Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 186 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 180
Uživatelů: 6
Celkem: 186

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

06.05 2018 23:01


auto som kupil pred tyzdnom a chodim na nom iba "D".
ze boli menene [udajne vo februari] brzdy (a predna polos) mi povedal predosly majitel.
spomenul akurat ze mozno by sa hodilo vymenit aj druhu polos.
na to trasenie pri brzdeni povedal, ze mu doporucili prebehnut kotuce sustruhom (?).
hlavne dufam, ze prevodovke nic nie je, lebo to by bola (financna) pohroma.
kotuce by mali byt (uplne) nove.

keby boli zvlnene kotuce, netriaslo by to vzdy ?
sponzor





06.05 2018 23:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

07.05 2018 7:39


Takze len nove platnicky a stare kotuce. Budu krive. Ved konecne uz pochop, ze ked to trasie iba pri brzdeni, su to kotuce. Pokial brzdis kratko a slabo, nemusia triast. Az ked sa prehreju
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

07.05 2018 7:41


Tersz citam, ze kotuce by mali byt nove. Odkedy sa nove kotuce sustruzia? Ak ked trasu, mozes ich sustruzit kolko chces, po osustruzeni budu triast aj tak, pretoze sa zvlnia pri urcitej teplote
AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11011 | Témat: 89

07.05 2018 8:19


Vymenit druhu poloos, kotuce nove prejst sustruhom. Cele nejaka haluz. Lubo ma pravdu, vymenil by som kotuce a dosticky a potom by sa videlo.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.5. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 0

08.05 2018 16:36


Ahoj. Chtěl bych se zeptat zda nemá někdo zkušenost s olejem Petro-canada Dexron VI ATF*. Použily ho při strojové výměně v mé převodovce Tiptronic* 3.0 TDI* 171kw. Byla to první výměna oleje při nájezdu 250tis. Po uletí 12tis km mi při ohřátém oleji začala Převodovka* při podřazení ze 4 na 3 kopat. Pokud je olej studený tak řadí naprosto hladce. Rád bych věděl zda je chyba v oleji nebo někde jinde. Bylo mi řečeno že tento olej je plnohodnotná náhrada originálu. Za odpovědi děkuji.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

08.05 2018 16:55


zase ta plnohodnotná náhrada
do tiptr. jen olej ZF nic ho nenahrazuje.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11011 | Témat: 89

08.05 2018 17:03


hugomk2: taky bych nechal plnohodnotnou nahradu vylit a dal tam co tam patri.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.5. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 0

08.05 2018 17:19


Teď otázka zdali to pomůže nebo už je Převodovka* v háji.
sponzor





08.05 2018 17:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

08.05 2018 17:28


12k km je už dost,a je asi už načnutá,ale já bych to vyměnil.
oddálí se tím total KO.
počkej, třeba se k tomu vyjádří člen lubomt
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

08.05 2018 19:17


Nepoznam ten olej a urcite by som ho tam nenalial. Vymenit za origo. Ale 12.000km je fakt dost. Ked kope z 4 do 3, je prevodovka uz nacata. Urychlene vymenit olej, ak to nepomoze, urychlene opravit. Tento problem hocikedy vyvrcholi kopancom a auto sa uz nepohne
AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 300 | Témat: 18

08.05 2018 19:34


Lobo prosim te kdyz ma kamarad superba 1.8t rok 2004 , ma to tiptronik 5hp19 tak tam je norma oleje stejna jako u a6c5? Stejny zluty olej s wv normou jako u audi?diky
AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.5. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 0

08.05 2018 19:42


Díky. A teď ještě jak poznám který je originál olej do mé převodovky?
AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 300 | Témat: 18

08.05 2018 19:47


Hlavne jde o normo wv ted presne nevim jaka je presne ale hlavne jde o normu v drivejsich clancich o tom psal i uzivatel Meggy ze i v autorizakach tam nalijou od schell olej hlavni je norma
AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.5. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 0

08.05 2018 20:07


No právě, ta norma by měla být u toho Petro-canada Dexron VI ATF* stejná jako u toho originálu. Takže bych nerad měnil olej za 12000kč a pak ho měnil znova při repasování převodovky.
AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 300 | Témat: 18

08.05 2018 20:27


Jako co vim tak dextron zrovna nikdy doporucovan nebyl co se tu drive psalo , ale hodnekrat se tu resilo ze staci stejna norma napriklad znacka oleje mobil s danou specifikaci s tim jsem ja problem nemel taktez olej od febi s danou normou tyto znacky jsem u vice aut jak pouzil na kompletni napln tak jen na doliti a v pohode . pokud je jiz prevodovka ale chycena nebo je v ni neco jiz spatne jen vymena oleje za spravny to nespravi
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

08.05 2018 20:28


Gembon - Ano
sponzor





08.05 2018 20:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

08.05 2018 20:38


Ja si myslim, ze uz prevodovka odchadza. Ked je olej studeny, je husty a nedokaze uniknut cez praskliny. Preto vtedy ide ok
AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.5. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 0

