Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 321 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 319
Uživatelů: 2
Celkem: 321

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 1

16.12 2010 0:10


Ahoj chlapci! Prosím vás, mám problém mám A6 4F 2005 3,0TDI 165kw. když jsem to auto kupoval od známého někdy v únoru - byla zima, sníh, měsíc to auto stálo venku a nejezdilo. když se to pak startovalo a zkoušel jsem si to, tak skoro vždycky při startu pozhasly budíky a motor jakoby na chvilinku při tom pohasnutí budíků vynechal. prý to nikdy před tím nedělalo (je to dobrý známý, věřím, že by mi nekecal). Říkám si, slabá baterka, tak to takhle pozhasíná, ale blbec jsem to ještě moc neřešil a začal jsem vesele jezdit, protože to vždycky tak nějak (i přes to pohasínání a vynechání) nastartovalo. Jednoho dne ale jsem přišel a nerozsvítili se mi v garáži ani mlhovky jako leaving home ani při dálkovym odemknutí mi neblikli varovky, otevřu dveře a ani auto vevnitř se nerozsvítí. tak říkám a je to tady. Se zhasnutýma budíkama jsem bez vynechání nastartoval (při studeném startu to nikdy nevynechalo, vždycky až, když se to nějak zahřálo) tak jsem tedy jel narychlo do audi servisu, ať to pořeší, prý že nabijí a testnou baterku. volá mi, že je žhavící svíčka na třetím válci v pytli, tak říkám ok, potřebuju to, vyměňte to + testovali baterku - to říkali, že ještě jakš takš funguje a dobili ji naplno. Pár dnů si tak jezdím jezdím a pak zas od znova - při startu pohasínají budíky a jakoby na chviličku vynechá motor. Tak tam jedu zpět, že was ist DAS* bordel. No tak to tam je a jako volali, že je v pytli baterka. Hmmm super, tak jsem nechal vyměnit baterku za nějakých 8500 Kč (!!!). Pak si pár dnů zas jezdím a opět to samý!!! Ale to už jsem byl tak vyřízenej z toho, že jsem teda někdy od toho března jezdil až donedávna i přes to pohasínání a vynechávání. Na konci listopadu jsem jel na dovolenou a po šesti dnech jdu k autu a ani jsem si neškrtl, vůbec nic. Tak jsem to nechal chvíli nabít přes kabely a hurá ke známému do servisu. Ten všechno proměřil, vyměřil atd. a zjistil, že proud z baterky nikde neutíká, že si tam nic proud nebere. Ale že prý startér si bere při startu o hodně víc energie, než je běžné. Jezdili se s tím kratší trasy, i předchozí majitel. Ten startér je prý už tak oddělanej, že ani ty uhlíky vyměnit bo co tomu nepomůžou (i když nic rozebranýho neměl), je to možný?? Mám najeto opravdových 115 tisíc... Protože výměna startéru je prý docela drahá a náročná sranda... Tak nabil baterku naplno, zkoušel zkoušel no ale po třech dnech to zas nenastartoval. Baterka prázdná, že si nedrží kapacitu - i když je od března nová. To je OK to se vyřeší přes reklamaci nějak, ale co s tím startérem? Protože když vyřeším baterku, tak příští rok v zimě (nebo spíš ještě letos) to tu mám určitě znova jako loni Nebo to může být něco jiného prosím prosím? Omlouvám se za ten hrozný sloh, ale chtěl jsem, aby to bylo co nejvystížnější a ve škole jsem měl vypravování nejhůře za dvě Díky, nešťastný majitel audi Kamil!!
nahoru

sponzor





16.12 2010 0:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1328 | Témat: 1

16.12 2010 0:30


No na starter bych to netipoval - spíž na alternátor že nedobijí atd. - skontroloval bych na nim káble a uhlíky a proměřil ho a podle toho by se vidělo jestli by se musel měnit nebo ne-e.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 1

16.12 2010 0:40


no ono ten startér nějak měřil a dával mi příklad, že běžně si bere nějakých 80 těch jednotek nevím kterých a že má měřák na 200 a že mu to ukazovalo ještě přes to.... jinak kdyby nedobíjel alternátor, tak přece nejezdím 8 měsíců na baterku
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.7. 2010
Příspěvků: 116 | Témat: 1

16.12 2010 0:42


no jestli si tu baterku nechal vypraskat az do smrti tak ti reklamaci nejspis neuznaj a uz nikdy nebude jako nova. Jinak pokud jezdis opravdu kratky trasy tak je normlani, ze se to nestaci dobijet.
Ja jezdim cca 2km do prace a kdyz to pres tyden nekde neprojedu vic, tak v patek ma baterka co delat aby to nastartovalo. Podotykam, ze baterku mam vetsi nez je treba a je v kondici
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 1

16.12 2010 0:49


krátký, no, ono co je to krátký trasy že, jezdím tak 15... ale vždycky jsem byl přes týden někde minimálně 50km... stejnak si myslim, že je to fuk s tou baterkou, protože když byla nová, tak to dělalo zas a když se nabila, tak po chvíli hned a nevěřím tomu, že se to vybije po třech čtyřech dnech.. nevím no...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1328 | Témat: 1

