Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 347 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 342
Uživatelů: 5
Celkem: 347

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

12.11 2010 22:04


skoda ty vahy, ale jinak perfektni prace...jinak ten zvuk fakt pecka:)
sponzor





12.11 2010 22:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

12.11 2010 22:14


lordmystic: díky moc. jsi kapacita.

jinak jde vidět, že ve vyšších rychlostech, jak se to Turbo* pořádně roztočí, tak ten rozdíl narůstá. ale jinak jsem byl hodně překvapený, jak to 1.8 jelo...
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

12.11 2010 22:22


gwynn:
Kolik váží tvoje kára prosimtě? 1300 kg zhruba? O dost lehčí než 6ka..


jj, něco přes 1300... myslím, že 1350.

Lumpiq: obě auta měla stejnou váhu (bo obě jsou A4). jinak když jsme to tak nějak testovali s mivem (A6 2.8, Tiptronic*, quattro*), tak jsem se držel cca do nějakých 180. asi z 50tky. pak už jsem začal lehce ztrácet. tady ta váha požere těch 40 koní.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

13.11 2010 6:08


Tak a máme je tam všechny.
Lumpiq: Jo, zvuk je dobrej.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

13.11 2010 9:59


Petr_C: ten zvuk se mně zdá lepší, než u toho mého.... zda je to jen pocit nevím

jinak Peťo, ještě by jsme mohli vyzkoušet jednu věc. ze stovky třeba na 140 z trojky a čtverky...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

13.11 2010 10:24


vencaa6: Jo, to zusíme. Tam, ale hodně výkonu padne na překonání odporu vzduchu. Bylo to znát, než se řadila čtyřka, tak už jsem ztrácel. No tobě tam sviští Turbo*, u mého to je jen koncert 20 ventilů.

No, ale na A6 Turbo* 110kW, bych si do 130 troufnul. Je těžší, nestačil bych až v těch vyšších rychlostech. Od těch 50 nebo 60 km do té stovky bych něco málo získal, pak by se karta obrátila.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

13.11 2010 10:56


Petr_C: jj, to je recht. to je to co jsem psal, že pokud se srovnáváš s A4 2,5tdi, resp. A6, tak i když mají vyšší výkon, tak jim tuto výhodou požere váha. viz já a valmet a miv.

z té 100vky by to chtělo někde, kde můžem jet vedle sebe, aby se eliminovalo to prorážení vzduchu. (asi tušíš, kde je neblíže dvouproudovka)
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

13.11 2010 16:24


vencaa6: Dohodnem, dobré spojit s nějakou akcí, ať je podpora dalších a kontrola jiných. To co myslím já, tak tam není moc velký provoz a hodně dlouhá rovinka.
sponzor





13.11 2010 16:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.7. 2009
Příspěvků: 293 | Témat: 8

13.11 2010 18:04


Vitezz:
Paolo: Náhodou ty 20V na 4 válce mají hodně pěknej zvuk..

ved ja viem preto som z toho nadrzany
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

13.11 2010 19:25


tady to máte celé:


Přímý odkaz na youtube video
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

13.11 2010 19:44


lordmystic: díky moc pane
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

13.11 2010 19:46


lordmystic: díky
AK batole
AK batole


Registrace: 16.7. 2009
Příspěvků: 293 | Témat: 8

13.11 2010 19:53


samozrejme, ze mne to napise eror kua ja na tie novodobe vymozenosti nemam a nechcem

Chalani nevidel som to ale klobuk dolu, ze ste to takto dali dohromady mate pekne auta a dufam, ze ponaucenie z toho si vezmu aj neveriaci Tomasovia...
Skratka netreba pozerat len papierovy vykon ale ten co nieco o vozoch vie tak vie...
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

13.11 2010 20:26


no nechci se vám do toho moc míchat, ale z tohoto testu není nic moc zřejmého, při takovém testu závisí hodně i na řidiči. ale myslím že to odpovídá, papírově silnější Turbo* je lepší, ale v praxi budete využívat ty optimální otáčky s nejvyšším krouťákem, ne jako v testu kde se porovnávai výkony motorů v různých okamžicích...
AK batole
AK batole


Registrace: 16.7. 2009
Příspěvků: 293 | Témat: 8

13.11 2010 20:33


lordmystic:
no nechci se vám do toho moc míchat, ale z tohoto testu není nic moc zřejmého, při takovém testu závisí hodně i na řidiči. ale myslím že to odpovídá, papírově silnější Turbo* je lepší, ale v praxi budete využívat ty optimální otáčky s nejvyšším krouťákem, ne jako v testu kde se porovnávai výkony motorů v různých okamžicích...

jasne aj v pruznosti by urcite Tecko vyhralo a markantne ale je vidiet, ze netreba podcenovat
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

