Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 363 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 362
Uživatelů: 1
Celkem: 363

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.12. 2010
Příspěvků: 44 | Témat: 10

05.12 2010 17:34


Zdravim vsetkych a prosim o radu......uz dlhsie som si vsimal ze ked osm siel startovat tak som mal tvrdy brzdovy pedal a brzdy nesli....ale ked som otocil klucom tak to bolo ok tak som tomu nevenoval pozornost......ale kedze uz su mrazi zrazu tu problem je..... pred dvoma dnami som nastartoval a ked osm pustil brzdu tak som na kopci ostal stat..... ako keby mi ostal brzdovy pedal zatlaceny...ale potom to prestalo....a dnes ked som siel startovat bzrda uplne tvrda aj po nastartovani a brzdy nejdu iba rucna zabera.....tak som nechal nastartovany motor a po nejakom case sa to akoby zacalo rozmrazovat......no a bojim sa aby som sa nevysipal....diiik za kazdu radu


Vyřešení dotazu:
takze problem nakoniec vyrieseny........vybraty posilovac brzd.....bolo tam plno vody.....vsetko poriadne vysusene vopchate spat....vsetko ok aj pri silnych mrazoch brzdy funguju super....dokonca podstatne lahsie ide pedal
nahoru

sponzor





05.12 2010 17:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

05.12 2010 17:42


Ahoj, su dve moznosti. Bud ti nefunguje posilovac, alebo brzdovy valec umiera. Napis ake mas auto/motor. Ale primarne skontroluj hadicu od podtlakoveho cerpadla k posilovacu brzd a vsetky hadice okolo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.12. 2009
Příspěvků: 333 | Témat: 45

05.12 2010 17:42


brzdový válec nebo posilovač. Nebyl jsi v myčce? Při sešlápnutí nečvachtalo v tom? Při prutkém sešlápnutí nekřuplo vtom? Při sešlápnutí se rosvítilo ABS*/ESP*? jestli ano tak posilovač.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.12. 2010
Příspěvků: 44 | Témat: 10

05.12 2010 17:58


mam A4 1.8T quattro* 2002.... nebol som v umyvarke ani nic mi na palubovke neblika .......ale u nas uz snezi a dost teda
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2006
Příspěvků: 368 | Témat: 3

05.12 2010 18:21


Myslím že máš vodu v posilovači brzd, podtlaková membrána ti v posilovači zmrzla a ztratila pružnost. Po zahřátí ti to pak funguje ok předpokládám. Vytáhni podtlakovou hadičku z posilovače (kulatá plechová nádoba na který je přišroubován hlavní brzdový válec) a teplým vzduchem to musíš celý vysušit. Jestli tam je hodně vody tak tam nacpi nějaký hadr.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.12. 2010
Příspěvků: 44 | Témat: 10

05.12 2010 18:22


no ano...ked som jazdil tak zo zaciatku som citil ze ten pedal je tvrdy...ale potom to fungovalo vsetko tak jak ma.....pedal nebol tvrdy a brzdy isly super....
Naposledy upravil matuspele27 dne 05.12 2010 18:31, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.12. 2010
Příspěvků: 44 | Témat: 10

05.12 2010 18:25


cize moze byt ze to len sa vysusi??? pretoze pred 2 tyzdnami mi servisak menil dosticky a kotuce a v cistil nejake odtokove kanaliky ze boli riadne zapchate.....ale vravel ze by bolo fajn dat auto niekde do gazaze aspon na 2-3 dni....aby to preschlo..... ked vytiahnem teda vodu z posilovaca myslite ze to staci??? posilovac bude fungovat normalne??
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

05.12 2010 18:28


Ak membrana nepraskla, tak by mohol fungovat dalej v pohode. Ale treba to riadne nahriat a presusit. Inak ti pri kazdom vacsom mraze zasa zamrzne. Ak ti cistil odtokove kanaliky, tak ti zrejme predtym zaplavovalo posilovac, tiez mi ho zatapalo. Dohodni sa s niekym kto ma garaz, alebo nejaku podzemku najdi. Odpoj hadicu, vylej bordel z hadice, nechaj vytiect vodu z posilovaca a nechaj ho vyschnut.
nahoru

sponzor





05.12 2010 18:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.12. 2010
Příspěvků: 44 | Témat: 10

05.12 2010 18:35


a da sa nejako zistit ci membrana nepukla??? cize ked to preschne a ze nic ine v tom nebolo tak uz by sa to nemalo opakovat.....ak ano tak treba menit posilovac predlokladam.....som lajik
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2006
Příspěvků: 368 | Témat: 3

05.12 2010 20:56


jestli ti brzdy po zahřádí fungují normálně tak je membrána OK a nic měnit nemusíš
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.12. 2010
Příspěvků: 44 | Témat: 10

05.12 2010 22:34


no zajtra vyskusam cez den a pojdem do teda vysusit ......dakujem vsetkym velmi pekne za rady napisem potom ako to dopadlo.............DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

06.12 2010 20:43


matuspele27: Rozhodně to chce zkontrolovat podtlak s zpětným ventilem.