16.12 2010 0:51


Bury:
Altík může dobíjet ale málo
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 1

16.12 2010 0:52


stejnak je to divný pánové fakt nevím co s tim....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

16.12 2010 6:41


Bury: Zdar. Dělalo mi to samé. Baterii jsem měnil novou v květnu - mám tam 110A. Nedávno mi auto též zlobilo. Zapnul jsem bufika a přijdu k autu, bufik nejel, nic nesvítilo - přesně jako tobě. Měřili mi úplně vše. Vše fungovalo. Tak jednoho chytrýho chlapíka napadlo přejet smirkovým papírem všechny kontakty. Tzn. u baterie, kostra v kufru baterie, kontakty v motoru na altíku, startéru a kostře. A teď už bez problémů! Vyřešeno! Brácha má X6 a je zdí krátký trasy. v BMW mu řekli, že se auto nestačí dobít. Tak si koupil nabíječku a je klid. Já jezdím denně 30km a tak 1x týdně dobíjím baterku, protože se nestačí sama nabít. Prostě to tak je. Když jedu třeba 300km, tak mi pak auto startuje v klidu, bufík jede klidně i půl hodiny i když je venku -10. Ale po týdením jezdění 30km/den, se baterie zase vyšlehá a musím ji nechat přes noc nabít. Prostě to tak je. Co se týče těch kontaktů k altíku a startéru, tak zvenčí vypadaly normálně, ale když se sundaly, tak byly trošku zelený - zaoxidovaný a to byl ten problém slabého dobíjení baterie a tím pádem i slabého proudu.
nahoru

sponzor





16.12 2010 6:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.11. 2009
Příspěvků: 89 | Témat: 8

16.12 2010 7:29


Chlapci mam audi A6 avant 4x4 r.v.2003 2/5 TDI* ten starsi model a 3 roky chodim do prace 30km tam a spat a nikdy sa mi nestalo ze by som nenastartoval stale sa mi dobila takze neviem co tam mate za alternatory ale sa mi to vobec nezda
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

16.12 2010 7:46


Viki39004: No asi je v tom autě opravdu moc spotřebičů žroutů. Jak jsem psal - v BMW to říkají zcela otevřeně, že se auto nedobije. Taky mi autoelektrikář tvrdí, že se auto musí dobít za 15 km jízdy. Ale má zkušenost je vážně jiná.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

16.12 2010 10:51


že se dobije po 15 km je blbost...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

16.12 2010 11:20


vybita baterka tod vse, 4F je najvecsi zrut energie zo vsetkych A6, na dobitie baterie po startu potrebuje viac nez 15K takze pokial takto startujes 2-3 x denne do toho nejake to vyhrievanie atd tak mas baterku v cudu za tyzden, o bufiku sa ani nebavim, ten uz posledny tyzden ani nezapinam pac by som druhy den nenastartoval, k tomu si zapocitaj ze elektronika vypina okruhy aj niekolko minut takze stale papa, jazdim tak 10km do prace sem tam dlhsie trasy ale nic velkeho takze ta baterka dostava zahul...kazdy druhy vikend dobijat pokial to nemas moznost prehnat aspon 100-200km (zalezi ako je vybita) niekde po dialnici aby sa dobila...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 1

16.12 2010 11:48


díky moc za odpovědi! takže zkusím aby chlapci osmirkovali ty kontakty a nabili baterku, kterou pak musim nějak vyřešit s tou výměnou nebo já nevím, protože když po 3 dnech co to nabil a nejezdil s tim, to už zase nenastartoval je fakt divný, když nikde proud neutíká...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

16.12 2010 12:01


Bury: v tej kose sa kapacita baterky znizuje coz je prirozeny jav, cim je starsia tym rychlejsie nicmenej pokial je nova tak sa nevybije za 3 dni v pripade ze bola pred odstavenim nabita do plna, mozno bude problem niekde inde...kontroloval si stav v MMI* pred odstavenim?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 1

16.12 2010 12:15


no právě, že v MMI* mi to ukazovalo 100%! což je zase další divná skutečnost že jo.....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

16.12 2010 12:21


MMI* moze ukazovat 100% aj ked baterka nieje nabita na 100% ale len napr. na 90% nicmenej pokial je nova tak sa sama od seba za 3 dni nevybije...
nahoru

sponzor





16.12 2010 12:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 1

16.12 2010 12:26


no právě.... ale zase to prý nikde neutíká ten proud... tak v tom případě to jdu hodit ze skály asi
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

16.12 2010 12:34


Bury: skuste to este raz nabit pomalu s niecim co mozete overit, pokial to nepomoze tak su meraky na stav kapacity baterie (niekedy sucastou nabijacky) pokial bude vse v poriadku a baterka nabita doplna musi drzat, pokial to aj tak nenastartujes po 3 dnoch musis merakom hladat odbery pri zapojenej baterke a niekde sa to stracat musi...a alarm to nebude , nemas tam nieco neorigo dorabane?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 1

16.12 2010 12:48


ok zkusíme osmirkovat a zas nabít a vyzkoušet.... díky za rady! jinak nic tam neorigo namontovaný nemám....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

16.12 2010 13:58


Na starter je u A6 svolavacka ci co. Me ho vymenili v rajchu gratis.
Byt tebou zajedu do ciziny.
Baterka 8500? no nadhera
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2008
Příspěvků: 483 | Témat: 20

16.12 2010 14:16


Baterku jsem nechal menit v Audi servise v ČR, cena 2500 Kč do Audi A6 2,7 TDI* rok 2005.

