Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 520 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 514
Uživatelů: 6
Celkem: 520

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2009
Příspěvků: 342 | Témat: 24

09.01 2011 16:06


Zdravím klubaři,
již přes měsíc pročítám všechny vlákna zabývající se výběrem vozu. Za tu dobu jsem si našel pár favoritů a rád bych slyšel rady místních fundovaných borců
S autem nacestuji cca 25tis za rok a zhruba 65% jezdím po městě. Moje předchozí kára byla A6 2.5TDI AKE. Auto to nebylo špatné, ale na můj vkus bylo dost těžké a také ne zcela vhodné do městského provozu. Pro ušetření nějakých těch kil zvažuji přestup do A4 (doufám že se tam se svýma 189cm nacpu:D). A pro dynamičtější jízdu, hezčí zvuk a vhodnost do města přechod na benzín. Samozřejmě chci QUATTRO. Varianty se kterými pracuji jsou tyto:

A4 1.8T - 4válec mi přijde do města nejvhodnější a tento motor má prý obrovský potenciál k tuningu (prý až k hranici 300k)
http://www.youtube.com/watch?v=b-w8x4liZEE

A6/S4 2.7BiTurbo - Tento motor by se mi líbil asi nejvíc, ale mám obavu že bude dost těžké sehnat kus, který není těsně před smrtí. A co jsem četl, tak servis těchto motorů není úplně levný Další výhoda této varianty by byla možnost zůstat u větší A6 (myslím že tento motor by těch pár kilo navíc utáhnul)

A4 2.0TFSI - Asi nejlepší poměr provozní náklady/výkon. Zatím vítězná varianta.

Přemýšlel jsem i o variantě A6/S6/S4 4.2 možná i A6/A4 3.0i, ale přijde mi, že do města to nejsou zrovna vhodné motory (spotřeba).

Budu k Vám upřímný a přiznám se, že jsem operoval i s jinými značkami (konkrétně Subaru). Kamarád má Legacy a neustále mě přesvědčuje o kvalitách AWD od Subaru. K tomuto tématu jsem našel na "AudiClubu" zajímavý názor v diskuzi.
------------------------------------------------------------------------audiclub---------------
24.8.05 15:30 jaba
Subaru versus Torsen? Těžko říct.


1) Spojku ala Haldex má Subaru v automatu. Manuály mají klasické diferenciály, některé s omezenou svorností, WRX i elektronicky řízené. S manuálním Subaru jsem měl tu čest pouze na testovací jízdě do 20km, takže hodnotit nebudu.

2) Celkové chování 4x4 není jen o mezinápravovém diferenciálu, ale o celém podvozku.

Zkusím tady popsat svoje dojmy z uvedených aut. S každým jsem najezdil minimálně 20.000 a alespoň 2 zimy.

a) Subaru Legacy, automat, hydraulická spojka s elektronickým řízením:
- Vždy máš pocit, že zabírají všechna kola. Nikdy nehrabe samotný předek, na sněhu samozřejmě může hrabat celé auto.
- V zatáčkách pohon podporuje vedení stopy, patrná mírná přetáčivost, která se ale "stabilizuje" na mírném bočním skluzu. V případě silného smyku v zatáčce (sníh, bahno) klasické quattro, kdy se směr řídí volnatem a plynem najednou.

b) Honda Civic Shuttle, viskózní spojka:
- Základní jízdní vlastnosti podobné předohrabu. Při otáčení na plném rejdu je cítit, jak se podvozek "šprajcuje" díky tomu, že spojka trvale lehce zabírá a přední-zadní náprava jedou po jiném poloměru zatáčky.
- Na bahně a v prudkém výjezdu po krátkém hrábnutí předku zabere zadek.
- Při tvrdé jízdě na hraně se ale spojka prohřeje a ztvrdne. Auto je pak více plné quatto. To je patrné hlavně při jízdě na sněhu serpentinami. Při prohřátí spojky na sněhu až nepříjemně přetáčivé.

