Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 642 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 638
Uživatelů: 4
Celkem: 642

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

06.02 2009 19:39


Rob:
To já když tam nechám D tak se rozjíždim na červenou,protože předpokládám,že v nejbližší době padne zelená


kdyz je race tak se na cervenou nezastavuje
nahoru

sponzor





06.02 2009 19:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

06.02 2009 19:47


vmike:


kdyz je race tak se na cervenou nezastavuje
Jo a ještě se u toho zavíraj voči
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

06.02 2009 19:49


vmike:


kdyz je race tak se na cervenou nezastavuje
řekl bych, že se tady mluví o ruské ruletě.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

06.02 2009 20:00


Tak to každopádně. Asi jiný oddíl.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

06.02 2009 20:05


Petan:
Tak to každopádně. Asi jiný oddíl.
vždyt to máme v té brožuře, chlapi
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

06.02 2009 20:26


Řadit N při stání nebo dojíždění ke křižovatce je typická manuálistická ptákovina, která na automatu nemá co dělat. Převodovka* se zbytěčně opotřebovává a pár deci na spotřebě snad za funus automatu nestojí...


Doporučuju přečíst tenhle článek:

Edit: Nejde sem vložit link, dejte si google a vyhledat "Jak používat automatickou převodovku", je to první odkaz...

Automatickou převodovku opotřebovává její funkce, tedy řazení. Opotřebovává se obložení pásových brzd a spojkových lamel sekcí jednotlivých rychlostních stupňů. Znamená to tedy, že čím méně bude Převodovka* řadit, tím déle vydrží. Jakékoliv vyřazování při stání na křižovatce či při jízdě s kopce jsou zlozvyky z ovládání manuální převodovky, kterými se životnost převodovky zkracuje.

Známý takhle s oblibou řadil Nko z kopce dálnici - to je taky výborný nápad, ještě jak to škubne, když se tam dá zpátky Déčko, tomu autu to vyloženě svědčí... No a Převodovka* už je po smrti.
Naposledy upravil Kratz dne 06.02 2009 20:36, celkově upraveno 5 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.10. 2008
Příspěvků: 21 | Témat: 0

06.02 2009 20:29


Chlapy, super vidím, že tomu ozaj rozumíte.
Podla mna je tam manuál iba pre zábavu. Aj tak si radí,ale hlavne podraduje ako sám chce.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

06.02 2009 20:41


Petan:
Tak to každopádně. Asi jiný oddíl.



Přímý odkaz na youtube video
nahoru

sponzor





06.02 2009 20:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

06.02 2009 20:46


honzabas:
vždyt to máme v té brožuře, chlapi


brozura tam neni


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

06.02 2009 20:52


nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

06.02 2009 22:23


Diky kluci za odborne zduvodneni
Manual pouziji jen obcas pri jizde z kopce kvuli brzdeni motorem.
U predjizdeni to delam tak, ze si vyhlidnu mezeru, zhodnotim pouziti volby "S", pripadne zaradim "S" tesne pred projetim posledniho auta (mezitim si to TT nejak prebere a nehrozi nejaka prodleva) a pak pridam plyn
To razeni je celkem haklive na netesnosti v podtlakovych hadicich. Po jejich oprave jako bych sedl to jineho auta.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 217 | Témat: 10

07.02 2009 7:35


Aké podtlakové hadice myslíš?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

07.02 2009 12:03


taky si zrovna nezpominam na podtlakovy hadice...
TT radi podle polohy a rychlosti seslapnuti plynoveho pedalu, podle odezvy zrychleni a podle otacek motoru - snazi se udrzet je v spektru nejlepsich exhalaci a taky tocivyho momentu a vykonu motoru - nepodtaci...
je to o elektronice bych rekl ale podtlakovy hadicky... mozna starsi typy 4kvalty
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

07.02 2009 17:11


vmike: Ja jsem to nevidel, jak to resil, ale pry ty hadicky opravoval a auto pak reagovalo na plyn okamzite. Vyhazovalo mi to i sporadicke zavady "Porucha elektroniky motoru" a timhle se to taky vyresilo. Mam 5st TT. Ty hadicky jsou pry nekde na spatne pristupnem miste za motorem.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.2. 2009
Příspěvků: 244 | Témat: 23

23.06 2009 16:48


Tak sem se byl dneska zeptat na výměnu oleje v Auto ISR v Průhonicích.
Měl jsem problém protože mi chytráci při výměně rozvodů špatně dotáhnuli hadičku chlazení oleje a tak mi odkapával. Auto řadí dobře, ale radši jsem chtěl nechat vyměnit olej.

