Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 255 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 255
Uživatelů: 0
Celkem: 255

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

23.07 2009 18:24


presně tak. A tohle zabudovávat se mi opravdu nechce. Vyšlo by mě to 2x dráž než příplatek v továrně.
nahoru

sponzor





23.07 2009 18:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

23.07 2009 18:33


ide o ten pozitok z ozvucenia :-p

ozvucoval som uz vseliake auta, audio za niekolko desiatok tisic Sk...vykon super, basy super, kvalita super...
ale ked si majitelia tamtych aut sadli do mojej A4 (kde to sice nieje nic moc co sa tyka vykonu) tak zachvat zurivosti

je to proste super kvalita, dynamika....
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

23.07 2009 23:01


Proto jsem to chtěl zabudovavat. V žádném autě jsem neslyšel lepší soustavu než je BOSE. Slyšel jsem už karmann kardon i Bang Olufsen, ale tam to prostě bylo jen kvantum reproduktorů, kam se podíváš. Mám rád vyvážený zvuk hezky odspodu. A v tom díky 1 ohm repru od BOSE může sotva někdo konkurovat.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 298 | Témat: 26

24.07 2009 0:58


lidičky a jak to bude se zapojením do normálního rádia? mám tam sony + vedle zadních sedaček mám také 2 repro, ty se maj případně zapojit kam? a + řeším problém že přední repro hrajou strašně potichu (když zapnu, tak hrajou jenom zadní, ale jakmile dám na rádiu FADE jenom na předek, tak hrajou strašně potichu.... nevíte co s tím?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.1. 2008
Příspěvků: 311 | Témat: 13

24.07 2009 6:43


ja som rad za ten original subwoofer.je pekne zasity v bocnej stene a basy umi dobre zahrat pri normalnom volume
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

24.07 2009 20:33


ano original woofer hraje krasne dynamicky vo velmi sirokom kmitoctovom rozsahu...povedal by som ze cca od 25hz ho pocut, to ked chcem doma zo 65litrovych bedni, tak musim pridat aj 6db na tejto nizkej frekvencii, co je skoro 100percent, ale zasa drevene bedne su drevene

ak ti hraju potichu, pozor na impedanciu ! ale mozno mas nieco zle zapojene

co sa tyka origo subwoferu pripojenia na ine radio, to mas asi tazke

ale treba popozerat ako je zapojeny ten woofer, a vsetko sa da
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

24.07 2009 20:48


Shéma jak je zapojený origo woofer jsem už sem dával. (BOSE a normal mají každý jiné zapojení) Tak bacha na to. Jestli chceš mám schéma na oba typy.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

