Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 261 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 261
Uživatelů: 0
Celkem: 261

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

28.12 2010 22:44


Mno chlapi. Tak som nadobudol 2.0 TDI* kod BLB obaleny plechom z A4. Ma uz daco za sebou. Na volnobehu po zahriati tarokuje.
Je mi jasne, ze z TDI* BLB nie je najidealnejsie riesenie, mno je ale doma, tak co uz.
Zakladam toto vlakno, aby ste sa mohli aj som mnou podelit so skusenostami s tymto motorom, pripadne na co si davat pozor.
nahoru

sponzor





28.12 2010 22:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

29.12 2010 1:39


http://audiklub.cz/prispevkylite143458-2.0+TDI*
http://audiklub.cz/prispevkylite72824-2.0+TDI*

Tákže asi by som navrhol dať skrolovať náhon olejového čerpadlo resp. hneď vymeniť a pozrieť cez diagnostiku na vstreky.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

29.12 2010 12:07


flashmajster: nazdarek!
Mno dik za linky, cosi som uz pocital, napriek vsetkym odporucaniam som do toho vhupol.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

29.12 2010 12:21


Milos1:
flashmajster: nazdarek!
Mno dik za linky, cosi som uz pocital, napriek vsetkym odporucaniam som do toho vhupol.

Tak vyplniť auto v garáži, porobiť fotky a trošku nám ju tu aj predstav nie...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.2. 2010
Příspěvků: 306 | Témat: 10

29.12 2010 13:17


Blahozelam k b7.Nech sluzi a polucha.Tak sup sup nafotit a do profilu s tym.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

29.12 2010 16:24


Milos1:
Mno chlapi. Tak som nadobudol 2.0 TDI* kod BLB obaleny plechom z A4. Ma uz daco za sebou. Na volnobehu po zahriati tarokuje.
Je mi jasne, ze z TDI* BLB nie je najidealnejsie riesenie, mno je ale doma, tak co uz.
Zakladam toto vlakno, aby ste sa mohli aj som mnou podelit so skusenostami s tymto motorom, pripadne na co si davat pozor.


Na dieselpoweru byly o motorech 103Kw docela rozsáhlé diskuze špatné či nikoliv
103Kw se dělaljí ve dvou verzích 8ventil a 16ventil.Aspoň podle toho co jsem pochopil tak ten kdo má tu 8V verzi může být klidnější oproti tomu co má tu 16V verzi.Samozřejmě ne u všech 16V praskají hlavy atd.
Přeju ti spoustu namotaných kilometrů
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

29.12 2010 18:41


když si přečtu přízpěvky k 2.0 TDI* tak vzhledem k tomu že jich jezdí mraky tak aspon jednou denně musím potkat jednu odstavenou u krajnice s prasklou hlavou, vadným vstříkem nebo utrženým náhonem k oil čerpadlu.

pokud chce někdo v B7 naftu tak moc na výběr není. 1.9 TDI* je slabá a to nemluvím o quattru
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.12. 2009
Příspěvků: 13 | Témat: 0

30.12 2010 8:24


BLB má náhon olejového čerpadla přes řetez, takže odpadá problém s protočením šestihranu (BRE atd).

Mám ho taky, a vyměnil jsem ten řetěz preventivě - zdál se mi hlučný.

Na motor je toho napsáno hodně, moje zkušenost je ale dobrá, najeto 210 000km a všechno kromě spojky a zmíněného řetězu původní.
nahoru

sponzor





30.12 2010 8:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

30.12 2010 9:40


sdisdi: tak aspon ktosi pozitivnu informaciu. Cece dnes som mal cas na posluch motora a naky zvuk mi tak jaksi "neladi", ze by ona retaz? Mohol by niekto hodit sem nacrt onoho pohonu oil cerpadla? Dnes idem menit olej a zmerat tlak oleja. Tak sa uvidi. Inak mrkol som zavady, nake sporadicke (vcetne "valec 2 neodpalil")som nasiel, su uchovane. Po cca 250km cez 2 horske priesmyky 1 nudzak (tlak turba - vysoka hodnota).
Inak mam dojem, ze vnutorny priestor je este mensi nez u B5.
Snad nam tvorca kodov pre motory nechcel daco naznacit.
Naposledy upravil Milos1 dne 30.12 2010 9:52, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