13.11 2010 20:51


lordmystic: z praktického hlediska, je pro mě nejlepší a pocitové nejmarkantnější zrychlení z dvojky při 60kmh. při žádném jiném převodovém stupni v kombinaci s rychlostí to nezrychluje lépe. (nepočítám jedničku). a právě u tohoto testu a konkrétně tohoto stupně/rychlosti jsem si chtěl porovnat, jak na tom je 1.8 bez T. upřímně byl jsem překvapen, protože rozdíl jsem čekal vyšší. naopak u trojky jsem čekal, že ten rozdíl bude menší a opak je pravdou.

ještě jsem zvědavý na pokračování testu, z trojky, resp. čtyřky/100kmh. tady si myslím, že ty rozdíly budou narůstat.
sponzor





13.11 2010 20:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.11 2010 21:07


Perfektní práce, díky.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

13.11 2010 21:14


root: a tvůj názor? přece jenom jsi s 1.8 něco najezdil...
AK batole
AK batole


Registrace: 16.7. 2009
Příspěvků: 293 | Témat: 8

13.11 2010 21:17


Bolo by zaujimave vidiet viacero takychto testov, napr. 66kW vs 81kW alebo porovnanie vsetkych dieselov

alebo David a Golias 1.6 vs 2.8
AK batole
AK batole


Registrace: 16.7. 2009
Příspěvků: 293 | Témat: 8

13.11 2010 21:22


root: ty mas Feliciu?
AK batole
AK batole


Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 502 | Témat: 7

13.11 2010 21:22


vencaa6: Přesně tak na dvojku to má super odpich.
Jinak doprá práce
AK batole
AK batole


Registrace: 16.7. 2009
Příspěvků: 293 | Témat: 8

13.11 2010 21:23


DK:
vencaa6: Přesně tak na dvojku to má super odpich.
Jinak doprá práce


kolko to da na dvojke?
AK batole
AK batole


Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 502 | Témat: 7

13.11 2010 21:46


Paolo: Na dvojku cca 90 km/h
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

13.11 2010 21:48


já jsem si hrál z vagem kde je měření akcelerace a je tam možnost měřit i průběžné zrychlení mezi nastavenými rychlostmi. je tam nějaká odchylka, ale co jsem to porovnával se stopkama, tak mi přijde stále velice dobrá a malá. takže takovejhle test by mi přišel asi nejpřesnější - prostě si říct, teď dáme 50-80 na dvojku a trojku a pak třeba 80-120 což je asi nejrozšířenější test a asi i v provozu nejdůležitější a tem změřit. samozřejmě obě auta na stejném úseku. myslím že by to bylo zajímavé třeba někde na letišti a kdyby se sešlo víc lidí z srůznejma autama mohlo by to být hodně zajímavé...
sponzor





13.11 2010 21:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.7. 2009
Příspěvků: 293 | Témat: 8

13.11 2010 21:50


DK:
Paolo: Na dvojku cca 90 km/h


tolko ide aj Octavia 1. 1.6 74kW. Niekto tu hovoril ze, 1.6 a 1.8 v A4 su identicke prevodovky ked sme sa bavili o vysokych otackach na dialnici...
...to znamena, ze 0ctavia na tom bude asi rovnako a ze maju spolocnu prevodovku s audi. Ktovie co Passat?
AK batole
AK batole


Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 502 | Témat: 7

13.11 2010 21:53


Paolo: Pokud se nemylim tak Q má o něco kratší převody oproti předohrabu.
AK batole
AK batole


Registrace: 16.7. 2009
Příspěvků: 293 | Témat: 8

13.11 2010 21:55


DK:
Paolo: Pokud se nemylim tak Q má o něco kratší převody oproti předohrabu.


Tak to netusim ale bolo by zaujimave vidiet identicke auta len Q a non Q
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

13.11 2010 22:30


lordmystic: jenže my nemáme k dispozici letiště, ani vag ani nic. to už by jsme zacházeli do profi testu, čemuž se třeba na srazu vůbec nebráním. toto je jen test v "polních" podmínkách. a navíc, nějaké časy ti neřeknou tolik, co jedno video, na kterém vidíš v reálu dvě auta při zrychlení. můžeš si ten rozdíl "ošahat" oproti času, který je lehce imaginární.

samozřejmě, že by bylo lepší, kdyby ty auta jely vedle sebe a znamení ke startu jim dala třetí osoba, případně projetí kolem nějakého bodu atd... což může být námět na sraz, pokud bude letiště, porovnat více aut mezi sebou, udělat video, různé motorizaci ve stejné třídě, mimo třídu, quttro vs. non quttro, benzin vs. nafta. hodně často se tady mluví ten by pojel toho, ten toho, ale nikdo to nikdy v praxi nezkoušel. nemyslím z 0-100, to v reálu nikdy nevyužiješ, ale zrychlování z různých rychlostí.

takže tento náš test ber jako "amatérskou" vlaštovku.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

13.11 2010 22:33


Paolo: DK: na srazu jsme zkoušeli s uživatelem Marek Sobotka sprint. stejné auta, jen on měl quttro. vítěž non Q.
AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

13.11 2010 22:38


Paolo: Nemají kratší převody quattra, jinak 1.6 a 1.8 stejné převodovky.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email