24.07 2009 20:49


daj odkaz, alebo posli scvhemy... tie sa vzdy zpridaju
nahoru

sponzor





24.07 2009 20:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

25.07 2009 0:21


Tak komplet schéma zapojení repro soustavy jsem dával na tento topic nedávno. Projeď si druhou stránku. Jsou tam na to dva odkazy. A teď k tomu přidávám zapojení pinů do externího zesilovače BOSE a zapojení pinů na radio CONCERT I. (samozřejmě zapojení pro BOSE system) Pro defaultní repro je zapojení jiné. U BOSE se používají pouze signálové výstupy z rádia a žádné výkonové! u klasiky se používají přední repro výkonové a zadní repro signály do subwooferu, kde na to je zesilovač. V dalších dvou odkazech je obecné zapojení repro u klasiky a u BOSE. pro porovnání si všimněte rozdíluů. U BOSE je zesik navíc!, který krmí koplet repro krom wooferu a u klasiky není žádný externí zesik a přední repro krmí výkonově rádio a zadní signál jde do wooferu, kde je interní zesilovač pro woofer a pro zadní repro. To je velmi zásadní záležitost. Protože pokud chcete jen vyměnit woofer, tak to jde, ale nebudou vám hrát zadní repro, protože je nemá co živit. Museli byste zachovat původní zesik ze starého wooferu a tím napájet zadní repro. To za předpokladu, že nechcete měnit repro. Pokud byste chtěli měnit komlet aparaturu za BOSE, tak máte smůlu. Nejde to. Ikdyby jste sehnali komplet všech 6-8 repro BOSE + woofer + zesik, tak nemáte kabeláž. A ta se sehnat nedá! Bohužel. Respektive je součástí svazku pro asi 50 dalších zařízení. A to by znamenalo vykuchat celé auto včetně palubky. A navíc jsem celý tento svazek scháněl a nikdo ze servisů audi mi ho nebyl schopen ani popsat nebo dohledat. Natož sehnat. Dále jsou potřeba měniče do předních dveří. Aby filtrovali signál pro výšky a basy. Alternativní repro bych tam nezkoušel dávat. Odpálíte zesik. Je tam totiž soustava šesti až osmi 1 ohmových repro. Opět se nedají sehnat. Pár jsem jich našel na ebay. běžná cena za kus 100 Euro. Takže byste dali 20 papírů jen za repro. (použité) Další pro mě neřešitelný problém je atipický 26 pin konektor na zesik. Za 3 měsíce hledání jsem ho nesehnal. Ale nevěšte hlavu. Přesto se do přestavby pustím. Alespoň prohodím woofer a zařídím krmení pro zadní repro. Poznámka. Zapojení wooferu BOSE a klasiky se také liší! Jsou tam proházené dráty. Nelze to jen vyměnit. Spálili byste to. Navíc ty konektory mají protiblbovskou ochranu. Nejdou zaměnit zesiky. Museli byste jeden z konektorů lezce upravit. Z těchto i ze schématů na předchozí straně se dá vše vyčíst. přeju štěstí. Jinak mám pro zájemce doma zesik BOSE. Myslim ten externí. Nebudu ho už potřebovat. Kdyby měl někdo zájem.
http://img198.imageshack.us/img198/2894/schemaboseamplifier.jpg
http://img198.imageshack.us/img198/2781/schemaboseconcert.jpg
http://img204.imageshack.us/img204/6421/concertbose.jpg
http://img204.imageshack.us/img204/4967/concertdefault.jpg
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

25.07 2009 10:10


super, dik
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2010
Příspěvků: 50 | Témat: 7

22.09 2011 22:54


Prosím o radu, dostal jsem od známého aktivní Subwoofer Nokia originál do Audi A4 Avant a v autě nikdy tento subwoofer namontovaný nebyl, v autě mám neoriginální autorádio a potřeboval bych poradit jak to zapojit???? Když tak, mi písněte na email: SRoza@seznam.cz, Děkuji
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2010
Příspěvků: 50 | Témat: 7

23.09 2011 12:05


Zesilovač, jsem vyndal z ozvučnice Nokia Subwoofer Audi A4 B5. Neboť mi odešel reproduktor, tak bdu dávat nový a s tím i výkonejší zesilovač. Tak kdo bude mít zájem tak kdyžtak pište na tel. 734300175.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

02.09 2012 10:16


Sedl jsem si ke googlu a našel jsem schéma jak jsou zapojené piny u klasického concertu. Mě to pomohlo tak se to třebas taky někomu hodí při předělávání na klasiku : http://forums.audiworld.com/picture.php?albumid=17837&pictureid=3770
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

02.09 2012 23:28


To je docela zbytecny ty piny nejak nicit, kdyz na to existuje redukce viz muj navod v audiwiki o vymene radia za neorigo.

U audi je to totiz tak, ze predni repro je pres radio a zadni repro + SW je hnane pres zesilovac. Rika se tomu obcas tzv. poloaktivni.

Jde to resit redukci v mnou zminovanem clanku a neni tedy nutno zasahovat do origo kabelaze.

Vse je reseno zpusobem plug-and-play, takze lze kdykoliv vse zase vratit v pripade potreby zpatky do puvodniho stavu, tak jak to bylo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.5. 2012
Příspěvků: 168 | Témat: 35

03.09 2012 12:40


Zdar,

mám muziku od boose a z ničehonic mi tam přestal hrát subwoofer, hrál asi tejdena pak prostě přestal hrát, nevíte co s tim, neni tam třeba nějaká pojsitka vypálená ?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

03.09 2012 18:39


Cao, podle me pokud ti nehraje subwoofer, ale hraje ti zadni repro oboje tak bude problem v zesilovaci, ktery je tusim prave uvnitr toho SW.