c) Audi Coupe Quattro, Torsen, manuální závěrka zadního dif:
- Vyloženě sportovní svezení.
- V každé zatáčce auto říká řidiči "Přidej, ještě se dá kousek rychleji"
- Na sněhu sklon k jízdě ala WRC v plném bočním smyku. Při přebytku plynu v zatáčce jasně přetáčivé, bez plynu nedotáčivé. Je potřeba řídit volantem i plynem.

d) Octavia TDi 4x4, Haldex:
- Předohrab s připojitelným pohonem zadku
- V zatáčce jako předohrab, nedotáčivé
- Elektronika brání způsobu jízdy v zatáčce s levou na brzdě pro kompenzaci nedotáčivosti (jako se používá při sportovní jízdě s předním pohonem). Jakmile se zkombinuje plyn a brzda, elektronika odstaví motor a zbytek zatáčky jedeš jak kdyby tam zbyl jen 1 válec a to ještě bez turba.
- Na sněhu zapíná poměrně včas, ale spíš vyprošťovacím způsobem. Nedá se spoléhat na to, že 4x4 se udrží sepnuté po celou zatáčku, pohon klidně sepne a rozepne několikrát během jedné zatáčky, což vede k velmi nepříjemnému střídání nedotáčivosti a přetáčivosti. Nejhorší je, když najedeš zatáčku poměrně klidně, auto se chová jako předohrab. Při výjezdu přidáš plyn, na kluzkém povrchu prohrábne předek, Haldex sepne a máš plný volant práce ....
- Pro nesportovní řidiče poměrně slušná volba, která nenechá ve štychu, ale je potřeba s tím jezdit jako s dědkomobilem.

e) A6 2,8 quattro, Torsen, elektronická závěrka diferenciálu (přibrzďování prokluzujícího kola)
- Klidná síla
- Dlouhé auto nemá zdaleka takovou hravou radost ze sportovní jízdy jako Coupé
- Jede jak po kolejích, v zatáčce striktně neutrální, na suchu nemáš šanci poznat quattro jinak než tak, že při prudkém rozjezdu neprohrábneš.
- Na sněhu elektronické diferáky umožňují dosahovat velmi vysoké jízdní průměry při zachování jisté stopy, ale na široké smyky je potřeba zapomenout.

Takže si z toho vyber svůj názor
Dvě Audi s Torsenem a naprosto odlišné chování. A6 by při závodění asi byla rychlejší, ale Coupé z toho má mnohem větší radost.
Kdybych to měl seřadit podle radosti z řízení, tak to bude: Coupé, Subaru, A6, Honda, Octavia
Když to budu řadit podle schopnosti rychle, spolehlivě a v pohodě urazit velké vzdálenosti, tak to bude: A6, Subaru, Coupé, Octavia, Honda

http://www.||vacuum||/forum.php?prispevek=2910
-------------------------------------------------------------------------

Ale jelikož od vozu očekávám jak sportovní jízdu, tak i určitý druh komfortu a bezpečí, zůstanu nejspíš věrný AUDI. Můj první vůz nebyl špatný, ale kdyby mi před koupí poradil někdo erudovaný, asi bych vybral úplně jiný. Proto tady teď píšu takovéhle romány a rád si nechám poradit;) Předem děkuji za rady a názory.
nahoru

sponzor





09.01 2011 16:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

09.01 2011 16:13


Já souhlasím s tvým favoritem A4 2.0TFSI, to je dobrá volba. Lordmystific by mohl vyprávět.
Pak už jedině S4, ale jak sám říkáš, do města to není to pravý vořechový.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.4. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 10

09.01 2011 16:28


valmet:
Já souhlasím s tvým favoritem A4 2.0TFSI, to je dobrá volba. Lordmystific by mohl vyprávět.
Pak už jedině S4, ale jak sám říkáš, do města to není to pravý vořechový.


