Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 331 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 325
Uživatelů: 6
Celkem: 331

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

19.05 2018 19:55


Mám převodovku od lubomt:, dělal jsem už 2x adaptaci, teď pojedu k lubomt: na výměnu oleje v létě až se objednám. Bydlím v podhůří, takže vyjedu a jedu kopec, za studena, 1 - 2 to tam dá normálně, ale je to takové tvrdší, 3jku to zařadí taky výše a 4ku zrovna tak, až se to ohřeje cca po ujetí 5km tak to pak řadí úplně normálně. Ten první studený přechod z 1-2 a 3-4 je takový všelijaký, 3-4 to řadí jako kdyby na dvakrát, ono to tak řadí i normálně jen to člověk nepostřehne za tepla, ale za studena to nechá prodlevu a dá to tam takový mezistupeň v kopci a pak to tam dá hrozně rychle 4ku. Myslím si, že to je normální projev, uvidím po výměně oleje a nové adaptci, ale od repasu to má cca skoro už těch 60tkm, co to dělal lubomt: a je to pořád stejné. Adaptaci jsem nechával dělat 2x. Nekope to, nebouchá to, nic, jen to tam těch prvních pár km ty kvalty v kopci v tahnu cpe opravdu "na prasáka". Když vyjedu v Praze tak nemám problém, jedu rovinu a řadí to normálně, jen trochu zbrkle mi přijde. V kopci za studena je to ale jiné, podle mě OK.

meloche: u Tebe si myslím, že pomůže adaptace, ale je potřeba udělat tu, se kterou se bude jezdit a učit se Převodovka* jezdit a ne takovou, kde se smažou hodnoti za 1 500,- v autorizáku a má úcta.
sponzor





19.05 2018 19:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.7. 2015
Příspěvků: 1 | Témat: 1

26.05 2018 15:04


Dobrý deň mám AUDI Allroad 2.5TDI 132kW a mám problém keď auto naštartujem prevodovka radi normalne len keď idem do lavotočivej zákruty tak sa mi zvýšia otáčky ako keby začne šmýkat prevodovka a diagnostika vyhodí chybu 17125 spojka pro premosteni menice, P0741 zadny prenos sily a potom už ako keby nezopne spojku a stale šmyka po celu dobu jazdy, ale keď zhasnem a znovu naštartujem znova ide prevodovka normalne. A keď autom idem do pravotočivej zakruty tak všetko zostane v poriadku žiadna chyba. Chcel by som sa spýtat v čom môže byť problem?
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

26.05 2018 20:04


Skontrolovat hladinu oleja, doplnit olej
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

02.11 2018 10:15


Fan1s

Citace:
takže vyjedu a jedu kopec, za studena, 1 - 2 to tam dá normálně, ale je to takové tvrdší, 3jku to zařadí taky výše a 4ku zrovna tak, až se to ohřeje cca po ujetí 5km tak to pak řadí úplně normálně. Ten první studený přechod z 1-2 a 3-4 je takový všelijaký,

mám to stejný, od baráku kopec jak sfina, délka 600m
řeším to tak, že jedu na manual, a nahoře to dám na auto.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

02.11 2018 12:08


rozsini: je to podle mě, úplně normální věc u těchto aut a automatů. prostě když je auto studené, tak se to snaží co nejvíc ohřát a proto to řadí vysoko a taky tak „na trvdo". V létě to řádí skoro i normálně, že to člověk nepozná rozdíl mezi teplým a studeným oejem v převodovce, ale v zimě nebo celkově pod 15 stupňů jedu na manuál a na kopci davám auto.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

02.11 2018 13:41


taky to beru jako celkem normal,ale proč př. trápit do kopce.
on při tom klouže měnič/aby se to dřív zahřálo/.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

02.11 2018 13:48


Áno, ked je prevodovka studená, olej je stuhnuty, nezohriaty, hustejsi, vtedy toci prevodovka do vyssich otaciek a radenie je codi tvrdsie. Ma to tak byt.
PEPR ma ale už problem v S-tronicu v prevodovke
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.10. 2010
Příspěvků: 205 | Témat: 12

28.12 2018 16:16


Ahoj nevite nekdo co muze byt za problem? Prevodovka pri lehke noze na plynu radi normalne ale kdyz seslapnu vic plynu tak pri prerazeni z 3 na 4 to nejprve normalne preradi ale po zhruba dvou sekundach podradi zpet na
trojku a dal uz neprezadi vag pise toto:

Friday,28,December,2018,15:33:43:62939
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)

Address 02: Auto Trans Labels: 09L-927-760.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 156 H HW: 09L 927 156
Component and/or Version: AG6 09L 3.0lTDI RdW 0110
Software Coding: 0000001
Work Shop Code: WSC 32557 126 59521
VCID: 285F1E2B9B06C05EFC3-807D
1 Fault Found:

17167 - Shift Monitoring
P0783 - 001 - 3-4 Shift - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 295510 km
Time Indication: 0
Date: 2018.12.27
Time: 15:50:32

Freeze Frame:
RPM: 2816 /min
RPM: 2784 /min
RPM: 1760 /min
(no units): 42.0
(no units): 57.0
Temperature: 68.0°C
T.B. Angle: 27.4°
sponzor





28.12 2018 16:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

28.12 2018 16:25


vadný selenoid v př.
jeho kód P0783 označuje, že 3-4 přepínací ventil v těle ventilu je zablokován ve směru komprese pružiny. Řídicí modul převodovky (TCM) řídí převodové stupně tím, že otáčí solenoidovými ventily řazení a vypíná tlak oleje na ventily v těle ventilu. TCM vypočítá skutečný převodový stupeň porovnáním signálů ze snímače vstupní rychlosti a snímače výstupní rychlosti.
https://www.autocodes.com/p0783_audi.html
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

28.12 2018 20:36


Ee... mechanicka zsvada. U tychto prevodoviek selenoidy neodchadzaju. Mechatronika sa da jednoducho odskusat vymenou, keby niekto neveril, ale zbytocna robota
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.10. 2010
Příspěvků: 205 | Témat: 12

28.12 2018 21:32


co to znamena mechanicka zavada? nebo co muze byt spatne pripadne kolik muze stat cca oprava?
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

28.12 2018 22:06


Písal som správu
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.9. 2017
Příspěvků: 24 | Témat: 2

18.02 2019 14:59


Cau,ja mam problem v TT zase ten,ze pri razeni z 2 na 3 to skubne,tak i ze 4 na 3.to same i na 5 stupen.ostatni radi pekne.nekdy to ani necukne ale vetsinou to cuka.driv to delalo hlavne na manualni razeni,ted uz i na D a S.olej meneny cca 10t dozadu.bylo mi receno,ze je to mechatronika,ok ,vymenila se a s tim i zase olej i filtr+dekabotnizace a nalito aditivum.dela to porad.mozna je to i casteji nez pred tim.za studena to radilo ok,ale po ohrati uz ne.jinak to radi hezky,zadny problem.akorat to skubani okolo 3 a 5.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

18.02 2019 16:24


Editioner: udelej si repas a bude to radit furt krasne
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

18.02 2019 16:37


Nenapisal si, ake auto
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.9. 2017
Příspěvků: 24 | Témat: 2

18.02 2019 18:42


A6 4f 3.0 TDI* bmk
sponzor





18.02 2019 18:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

18.02 2019 20:09


Poskodena mechanicky. Čoskoro odíde úplne.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.9. 2017
Příspěvků: 24 | Témat: 2

19.02 2019 11:02


A co konkretne se da urcit?lamely to muzou byt?
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

19.02 2019 12:07


V tomto pripade ide do kelu postupne vsetko. Pokial chces nadalej jazdit bezproblemovo, tak menič, 2 koše, sada lamiel všetkych košov, medzikružky, panvice, sada tesneni, filter. Inak to nema vyznam. To problemove miesto tak prehrieva olej a diely v prevodovke, až ich poškodí
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

19.02 2019 17:07


lubomt: jinak řečeno, ideální výlet do Martina a Editioner: bude zase v pohodě tak jako já a bude měnit jenom olej
AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.5. 2015
Příspěvků: 14 | Témat: 0

05.03 2019 19:28


Ahoj, dopredu se omlouvam, pokud uz tu podobny problem uz nekdo resil, ale nechce se mi procitat vsech 25 stran, resp. na to nemam cas. Kdyztak jen reknete, ze uz se to resilo. Diky.