30.12 2010 9:49


co mám info tak se protočí spojovací hřídel mezi hnaným kolem a oil čerpadlem
takže ten problém jsi výměnou řetězu neodstranil
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

30.12 2010 9:54


Vaša: cece vo vybave nie je Tempomat*, to bude asi prva vec na dopracovanie. Mozes poslat dake schema?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

30.12 2010 10:05


AD: mazání 2.0TDi
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


schéma na GRA u B6,B7 není. vymění se páčka plast vše správně nakoduje a jedeš.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

30.12 2010 10:32


Milos1:
sdisdi: tak aspon ktosi pozitivnu informaciu. Cece dnes som mal cas na posluch motora a naky zvuk mi tak jaksi "neladi", ze by ona retaz? Mohol by niekto hodit sem nacrt onoho pohonu oil cerpadla? Dnes idem menit olej a zmerat tlak oleja. Tak sa uvidi. Inak mrkol som zavady, nake sporadicke (vcetne "valec 2 neodpalil")som nasiel, su uchovane. Po cca 250km cez 2 horske priesmyky 1 nudzak (tlak turba - vysoka hodnota).
Inak mam dojem, ze vnutorny priestor je este mensi nez u B5.
Snad nam tvorca kodov pre motory nechcel daco naznacit.


Snad nam tvorca kodov pre motory nechcel daco naznacit.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.12. 2009
Příspěvků: 13 | Témat: 0

30.12 2010 11:21


Milos1: horší zpráva je, že s výměnou řetězu se mají vymenit i obě ozubená kola. Jedno z nich se už ale originál nedá objednat a celé je to interpretované na zmíněná ozubená kola vč. vyvážováků tzn. cca 25 000Kč.

Já se na to vykašlal a udělal jenom řetěz s jedním kolem...prasárna ale zatím to funguje.

Mě se to projevovalo chrastěním, které bylo dobře slyšet při zvedlém autě ze spoda.

kolik máš najeto?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

30.12 2010 18:04


Takze olej vymeneny, tlak zmerany. Tlaci 0.5 volnobeh az 5 pri 1k5. Takze nahon je O.K.
Pravdepodobne este pred tempomatom poriesim analogove meranie tlaku oleja.
Cece doba vymeny chrastiacich retiazok (rozvody S120) sa vracia.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

02.01 2011 15:39


sdisdi: kolko to ma nabehane je este otazka skumania, cakam na vypisy.
Turbo* pri studenom motore je pocut. Po zohriati je uz ticho.
Motor aj zohriaty v urcitom rezime okolo 2000 ot. silne tarokuje, vynechava. Je nutne ubrat a mienym plynom prejst na vyssie otacky.
Podarilo sa mi ho trosku prehnat (taky vykon sa tazko prehana) a tarokovanie pri vyssich otackach prestalo. Ostalo iba mierne tarokovanie okolo 1500 ot. a minimalnom plyne.
Mno neviem vypada to na vybratie komplet trysiek, precistenie a mozna aj vymena. Pomoze do casu aj naky pripravok na precistenie trysiek do nafty? Mate niekto nieco vyskusane?
Nenasiel by sa obrazok, navod ako sa da dostat k onym vstrekovacom?
Dik za postrehy.
nahoru