Ale chtěl jsem se zeptat, kdy naposledy jsi měnil brzdovou kapalinu či dělal odvzdušnění. Toto je správně nutné dělat každé 2 roky. Samozřejmě je nutné mít v kondicu brzdové destičky a třmeny.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.12. 2010
Příspěvků: 44 | Témat: 10

15.12 2010 18:06


ahojte.....velmi pekne dakujem za kazdu radu....takze predsa to bola ta voda v posilovaci ako ste mi poradili......ale mam problem taky ze mam v posilovaci dvojitu membranu..a vodu mi dokazali odstat iba pre membranou.....myslite ze keby som vybral cely posilovac tak by sa mi to podarilo???inac dal osm auto do garaze a bez problemov...kym nemrzne ziaden problem.....diiik
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.12. 2010
Příspěvků: 44 | Témat: 10

09.01 2011 1:31


takze problem nakoniec vyrieseny........vybraty posilovac brzd.....bolo tam plno vody.....vsetko poriadne vysusene vopchate spat....vsetko ok aj pri silnych mrazoch brzdy funguju super....dokonca podstatne lahsie ide pedal ))
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.1. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 2

02.03 2011 14:43


dělá mi to ted přesně to samé takže díky že ste to tu zveřejnili aspon vím co a jak a jak na to...přece jen se mi nehcce dávat 19tis za nový posilovač....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.3. 2010
Příspěvků: 73 | Témat: 2

03.10 2011 19:40


Ahoj
Mám podobný problém ale rozdíl je v tom že posilovač funguje do 1. sešlápnutí. Pak už je pedál tvrdší a tvrdší. Když chvilku počkám tak se to opakuje. Přijde mi, že by přes posilovač utíkalo strašně moc podtlaku. Vývěva dává podtlak -0,9bar. Nejhorší je to při parkování. To nebrzdí prakticky vůbec. Jo a je to na 2.5tdi A6 AKE
nahoru

sponzor





03.10 2011 19:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.11. 2011
Příspěvků: 23 | Témat: 2

11.12 2011 14:37


Mam rovnaky problem... auto brzdi ale ked viac krat za jazdy zoslapim pedal tak je stale tvrdi a tvrdsi. po chvilke sa znovu upravi na normal. myslite ze to bude vodou alebo je vhaji posilovac ???

idu mi menit brzdovu kvapalinu tak uvidim ci sa to upravi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.3. 2010
Příspěvků: 73 | Témat: 2

11.12 2011 16:35


jpeky2:
Mam rovnaky problem... auto brzdi ale ked viac krat za jazdy zoslapim pedal tak je stale tvrdi a tvrdsi. po chvilke sa znovu upravi na normal. myslite ze to bude vodou alebo je vhaji posilovac ???

idu mi menit brzdovu kvapalinu tak uvidim ci sa to upravi


Tak dej vědět jak jsi dopadl. Myslím že v mém posilovači bude dírka kudy utíká podtlak při sešlápnutí pedálu...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.11. 2011
Příspěvků: 23 | Témat: 2

11.12 2011 17:00


v pondelok alebo utorok bude auto hotove. tak DAM* vediet. este jedna vec na diagnostike boli brzdy v poriadku, nehlasilo ziadnu chybu ani sporadicku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.5. 2009
Příspěvků: 18 | Témat: 3

13.12 2011 11:12


Mam ten samy problem jako Mardzano. Prvni vyměním podtlakové hadice, jestli není některá v háji pak změřím podtlak z tandemu a uvidím. Snad bude posilovač dobrý, Jinak bude mít auto pěkně drahý dárek ). Pište sem, jestli se vám ten problém podaří vyřešit. Dík
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.3. 2012
Příspěvků: 96 | Témat: 1

05.09 2017 13:50


denykz (Út, 13.12, 2011 11:12) orig :
Mam ten samy problem jako Mardzano. Prvni vyměním podtlakové hadice, jestli není některá v háji pak změřím podtlak z tandemu a uvidím. Snad bude posilovač dobrý, Jinak bude mít auto pěkně drahý dárek ). Pište sem, jestli se vám ten problém podaří vyřešit. Dík



Ahoj, podařilo se vám (denykz, jpeky2, Mardzano) vyřešit to tvrdnutí po druhém a dalším sešlápnutí?

