtěl bych se zeptat ,jaký benzín si do auta tankujete.Podle výrobce natural 98.Může se tam nalít i 95?Jestli ano (95), jaké to má účinky a negace na daný motor.Můj známý servisák mi říkal,že v žadném případě N95.Tak co vy na to!
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email