Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 346 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 344
Uživatelů: 2
Celkem: 346

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

04.11 2010 7:57


nahoru

sponzor





04.11 2010 7:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2008
Příspěvků: 317 | Témat: 30

04.11 2010 9:43


To jsem zvědavej. Schválně (pokud máte oba palubní PC) vymaž průměrnou spotřebu a kolik pak bude ukazovat, jen orientačně.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.7. 2009
Příspěvků: 293 | Témat: 8

04.11 2010 9:45


Petr_C:
vencaa6:
Takže bych to testnul do Pindule od Rožnova. Ten kopec prověří každé auto. Zkusíme různé režimy zrychlování. Auta máme stejné, tak to bude pěkné porovnání.


ja som trochu pozadu, takze co sa ide zrovnavat?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2008
Příspěvků: 317 | Témat: 30

04.11 2010 9:48


Petr_C:
vencaa6:
Zkusíme různé režimy zrychlování.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.7. 2009
Příspěvků: 293 | Témat: 8

04.11 2010 9:54


sláma:


jasne ale obaja mate rovnake vozy len iny motor?

napr: predokolka, a4, 5gang, podobna vaha?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

04.11 2010 10:01


Petr_C: A jak to chcete srovnávat? Jet vedle sebe, nebo na čas?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

04.11 2010 10:33


Michal.K:
Za sebou, mám míň koní, tak jak se dokážu udržet. třeba z 60 na 120 různé kvalty. A obráceně, bude mít Turbo* nato, aby předjel atmosféru? Samosebou s Jezevcem dohodneme podmínky, co dělat, ať je to bezpečné.
Paolo:
Oba A4-B5 Avant 1,8 - jenden Turbo*, druhý atmosféra.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

04.11 2010 10:47


Petr_C: A nebylo by lepší i místo toho zkusit to třeba na čas (měřit od určitého bodu k určitému) a taky rychlost při dosažení druhého bodu?
nahoru

sponzor





04.11 2010 10:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.7. 2009
Příspěvků: 293 | Témat: 8

04.11 2010 10:52


no moj tip je, ze to Turbo* mu v pruznosti samozrejme nakope, v sprinte do 100 budu tesne za sebou, prve pojde T,skratka
T by malo vsetko vyhrat, len mozno sprint z kludu nebude taky markantny rozdiel

kazdopadne super plan aspon si zajazdite a my sa o niecom opat raz presvedcime
chcelo by to viac takych testov:
A6c5 2.4 vs 1.8
1.8T vs 2,8
2.5tdi vs 2.4 vs 2.8

A4b5 1.6 vs 1.9 TDI* 66kW

alebo vstko rovnake len Q a nonQ

vlastne hocico je to dost zaujimave
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

04.11 2010 19:24


Petr_C: stačí říct kdy. jsem pro. s podmínkama souhlasím. neměří se tam, nahoře se dá otočit, dole počkáme až nic nepojede...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

04.11 2010 19:25


Michal.K:
Petr_C: A nebylo by lepší i místo toho zkusit to třeba na čas (měřit od určitého bodu k určitému) a taky rychlost při dosažení druhého bodu?


nám nejde o časy, ale o průběh. nebudu někde stát ze stopkama...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

04.11 2010 19:30


vencaa6: mě spíš šlo o to, že těžko pak porovnáte rozdíl v nějakých veličinách (když chcete dělat víc testů na více kvaltech).

Ale mohli by jste si pořítit nějakého kameramana, aby jsme z toho i my něco měli. (a dalo by se to pak i podle toho i porovnat)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

04.11 2010 19:32


Paolo: z vlastní zkušenosti ze srazu s valmetem - 2,5TDI 132kw, z nuly do cca 180, 1.8T vítěz, ne o moc, ale jo.

Petr_C: jaké máš teď pneu? já zimní 195/65/15...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

04.11 2010 20:11


vencaa6:
To samé.
Jednou jsem se tam držel pašíka 2,5TDI. Ta dlouhá pravá se musí jet s rozumem, aby dolu někdo nepředjížděl, potom se to dá otevřít. No a jak začíná nahoře ta plná, tak je čas zvolnit, aby zase někdo nespěchal proti na té rovince na kopci. To se dohodne.
Naposledy upravil Petr_C dne 04.11 2010 20:16, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

04.11 2010 20:15


Petr_C: ok, super. takže je tam rozdíl jen v T... to bude velice objektivni testovaní

tak kdy? konečně se poznáme i osobně. zatím víc znám tvoji dlaň
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

04.11 2010 20:18


Snad příští týden, jen vystihnout menší provoz.
nahoru

sponzor





04.11 2010 20:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

04.11 2010 20:19


vencaa6: Dobrý kluci, otestujte ty motory, udělejte i videa, a pak si navzájem můžete poznávat i ostatní části.

