Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 173 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 172
Uživatelů: 1
Celkem: 173

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

10.01 2011 23:13


Vzhledem k častým dotazům jak vyměnit originální rádio za neoriginální jsem se rozhodl udělat takový malý návod:

Návod je otestován na mé A3 r.v 2001 (facelift) kde jsem měnil rádio Audi Concert za Sony CDX-GT620U. Osazení audia je standardní tzn. přední repro z rádia a zadní přes zesilovač, který je umístěný v kufru v bočnici se subwoofrem. Nikoliv BOSE sound system, i když tam bude postup nejspíše podobný, jen s jinou redukcí.

Co budeme potřebovat:

1. Idealní je pořídit vytahováky rádia, abyste případně nepoškodili zámky rádia.
ale jdou použít i Dva kousky plechu cca 8mm - 1cm široké dlouhé minimálně 8cm
- slouží pro vyndání originálního rádia

2. Plastový rámeček autorádia:
94-00: http://www.ahifi.cz/ramecek-autoradia-audi-a3.html
3/00->11/00: http://www.ahifi.cz/ramecek-autoradia-audi-a2-a3-a4-a6-tt.html
12/00-6/03: http://www.ahifi.cz/ramecek-autoradia-audi-seat.html

3. Redukci pro ISO konektory z originálního rádia na neoriginální:
http://www.ahifi.cz/adapter-pro-aktivni-audio-system-audi-vw-1.html#popis-produktu
https://www.carmedia.cz/autoradia/redukcni-program [zkrácená url]
Pro BOSE system:
http://www.carmedia.cz/autoradia/redukcni-program- [zkrácená url]
Doporučuji před nákupem ověřit podle konektorů zezadu na vašem rádiu

4. Trochu té šikovnosti a základní nářadí (šroubovák, kleště, izolační pásku, řezák... )


Jak na to:

1. Vezmeme vytahováky (popřípadě dva kousky plechu) a zasuneme je do výřezu dole v rádiu. Jsou to malé stěrbiny na levé a pravé části rádia. Zatlačíme na ně a rádio by mělo povylézt.
Chce to trochu šikovnosti a trpělivosti, občas mi rádio zajelo zpátky a tak jsem musel háčkovat znovu.
Tento krok je možno si ušetřit a zastavit se v originálním servisu, kde na to mají přímo vytahovák a za malý či možná žádný poplatek rádio vytáhnou.

2. Když se nám povede vytáhnout rádio zkontrolujeme pro jistotu konektory, které v něm jsou. V mém případě se jedná o 3 konektory a to černý, hnědý a červený. Dle toho zakoupíme redukci v mém případě již nahoře zmíněna, případně vyhledáme dle svého typu. POZOR Jedná se o redukci pro aktivní repro!

3. Konektory a anténu odpojíme, vytáhneme rádio a konektory povystrčíme ven, aby nám nezapadly. Věřte mi, blbě se to pak loví Rádio doporučuji uchovat a nevyhazovat, může se později hodit buď vám a nebo nějakému jinému členu AK.

4. Hnědý a červený konektor připojíme do redukce (nelze je prohodit, každý je jiný) a tím nám vznikne spojený hnědý ISO konektor. Tento společně s černým konektorem připojíme již dle manuálu rádia. Stejně tak napájení je nutno nastavit dle rádia toto má tuším každé rádio jinak.

5. Rádio by mělo mít svůj rámeček (plechový) který se vkládá do šachty pro rádio. Toto také nainstalovat dle manuálu k rádiu. V případě instalace plastového rámečku 00 - 03 jej vložíme pod plechový rámeček rádia již v tomto kroku.

6. Když máme připravenu kabeláž a rámeček, můžeme zapojit konektory a anténu do rádia a rádio vyzkoušet, zda hraje a zda je vše pripojeno správně a zda vše hraje jak má. POZOR! modrý kabel je potřeba spojit s konektorem rádia (jedná se o spínané plus - tzv. REM), který dá pokyn zesilovači, že se má spustit, pokud není tento kabel připojen, tak ze zesilovač nezapne a zadní část nebde hrát.