jj taky bych souhlasil s A4, jestli chces trochu sportovni jizdu tak na to A6 moc neni... mel sem 1,8T 120kW najel sem sni neco pres 20tisic a zadnej problem sem nemel, ale ted kdybych kupoval A4 tak du do ty 2.0TFSI.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.2. 2010
Příspěvků: 306 | Témat: 10

09.01 2011 20:01


Dominator:


jj taky bych souhlasil s A4, jestli chces trochu sportovni jizdu tak na to A6 moc neni... mel sem 1,8T 120kW najel sem sni neco pres 20tisic a zadnej problem sem nemel, ale ted kdybych kupoval A4 tak du do ty 2.0TFSI.



nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

09.01 2011 20:44


A4 2.0TFSi ale rozhodoval bych jestli q nebo bez. Je třeba vyzkoušet obě verze, předek pojede líp to je fakt ale ne o moc.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2009
Příspěvků: 342 | Témat: 24

09.01 2011 23:41


jizan.com:
A4 2.0TFSi ale rozhodoval bych jestli q nebo bez. Je třeba vyzkoušet obě verze, předek pojede líp to je fakt ale ne o moc.


V tom mám jasno.. chci Quattro i kdyby to mělo jet o trochu hůř. Pro mě je Quattro synonymem k Audi;) Jednak kvůli bezpečí a druhak kvůli srandě co s tim užiješ Kdybych nebral Audi skočil bych do Subaru..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.01 2011 9:43


Jak koukám na tu tvou fotku tady co máš v nicku jestli by nebylo lepší přece jenom subaru...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

10.01 2011 10:26


jizan.com:
A4 2.0TFSi ale rozhodoval bych jestli q nebo bez. Je třeba vyzkoušet obě verze, předek pojede líp to je fakt ale ne o moc.

jizan.com: No předek líp nepojede tedy určitě...
Předokolka má maximálně o 2km vyšší maximální rychlost (240 oproti 238 u Quattra), ale jinak zrychlení má lepší Quattro (7,2s oproti 7,3 u předokolky).
A to nemluvím, že kde ten výkon přeneseš a jak se budou ty auta chovat v zatáčkách...

Takže jediný problém co bych u toho zda Quattro nebo bez řešil, je spotřeba.
nahoru

sponzor





10.01 2011 10:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.01 2011 13:07


To znamená že audi má víc vymakané quatrro než předek, nebo je to co píšeš marketingovej tah. Trochu blbost aby těžší auto s větším třecím odporem mělo lepší zrychlení, ale nemohu posoudit nezkoušel jsem obojí současně.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

10.01 2011 13:18


zrychlení na 100km/h bude mít quattro lepší díky trakci, předohrab ještě hrabe, zatímco quattro vystřelí vpřed a získá si náskok hned na startu....dále už ale předohrab dotahuje a je rychlejší
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.01 2011 13:35


Takže bych řek že to maj dořešení kluci, jestli jim předek hrabe nebo přibrzdí esp při rozjezdu zatím co q se zahryzne a vystřelí, je vidět že do té 100 se to srovná, 0,1sec není rozdíl.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

10.01 2011 14:03


jizan.com: Ty to Quattro hodně podceňuješ a zatracuješ...

Ano, možná v dynamickém zrychlení z 60 na 100 by o nějakou tu desetinku vteřiny byla lepší předokolka (menší ztráty a o cca 65 kg nižšší váha vozu).
Ale tenhle rozdíl v provozu nepoznáš...

Ale u statického zrychlení z 0 na 100 jde hodně o trakci...
Taky jsi musíš uvědomit, že se jedná o Turbo benzín a že když se motor dostane do otáček, tak v tom bodě je ten zátah turba znát, takže tam je dost předpoklad, že tehdy ta 1 náprava ztratí trakci...