Ale stopro si jistej nejsem. Nevim ted takhle z hlavy, jestli nema BOSE zvlast zesik na zadni repro a na SW.
nahoru

sponzor





03.09 2012 18:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.5. 2012
Příspěvků: 168 | Témat: 35

04.09 2012 7:54


Hawkeye:

jo já vim kde to má zesik pod pravym zadním světlem při pohledu ze zadu, ale to budu muset rozebrat půl kufru, abych se k tomu zesiku vůbec dostal
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

05.09 2012 22:59


Nerikal jsem, ze to bude zrovna jednoduchy.

Pripadne to HOD* k nejakemu elektrikari, at to promeri a uvidis...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.1. 2014
Příspěvků: 134 | Témat: 2

02.02 2014 21:21


Jen tu na to čučím s otevřenou hubou a v elektrice se naprosto nevyznám. Chtěl bych si koupit nové rádio (stačí mi nějaké levné) a pak sehnat originální subáč. Máte nějaké tipy na rádio? Nebo to je naprosto jedno jaké si koupím? Jedinou mou podmínkou je vstup USB. Tak předem děkuji za rady Ale už teď vím, že s tím budou problémy. Majitel od kterého jsem to kupoval tam měl zapojenou muziku - subáč a 2 repráky (mám děravý poklop kufru ((( ). Takže jsem zvědav. Ale alespoň mám už nějaké kabely vyvedené dozadu - ikdyž nevím jakej je na co
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

03.02 2014 10:25


U radia dost zalezi jake mas plany do budoucna, co poslouchas za styl hudby a podobne.

Pokud je ti to jedno a chces to jako "jen aby neco hralo" tak muzes koupit vicemene cokoliv. Krasne ti bude sedet treba pioneer, panasonic, sony, clarion, alpine apod.

Tim planem do budoucna myslim treba to, abys koupil radio rovnou s bluetooth, protoze to se do budoucna hodi urcite.

Pokud chces neco kvalitnejsiho a budes davat treba zesilovac tak bych doporucil vyssi rady Alpine nebo clarion, ktery uz maj vetsi moznosti nastaveni (jako treba orez LPF/HPF, vicepasmovy ekvalizer...)

Ovsem nez se do toho pustis, tak to poradne promysli a zjisti co nejvice informaci o tom, co tam s tim kdo kutil. Nektery bastliri strihaj kabely co vedou dozadu do zesilovace a prepojujou je jinak, tak at se z toho nezblaznis


A posledni rada je, vem radio s cervenym podsvicenim, at to ladi do barvy a taky idealne se zadnim USB, at si to muzes vytahnout kabelem pod volant nebo do kastliku a nerusi te to
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.1. 2014
Příspěvků: 134 | Témat: 2

03.02 2014 14:15


Děkuji za reakci Děkuji pěkně, řekněme, že prozatím koupím nějaké to JVC do 2tisíc a kdyby se mi náhodou zachtělo dělat jiné hudby než je ta dosavadní, tak koupím nové. Mně šlo hlavně o ten původní subwoofer, jak to s ním je ap. (žádný nemám a časem bych chtěl dokoupit)
Jinak jinou než červenou barvu podsvícení bych ani nedal, je to pak jak pěst na oko.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

03.02 2014 15:48


Jj v pohode, na zaklad ti bude stacit vicemene cokoliv.

Jen este do rozpoctu pripocitej redukci na poloaktivni system, protoze zadni repro a subwoofer se musi prehodit pres tu redukci (cca 500kc), jinak ti to nebude nejspis hrat.