7. Když máme zkontrolováno můžeme rádio zasunout do šachty. Jde to trochu těžko, tak doporučuji eště rukou srovnat kabeláž aby šla dolů pod rádio, místa je vzadu dostatek

8. Jako poslední nainstalujeme plastový rámeček kolem rádia, abysme po straně neměli díry a máme hotovo.

Takto by mělo již vše fungovat a nemusíme nic stříhat nebo složitě upravovat...

Tento návod teď píšu z hlavy, takže se jej pokusím postupně vylepšit a doplnit věci, které jsem opoměl, nebo vyjádřil nepřesně ale myslím, ze by to nemělo být nic zásadního. Stejně tak se pokusím doplnit i obrázky, když se to povede nafotit.

Doufám, že tento návod někomu pomůže a vytratí se nám věčné hledání a zakládání nových témat.


Přidány fotky z instalace:

http://audi-hawk.rajce.idnes.cz/Vymena_radia_pro_Audi_A3_8L1_a_mozna_i_jine_-_NAVOD

Za fotky patří velký dík FiLovi, mě se to nějak nechtělo znovu rozebírat, tak byl tak hodný, že nám to zdokumentoval

Fotky zapojeni u Audi 80 cabrio, postup a redukce naprosto stejne http://audi-hawk.rajce.idnes.cz/Vymena_radia_pro_Audi_80_Cabrio/ jen ramecek kolem radia si musi kazdy vyrobit dle sveho (ja koupil pro A4 a orezal jsem ho



POZOR! Tento adaptér nelze použít pro auta která jedou už na CAN-Bus* sběrnici! Pro tato vozidla je nutné použít redukci CAN-Bus* > ISO, čímž převedete digitální signál na analogový (spínané plus, rychlost, světla, zařazení zpátečky...). Zatím nemám na čem testovat, takže ověřený postup není.
Naposledy upravil Hawkeye dne 30.06 2017 12:17, celkově upraveno 13 krát. (128% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





10.01 2011 23:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.11. 2010
Příspěvků: 165 | Témat: 8

10.01 2011 23:49


cista prace, klobouk dolu a palec nahoru
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

10.01 2011 23:49


Diky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 14 | Témat: 4

11.01 2011 10:37


Mam vymenu za sebou v tt. Toto by mi veeelmi pomohlo, ale nestacilo. Ja som este musel zohnat a zapojit redukciu na napajanie anteny cez koaxial. Inak som nic nechytal.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

11.01 2011 10:48


Muzeme to klidne doplnit a vice zobecnit, kdyz mi posles link na tu redukci a kratky popis instalace.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.12. 2010
Příspěvků: 6 | Témat: 0

11.01 2011 17:25


Stalo se někomu někdy, že když připojil neoriginální rádio, nevypínalo se s klíčkem a musel se manuálně vypnout a zase zapnout? Problém byl u Audi A3 8L r.v. 1999.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

11.01 2011 23:35


R.A.D.E.K: Stalo, je to spatne (respektive jinym) zapojenim napajeni radia. Radio ma dva stavy a to ze bud hraje po zapnuti zapalovani a nebo jde do nej stava klic neklic.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

12.01 2011 9:07


Kriznik: Urcite, alespon se to postupem casu nepropadne na konec. Popravde receno jsem to psal tak trochu aby to bylo spis nekde v navodech
nahoru

sponzor





12.01 2011 9:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 14 | Témat: 4

12.01 2011 9:25


Takto nejak vyada ta redukcia na napajanie anteny
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.12. 2010
Příspěvků: 43 | Témat: 6

17.01 2011 17:18


Ahoj, mam v audine JVC radio a po vytahnuti klice ze zapalovani si nepamatuje nastaveni jak to vyresit?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.3. 2010
Příspěvků: 537 | Témat: 8

17.01 2011 17:19


koukni do popisu k rádiu, nejspíš bude pin memory spojenej s napájením ze klíčku ... to je špatně
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

17.01 2011 17:29


A3tdi81kw1998: Jak pise stream mas tam spatne zapojenej pin. Mrkni do manualu radia, tam to bude urcite napsany.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.1. 2010
Příspěvků: 6 | Témat: 1

17.01 2011 18:10


Mě to dělalo rádio taky.. Tak jsem prohodil '+' s kabelem od zapalování a tím se to vyřešilo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.12. 2010
Příspěvků: 43 | Témat: 6

17.01 2011 20:29


Hawkeye:
A3tdi81kw1998: Jak pise stream mas tam spatne zapojenej pin. Mrkni do manualu radia, tam to bude urcite napsany.