Jo a právě toto ty "kluci" dořešili tím Quattrem...

A to jsme se doteď bavili jen o suché silnici a s ideálními podmínkami. Stačí aby zapršelo, nedej bože Perinbaba si trochu zamakala a ten rozdíl je někde úplně jinde...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.01 2011 14:12


Myslel jsem to takhle, auto jako a4 a ostatní auta musí být plně využitelná i bez 4kolky, pokud ne v praxi by to znamenalo že audi umí vyrobit jen auto které má přednosti jen díky q a přední náhon by tak nikdo nechtěl protože nemá dobré jízdní vlastnosti. Každý nechce q ale chce mít silné auto třeba jen předek. Je spousta silných aut které mají podobné zrychlení a výborné jízdní vlasntosti a nemají 4x4. Já jej nepodceňuji moc dobře vím co je q.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

10.01 2011 14:22


DAW1d:

A4 1.8T - 4válec mi přijde do města nejvhodnější a tento motor má prý obrovský potenciál k tuningu (prý až k hranici 300k)


tak tak a to i bez toho aniz by jsi delal cokoliv s motorem , nepocitam vstriky.
Mam to v planu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

10.01 2011 14:27


jizan.com: To že má Quattro lepší jízdní vlastnosti je normální věc, tak nechápu kde jsi vzal, nebo z čeho vydedukoval, že bez něho to auto není plně využitelné?
Nikdo z nás to tu nepsal...

Je prostě logické, že pokud ho auto nemá, tak nebude mít takové vlastnosti jako auto s Quattrem. A že v určitých podmínkách nebo režimech jízdy nebude předokolka na něj stačit.
Ale to ještě neznamená, že je to chyba konstrukterů, nebo že se to nedá používat a pod...
To je jen fakt...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

10.01 2011 16:10


DAW1d:
Ale jelikož od vozu očekávám jak sportovní jízdu, tak i určitý druh komfortu a bezpečí, zůstanu nejspíš věrný AUDI.

přesně pro tohle jsem vybral audi s 2.0tfsi. jsem spokojen, chvíli jsem zvažoval 3.0tdi, ale mám nyní člověka, který by to uměl předělat na 330hp do 100k (turbo s3, vstřiky, pumpa, chip, výfuk, sání). za pár korun dáš chip a máš 240hp.

jizan.com:
To znamená že audi má víc vymakané quatrro než předek, nebo je to co píšeš marketingovej tah. Trochu blbost aby těžší auto s větším třecím odporem mělo lepší zrychlení, ale nemohu posoudit nezkoušel jsem obojí současně.

no to si kuř že i na úplném suchu je to znát a hodně. jak už jsem tu někde psal, na 200m s pevným startem se nechytal ani s mazdou 6 mps která má 191kw a větší krouťák a hlasickej haldex. torsen má prostě mnohem lepší trakci a na 200 a více koní je to již znát podstatně. kdo si koupí 2.0tfsi bez Q tak straně prohloupí. Q v tomto autě má jedinou nevýhodu - spotřebu o cca. 0,7-1 litr vyšší.

jizan.com:
Myslel jsem to takhle, auto jako a4 a ostatní auta musí být plně využitelná i bez 4kolky, pokud ne v praxi by to znamenalo že audi umí vyrobit jen auto které má přednosti jen díky q a přední náhon by tak nikdo nechtěl protože nemá dobré jízdní vlastnosti.

to tu fakt nikdo nenapsal, jen jsme chtěli říct, že Q přináší podstatně více výhod než nevýhod - tou je jediná a to spotřeba. o akceleraci vůbec nejde, ale o bezpečnost např. za mokra či sněhu. nedavno jsem jezdil zase novým passatem jak tál ten sníh - při předjíždění přes středový pruh tajícího sněhu to bylo docela vzrůšo, s Q jsem nedavno po stejně tajícím sněhu objel srnku co mi tam skočila v mnohem vyšší rychlosti, sice si bliklo esp, ale stabilita auta na různých površích jak jsem prudce přejížděl oproti fwd někde jinde. lidé ale časem pochopí že do auta s více jak 1,5 tuny a 200+ hp patří prostě Q.
nahoru

sponzor





10.01 2011 16:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

10.01 2011 16:38


lordmystic: Asi tak.
Ale zas na druhou stranu, musíme říct, ano jde to i bez něho.

