Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 433 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 428
Uživatelů: 5
Celkem: 433

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.1. 2008
Příspěvků: 164 | Témat: 5

08.10 2008 12:40


Ahoj,

dekuji za super popis vymeny oleje v TT. Bal jsem se toho, ale je to pohoda. Nova napln asi 4,7 litru. Myslim, ze jsem ho tam mel malo jelikoz TT radi uplne jinak. Nevytaci tolik motor a razeni je takove mekci, zadne razy.
nahoru

sponzor





08.10 2008 12:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

08.10 2008 15:56


To já jsem žádnej rozdíl nepoznal,protože mi i před výměnou řadil TT perfektně
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 553 | Témat: 25

04.11 2008 13:42


to gufero stoji zhruba 350kc a je to vymeneny do hodky. By me zajimalo co tam davaj v tom KAPS za olej.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

04.11 2008 18:07


Paja.su:
to gufero stoji zhruba 350kc a je to vymeneny do hodky. By me zajimalo co tam davaj v tom KAPS za olej.

Který gufero?
Jinak nevim jakej tam dávaj olej ,ale je červenej a dává se i do mezinápraváku stojí asi 350/L
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 217 | Témat: 10

04.11 2008 21:17


červený nie je, je "žltý" a je to ATF* (Life Guard FL.) Shell... a cena za 1l je 260,-czk
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.4. 2007
Příspěvků: 26 | Témat: 8

18.11 2008 19:53


Tak bude mi to dělat kamoš v servisu AUDI a říkal mi tyto ceny,1L oleje 800kč- tak ten tam nedám,filtr 1000kč,gufero k hřídeli 200-350kč plus práce. Bude to ve dvou jako já a on dělt 6-7h musí dolů celá Převodovka* a tak...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

18.11 2008 20:04


Keša: No jo, ale autorizované servisy mají ceny nadsazené a někdy hodně přemrštěné. Cena oleje 800,-/litr je fakt hodně nadsazená a vynucená dovozci, kteří určují ceny a nutí všechny prodejce, aby drželi ceny. Ale na trhu se dají sehnat olej i za méně než polovinu a přitom stejnou značku co používají ty servisy.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.11. 2008
Příspěvků: 8 | Témat: 0

18.11 2008 20:55


Rob: Rob: nieco k tej vymene oleja.ja osobne delam autmaticke prevodovky a to hlavne na audi,VW uz asi 7let. a moja 100% skusenost je ze treba vymenit celu napln to je podla typu cca9,8 az 10,5 l.ale bez demonntaze to nieje mozne.ja s kazdej pevodovky viem dostat von asi 8l oleja a taky liter este z chladeia prevodovky.skuste si predstavit 6litrov ojazdeneho oleja a doneho skuste viliat 4 litre cisteho noveho oleja .premiesajte to a zistite ze takto to mnema moc velky vyznam lebo tych sest litrov spaleneho oleja znehodnoti tie styri litre noveho.cize sice si zaplatil perfektnu cenu ale zanic.a ktomu teceniu prevodovky u tiptronikoch je velmi nebezpecne lebo uz ked chyba pol litra oleja tak sa prevodovka dost rychlo znehodnoti a to nehovorim ak chyba 1.az dva litre. radim co najskor odstranit pricinu uniku oleja.kludne napiste ked potrbujete radu alebo ty co su blizsie k slovensku tak ja mam servis v Bratislave a tato vymena stoji komplet 10000sk co je vzhladom na kurz sk a cz celkom vyhodne. vyhodne
nahoru

sponzor





18.11 2008 20:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.11. 2008
Příspěvků: 8 | Témat: 0

18.11 2008 21:01


a do medzidiferaku ide uplne iny olej . ved neblbnite jak moze ist ten isty olej do lamelovej prevodovk ako aj do ozubeneho prevodu . ide tam 75-90 ful synhetic 1.8l
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

18.11 2008 21:14


VladoA8:
Ahoj, to zní docela dobře.
Vítej na klubu. Pokud máš zájem kontaktuj administrátora, který Tě přidá mezi uživatele nabízející služby.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.4. 2007
Příspěvků: 26 | Témat: 8

18.11 2008 22:47


No mě ten kamoš říkal že si mám sehnat asi 6L oleje že více nedostanem,ale nevím jakou viskozitu. Tak který si tam mám dat? Do té aut.převodoky???
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

19.11 2008 7:13


Keša:
No mě ten kamoš říkal že si mám sehnat asi 6L oleje že více nedostanem,ale nevím jakou viskozitu. Tak který si tam mám dat? Do té aut.převodoky???


vždyť je to tady v několika vláknech napsaný 052 162

máš si sehnat 6 l oleje, protože víc z něj nevypustíš jak píše VladoA8
přímo z převodovky ti vyteče cca 5-5,5 litrů
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

19.11 2008 7:55


VladoA8:
a do medzidiferaku ide uplne iny olej . ved neblbnite jak moze ist ten isty olej do lamelovej prevodovk ako aj do ozubeneho prevodu . ide tam 75-90 ful synhetic 1.8l

Je ho tam 0,9L vychází to i podle etky;-)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.4. 2007
Příspěvků: 26 | Témat: 8

25.11 2008 17:51


Olej sehnaný 270kč/L
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

05.02 2009 20:59


Co rady a tipy na provoz s tiptronicem? Jsem na to totalni lama, tak se chci zeptat. Vyrazovani na Nko pri stani na krizovatce, je blbost/zbytecnost/nevadi/prospeje/skodi?

