Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 533 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 530
Uživatelů: 3
Celkem: 533

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 6 | Témat: 1

30.11 2010 16:03


Zdravím, mám takový problém a nevím jak ho vyřešit.
Auto se mi defacto přes noc vybije resp. když ho 1 den nepoužívám. Všiml jsem si že po zamknutí auta mi svítí výstražný trojúhelník a na dveřích dioda od alarmu mi nejprve cca 1 minutu bliká a po minutě se rozsvítí konstantně..a žere a žere.
naměřil jsem na ampérmetru, že odběr tohoto stavu je 0,8A což je sakra dost.
Pokud ale s autem pořádně zahýbu tak mi výstražný trojúhelník zhasne a LED* dioda ve dveřích začne blikat tak jak má. Naměřený odběr tohoto stavu je 0,1A což se mi líbí víc, i když jsem ale tady na fóru četl že by odběr neměl být vyšší než 0,05A.
Nejhorší ale na tom je že si to dělá jak chce jednou mi trojúhelník zhasne jindy ne jindy svítí a dioda ve dveřích bliká.
Alarm bych měl mít nejspíš orig. Audi. Jinak mám A4 2002 1.8T

Neměl někdo podobnou zkušenost? Prosím o radu.
Děkuji za příspěvky
nahoru

sponzor





30.11 2010 16:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

30.11 2010 18:23


Ahoj,

tim alarmem bys mel zacit, info zda je rovarni ci nejaky montovany at uz kvalitni tak nejaky levny smejd a kym je dost zasadni info...vetsina problemu s odberem je prave na neodborne montovanych a nekvalitnich alarmech, ci podobnych zarizenich (central, pager, immo*, handsfree)...

pak bych sel dal a meril jednotlive vetve, odpojoval pojistky a RJ...je to hrani na jeden peknej zasnezenej vikend v garazi a hodne trpelivosti....


aloha:)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

30.11 2010 18:26


jinak si to spocitej, 0,1 A = hodina, 2,4 A den, a za ty tyden dva podle toho co mas za baterii si na nule, nenastartujes, zvlaste ted v zime...0,1 je moc...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 6 | Témat: 1

01.12 2010 11:08


Díky za tip Lumpiqu

V kódéru výbavy by alarm měl být zřejmě naspán pokud se nemýlím. Já ho tam nemám tzn alarm bude nejspíš nějak zbastlen od předchozího majitele, Německo.

Náhodou nějaké tipy, kam by se alarmová jednotka mohla umístit nikdo nemá? Že bych ho odpojil a zabýval se tím až nebude taková zima, auto mám možnost dát akorát do nevyhřívaného hangáru.

Auto mi v případě sepnutí alarmu houká odněkud z kufru. Je možné že by to bylo schované někde tam? Nenapadá mě totiž vůbec kde by to mohlo být umístěné.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

01.12 2010 11:30


bohuzel, vestici kouli ve svem vybaveni nenam jedine co mohu je ti to napichnout na diagnostiku, podiva se na origo pokud tam je, zda neco nehlasi (ten je soucasti centralu/comfortu u tebe), projet opticky auto, zda nekde nevidim problem, ale takhle na dalku tezko soudit...

pokud to byla banda leniva co monotvala alarm, tak ho s nejvetsi pravdepodbnosti najdes za prihradkou ridice pod volantem, lehce pristupny...

Origo alarm bys hledal tezko, nevim jak B6, ale podle me to bude podobne jako u B5 bude soucasti comfortni jednotky nebo jine...to bych se musel podivat do schemat...diagnostikou to zjistim hned a rovnou co tam bylo za poplachy, problemy pokud tam je....
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

01.12 2010 12:57


pokud je dobastlovaný,tak alarm bude přilepený někde oboustranou pásku,v lepším případě,pod plastem co pod volantem,poznáš to podle chaosu drátu cca 2metry na víc který budou někam nějaký způsobem někde namrdaný
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

01.12 2010 14:03


la piovra, alias chobotnice hadr....ale abysmenekrivdili, nedavno sem videla dobre namontovany alarm, smrstovaci buzirky, prichyceny sroubkama, zaizolovany do svazku, zadny curbes...ale to je fakt vyjimka....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

03.12 2010 19:16


Ještě doplním, že tu někdo měl podobný problém s vybíjením baterky a vybíjení způsobovala záložní baterka alarmu, která byla schovaná ve voze.
nahoru

sponzor





03.12 2010 19:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 6 | Témat: 1

05.12 2010 17:52


nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 6 | Témat: 1

05.12 2010 17:58


Že bych se podíval do kufru a zkusil změřit jak na tom ta baterie je? A eventuelně objednal novou. Nečetl jsem ten článek pořádně ale do bastlení se mi moc nechce.