No a bylo my v tom autorizovanym servisu řečeno, že pokud to auto má najeto víc než 200.000 km tak ať olej nevyměňuju. Jen tak pro info. Mám A6 r.v.1998 Tiptronic*.

Prý by to mohlo převodovku zničit.
Říkal mi to šéf servisu.

Prej by ten novej olej byl moc řídkej a převodovku by to zničilo, už je určitě oježděná a obroušená a ten starej olej jí vyhovuje víc než novej.
Obecně se prý u aut starších 10-ti let a těch co mají víc než 200.000km oleje v převodokách nemají měnit.... :-/

Auto neviděl, stav oleje nekontroloval, byl jsem jen u stolu.
to by mne zajímalo co bych měl dělat když by mi vytekla celá náplň - asi by mě začínal ukecávat do nový převodovky nebo raději do novýho auta.

Co vy na to??
nahoru

sponzor





23.06 2009 16:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

23.06 2009 16:53


Cass:
Až tam pojedeš příště, zeptej se pána kde bere materiál ... evidentně nějakej skaňour
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

23.06 2009 17:01


No to jsme to dopracovali
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.2. 2009
Příspěvků: 244 | Témat: 23

25.06 2009 21:43


Nevěděli by jste o někom schopnym kdo by mi to v Praze nebo někde u Prahy směr Brno udělal?

Někdo kdo to udělá dobře na 100%
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

25.06 2009 21:55


u uval v prisimasech to delal nekdo dobre...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.2. 2009
Příspěvků: 244 | Témat: 23

25.06 2009 23:26


Tak dík za někoho

Doufám, že tam na toho někoho z těch deseti co tam sou narazim...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.7. 2007
Příspěvků: 363 | Témat: 1

26.06 2009 13:39


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

já to měnil u nich a spokojen. Pouze mají omezený sortiment filtrů skladem, takže je lepší si zavolat a kdyžtak si ho koupit
nahoru

Anonymní





26.06 2009 14:20


Cass:
Tak sem se byl dneska zeptat na výměnu oleje v Auto ISR v Průhonicích.
Měl jsem problém protože mi chytráci při výměně rozvodů špatně dotáhnuli hadičku chlazení oleje a tak mi odkapával. Auto řadí dobře, ale radši jsem chtěl nechat vyměnit olej.

No a bylo my v tom autorizovanym servisu řečeno, že pokud to auto má najeto víc než 200.000 km tak ať olej nevyměňuju. Jen tak pro info. Mám A6 r.v.1998 Tiptronic*.

Prý by to mohlo převodovku zničit.
Říkal mi to šéf servisu.

Prej by ten novej olej byl moc řídkej a převodovku by to zničilo, už je určitě oježděná a obroušená a ten starej olej jí vyhovuje víc než novej.
Obecně se prý u aut starších 10-ti let a těch co mají víc než 200.000km oleje v převodokách nemají měnit.... :-/

Auto neviděl, stav oleje nekontroloval, byl jsem jen u stolu.
to by mne zajímalo co bych měl dělat když by mi vytekla celá náplň - asi by mě začínal ukecávat do nový převodovky nebo raději do novýho auta.

Co vy na to??


pan se tesi az bude menit cele prevodovky?
starej olej co ma pres 200t km plno bordelu v sobe je dobrej, novy olej prevodovku znici. Hmm, zajimave. Ale kdyz je to seef servisu...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.2. 2009
Příspěvků: 244 | Témat: 23

26.06 2009 17:37


No pupek měl pěknej, asi pod autem nebyl už hodně dlouho
nahoru

sponzor





26.06 2009 17:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

26.06 2009 19:51


Bože, co v těch servisech dělá za lidi???
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.2. 2009
Příspěvků: 244 | Témat: 23

14.07 2009 18:58


Tak jsem byl nakonec v Přišímasech u p.Muhra.
Můžu vřele doporučit.

I ze servisu co doporučil mrkvička jsem měl dobrej pocit, do Přišímas sem ale jel protože se na automaty specializujou. I mi ho zdiagnostikovali a prohlídli.

Díky za kontakty!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.9. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 0

13.09 2009 22:22


co si platil??
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.2. 2009
Příspěvků: 244 | Témat: 23

13.09 2009 22:41


loid:
co si platil??

Cca 3000,- musel bych najít doklad, už to nevím přesně. Víc to ale nebylo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

15.09 2009 18:24


dobrá cena...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

25.09 2009 17:41


ano, maximalne po 60tis.km

a inak aky maju problem vo firme vymenit gufero ?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email