Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 349 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 342
Uživatelů: 7
Celkem: 349

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Problémy s MC
tagy:
AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

19.08 2008 22:02


tak sem zas tu.mc mi jezdí,ALE ne tak jak má.proto mám několik otázek.
1.když sou v prdeli těsnící gumičky na vstřikách,může motor blbnout?když totiž hodim ucho mezi sání a víko hlavy,je tam slyšet syčení.
2.pan Etzold píše ve své brožurce,že vystupní napětí na ventil studeného startu je min. 11,5 V.tak kurva proč když tam mam nový čidlo naměřim max 8,5 V a to rano při vychladlym motoru.
3.mám krásně bohatou směs,vypadá to že v tom mam ropáka.asi před týdnem sem se nasral,rozebral to a celej ten KE-jet nastavil podle pana Etzolda.dal sem si tu práci a vzal do ruky i šupleru,hloubkoměr atd.Po třech hodinách sem pln očekávání startoval,bohužel kýžený výsledek nikde.auto se hádalo,nešlo do otáček atd.Sem z toho poněkud rozladěn.
4.při ubrání plynu,nebo když sem na volnoběhu,mi neustále vibruje váha vzduchu.je to slyšet až do kabiny.když ji uklidnim rukou zespoda u filtru,tak stačí přidat plyn a zase se klepe jak osika.když sem to měl venku,tak sem podtlaky procházel a to opravdu poctivě.

tak to je asi vše přátelé,resp. to je to,co mě momentálně nejvíc sere!

díky za každou radu či nápad

já už chci jezdit normálně
Naposledy upravil quattromas dne 02.05 2010 19:27, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





19.08 2008 22:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

19.08 2008 22:31


moje rada ti bude k prdu - resp. uz jsi na to nejspis prisel sam. Etzolda zahod,na tyhle motory je kazdej navod temer k nicemu - ty se ladi na ucho a srdce....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

20.08 2008 8:21


ano to sem pochopil po tom zakl.nastavení.
neznáte někoho kdo to dokáže nastavit?nejlíp jižní čechy nebo i plzeňsko.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

20.08 2008 10:58


bud v klidu .. mne to nejede vic jak 80 .. teda jede ale auto lita ze strany na stranu tak o pet cisel ...

Etzolda zahod ... neni mozny koupit za petikilo knizku kde se pojednava o vsem od karbecu po motronic

pokud chces do toho proniknout tak si najdi "Elektrotechnika i elektronika w pojazdach samochodowych" a nebo taky po nemecku "Elektrik, Elektronik" od jisteho Antona Hernera (ta knizka stoji 36 Ecek ale stoji za to )... ta knizka je modlou autoelektrikare a motorare
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

20.08 2008 11:16


Vlasta ucho srdce? tywe tyhle motory se laděj podle Buriana...příměřeně příměřeně .o)))
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

20.08 2008 11:47


elektrika není moje hobby,ale proměřit podle příručky umim nebo spíš to umí asi každej.mě jde spíš o schémata KE-jetroniku,popř.hodnot,který má mít konkrétně MC,ještě líp MC2.kdyby ste někdo měl i třeba obrázky a tak tak to sem hoďte.díky
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

20.08 2008 12:02


to je to nejhorsi .. pokud neznas principy tak koncis ... podle prirucky sem rozsteloval motor tak ze ted uz jenom smutne kouka ...

ja ti muzu leda tak namerit hodnoty na funkcnim MC2 a poslat ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

20.08 2008 12:29


quattromas:
elektrika není moje hobby,ale proměřit podle příručky umim nebo spíš to umí asi každej.mě jde spíš o schémata KE-jetroniku,popř.hodnot,který má mít konkrétně MC,ještě líp MC2.kdyby ste někdo měl i třeba obrázky a tak tak to sem hoďte.díky

Ahoj.Mám A80 2.0 16V KE-motronic,motor je rozhádaný,tak s ní nejezdím.Několik členů mi slíbilo,že mi ho seřídí,zatím nikdo neměl čas.Vím,že s tímto Vstřikování*m nemám praktické zkušenosti,tak se ani nepokouším do toho zasahovat,neb většinou se nadělá více škody než užitku.Třeba se nám podaří někoho přemluvit,aby to seřídil...Zpátky k tématu,mrkni na PASSAT-OLDIES admina FError,tam je tento systém krásně popsán.Měj se.Zdeny
nahoru

sponzor





20.08 2008 12:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

20.08 2008 13:04


SamotZdeny:

Ahoj.Mám A80 2.0 16V KE-motronic,motor je rozhádaný,tak s ní nejezdím.Několik členů mi slíbilo,že mi ho seřídí,zatím nikdo neměl čas.Vím,že s tímto Vstřikování*m nemám praktické zkušenosti,tak se ani nepokouším do toho zasahovat,neb většinou se nadělá více škody než užitku.Třeba se nám podaří někoho přemluvit,aby to seřídil...Zpátky k tématu,mrkni na PASSAT-OLDIES admina FError,tam je tento systém krásně popsán.Měj se.Zdeny


dík moc,musel sem se sice regnout,ale pospis KE-jetu stojí za to.

dnes rano sem se v tom zase hrabal.odpojil sem jen tak ze srandy ventil studenýho startu a hle,přestalo to kouřit černě.ale směs je pořád bohatá.je cítit benál.no ale nejdůležitější je,že to jede normálně.teda normálně,váha si stále vibruje,ale už to dostanu do otáček a dá se říct,že to jede kráva.
aspoň něco
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

20.08 2008 13:08


az na to ze ty nemas KE-Jet ... tobe je to uplne na hovno ...

MC/2 je K-Jet s VEZ ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

20.08 2008 13:20


je KA JEtronik ( ačko zmaná že má lamda regulaci ) dej mail na večer ti pošlu pár schématek ...o) a hodnot
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

20.08 2008 14:12


to je v principu uplne to samy ... jen se to lisi rizenim bohatosti smesi pomoci vysledku z lambdy nekolikrat sem prolejzal ruznou dokumentaci .. a nasel sem typka co nacpal MC2 blok s turbem do obycejnyho Coupe beze zmen (vyjma obohaceni smesi)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

20.08 2008 16:28


můj mail je
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
jinak předem dík
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

20.08 2008 16:29


Krysar: krysiku .. neumis kliknout na cudlik "email" tady na foru? :]
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

21.08 2008 20:12


No teda quattromasi!Ty zběhlíku jeden.Jakto ze ste všichi přešli na tyhle stránky?Já mám taky MC a jezdí furt v poho,akorát mi blbnuli otáčky na volnoběh,ale byl to jen blbej volnoběžnej ventil.S MC1 bych trochu věděl,ale MC2 neumim.Vím kdo dobře seřizuje Audiny,ale je z Jinačovic,kousek za Brnem.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

21.08 2008 22:17


Diablo_666:
No teda quattromasi!Ty zběhlíku jeden.Jakto ze ste všichi přešli na tyhle stránky?Já mám taky MC a jezdí furt v poho,akorát mi blbnuli otáčky na volnoběh,ale byl to jen blbej volnoběžnej ventil.S MC1 bych trochu věděl,ale MC2 neumim.Vím kdo dobře seřizuje Audiny,ale je z Jinačovic,kousek za Brnem.

Ahoj.A jsi schopen seřízení KE-Motronic domluvit?Mám ho v A80,2.0 16 V.Napiš kdy má pán čas,a já tam dorazím.Díky moc.Zdeny
nahoru

sponzor





21.08 2008 22:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 70 | Témat: 5

23.08 2008 20:32


Ahoj, tak na mechanický a rádoby elektronický vstřikování (KE-Motronic) se mi moc osvědčil p. Dezort z obce Město Touškov.

Kontakt:

Václav Dezort - Elektroopravy C + D
Vlkýšská 214
33033 Město Touškov

Tel.: +420 377 922 300

Ladil mi 2.0 16V s KE-Motronicem.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

23.08 2008 20:55


audifan:
Ahoj, tak na mechanický a rádoby elektronický vstřikování (KE-Motronic) se mi moc osvědčil p. Dezort z obce Město Touškov.

Kontakt:

Václav Dezort - Elektroopravy C + D
Vlkýšská 214
33033 Město Touškov

Tel.: +420 377 922 300

Ladil mi 2.0 16V s KE-Motronicem.