Ted bys tam mel mit 3-4 konektory za radiem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.1. 2014
Příspěvků: 20 | Témat: 4

03.02 2014 21:41


tdevito:
Sedl jsem si ke googlu a našel jsem schéma jak jsou zapojené piny u klasického concertu. Mě to pomohlo tak se to třebas taky někomu hodí při předělávání na klasiku :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Prosím čo má byť zapojené v tom zakrúžkovanom PIN-e ? "remote control on"
Predpokladal som že "šťava" z baterky. Ale názov ma zmiatol.
Ďakujem.
P.S. ja som tam dal šťavu z baterky. dúfam že som nespravil pitchovinu...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

03.02 2014 21:47


Remote nemuzes pripojit na baterku, to si ji popravis, protoze budes mit porad zapnuty radio/zesilovac a tudiz to bude stale odebirat.
Remote je v podstate dalkovy napajeni takze kdyz je na remote proud, tak se zesilovac zapne a kdyz tam neni tak se vypne.
Musis tedy najit kabel ktery je pod proudem jen kdyz je klicek v zapalovani, je to takzvane spinane plus
nahoru

sponzor





03.02 2014 21:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.1. 2014
Příspěvků: 20 | Témat: 4

04.02 2014 9:00


Hawkeye:
Remote nemuzes pripojit na baterku, to si ji popravis, protoze budes mit porad zapnuty radio/zesilovac a tudiz to bude stale odebirat.
Remote je v podstate dalkovy napajeni takze kdyz je na remote proud, tak se zesilovac zapne a kdyz tam neni tak se vypne.
Musis tedy najit kabel ktery je pod proudem jen kdyz je klicek v zapalovani, je to takzvane spinane plus


Ano ano tak som to nasiel... napojene na kablik v ktorom je stava len ked je klucik... Dakujem krásne za radu.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

04.02 2014 22:21


Nemas za co.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.1. 2014
Příspěvků: 134 | Témat: 2

09.02 2014 13:35


Tak jak jsem říkal, vyndání rádia šlo velice dobře, ale to co vidím v kabeláži je už nemilé. Dříve než jsem vůbec rádio vyndal, tak jsem zjistil, že zadní repro nehrají. Za rádiem jsem našel 2 jacky, které končí pod zadními sedačkami a 2 ustřihlé kabely, které vedou až do kufru. Nové rádio se neustále vypíná a zadní repro stále nehraje. Tak já už nevím :-X
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

10.02 2014 0:55


Zacal bych tedy od zacatku. Takze za radiem mas jen dva konektory, 2x jack. Z toho bych usuzoval, ze predchozi vlastnik mel teda nekde vzadu zesilovac a tim neco napajel.
Budto teda mel zadni repro aktivne pres zesilovac, nebo tam mel subwoofer se zesilovacem a nebo muj osobni tip, ze tam mel aktivni tubu.

Kdyz mrknes za radio tak tam nevylovis este dalsi konektory? Meli by byt celkem 3 nebo 4.
Jak tlusty jsou cca ty ustrihli kabely? Alespon priblizne by se dalo zjistit co to mohlo byt. Pokud je to tlustej prumer tak napajeni zesilovace a nebo proste dvoulinka pouzita na remote.

Zkus udelat nejaky fotky, at jsme moudrejsi.

A ohledne toho radia, ze se vypina bych se podival na konektory, jestli nejsou upraveny. Bud tam budes mit nekde zkrat a nebo tam nekdo bastlil modifikaci ala 2 repraky na jeden vystup a pretezuje se to.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.1. 2014
Příspěvků: 134 | Témat: 2

11.02 2014 22:06


Děkuji za ochotu Až se na to opět vrhnu (našel jsem ještě 2 varianty zapojení), tak Ti to nafotím a pošlu to sem. Opravdu oříšek koupit auto po někom, kdo tam měl zesík, 2 pásmáky v platu a tubu O.o
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

12.02 2014 0:39


No coz o to, audio at tam ma, ale pak at to proda i s tim a nebo vrati origo zpet
Ja jsem treba vse co jsem menil peclive zabalil a schoval, takze pripadny navrat k originalu je otazkou prehozeni komponent zpet.

No drzim palce at vykoumas co se tam delo
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email