Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 29 dubna 2025
Celkem je zde 199 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Zukov05606
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 162
Online návštěvníků
Návštěvníků: 195
Uživatelů: 4
Celkem: 199

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: nastavení
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2010
Příspěvků: 7 | Témat: 1

25.11 2010 11:50


zdravim...
mám dotaz...dával sem jinej krokovej motorek volnoběhu...musí se asi nějak nastavit, že...???kde najdu nějakou diagnostickou zásuvku...???

díky...
nahoru

sponzor





25.11 2010 11:50


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

25.11 2010 12:00


jaky mas auto? ... tim by to chtelo trebas zacit...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2010
Příspěvků: 7 | Témat: 1

25.11 2010 12:12


omlouvám se...to mi vypadlo...je to Audi 80 Coupe 2.3 V5...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2289 | Témat: 28

25.11 2010 12:13


V5 asi nie, skor R5. a tam pokial je KE-Jetronic, ten nema krokovy motorcek volnobehu, ale volnobezny ventil.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2010
Příspěvků: 7 | Témat: 1

25.11 2010 12:29


je to moje první Audina tak nevim jak se to značí...a musí se to nějak nastavovat...???
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

25.11 2010 12:44


Danny.Sp: zkus napsat oem cislo toho dilu co jsi menil
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2010
Příspěvků: 7 | Témat: 1

25.11 2010 13:14


to už tam asi těžko najdu na tom..je to takhle jak je sání, tak zepředu...dvě hadice k tomu vedou...a je to v takový gumě přidělaný...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

25.11 2010 13:16


mno .. vypada to ze fakt menil vonobeznej ventil ...

vypnout .. odpojit baterku .. pockat ... zapojit .. nastavit ... projet ...
nahoru

sponzor





25.11 2010 13:16


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2010
Příspěvků: 7 | Témat: 1

25.11 2010 13:51


ale jak nastavit...???
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

25.11 2010 14:08


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


potom uz sou pokrocily operace s trojkou imbusem, dobrym multimetrem a tak ...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2010
Příspěvků: 7 | Témat: 1

25.11 2010 14:38


OK...díky moc...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 338 | Témat: 23

25.11 2010 14:54


2Pix:
http://audiklub.cz/clanek-59

potom uz sou pokrocily operace s trojkou imbusem, dobrym multimetrem a tak ...

To mu moc nepomůže, má KE-Jetronic...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2289 | Témat: 28

25.11 2010 15:16


jetronic by nejake zakladne nastavenie mat nemal. to snad v niektorych verziach nema ani permanentnu pamat zavad. ten ventil by malo stacit pripojit na konektor a nastartovat. v najhorsom vyblikat a vymazat pamat zavad...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 338 | Témat: 23

25.11 2010 15:24


Já mám Jetronic a resetuju jen odpojením baterky, potom nastartuju bez plynu, nechám jednotku až se volnoběh ustálí, chcípnu, nastartuju a jedu se projet. Nic víc, nic míň...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

25.11 2010 15:53


KE-Jetronic III uz MA nastavovani vychozich hodnot ... pokud je tech 2.3 spravne tak je to NGcko ...

neuc vorla litat tucnaku ...

nejlepsi je mit po ruce diagram postupu podtlaku a hlavne pomoci DC merice nastavit vychozi hodnoty .. a ty pak podle potreby doladovat ... (jinak se pan riti pomalinku do zkazy ) ...

na regulatoru tlaku by melo bejt 0mA plus minus neco kvuli Lambda* regulaci ...

na volnobeznym ventilu by melo bejt mezi 540 a 610mA max .. jinak je to spatne ale vetsinou je to nekde prdla hadice ...

doporucuju test cisticem brzd ...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2289 | Témat: 28

25.11 2010 23:18


tym nastavenim 0mA na regulatore tlaku sa rozumie nastavenie sruby medzi lopatkou odmeriavaca vzduchu a centralnym ventilom v rozdelovaci tlaku tak, aby na volnobehu po odpojeni prudu do elektrohydraulickeho ventilu sa otacky vobec nezmenili?

ako sa nastavuje prud na volnobeznom ventile si neviem ani predstavit.
nahoru

sponzor





25.11 2010 23:18


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

26.11 2010 9:38


sice nerozumim reci tveho kmene ... ale trosku to rozepisu:

prvni krok je odpojit lambdu (ustali se hodnota) ...
potom si vyrobit bazmek kterej se da na konektory pro regulator tlaku (nechceme si prece rezat kabely kvuli tomu) ...
na regulatoru by mel bejt v optimalni urovni 0mA ...
pokud neni, tak se vezme dlouhej (minimalne 15cm) imbus 3 a ten se da mezi rozdelovac jako takovej a zelvu (je tm malej otvor) ...

a pak se jemne doladuje (vetsinou po osminach otacky) ...

pak se chcipne motor ... zapoji Lambda* ... nastartuje a zmeri se proud na volnobeznym ventilu (jeden z krajnich dratu) ... meze sou 540 a 610 ... pokud je tam neco nekde spatne (vetsinou falesnej vzduch) tak to ukaze nejaky kraviny ...

jo a prace se dela na provozne zahratym motoru (proste s tim jezdit tak 20 minut mirne), ne na ledove studenym po ranu ...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2289 | Témat: 28

26.11 2010 10:58


dovolim si byt tak negramotny a spytam sa na slangove vyrazy: zelva jest gumova hadica od rozdelovaca tlaku paliva ku klapke?

btw to bol popis nastavenia volnobezneho ventilu?

resp. existuje na toto niekde nejaky serioznejsi opis? boschacke prirucky aj "jak na to" o takychto veciach mlcia. a dalsia dokumentacia, co som nasiel je prevazne po polsky, alebo rusky.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 2306 | Témat: 59

26.11 2010 11:11


ventYl:
dovolim si byt tak negramotny a spytam sa na slangove vyrazy: zelva jest gumova hadica od rozdelovaca tlaku paliva ku klapke?


Jo, to je zelva.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

26.11 2010 11:17


ventYl: jo zelva je ten gumovej bazmek mezi rozdelovacem paliva a klapkou

ne, to je popis zakladniho nastaveni motoru ... volnobeznej ventil si nastavuje jednotka sama na zaklade hodnot z lambdy a z civky ...

pokud ti to porad houpe na volnobeh je potreba ten motor spravne nastavit a zkontrolovat .. o zbytek se uz postara jednotka sama ...

jo a je serioznejsi info .. RLF ... hledej smudlo ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

26.11 2010 22:46


2Pix: funguje to i pro NF?
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

27.11 2010 0:29


maczaCZ: does the pope shit in woods?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2010
Příspěvků: 7 | Témat: 1

05.12 2010 17:49


tak sem to vyměnil...odpojil baterku...pak teda nastartoval a nechale běžet...a pořád to má vysokej volnoběh a pak to po schíli začne houpat a pak to i chcípne třeba...takže ten nastavovač bude asi opět špatnej...co...???
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

05.12 2010 21:55


zkontroluj si gumovou hadici co vede z rozdělovače paliva na klapku. Hledej i mikroprasklinky
nahoru

sponzor





05.12 2010 21:55


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email