sponzor





02.01 2011 15:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

02.01 2011 20:24


Milos1:
sdisdi: kolko to ma nabehane je este otazka skumania, cakam na vypisy.
Turbo* pri studenom motore je pocut. Po zohriati je uz ticho.
Motor aj zohriaty v urcitom rezime okolo 2000 ot. silne tarokuje, vynechava. Je nutne ubrat a mienym plynom prejst na vyssie otacky.
Podarilo sa mi ho trosku prehnat (taky vykon sa tazko prehana) a tarokovanie pri vyssich otackach prestalo. Ostalo iba mierne tarokovanie okolo 1500 ot. a minimalnom plyne.
Mno neviem vypada to na vybratie komplet trysiek, precistenie a mozna aj vymena. Pomoze do casu aj naky pripravok na precistenie trysiek do nafty? Mate niekto nieco vyskusane?
Nenasiel by sa obrazok, navod ako sa da dostat k onym vstrekovacom?
Dik za postrehy.


Chceš si vstřiky dělat sám?Pokud ano tak musíš při demontáži a potom i montáži mít absolutní čistotu.Já sám bych se do toho nepouštěl.Ale jinak cena vč.repas není zas tak vysoká co se týče těch trysek.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

02.01 2011 21:52


cedan: Tak zavisi od viacero faktov. Mam znameho velmi sikovneho mechanika, ktory je ochotny poradit, len byva daleko. Takze pripada do uvahy aj variant samodomo.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

04.01 2011 21:32


Dalsia informacia:
ony retazovy nahon ma dalsi nedostatok. Vraj uz boli zadrene motory s UTRHNUTOU retiazkou.
Mno a malo by to ist prerobit na ozubeny nahon. Tak neviem su to sprostredkovane informacie.

Inak ak by dakto vedel o cidle na analogove meranie tlaku oleja s identickym zavitom, info sem.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

12.01 2011 18:30


Ako odstranit podfukovanie vstrekovacov?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

12.01 2011 22:25


Milos1:
Ako odstranit podfukovanie vstrekovacov?


přetěsnit sadou od bosche
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

13.01 2011 6:46


cedan: Vdaka.
Ta dosadzovacia plocha vstreku do sedla hlavy je bez tesnenia?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

14.01 2011 19:17


Naky navod k B7 by sa nenasiel?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

14.01 2011 20:46


Milos1:
Naky navod k B7 by sa nenasiel?


Stačí ti tohle?

http://img534.imageshack.us/i/pdvs
nahoru

sponzor





14.01 2011 20:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

14.01 2011 21:08


Dik priatelu, len mi nak nejde ten link.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

14.01 2011 21:23


Milos1:
Dik priatelu, len mi nak nejde ten link.



Nechápu kde se stala chyba promiň

http://img832.imageshack.us/img832/5247/pdvstik.png
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

14.01 2011 21:28


cedan: diky.
Som mal na mysli navod na pouzitie. Display na mna nieco kresli a pise a nerozumiem mu. Svieti na mna kopec tlacidiel a bojim sa nake stlacit :--)
Ale dik aj za to.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

14.01 2011 21:43


Milos1:
cedan: diky.
Som mal na mysli navod na pouzitie. Display na mna nieco kresli a pise a nerozumiem mu. Svieti na mna kopec tlacidiel a bojim sa nake stlacit :--)
Ale dik aj za to.


no já jenom že jsi se bavil o těch vstřikách,dej to příslušného tématu co se interieru týče.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

28.01 2011 19:29


Tak prve merania hotove. Vaha dava 1275, Turbo* 2601. Nie je to nak vela?
Mno ak motor netarokuje, odchylky v norme. Ak vsak zacne tarokovat, 2. valec +2.99, 1., 3. ide do -1.1. Tak mam dojem, ze trysku v 2. valci podfukuje.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

28.01 2011 20:25


Milos1:
Tak prve merania hotove. Vaha dava 1275, Turbo* 2601. Nie je to nak vela?
Mno ak motor netarokuje, odchylky v norme. Ak vsak zacne tarokovat, 2. valec +2.99, 1., 3. ide do -1.1. Tak mam dojem, ze trysku v 2. valci podfukuje.


Bohužel pro tebe je vstřik na druhém válci KO .Jak je na tom ten 4 válec?Jaké má hodnoty?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email