Je velka jak dve baterky do mensich aut.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

16.12 2010 14:59


No já dal asi 3,5 tis ale osmička to je fakt řacha tedy..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

16.12 2010 17:16


Bury: Mě to taky vydrželo 2 dny a pak jsem nemohl málem startovat. A to bylo tak -1 až +2. Pomohl ten smirkový papír. Hlavně nezapomeň na kostry a na + póly v motoru. Jsem zvědavý, jestli ti to pomůže. Šlo prostě opravdu o to, že altík přes ty nekvalitní kontakty prostě tu baterku nenabil. Měřil jsem speciálním měřákem v zátěži baterii - vše OK. A v klidu mám spotřebu na autě 250-300mA (měřeno průběžně 2 hodiny). Jen když ale přijdu k autu s klíčem v kapse (mám keyless) a chytím za kliku, tak je chvilkový odběr 10A (jen tak pro zajímavost). Takže ta baterka fakt dostává na prdel. Koupil jsem si tuhle nabíječku minulý týden:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Někde na ni vyšla recenze a prej hodně dobrá. Na webu je i pod 3.000 s DPH. Je malá, inteligentně dobíjí baterii. A 1x týdně ji nechám v noci na autě. Naštěstí neparkuju na ulici, tak mi ji nikdo nečórne
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 1

16.12 2010 17:43


VodkaFish:
v Audi servise v ČR

přesně, je velká jak dvě malý u normalních aut.... tak to je v prdeli tohle, že já za ní vypláz´ 8500... jsem holt blbej a spěchal jsem na to....
nahoru

sponzor





16.12 2010 17:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 1

16.12 2010 17:45


Belmondo: a ty máš jakej rok? a myslíš, že když zajedu třeba do I.S.R. tak zjistí, že na to byla svolávačka na ty startéry?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

16.12 2010 18:29


Bury:
Belmondo: a ty máš jakej rok? a myslíš, že když zajedu třeba do I.S.R. tak zjistí, že na to byla svolávačka na ty startéry?


ja mam 2006. V ISR zjistej tak akorat picu. Dej na me a zajed si do nemecka, si tam za hodinu, o zbytek se ti postaram. Posli win a nakej strucnej popis problemu, ja to cele predam. Nemusis se bat ze to bude stat raketu, ale vice asi po telefonu. dyztak cinkni, neco vymyslime
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2010
Příspěvků: 31 | Témat: 3

16.12 2010 21:20


zdravim sudruhovia odber baterie v klude sa meria minimalne 12 hodin.za dve hodiny sa ti auto stihne ulozit akurat do kludoveho rezimu.riesil by som najskor niake riadiace jednotky napr palubnej siete...pokial je dosrate nieco tu tak ti auto vybije baterku do 3 dni ako pises.najdi niekoho kto ma naozaj naradie na testovanie elektriky v A6 a napichni to este na VAS. cisla zvolavacich akcii su 19F8-vymena riadiacej jednotky chladicov +vrtule chladicov.92B8vymena vedenia k zadnemu ostrekovacu.o startery nic neviem.chod do audi u vas v cechach musia ti to vymenit na ich naklady.ak budu strajkovat povedz ze kontaktujes zakaznicke stredisko v ingolstatte a potom ti uz vymenia vsetko...zdravim
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

17.12 2010 8:23


19mirage: Co znamená to číslo svolávacích akcí? A kterých aut seto týká (myslím rok výroby, kód motoru, apod).
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

17.12 2010 15:58


pokial sa nemylim tak zvolavacky na spatne riadiace jednotky ventilatorov boli na vozy 2004-2005 takze predpokladam ze to puvodny majitel nechal vymenit, pokial nie tak bol nezodpovedny..., tento problem sa prejavoval hlavne v lete takze by cez zimu teoreticky nemal spusobovat problem vybijania baterie, druha zvolavacka tu uz par ludom narobila problemy vcetne vypalenych zosikov atd ale tak isto by nemala mat suvislost s vybijanim baterie a jednalo sa len o verziu avant...
Naposledy upravil kukynas dne 17.12 2010 17:00, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2010
Příspěvků: 31 | Témat: 3

17.12 2010 16:06


suvislost to mat moze voda zatecie do riadiacej jednotky navigacie naoko sa nic neprejavy navi funguje, ma to vsak jeden hacik,dvd sa vnutry neustale toci a to sposobuje mierne problemy baterii...moj pripad na mojej prvej A64F
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email