DAW1d: Takže fakt záleží na tom, jak chceš jezdit (lážo plážo, nebo fakt lítat), kde bydlíš a jezdíš (město, a dálnice, nebo okrsky v horských oblastech, kde sjou zatáčky, často listí, mokro, sníh, zda jezdíš na chaty v lese a pod.), zda Tě při vyslovení slova Quattro polechtá v podřišku a hlavně zda jsi ochoten si připlatit za vyšší spotřebu.
Pokud si to dáš na misku dáš tyhle kriteria a najdeš alespoň 2 pro Quattro, nemáš co řešit.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.01 2011 19:48


Stačilo napsat že verzi 2.0TFSi by měi vyrábět jen s Q, bez Q to není ono stejně jako kombinace A6 A8 3.0 nahoru, už z principu je nevyrábí bez Q. Možná časem jak půjdou motory o něco zase nahoru, bude Q čím dál častější.

Klub kde kdo nemá Quattro tak mu uřežou hlavu když je někde předjede...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

10.01 2011 19:55


jizan.com: zarytej bmwák ti řekne že fwd je pro amatéry, Q pro blbce a jedinej pořádnej pohon je zadních kol . a vono na tom taky něco bude
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.01 2011 20:25


No určo pokud jsou tam už koně tak je lepší RWD než FWD v tom souhlasím. Ovšem od roku +-2000 co tohle auto, to esp takže kde potom jsme že jo...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

11.01 2011 0:43


lordmystic: By mě zajímalo, zda to mluví taky v tomhle zimním období... Ale to vlastně bavoráci autem nejezdí, až když to roztaje, tak zas budou mít plnou držku keců...
(myslím to trochu ironicky, ale opravdu mám kámoše, který mám BMW 3 a pokud vážně nemusí auto když je sníh ani nevytáhne)

Citace:
Stačilo napsat že verzi 2.0TFSi by měi vyrábět jen s Q

Tak to si zas nemyslím. Myslím, že se s tím dá jezdit i s předokolkou. (viď Oktávii RS). Mě se ta možnost volby právěže líbí.
Chci auto s určitým motorem, a mám se pak možnost rozhodnout, zda bych chtěl pohon obou náprav, využil ho a uživil ho.

Citace:
Ovšem od roku +-2000 co tohle auto, to ESP takže kde potom jsme že jo...
jizan.com: Někdo už bumbal?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.6. 2010
Příspěvků: 78 | Témat: 9

11.01 2011 8:22


Citace:
zarytej bmwák ti řekne že FWD* je pro amatéry, Q pro blbce a jedinej pořádnej pohon je zadních kol . a vono na tom taky něco bude


K tomuto by som len doplnil jednu krasnu veticku :

Zadny nahon Ta sklame len raz.

Mal som A4 1.8 TFSi (8K), a kludne by som uvital Q na nom, ale na normalne jazdenie staci, dynamicky celkom v poriadku, spotrebu som mal dlhodobo 8L, aj ja som mal nutkanie dat to aspon chipnut ale nakoniec som sa rozhodol upgradnut na iny model.

