Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 351 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 346
Uživatelů: 5
Celkem: 351

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

06.12 2010 20:36


Ahoj,

zajimal by me vas nazor (a pripadne zkusenosti majitelu) na toto:

Dokud neprisli mrazy (cca -8 ), tak se mi motor behem 10ti - 15minut zahral na 90 stupnu a uz to drzel porad.
Kdyz sem jel v - 8 stupnich, motor uz mel 90 a pak sem jel po okrskach cca 100 na 6ku nebo sjizdel ze stoupani, tak najednou koukam a raficka ukazuje 70 nebo i jen 50 stupnu.
Kdyz se jelo nekde do vrchu a trosku sem tomu slapal, tak se to zase hezky zahralo na 90 ale pri mensicm zatizeni motoru to zase kleslo.
Topeni sem mel porad na 18-20 stupnu a topilo to porad.

Je to normalni a nebo je neco spatne?
Jeste zkusim dat neco mezi masku a chladic tak jak se to davalo driv, uvidim.

Diky za nazory.
nahoru

sponzor





06.12 2010 20:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 723 | Témat: 15

06.12 2010 20:42


nemusi uplne dovierat termostat...ak to nema visko vrtulu, tak moze byt nafigu cidlo a moze byt stale zopnuta vrtula....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

06.12 2010 20:44


disKoC4: Viskovrtuli uz to nema. je vydelana a je misto ni elektrickej vetrak na tlacitko.
Ten termostat by to asi byt mohl.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 723 | Témat: 15

06.12 2010 20:46


bicek: termostat = rozvody ven ako aj na V6
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

06.12 2010 20:46


hele bicku mám to téz na 2,2 T ted jezdím v nizkých otáckach, vypadá to na termostat
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

06.12 2010 20:48


disKoC4:
bicek: termostat = rozvody ven ako aj na V6

nemusia, vyskusane na 2.5tdi a 2.8 30V, slo to aj cez rozvod u 2.8 o dost vacsi porod ako u 2.5 ale dalo sa
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 723 | Témat: 15

06.12 2010 20:52


quattro99: no tak menil som to aj na A4 30V aj na terajsej 100ke 12V a rozvody sli dolu...mne sa tam dako moc miesta teda nezdalo....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

06.12 2010 21:08


no miesta tam zrovna na tancovanie nieje ale ide to
nahoru

sponzor





06.12 2010 21:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

06.12 2010 21:17


No tak z toho moc radost nemam, ze by se musel sundavat rozvodak. Ale mozna me to nemine. Zkusim to jeste poresit necim za maskou chladice a uvidim.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 13.12. 2008
Příspěvků: 2560 | Témat: 32

06.12 2010 21:25


Z kopce 50°,do kopce 90°...to máš náklonoměr z off-roadu a ne teploměr
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

06.12 2010 22:14


termostat tady pod rozvodama neni a je okej - provedl jsem zkousku kdyz jsem to mel rozhozeny... je OK! rikal jsem ti to
zakryj chladice a uvidis...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.4. 2007
Příspěvků: 864 | Témat: 51

06.12 2010 22:17


Tohle mi delalo na A4ce cidlo teploty chladici kapaliny
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

07.12 2010 6:13


mike: Ja vim chlape. Chtel sem jen znat nazor ostatnich. Zakryti chladice urcite zkusim.
Jinak si me potesil, ze ten termostatneni pod rozvodama - kdyby nahodou.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

07.12 2010 7:08


mike:
termostat tady pod rozvodama neni a je okej - provedl jsem zkousku kdyz jsem to mel rozhozeny... je OK! rikal jsem ti to
zakryj chladice a uvidis...


Nechci ti brát iluze, ale taky jsem dělal zkoušku u termostatu na 80ce a vypadal OK ... ale nebyl ... lehce nedovíral a to stačilo - po výměně OK
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

07.12 2010 7:12


no a ta tvoje hajtra 80ka rozpadla nedovirala na vic mistech
byl naprosto zavrenej a kolem 80-90ti oteviral..
pohoda..
navic o tomhle prechlezeni auta psali i na s6plus.de a co jsem povidali s sadou tak ma to stejny..
ale ja nic nevm, zeotejte se na 5tym nastupisti
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

07.12 2010 7:21


mike: Pobavime se pryglu. Jak rikam, neber to, ze bych ti neveril, ale prece jen: duveruj, ale proveruj
nahoru

sponzor





07.12 2010 7:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

07.12 2010 8:06


Mě to dělalo také čidlo. Měl jsem 90st a najednou to spadlo na 60. Ale byl to fofr, žádné povolné klesání. Ručička lítala rychle. Stálo mě to v Audi servise 800Kč. cca půl hodiny jsem na to čekal.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.6. 2007
Příspěvků: 601 | Témat: 10

07.12 2010 8:07


stare auta nemeli tak dokonale termostaty , proste kdyz se motor zahreje termostat se rychle otevre ale dlouho mu trva nez se zavre ,tohle je normalni jev schvalne jsme se projel se svym benzinem a dela to stejne , termostat jsme menil v lete, ale od te toby jsme to nekontroloval(nebyla zima )
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

07.12 2010 8:30


barenst: To bych bral pokud by teplota klesla a pak zase stoupla. Ale kdyz jedu dlouho stabilne rychleji, tak se to proste neohreje vubec.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

07.12 2010 8:34


termostat může být KO i když při zkoušce normálně otvírá a zavíra
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.8. 2008
Příspěvků: 530 | Témat: 55

07.12 2010 8:38


Také jsem měl ten samý problém. Vyměnil jsem čidlo a termostat a je to OK.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

07.12 2010 8:44


Klasika, taky mi to dela. Vubec bych to nehrotil. Tohle auto proste nerado jezdi v nizsich a nedej boze konstantnich otackach. Proste furt plnej to chce
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

07.12 2010 9:04


vlasta: To si me trochu uklidnil. Ale zajimalo by me jedno - kdyz uz motor nejakou dobu jede, olej je vsude, motor je prohratej rovnomerne a kvuli sjezdu z dlouhyho kopce to schladne, ze to ukazuje neco malo nad 50.
Muzu tomu pak dat kapky pri naslednym vyjezdu kopce a nebo mam zase cekat az se jizdou do kopce ohreje?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

07.12 2010 9:06


bicek: Normalne mu hned naloz co se do nej vejde.....
nahoru

sponzor





07.12 2010 9:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

07.12 2010 9:19


vlasta: Tak ted nevim, jestli to myslis ironicky nebo ne

Na jednu stranu motor (voda) nema idealni teplotu, na druhou stranu uz je hezky namazanej a rovnomerne zahratej.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

07.12 2010 9:54


A teplota oleje je jaká? Ten se tak rychle neschladí ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

07.12 2010 9:57


MarkA6: Ten se v zime ani neodlepi od 60ti stupnu. Tak to ale bylo aji u 2.8my. V lete pri 160ti na dalnici se olej ohral na 130. Jinak ne.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

07.12 2010 9:59


e?
olej se musí prohřád na svejch 110-130 stupňů i v zimě
voda je víceméně normální, dělá mi to taky a nejen na plusku

pro motor je olej ztěžejní, to že chvilkově klesne voda není takovej průser jako olej
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

07.12 2010 10:12


Kriznik: Tak u pluska sem vazne jeste rafiku oleje nevidel vejs jak neco malo nad 60.
A u 2,8 pri jizde v nizkych otackach taky ne.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

07.12 2010 10:17


no to bude tím, že stupnice je dost strmá
60 - 130 - 170 ne?
s tím, že ta druhá čárka, která nemá číslo je 100-110 a tam to má sedět
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email