Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 71 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: xtrancer
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 410
Online návštěvníků
Návštěvníků: 68
Uživatelů: 3
Celkem: 71

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Problémy s MC
tagy:
AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

12.07 2009 14:12


tak sem se zacal venovat B2 quattro* KV.startuje,jede,ale starty jsou dlouhý.opět sem promeroval termospinac,ale na vystupu do ventilu stud. startu mi jde max 6,5 V(ma tam jit 11,5V).mam ty termospinace na zkousku 3 a ani jeden neukazal spravnou hodnotu.a to sem je dal jeste do mrazaku abych je podchladil.novej termospinac kostuje cca 2500 kc.je mi divny,ze ani jeden nemaka jak ma.na autech ktery je mely v motoru to jelo bez zavad.
nahoru

sponzor





12.07 2009 14:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

13.07 2009 15:11


huw audi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

13.07 2009 17:16


dik za radu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

13.07 2009 18:00


co ta ŘJ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

13.07 2009 18:36


asi nic,nikdo nema na puceni ted budu davat doutnase do depozitu a budu se venovat b2,ta aspon jede,jen jsou na ni mensi mouchy.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

13.07 2009 19:31


quattromas:
dik za radu


vidis muj podpis ? ... vidis myho Avatara? ...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

13.07 2009 19:38


jo a jeste se zkus zeptat KV Quattra odpovida tak do tri dnu a je to hodnej typek
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

13.07 2009 20:55


2Pix:


vidis muj podpis ? ... vidis myho Avatara? ...


ty si strašnej chobot
nahoru

sponzor





13.07 2009 20:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

27.09 2009 14:11


znáte někdo hodnoty odporu,který má mít termospínač na KV?popř. hodnoty dalších čidel?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

04.10 2009 17:10


tak jsem koupil novej termospínač a problém přetrvává.studený to špatně startuje a v zahřívací fázi to po přidání plynu chce zdechnout.jakmile se zahřeje tak jde jak brus.studená otáčky drží dobře,nekolísaj.ventil stud startu je ok,termoswitch too,tak se vás ptám,co má ješte kromě dobře seřízené váhy vliv na studený starty a chod motoru.díky
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

04.10 2009 17:45


quattromas: V jakém stavu je samotný motor, tj komprese? Ta moje herka taky startuje dost dlouho, ale vzhledem k nedostatku komprese jsem rád, že vůbec chytí...
Teplej okamžitě po vypnutí, tj do nějakých 5 min, jde na brnk, poloteplý po delším čekání se už dost trápí.
Možná by stálo za pokus projít všechny zúčastněné kontakty a zkontrolovat přechodové odpory.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

04.10 2009 18:08


kompresi sem ještě neměřil,je dost možný že bude nízká.ale na LPG* to chytne hned a i studený.nevíš kam vedou drátky od termospínače?na ventil stud startu mi jde nakých 9,5v,takže jestli nemam někde švihlej kábl.jinak je pravda že VSS obohacuje při velkým přidání plynu směs?popř. v tý zahřívací fázi vstřikuje dodatečně ňáký palivo,nebo se o to stará výhradně reg.stud.chodu.ten sem měřil a Bimetal* je odporově v pořádku.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

04.10 2009 19:02


na LPG* to chytne hned a studeny? ... hmmm co trebas ...

nepsal sem to uz nekde? ...

urco jo ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

04.10 2009 19:25


co mysliš tim ,,co třebas,,?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

04.10 2009 19:49


quattromas: myslí nějakou netěsnost od váhy směrem ke klapce.
Jestli se VSS u KV spouští i při plném plynu, by mohl vědět Mira. Ten má tyhle pětihrnky v malíčku.
Co jsem tak slyšel, je běžné, že motor se nepodaří naladit tak, aby běhal na benál i LPG* na 100%
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

04.10 2009 20:01


to už sem taky slyšel a částečně je to pravda.měnil sem na B2 rozdělovač paliva a po namontování to chytlo na brnk a se studenym motorem problém nebyl.pak sem měl 2 měsíce odmlku a najednou to takhle začalo blbnout.ještě mě napadlo,jestli mi něco nekously myši.občas sem je na dvoře viděl
před chvilkou sem jí byl zkusit,stála 3 hoďky,a šla hned.kapylina měla cca40-50 stupňů.uvidim zitra jak to bude.zatím díky APSV.pixla furt mluví v hádankách a chce abych hledal,jenže někdo nemá čas hledat.stačí tak málo,viď pixlo
nahoru

sponzor





04.10 2009 20:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

04.10 2009 21:04


jestli mas cas prdet na AK mas i cas hledat na AK ...

myslim ze sem to psal uz i souseda ... je to proad jedno a to samy kolecko ...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

04.10 2009 21:04


quattromas: jojo, každej se v práci nenudí u počítače...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

04.10 2009 21:07


vy ste fakt oba padly na makovici ...

zkousel si jestli ti nekapou vstriky? ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

04.10 2009 22:54


VSS za studena spouští i při plném plynu.Je to jedna z jeho funkcí....
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

04.10 2009 23:50


tak mne napadlo ... mas tam ten podtlakovej bazmek na zvedani vahy? nemas? no tak budes kurvit rozdelovaci hlavy porad )))

KV nemelo ten spinac na privstrik (jak vtipne tomu rikate VSS ) ... ale dal se dobastlit ... melo to vlastne nejakej vliv na vykon?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

04.10 2009 23:51


SamotZdeny: prý to nedělají všechny motory řady K-něco
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

04.10 2009 23:59


To je možné,tohle nevím.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

05.10 2009 0:35


rada K ...

ty vase nazory sou k nezaplaceni

Vas bych chtel videt pohromade v servisu ...
nahoru

sponzor





05.10 2009 0:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

05.10 2009 20:11


pixlo,asi si to telepaticky opravil.b2 se sděsila tvých výroků a dnes chytla na druhý otočení a po pár přidáních plynu šla i za studena pěkně do otáček.opravdu ti mockrát děkuji a klaním se před tvým uměním.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

05.10 2009 20:27


Na motoru KV 6-tý vstřik sepne i při plném plynu. Jde to ale ještě přes tlakový spínač, aby se to neuchlastalo, když není v sání podtlak.
To samé bylo na motoru PS s K-Jet a na čtyřválci DZ. Většinou na motorech bez katu.

Apsv: A v malíčku je nemám, budu rád, když si poskládám to svoje MC K-Jet.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

05.10 2009 21:58


mira:
Na motoru KV 6-tý vstřik sepne i při plném plynu. Jde to ale ještě přes tlakový spínač, aby se to neuchlastalo, když není v sání podtlak.
To samé bylo na motoru PS s K-Jet a na čtyřválci DZ. Většinou na motorech bez katu.

Apsv: A v malíčku je nemám, budu rád, když si poskládám to svoje MC K-Jet.

dík za upřesnění,já sem tušil,že ten blaznivej ventil nevstřikuje jen při startu,ale i při max dodávce.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

05.10 2009 22:11


2Pix:
rada K ...

ty vase nazory sou k nezaplaceni

Vas bych chtel videt pohromade v servisu ...


Ó NEJVĚTŠÍ guru,pocti nás svou radou.....
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

06.10 2009 0:28


mira: Tlakový spínač, to myslíš ten šmejd na přepážce, co do něj vede podtlaková hadička? Na něj si koukám budu muset dát asi bacha, protože když dám podlahu, tak se to tváří jako chudý
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

06.10 2009 11:10


Apsv: Jojo, je to ono. Nic se nestane, když ty dráty propojíš, abys měl jistotu, že ti vždy tu dávku pustí.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email