Ale to už otočit a ani nám o tom sem psát nemusíte, OK?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 502 | Témat: 7

04.11 2010 20:23


Jestli mi to vyjde přijedu se na vás podívat.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 29.4. 2007
Příspěvků: 985 | Témat: 28

04.11 2010 20:27


Tak kdy to bude, možná se stavím podívat, vemu foťák a něco natočím.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.7. 2009
Příspěvků: 293 | Témat: 8

04.11 2010 20:32


vencaa6:
Paolo: z vlastní zkušenosti ze srazu s valmetem - 2,5TDI 132kw, z nuly do cca 180, 1.8T vítěz, ne o moc, ale jo.

Petr_C: jaké máš teď pneu? já zimní 195/65/15...


a ta 1.8T mala aky vykon?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

04.11 2010 20:33


Paolo:


a ta 1.8T mala aky vykon?

110kW
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

04.11 2010 20:33


b.i.k.e.r.x: Jo, chtělo by to zdokumentovat...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

04.11 2010 21:10


Petr_C:
vencaa6:
To samé.
Jednou jsem se tam držel pašíka 2,5TDI. Ta dlouhá pravá se musí jet s rozumem, aby dolu někdo nepředjížděl, potom se to dá otevřít. No a jak začíná nahoře ta plná, tak je čas zvolnit, aby zase někdo nespěchal proti na té rovince na kopci. To se dohodne.


jj, v tom se shodnem... už sem tam párkrát viděl nedočkavé kretény předjíždět v zatáčce... takže to rozbalíme až na té rovině. mám malinkou kamerku, tak ji vemu. kdyby se přidali kluci s foto + točením, tak to bude super.

ok, příští týden jsem pro... čas dohodnem.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.7. 2009
Příspěvků: 293 | Témat: 8

04.11 2010 21:13


sTeblo:

110kW

a natrela to dvaapule?
nahoru

sponzor





04.11 2010 21:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

04.11 2010 21:22


Paolo: jj, ale srovnej i váhy a dojde ti proč. 300kg musí jít někde znát...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.7. 2009
Příspěvků: 293 | Témat: 8

04.11 2010 21:32


vencaa6:
Paolo: jj, ale srovnej i váhy a dojde ti proč. 300kg musí jít někde znát...


to je jasne s tym ratam, len kopec ludi tento 1.8T podcenuje...

Ale aj tak ma to trochu prekvapuje, 30koni a viac ako 150NM ale kludne tomu verim
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

04.11 2010 21:39


vencaa6:
Paolo: jj, ale srovnej i váhy a dojde ti proč. 300kg musí jít někde znát...
nerad by som sa hadal, ale podla mna tam bolo viac faktorov ktore to ovplivnili (rozmer pneu, vodici, vaha...)

Ked som skusal s octaviou 110 kw tak vysledok bol opacny ako ty s valmetom ale bola to koktavka...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

04.11 2010 21:44


SCORPION: no ono je všeobecně známo, že to v koktě hůř jede.

já vím, je to pro tebe těžké... tvůj božský 2,5TDI...

rozměr pneu 235/40/17 u mě, u valmeta to samé jen 18. vodiči? jako že je jeden je větší debil než druhý když se šlape na plyn? tak to máš pravdu, na rozjezd byl valmet vždy rychlejší a odskočil. díky quattru a mé debilní spojce, která prokluzovala. váha vozu už jsem psal. navíc valmet byl sám, já s ženou...

ale totok tu nechci řešit. účelem "souboje" s valmetem nebylo měření pindíků, ale porovnání výkonu benzin vs. nafta. tím tady končím diskuzi na tyto dva motory, protože totok téma je určeno jiným motorům.
Naposledy upravil vencaa6 dne 04.11 2010 21:46, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

04.11 2010 21:46


vencaa6: jj
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 502 | Témat: 7

04.11 2010 21:55


vencaa6: No pokud nebudu v práci tak taky vezmu nějaké nahrávací zařízení a s b.i.k.e.r.x: bysme vás mohli vzít ze dvou míst.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email