Event.bychom se mohli Lumpiqu domluvit že bych to zkusil u tebe napojit na diagnostiku. Můžu ale až od 13.12
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

05.12 2010 21:59


ahoj, jasne ze muzes:)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

15.11 2012 17:03


Hoj.
Mám podobný problém na A4 B5. Při zamknutém autě mi jde odběr 0,18A což je jasné, že je moc. Než bych se vrhnul do pojistek a projížděl jednu po druhé. (Nechce se mi do toho ) Měl by někdo tip co mi tak může žrát? Všchno v autě je zhasnuté, vypnuté.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

17.11 2012 11:14


Našel jsem odběr v autorádiu + k tomu nízké okolní teploty a baterka jde hned do sraček. Při odpojení rádia bere 0,07A což je v normě. Při vyndání panelu rádia 0,16A, pořád moc. Studovali jsem schémata zapojení autorádia a má 2x plus a 1x mínus. Z těch dvou plus musí být jedno spínané (nejlíp od spínačky při zapnutém zapalování), ale na konektoru co mám v autě jsem nenašel žádné spínané plus. Takže zatím tady hledám a čtu podobné témata.....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.3. 2009
Příspěvků: 308 | Témat: 15

17.11 2012 21:22


No jestli právě nebude ten problém v tom, že nemáš to napájení i z klíčku (15). To znamená, že koncové stupně, které jsou natvrdo napojené na pevné plus (30) nepřejdou do stavu Stand-by a tím se uspí a sníží spotřebu...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

17.11 2012 21:27


Pokud jsou ty dva plusový otočený tak to může bejt ten problém s vybíjením je třeba to zkontrolovat,proměřit a porovnat se schématem zapojení.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

18.11 2012 8:05


Už jsem našel na audiklubu k tomu téma
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


VOX:
Je to tak. Na konektoru co jde z "auta" není spínané plus na autorádio. Měřily se a je jen stálých 12V + , 12V - , a drát k ovládání podsvícení.
Pak nechápu jak se vypíná originál rádio.....
Podle kódu ze štítku co mám v kufru mi píše: příprava pro neoriginální rádio. Což očividně ne, když mi tam chybí spínané plus.

áček:
Měřilo se a maturovalo u toho
Oba plusové jsou pořád pod napětím nezávisle na spínačce. Víc už je v tématu v odkaze. Ať to tady nezasírám mimo téma.
nahoru

sponzor





18.11 2012 8:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

08.01 2013 10:37


Takze chcem trochuobnovit tutu temu. Aj ked ja mam A6 Allroad 2003 ale problem mozno bude podobny. Tak isto som spozoroval vybijanie baterie ked auto dlhsie stoji. Po zamknuti auta mam staly odber 0,7-0,8A. Mam dorabany alarm Magicar ale tam problem nieje lebo ked ho uplne odpojim tak je vsetko bez zmeny. Vrhol som sa na poistky a zistil som ze po vybrati poistky myslim ze to bola č.40 (niesom si isty) na ktoru je pripojene centralne zamykanie, osvetlenie kufru a este dotahovanie okien ci co. Mam aj origo alarm s vnutornou kontrolou priestoru a funguje vsetko ako ma. Jedinu chybu co som vykutral na VAG-u bolo chyby na zamkoch, neodmyka a nazamyka, sporadicka chyba, zamky funguju ako maju. Tak sa chcem opytat ci to moze byt tim, ze sa RJ alarmu neuspi ked su tam tie chyby a ma velky odber. Ked som odpojil tu poistku centralneho zamykania (15A) tak mi prud klesol na hodnotu 0,05A. Mam si dat do kopy tie zamky alebo to moze byt kludne aj to sirenou na ktoru je tu odkaz a tymi baterkami?
Ezop - Lumpiq uz sa vam podaril vyriesit ten problem u vas???
Dik za kazdu radu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.1. 2015
Příspěvků: 348 | Témat: 8

05.02 2015 20:59


nevíte náhodou co znamená když dioda ve dveřích nebliká ale po zamknutí zustane svitit?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.1. 2015
Příspěvků: 348 | Témat: 8

08.02 2015 11:31


nikdo neví ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

08.02 2015 12:08


Josam (05.02 2015 20:59) orig :
nevíte náhodou co znamená když dioda ve dveřích nebliká ale po zamknutí zustane svitit?


tohle dělá teď mě, vybila se mi baterka v alarmu a od té doby po zamknutí svítí.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.10. 2015
Příspěvků: 30 | Témat: 1

28.10 2015 10:57


taky jsem zjistil, že mi po uzamčení auta svítí výstražný trojúhelník, ale po nějaké chvíli zhasne...má to tak být? Myslím, že to dříve nedělalo..máte někdo zkušenost?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.3. 2016
Příspěvků: 3 | Témat: 1

18.05 2016 22:06


dobrý den včera jsem si koupil A4 avent s-line r.v 2005 v automatu ale auto jsem schoval do garáže ale se mi pres noc totálně vybila baterie proste nesvítili žádné diody. Zkoušeli jsme to i startovat přes kabely ale nic ale to mohlo bít i káblem. Nevíte čím by to mohlo být. V autobazaru kde jsem to koupil mi řekli že je tam citlivý alarm. Nevíte, kde se alarm nachází prí by se mělo dat citlivost alarmu nastavit. A ještě při tom hledání a obhledání jsem potom zjistil že nevím jak se dá otevřít kufr tlačítko jsem nemohl najít protože když jsem chtěl otevřít kufr a vlastně jsem tam neměl baterku tak jsem ho prostě nemohl otevřít. Předem děkuji a promiňte, že otravují
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email