Ahoj "AUDIFAN".Díky moc za adresu i telefon,mám to sice dost z ruky,ale pokud se neozve "DIABLO 666" s adresou pána z Jinačovíc,což mám blíž,tak bych tam zajel.Díky.Zdeny
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

26.08 2008 20:50


Zavolam mu a zeptam se.jinak má autoopravnu jak vjedeš směrem od brna do Jinačovic tak je to asi třetí odbočka vpravo.podívej se na mapu.
Adresa:Jinačovice 91, 664 34
Telefon: +420 546 222 237
Je to opravna Autobury,pán se menuje Pavel Bureš.Mě seřizoal už několikrát tu moji potvoru a mam motor MC1.Tak se kdyžtak zeptej jestli ti udělá KE-Jetronic.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

26.08 2008 20:52


Ono taky v těch posraných knížkách ukážou jenom jeden typ na obrázku a pak kde to máš hledat ty různý šrouby a jiný pičoviny.No a jak na to musíš přijít sám
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

13.06 2009 19:49


tak jsem se zase po dlouhý době začal věnovat doutníku.pořád nejede jak má.dnes sem cvičně vyndal ventil studenýho startu a zkusil zatočit studeným motorem.z ventilu nic nestříklo.co sem hledal,tak na vent.stud. startu má vliv to jednopin čidlo co je v bloku.to mám nový.tudíž se chci optat co by to mohlo být kromě čidla?dík
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

14.06 2009 11:50


je možný,aby mi odešla ECU*?nejde ani vyblikat,tak jestli to není jedna z možností?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

14.06 2009 21:31


tak dalsi den proměřování je za mnou.měřil sem tlakový ovladač a dával mi přesně hodnotu,kterou má,což je 430mA.teda dokud se to neohřálo na 90°c,potom z ničeho nic proud zmizel.ještě než zmizel proud tak sem zkoušel fci lambdy(při přidání plynu by měl proud na tlakovym ovladači zakolísat) a podle podmínek zkoušky je v pohodě.na ten ventil studenýho startu nejde u studenýho motoru nic.čidlo ukazaje cca při 20°c hodnotu 470 ohmů a s přibývající teplotou klesá,takže při 90°c ukazuje cca 130 ohmů.čidla mám 3 nový a všechny ukazujou stejně.kabel od čidla je v cajku,teda než jde do přepážky a k ECU*.na teplým moturu my konektor ventilu stud. startu při razantním přidání plynu ukázal nejvíc asi 11 V,ale najednou se zas napětí ztratilo a i když sem to tůrovál dál,tak už my to ukázalo jen ňáky drobný desetiny voltu.
tak a teď co z toho mám vyvodit?já vim,je to rozbitý a asi hodně.co mi poradíte?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

14.06 2009 23:57


Já jsem měl problém na NG. Tam auto prostě za studena nešlo natočit a když se to povedlo, tak při plynu okamžitě zdechlo. Byla KO ř. jednotka.


Nevím jak to funguje u tebe
nahoru

sponzor





14.06 2009 23:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 1043 | Témat: 19

15.06 2009 8:43


moje teorie s obohacovačem směsi je špatné čidlo na motoru ..tzv. časové teplotní čidlo... asi měří špatně... bohata směs tak to je výhou vzduchu..asi je v pjerdoli je špatně nastavená a rozdělovač paliva dává moc benzínu (takžé to byl muj problem na 80ce) ...ale pravda že já mněl K-Jetronic* ...ale snad ti to aspoň trošku pomůže...

edit: ..anebo fakt to je tou ECU* a je KO
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

15.06 2009 11:43


no .. a taky muze bejt vydrena ... a propousti ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

18.06 2009 21:00


rozdelovac palive nepropouští a čidlo,ktery ma vliv na ventil studenyho startu je ok.mam 3 novy a ani s jednim to nejede.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

19.06 2009 15:43


a nemáš možnost si od někoho půjčit ŘJ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

19.06 2009 20:58


no nemám,jedině by se někomu doma válela MAC 14.mam doma jen MAC 11,a ta je mi k prdu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

11.07 2009 19:04


poradte mi prosim co s tim kdyz mc nehazi jiskru ?? vymnenil jsem rozdelovac civku pocitac cidla na karteru . tycku na setrvaku zkontroloval ze neulomena , co to tam odchazi ze prestane vzdycky hazet jiskru , ja to resil naposledy pred 10 lety . Vydim ze tady resite vecnej boj mechanicka strikacka na 20 let stary vozy , vysokotlaka pumpa v nadrzi a podobny veci . Neni tam v podstate co servisovat je to brouseny na presno a po tech letech se to rozsteluje zkratka . Jeste ze uz se da bosh origo pumpa koupit za 3 litry vcetne dph .A ne za ty palby co to stavalo . POMOZTE MI S RADOU NA TU JISKRU DIKS ,,,,
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email