A ted samotny problem: mam A6 Allroad 2007, 4.2FSI, 6st. Tiptronic*, najeto cca 213tis. km. Pred casem jsem preventivne menil olej v prevodovce, pouzita byla origo sada ZF (olej, filtry, atd.) a delal to clovek, ktery to dela ve znackovem servisu. Od te doby prevodovka hrozne skube pri prudkem seslapnuti plynu, uplne to cukne celym autem. Dale mnohem vic cuka, kdyz je auto studene - to ani nemusi byt ve vysokych otackach. Asi 2x se mi stalo (pri jezdeni na letisti - plyn na podlahu), ze prevodovka zaskubala, prestala radit a na palubce svitily vsechny stupne, po chcipnuti a nastartovani vse OK. S vyjimkou tohohle stavu diagnostika neukazuje zadne chyby. A dnes mi pri studenem aute asi 3x "vypadla" zpatecka. Pri teplem motoru a plynulem slapani na plyn to radi uplne normalne. Pred vymenou oleje jsem nic z toho nepozoroval. Nevim kdy a jestli vubec se predtim olej menil (proto jsem ho taky vymenil). Auto bylo i u cloveka, ktery se zabyva automatickymi prevodovkami, ten to bohuzel jen pripojil na diagnostiku a s tim, ze ta zadnou zavadu neexistuje a ze to pri tom najezdu nemuze radit jako novy, auto vratil (byl tam s tim nekdo jinej, jinak bych mu samozrejme ukazal, co to dela).

Prosim o radu, co by to mohlo byt a jak to resit. Diky!
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

05.03 2019 19:42


Toto je nezmysel - prestala radit a na palubce svitily vsechny stupne, po chcipnuti a nastartovani vse OK. S vyjimkou tohohle stavu diagnostika neukazuje zadne chyby.
1. Ked svietili vsetky stupne, v RJ prevodovky je zavada
2. Skontrolovat stav oleja, teda ci je ho dostatok a ci je spravny
AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.5. 2015
Příspěvků: 14 | Témat: 0

05.03 2019 20:09


Dik za odpoved. Asi jsem to spatne popsal - po tom, co svitily vsechny stupne, diagnostika nejakou chybu ukazovala (bohuzel to mechanik vymazal rychleji, nez jsem si to stihl vyfotit). Ale jinak to zavady neukazuje, i kdyz prevodovka zrejme nefunguje uplne dobre.

Kontrolu stavu oleje asi sam nezvladnu, ze? Zvladne to normalni servis nebo musim do audi? A jeste jeden dotaz, celou tuhle neplechu muze opravdu zpusobit nespravny mnozstvi oleje?
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

05.03 2019 20:13


death1: pokud ti chybu vymazal nez si to stacil precist zacal bych tim ze vymenis mechanika
To ze blbe radi a nemas ted chybu znaci je prevodovka nefunguje po mechanicke strance to znamena ze el obvod a jednotka je v poradku takze bud vyhledat odbornej servis jako je treba lubo at to proveri a rekne co a jak nebo jinyho schopneho opravare
A po domacku olej fakt nezmeris
sponzor





05.03 2019 20:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

05.03 2019 20:37


Nebol ten mechanik ten, co Ti menil olej? To je divny pristup, vymaze zavadu a povie, ze nic tam nebolo. Odpoved som dal, treba zacat tym
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.5. 2017
Příspěvků: 228 | Témat: 33

06.03 2019 13:13


skocim do temy aj ja.. mam vymenit olej ak mi TT radi dobre, resp. ani neviem ze vobec radi? auto ma poctivych 250k km a olej nebol meneny nikdy..

moj mechos mi hovori, ze sa toho nemam chytat ked to ide tak dobre..
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

06.03 2019 13:22


já bych vyměnil, ale opravdu tam gde vědí jak se to dělá.
těch 250k je tak akorát.keci o doživotnosti oleje jsou keci.
tam gde opravují automaty
Lubomt, Pakra Jihlava, ZP Automatik Blučina, možná ještě KAPS
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.5. 2017
Příspěvků: 228 | Témat: 33

06.03 2019 13:33


som z LM, blizsko mam bud Luba MT, resp. Autolabs Ruzomberok.. oni beru 300€ s materialom (s preplachom) .. alebo ak sa objednaju dvaja naraz tak po 270 €.. co je asi dobra cena, neviem
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

06.03 2019 13:44


Nuz za 300e tam naleju akurat tak Ravenol, nie origo. Olej urcite vymen. Aj filter, tesnenie, vycistit vanu, magnety.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.5. 2017
Příspěvků: 228 | Témat: 33

06.03 2019 18:02


jj Ravenol davaju.. je zly?
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email