Sory ale uz jsem to tak koupil a nemam zadny manual k tomu radiu:) jen se zeptam co to je pin na radiu???? Docetl jsem se ze by melo pomoct prohodit takovy dva kabilky, ale bez vysledku protoze ani v jednom neni bez klicku stala stava......
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.12. 2010
Příspěvků: 43 | Témat: 6

17.01 2011 20:29


zbynek1608:
Mě to dělalo rádio taky.. Tak jsem prohodil '+' s kabelem od zapalování a tím se to vyřešilo.
myslis ty dva kabylky co jdou do radia ? ty jsem prohodil, bez vysledku protoze ani v jednom bez klicku neni stala stava.... meril jsem to
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.1. 2010
Příspěvků: 6 | Témat: 1

17.01 2011 22:19


jo přesně ty jsem myslel. ale v jednom by měla být šťáva. protože ten co vede od zapalování ti jen zapíná rádio a ten druhý, co je furt pod napětím, ti právě uchovává paměť a nastavení rádia. tak jedině si nějak zkusit pohrát s elektoinstalací, protože je divný že ti ani do jednoho nejde proud, když je vytaženej klíček..
nahoru

sponzor





17.01 2011 22:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

17.01 2011 22:34


Musi tam jit, bohuzel si ovsem nepamatuju, jak to bylo u meho.

Kazdopadne jsem resil presne to same a bylo to jen v zapojeni toho napajeni. Mrkni do toho manualu, nebo sem dej alespon oznaceni radia a muzeme to nejak zkusit vykoumat.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.12. 2010
Příspěvků: 43 | Témat: 6

17.01 2011 22:47


Hawkeye:
Musi tam jit, bohuzel si ovsem nepamatuju, jak to bylo u meho.

Kazdopadne jsem resil presne to same a bylo to jen v zapojeni toho napajeni. Mrkni do toho manualu, nebo sem dej alespon oznaceni radia a muzeme to nejak zkusit vykoumat.


OK dik oznaceni DAM* zitra, hele proste tam jsou jen dva ty dratky ktery muzes prehodit, no a bez klicku neni ani v jednom stalej proud meril jsem to.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.1. 2010
Příspěvků: 1210 | Témat: 9

24.10 2011 22:22


Jak to hraje v porovnání s Concertem? Mám CDX-GT450U a přemýšlím, že bych koupil tu redukci, protože mi hraje jen předek, tak aby hrál i zbytek, když už to v autě vozim

Nejradši bych koupil Concerta, ale ten nemá USB a tak ještě kupovat Xcarlink...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

24.10 2011 22:47


Nehraje to vubec spatne, i kdyz je fakt, ze zaroven s touto upravou jsem daval i aktivni subwoofer (tubu) do kufru, takze to mam trochu jine.
Ale i kdyz vyndam aktiv tak to hraje dobre, jen mi prijde, ze origo woofer je nejakej slabsi, ale je mozny, ze ho mam lehce v riti, protoze mi ted nehraje leve zadni repro, tak tam mozna mam nekde prerusenou kabelaz

Ale pockam az bude tepleji, nez se do toho pustim...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.1. 2010
Příspěvků: 1210 | Témat: 9

24.10 2011 23:07


Dík za info. Asi to koupim, když už to rádio mám.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.11. 2010
Příspěvků: 25 | Témat: 3

25.10 2011 12:05


Rádio má dva plusové kabely. Jeden je stálé plus(většinou žlutý) a druhý je ovládací plus(většinou červený a zapojuje se přes zapalování). Nevýhodou tohoto zapojení je, že si rádio nezapneš bez zapnutého klíčku zapalování. Pokud budou oba zapojené přes zapalování a nebo budou prohozené, rádio bude zapomínat. Já mám oba spojené a připojené na stálé plus, aby šlo rádio zapnout kdykoli. Vyměnit origo rádio za jiné je docela oříšek. Kabely v ISO konektorech na sebe přesně nesedí a ještě je třeba k tomu všemu u muziky Bosse přidat +,- a ovládání k zesilovači, jinak budou hrát jenom přední reproduktory... A nebo investovat do Adaptéru pro aktivní audio. Já zapojoval rádio asi tři dny, než jsem všechno našel a to naštěstí nemám CD changer Jo a bacha! Origo autorádio má vliv na alarm, centrál a vnitřní osvětlení. Neudělat chybku a pořádně se ujistit v barvičkách kabelů
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