Mám to samé a odhad je na nový posilovač (cca 13.000,-) nebo tandemovou pumpu (to samé cca 13.000,-)

Děkuji za doplnění vlákna s řešením.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

05.09 2017 14:30


Stačí ti koupit použitej posilovač...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.3. 2012
Příspěvků: 96 | Témat: 1

05.09 2017 17:36


lukydm (Út, 05.09, 2017 14:30) orig :
Stačí ti koupit použitej posilovač...


Dobře a když to tím nebude?

Dotaz byl na ty co jim to dělalo tohle: 1. sešlápnutí - brzdí v pohodě, pustím a hned šlápnu (2.) znova tak pedál tvrdne, další opětovné sešlápnutí (3.) plně tvrdý pedál téměř nelze sešlápnout a auto brzdí pomalu.

Jsou to příznaky vadného posilovače nebo jiné součástky?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

05.09 2017 19:04


postup odlisenia zavady:
(zhasnuty motor)
* budes slapat po brzdovom pedali ako blazon az kym nestvrdne uplne na beton. moze to trvat kludne 10 aj viac zoslapnuti
* zoslapnes a drzis brzdovy pedal zoslapnuty
* nastartujes motor
* v horizonte dvoch az troch sekund by ti mal pedal pod nohami klesnut podstatne nizsie (tam kde sa dal zoslapnut pri prvom naslapani), ak nanho budes rvat ako posledne hovado, tak by mal klesnut az skoro na podlahu.

ak pedal po nastartovani neklesne vobec, alebo mu bude trvat dlhsie kym klesne (radovo 10 a viac sekund), tak je zavada na podtlakovom okruhu posilovaca brzd.

to *NUTNE* nemusi znamenat zavadu na posilovaci samotnom. moze byt v tahu podtlakove vedenie, alebo podtlakova pumpa (kedze sa bavime o turbochrochte predpokladam). ci pumpa saje sa vyskusa jednoducho a dieru vo vedeni by tiez nemal byt problem najst. ak nic z toho nebude vadne, tak je vadny posilovac.

ak pedal po nastartovani prakticky okamzite klesne dole, tak zavada najskor nebude v podtlakovom okruhu.

za zavadu na podtlakovom okruhu mozno brat tiez stav ak je brzdovy pedal po nejakej dobe stania auta tvrdy ako beton (cim kratsia doba, tym vacsia diera) ale okamzite po vypnuti (v krajnom pripade iba pocas behu motora) je pedal maksi. v idealnom pripade, ked je posilovac v poriadku, spatny ventil na podtlakovom vedeni funguje a pumpa pumpuje ako ma, nie je dovod, aby ostal pedal makky aj hodiny az dni po zhasnuti motora.
nahoru

sponzor





05.09 2017 19:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.3. 2012
Příspěvků: 96 | Témat: 1

12.09 2017 15:06


ventYl (Út, 05.09, 2017 19:04) orig :
postup odlisenia zavady:
(zhasnuty motor)
* budes slapat po brzdovom pedali ako blazon az kym nestvrdne uplne na beton. moze to trvat kludne 10 aj viac zoslapnuti
* zoslapnes a drzis brzdovy pedal zoslapnuty
* nastartujes motor
* v horizonte dvoch az troch sekund by ti mal pedal pod nohami klesnut podstatne nizsie (tam kde sa dal zoslapnut pri prvom naslapani), ak nanho budes rvat ako posledne hovado, tak by mal klesnut az skoro na podlahu.

ak pedál po nastartováni neklesne vůbec, alebo mu bude trvat dlhsie kym klesne (radovo 10 a viac sekund), tak je zavada na podtlakovom okruhu posilovaca brzd.

to *NUTNE* nemusi znamenat zavadu na posilovaci samotnom. moze byt v tahu podtlakove vedenie, alebo podtlakova pumpa (kedze sa bavime o turbochrochte predpokladam). ci pumpa saje sa vyskusa jednoducho a dieru vo vedeni by tiez nemal byt problem najst. ak nic z toho nebude vadne, tak je vadny posilovac.

ak pedal po nastartovani prakticky okamzite klesne dole, tak zavada najskor nebude v podtlakovom okruhu.

za zavadu na podtlakovom okruhu mozno brat tiez stav ak je brzdovy pedal po nejakej dobe stania auta tvrdy ako beton (cim kratsia doba, tym vacsia diera) ale okamzite po vypnuti (v krajnom pripade iba pocas behu motora) je pedal maksi. v idealnom pripade, ked je posilovac v poriadku, spatny ventil na podtlakovom vedeni funguje a pumpa pumpuje ako ma, nie je dovod, aby ostal pedal makky aj hodiny az dni po zhasnuti motora.