08.05 2018 20:40


Je mi to jasný, díky. S tou normou mi to bylo řečeno takže sám jsem to nezjišťoval. Nemám ani představu kde bych tu normu měl zjistit. Spíš bych chtěl vědět jakou mám šanci to novým olejem zachránit. Pokud je olej v převodovce studený řadí krásně hladce začne to zlobit až když se to ohřeje. Nemohla by třeba pomoct adaptace? Teď když to začalo zlobit tak jsem tam nahrál nový soft 50 a jen mi vymazali paměť s tím že se to udělá samo jízdou.
AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 300 | Témat: 18

08.05 2018 20:47


Dekuji lubo za odpoved ,
AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.5. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 0

08.05 2018 20:54


lubomt:
A co nalít do toho oleje nějakou přísadu na bázi keramiky nebo nano technologie. Jako se dává do motorového oleje, ale samozřejmě určenou pro převodový olej. Pokud je Převodovka* KO Tak už ji snad víc ublížit nemůžu
AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 300 | Témat: 18

08.05 2018 20:59


No nejsem sice lubo ale vim co ti napise ,oprava ted treba jen zavada za 10k plus napln a filtr, po oddelani prevodovky vecma ktere tam nemaji byt muzes dat repas za 60k mas klid a zjistis ze jsi vyhodil dalsi penize za ony prisady co stejne nepomohly anebo koupis pouzitou prevodivku jako jsem koupil ja (zarucene funkcni a po montazi nebyla tak zarucene funkcni kopala z 5stupne na 4kdyz podrazovala , takze ani koupe pouzite neni nejlepsi napad nejlepsi napad je bud nechat opravit danou zavadu u nekoho kdo se vyzna jako lubo nebo repas a mas klod na 20let
AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.5. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 0

08.05 2018 21:33


Díky za dobré rady, určitě máš pravdu jenže jak poznám že tomu ten dotyčný rozumí, protože rozumně se tvářil i ten borec co mi tam nalil ten asi ne dobrý olej. I když možná mu křivdím a ta Převodovka* by odešla tak jako tak

Teď jsem našel přísadu která jak píše výrobce by měla utěsnit ty praslinky o kterých mluvil lubomt. Je určena přesně pro ten olej co tam teď mám. Jmenuje se to Atomium AGSB, 80ml. Tak snad by to pomohlo.

Jo jo už jsem si to tady procházel a dle odpovědí a kladných recenzí mi je jasné že tomu opravdu rozumí. Jenže já jsem z Prahy a takovou dálku se mi jet nechce. A nějaký machr z Prahy nebo okolí by tady nebyl?
AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 300 | Témat: 18

08.05 2018 21:39


Od toho je tu tento klub by ti poradil rdo je tu na co mistr a kdyz poctes nejake clanky vyctes z nich ze mistr na prevodovky je zde uzivatel lubomt co ti psal vise ,v tomto vlakne jsem s nim debatoval i ja ohledne mich problemu a kazdy kdo u nej nechal repasovat tiptronik ti rekne ze dela kvalitne
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

08.05 2018 21:55


hugomk2 - nevymyslaj s prisadami. Odkedy nejaky bazmek upcha praskliny a opravi kov? Ale komu niet rady, tomu niet pomoci
Naposledy upravil lubomt dne 20.05 2018 22:20, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
sponzor





08.05 2018 21:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

08.05 2018 21:55


Je tam jeden machr delal mi prevodovku a po 50tis se rozpadla a stejne to jelo k lubovi je lepsi si dojet a mit to v poradku nez spekulovat a dopadnes jak ja
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

09.05 2018 6:43


Citace:
A nějaký machr z Prahy nebo okolí by tady nebyl?

v praze nevím, ale do jihlavy do ZF PAKRA to tak daleko není
pak ještě u brna ZP Automatik Blučina
všechno blíž než Martin a recenze dobrý.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.5. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 0

09.05 2018 10:39


Moc díky za info. Rozhodl jsem se že zkusím tu přísadu a pak dám vědět jestli to pomohlo.
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

09.05 2018 22:15


hugomk2: jakej mas kod prevodovky?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 36 | Témat: 4

19.05 2018 18:39


Zdar klubáci . Otázka pro luba,
Audi a6 3,2FSI r.v.2005 kod motoru AUK kod,převodovky HCC/HLK
Po přehrátí nového softu převodovky se začli dít věci ,když je auto studeny tak z jedničky na dvojku to řadí až ve 2000 otáčkách ,dvojka na trojku až někde kolem 3 tisíc navís to při přeřazení škubne ale žádná velka rána poo zahřátí řadí podstatně dříve 1-2 při 1500 ot a 2-3 2500 ot / min navic znatelné škubaní při přeřazování stupnů a na 5 když uberu plyn škubne . Se starým softem to řadilo 1-2 okamžitě to se jen pohlo a hned tam byla 2ka akorád to točilo do kopečka dvojku a ta padla až kolem těh 3 tisic ale vubec neškubalo navíc to přeřazování stupnů je strasne rychlé. Novím softem se sice snižilo kolisani otáček když za studena ti to nakope 5tku na rovince v obci a jedeš 50km na 1100 otáček a litaj mi otačky na 1300 otaček . až se to přohřeje to je asi 10 minut jizdy kolísání zmizí a Převodovka* řadí lépe nekdy ale trochu cukne hlavne 2-3 a 4-5. Ptám se co je za problem nebo za závadu která se evidentně chystá. a co by stála oprava. diky za info.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

19.05 2018 19:33


Pojazdi dlhsie, malo by sa to same adaptovat. Alebo urob adaptaciu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email