Mezi Skem Dckem je presne rozdil v cem?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

05.02 2009 21:17


D-klasické razení s ohledem na spotřebu a max.využití toč.momentu motoru
S-sport-využití max.otáček a tím i plného výkonu auta
D podřazuje při nižších otáčkách a při krátkém sešlápnutí brzdového pedálu
S-podřazuje ve vyšších otáčkách i při ubráni plynu

N-nepoužívám,jen když vím,že budu někde dýl stát a nechce se mi stát na brzdě-slyšel jsem,že by to mělo mít vliv na spotřebu,ale to deci neřeším
nahoru

sponzor





05.02 2009 21:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

05.02 2009 21:28


root:
Co rady a tipy na provoz s tiptronicem? Jsem na to totalni lama, tak se chci zeptat. Vyrazovani na Nko pri stani na krizovatce, je blbost/zbytecnost/nevadi/prospeje/skodi?

Mezi Skem Dckem je presne rozdil v cem?


Na vyřazování se vykašli, to je blbost

D je přizpůsobující se, tudíž když vyhodnotí že chceš jet na pohodu tak bude řadit na pohodu, když budeš chtít jet sportovnějc tak sportovnějš

S řadí o trochu víc nahoře a udržuje to ve vyšší otáčkách, někdo říká že reaguje rychleji

Vzhledem k tomu že přepínat můžeš pořád, tak stejně asi budeš většinou jezdit na D, a jenom při nějaký příležitosti tam cvakneš S
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

05.02 2009 23:15


Taky stojim na krizovatkach na brzde. Kdyz tusim, ze to bude na delsi dobu, tak vyradim.
Volba "S" radi/podrazuje ve vyssich otackach. To pouzivam tesne pred tim, nez zacnu predjizdet, kdyz je tedy potreba. Normalne staci "D"
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.10. 2008
Příspěvků: 21 | Témat: 0

06.02 2009 17:22


Vie tu aj niekto odborne technicky vysvetliť, prečo netreba pri kratšom stání
preradiť Tiptronic* do N ? Má automat neaké lamely alebo obdobné segmenty ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

06.02 2009 18:31


migel1: Ted jsem si pocetl v prirucce a tam pisou akorat o tom, ze kdyz stojis dele nez 30-40s, tak je lepsi vypnout motor.
No a pak o tom, ze prvni km se studenym motorem to ma spotrebu 30-40l/100km a pak uz jen 20l/100km. Tak to jsem klidny, na stavbu, pripadne do skolky pro malou to mam 2km
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

06.02 2009 18:33


root: V prirucce je psano, ze u nekterych modelu se da maximalka dosahnout jen pri volbe "S". Jinak je to akorat o tech vyssich otackach a spotrebe
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

06.02 2009 18:55


No nechci se pouštět do diskuse na téma, na které nemám praktické odpovědi, ale kolega má Superba 2.5 V6 s tiptronicem a ten když stojí, tak dává N. To způsobuje, že se mu snižuje spotřebu, alespoň to tvrdí.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

06.02 2009 19:04


Petan: Pocitac mu pise mensi spotrebu?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

06.02 2009 19:08


kdyz sem mel prvni Tiptronic* v kombinaci 4,2 V8 299hp po manualu 2,7T V6 230hp prislo me ze auto vuuubec nejede..

kdyz sem chtel predjizdet pouzival jsem razeni na volantu protoze nez se elektronika domluvila ztratil jsem na akceleraci drahocenej cas..

volba S je pro holky..

teprve RS6 u te me nevadil TT protoze 450hp zatah od 2t otacek byl dostacujici ikdyz po par tisicich km uz jsem pouzival padla u volantu i tam...

abych to shrnul, TT je na pohodu a do mesta a kolon na D1.. na predjizdeni je manual a u TT úrave ta funkce Tiptronic*
nahoru

sponzor





06.02 2009 19:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

06.02 2009 19:11


N jsem pouzival puze u vlakovyho prejezdu nebo v kolone ktera se na delsi dobu zastavila...

kdyz totiz preradis na Dcko tak zase nejakou dobu trva nez se zaradi rychlost a pokud v teto chvili chces dat auto do pohybu akorat prevodovku ku.vis...
stejne jako kdyz bys couval a z Rka dal Dcko a nepockal na charakteristicke cuknuti ze se rychlost zaradila ateprve pak sel po plynu...
pokud budes na TT rychlej jako na manual brzo se stebou bude loucit...
chce to mu dat cas..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

06.02 2009 19:14


Taky při předjíždění,používám řazení na volantu...a když mi na křižovatce padne zrovna červená,tak dávám N jak padne oranžová dávám D a na zelenou to akorát zabírá..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

06.02 2009 19:23


Flex:
Petan: Pocitac mu pise mensi spotrebu?


Ano píše. Tuhle jsem s ním jel a je to tak.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

06.02 2009 19:32


Rob:
Taky při předjíždění,používám řazení na volantu...a když mi na křižovatce padne zrovna červená,tak dávám N jak padne oranžová dávám D a na zelenou to akorát zabírá..


s manualem se rozjizdim na oranzovou

jj robinzon ma pravdu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

06.02 2009 19:35


To já když tam nechám D tak se rozjíždim na červenou,protože předpokládám,že v nejbližší době padne zelená
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

06.02 2009 19:38


jinak misto spojky je v TT hydromenic kde treni lamely nahrazuje olej mezi dvema koly s lopatkami a tudiz na Dcko je vlastne zarazena jednicka ale rozpojeni pohonu zabezpecuje hydromenic kde se nic neopotrebovava...

podle myho nazoru na cervene je Nko zbytecny ale pokud nechcete drzet kone na brzde tak pak jo
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email