Tuto zimu som mal problem sa vyskriabat do mierneho kopceka aj so zimnymi gumami, vypnutie ASR pomohlo nastastie... a tak som sa s nim rozlucil.
Pre tych co poznaju BA -> kopcek medzi Hornbachom a Avionom... som musel zastat v strede najazdu pri prvom ci druhom snehu ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

11.01 2011 9:52


sophicx: Tak ale odtiaľ z toho mosta je celkom pekný výhľad zase.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

11.01 2011 10:04


Nebavím se jen o sněhu a nebavím se jen o bmw3 které třeba v základu esp nemá. Když ne esp tak asr nebo nějaký samosvor, q má taky eds od určitého roku a taky ho nevypneš dnes i po vypnutí esp ti taky pořád zasahuje elektronika viz sraz Olešná a c6 allroad .
nahoru

sponzor





11.01 2011 10:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

11.01 2011 10:29


jizan.com: Co jsem kdysi omrkával i BMW 3 (do roku 2001) tak měli všechny ASR a ESP.
ale to zda to má ASR, nebo ESP je porovnávání pohonů buřt jedno. protože ho bude mít i předokolka i Quattro...
jizan.com:
Když ne ESP* tak ASR* nebo nějaký samosvor, q má taky EDS* od určitého roku a taky ho nevypneš dnes i po vypnutí ESP* ti taky pořád zasahuje elektronika viz sraz Olešná a c6 allroad .

Tohle jsem trošku nepochopil, co jsi tím myslel... ?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

11.01 2011 10:37


jizan.com:
q má taky EDS* od určitého roku a taky ho nevypneš dnes i po vypnutí ESP* ti taky pořád zasahuje elektronika viz sraz Olešná a c6 allroad .

ale u allroadu se o tom ví že nejde úplně vypnout. já jsem vybíral svou A4 také s tím aby měla plně vypínatelné ESP. ale souhlasím s tebou, i nové modely mají vypnutí ESP silně omezeny, což je vopruz
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

11.01 2011 11:13


lordmystic:

ale u allroadu se o tom ví že nejde úplně vypnout. já jsem vybíral svou A4 také s tím aby měla plně vypínatelné ESP. ale souhlasím s tebou, i nové modely mají vypnutí ESP silně omezeny, což je vopruz

Tohle jsem měl na mysli, všichni tady porovnáváte quattro kterému pomáhá systém, nebýt systému tak co zatáčka to by ses u toho jinak kroutil...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

11.01 2011 11:32


jizan.com: Počkej, co to tu plácáš... To bys mohl napsat tak u xDrive-u, ale ne u Quattra, kde je čisto mechanický Torsen...

Jako buď musíš porovnávat auta, které mají obě ASR i ESP (co už mají obě značky v základu, takže žádný problém), nebo pak jít do starších aut srovnávat auta bez nich.

Ale jak říkám, zda bude Audi A4 (B6/B7) nebo A4 Quattro nebo BMW 3 (E46a víš) je jedno, protože všechny auta už je mají....
nahoru

Anonymní





11.01 2011 11:42


jizan.com:

nebýt systému tak co zatáčka to by ses u toho jinak kroutil...


co je to za blbost? nevsimol som si ,ze by sa auta s Q bez elektroniky v kazdej zatacke krutili inak..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

11.01 2011 12:01


Pánové čtěte pozorně to co píšu ,už mě to nebaví! Auta kde zasahuje elektronika jako např B7, B8 apod jedete zatáčku jinak kdyby tam nebyla! Tuhle variantu bohužel nepoznáte jelikož tahle varianta bez elktroniky neexsituje! Nesrovnávejte pořád quattro z dob, kdy ještě nebylo ani esp s B7 kde už je natrvalo i po vypnutí esp. Porovnává se snad B7 s a bez Q. Dnešní auta dorovnávají dávno dohnaly ty naše staré paštiky co nemají žádný systém a podvozky jsou taky úplně jinde a nepotřebují k tomu q aby projely zatáčku stejně jako my, nemluvím ted o sněhu, ledu apod. I tam mě překvapily některé předky jak jim stačí jen asr stačí blbý led a slalom a některé auta jsou rázem obratnější v manévrovatelnosti a umí předvést hodně.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email