25.10 2011 15:09


maswel: Nevim teda co mas za radio, ale ja si muzu urcit, jestli budou prohozene (zapominat), na zapalovani (pouze s klickem) a nebo oba na stalem plusu. To uz je na tobe, jake zapojeni si zvolis a jake tvoje radio dovoli. Ja osobne to mam na zapalovani, protoze mi to prijde nejlepsi, vyndam klicek, radio se vypne a ja muzu odejit a nemusim premyslet jestli jsem ho nahodou nenechal hrat

Kabely v ISO na sebe prave sedi spravne a pokud mas BOSE tak musis sehnat jen odpovidajici redukci, coz take pisu na prvni strance

A neorigo radio mam uz asi 3 roky a zadny vliv na alarm, central nebo osvetleni jsem tedy opravdu nepozorovoval. Ono totiz kdyz se podivas na nadpis tak se jedna o model 8L1 (cca do roku 2003). Novejsi to muzou mit jinak.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.1. 2010
Příspěvků: 1210 | Témat: 9

25.10 2011 15:12


Já jsem s tím taky problém neměl. Změnil jsem napájení na kabelu, aby to nezapomínalo a jen jsem připojil ISO. Akorát bez tý redukce hraje jen předek.
nahoru

sponzor





25.10 2011 15:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.11. 2010
Příspěvků: 25 | Témat: 3

25.10 2011 16:10


Já se taky bavím o modelu 8L. Bez redukce hraje jenom předek protože neni zapojený zesilovač pro zadní repro a sub = origo ISO nesedí. Já jsem to zapojoval bez redukce. Jen jsem zapoměl přerušit jeden kabel a během jízdy se mi občas samo rozsvěcelo vnitřní osvětlení. Kamarád vyměnil rádio s jiným zapojením a přestal mu fungovat centrál a alarm. Když dal původní, vše zase fungovalo. Já jsem si to z prstu nevycucal...
A souhlasím s Hawkeye, že zapojení plusového kabelu podle vkusu a s použitím redukce by to mělo být bez problému!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2008
Příspěvků: 155 | Témat: 36

09.11 2011 21:35


Ahoj. Potřeboval bych poradit. Mám v autě rádio Sony X-plod, nevím jak je to tam zapojené, ale hrajou mi jen přední repráky. Zadní repráky ani subwoofr co je nad levým zadním blatníkem nefunguje. Je nějaká možnost jak to rozchodit aby to hrálo tak jak má? Vůbec tomuhle nerozumím, tak kdyby to šlo vysvětlit jako pro úplnýho blbce, bylo by to fajn.
Díky moc
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

09.11 2011 21:43


Aleš S: Kdyz se podivas na muj navod tak v "Co budeme potrebovat" je to treti bod s tim rozdilem, ze vyberes redukci pro A4ku a pak v postupu je to bod 2.

Proste potrebujes spravnou redukci a pak to pojede. U me to bylo taky redukci, koupil jsem redukci na aktiv a vse hraje.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2008
Příspěvků: 155 | Témat: 36

09.11 2011 21:51


Hawkeye: Díky moc, tak nějak jsem si to představoval. Jinak nevíš náhodou jakej průměr repráků je u A3 v předních dveřích? A jaká by byla nejlepší náhrada za origo repro? Už jsou totiž KO.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

09.11 2011 21:57


Aleš S: Podle vseho by tam meli byt 100mm, ale nemam to zatim overene...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.6. 2011
Příspěvků: 111 | Témat: 15

09.11 2011 21:59


taky mam dodelany JVC ... A resil sem to samy ... Stacilo prohodil zlutej a cervenej kablik a bylo to ...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email