Tak jsem zkoušel a dělá to následující:

Během jízdy první šlápnutí brzdí, pokud pustím brzdu a hned sešlápnu jednou či vícekrát tak pedál tvrdne, nejde sešlápnout "úplně dolů" (úměrně počtu šlápnutí a jakoby se pumpuje) a auto méně brzdí.

Když mezi sešlápnutími nechám odstup cca 3 vteřiny tak se chová jako při prvním sešlápnutí (brzdí) a pedál je měkký (jako by se okruh pomalu dotlakovával).

Pocit dotlakování mám i pokud například 4x opakovaně sešlápnu (napumpuji) a mám dále sešlápnuto tak auto hned nebrzdí (viz shora), ALE pedál opět po cca 3-5 vteřinách začne měknout (a jde dolů) a brzdný účinek se obnovuje.

Shora popsané je za běhu motoru a zároveň jízdy.

A teď co to tedy spíš bude.

EDIT:

pokud "našlapu pedál" s vypnutým motorem a nastartuji tak pedál "klesne dolů"a změkne kolem cca 5 vteřin.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.5. 2016
Příspěvků: 14 | Témat: 1

13.03 2018 15:48


ahoj panové.prosim o pomoc odešla mi jednotka elek.ručni brzdy na audi a4 b8 rozebral jsem auto a nemohu ji nikde najit,neni v středovém tunelu neni pod sedačkou a neni v kufru kde ji mohu najit jsem z toho zoufalý
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

13.03 2018 15:58


Jednotka je v kufru za pravym tapacirem. Muze byt schovana za RJ tazneho.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.10. 2019
Příspěvků: 5 | Témat: 0

25.10 2019 8:23


Ahojte potrebujem poradit mam podobny problem ako chalan na zaciatku pedal je tvrdsi kamos ma a6a ma to ako ked do perinky DAS* nohu, najhorsie bolo ze mi pribrzdovalo pravu stranu, vymenil som kotuce, strmene no na ceste za pracov mi ho zablokovalo zas pri celkom doslapnuti pedalu vrzga nieco v brzdach, v na pravej strane bolo dakedy pocut mierne buchnutie,motor umyvali pomerne casto, este nemrzlo tak neviem ako sa to bude spravat, presne ten isty problem len srozdielom toho ze aj ked sa nahreju brzdy ide to rovnako, vravim este nemrzlo vzdy zablokuje len pravu stranu. Po. Nastartovani pedal zmäkne v sekunde, nemam cas hutat obj ednat aj valec aj posilovač ci sa spoliehat iba na to ze tam je voda za kazdu dobru radu budem vdačny
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1793 | Témat: 44

25.10 2019 9:22


může to být uvnitř zpuchřelá hadička
tlak do pístku pustí, ale po uvolnění pedálu ho nepustí zpět.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.10. 2019
Příspěvků: 5 | Témat: 0

25.10 2019 14:05


Mam taky isty problem tvrdsia brzda no po nastartovani zmakne ihnet, v mrazoch neviem ako sa to sprava ale pravu stranu mi pribrzduje, a prehrieva strmene kotuce nove, po dosliapnuti brzdy vrzga, a z interieru niekedy pocut mierne buchnutia, pedal brzdy s s sprava normalne iba ked odoberem strmen a ovzdusnim vtedy ide normalne lahucko ako v perinke, ale po case po silnom zabrzdeni sa to vrati do starych kolaji., dnes vyskusam tu vodu v posilovaci, valec asi vylucujem kedze pedal nepada na podlahu uz len podtlakovy system, poradte ako postupovat lebo som v časovom sklze a nestiham vymenit aj hadicky ci je lepsie uz ked sa to rozhodnem vybrat ci vymenit posilovac za novy tym padom pre istotu aj valec a ked to uz bude na cimpr campr tak aj tu hadicku podtlakovu a pokoj
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email