Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 330 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 322
Uživatelů: 8
Celkem: 330

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 381 | Témat: 50

07.01 2011 12:29


pravda, proc menit hadice kdyz muzes cely motor

chlape to ti nezavidim vubec, ale oceniji odbahu ze si se do toho pustil,doufam ze bude slouzit po predelavce
nahoru

sponzor





07.01 2011 12:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.10. 2010
Příspěvků: 70 | Témat: 1

07.01 2011 12:39


TAk v podstatě jsem zjistli ceny ND v nahradach což s hlavou by vyslo na cca 11000, druhy motor s turbem a vstrikama mě vyšel na bratru 9000. no hlavne bude zajimave co na to znalec, jelikoz si myslim, ze by to melo byt tim, nic jineho tam neni a asi ani nemuze, tak by podle znalecaku mel firma co vyrabi vstriky calnout opravu, tedy jen ND praci ne a znalecak a opdtah z tater, nevim jak s hlavou, zda se plati repas nebo nova, tak ci tak se to dle meho vysplha v origo ND a s odtahem ke 30 + hlava. Sám jsem zvedav jak to dopadne.
Jinak me to docela prekvapilo, jelokoz vsichni vukol rikali ze ten motor musi 800-900tiskm vydrzet kdyz to ma co mam mít.. No holt stane se a prehazet motor neni zase takova hruza, sem sice stavar, ale mam vyborneho kamarada mechose, takze snim to jde raz dva
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

07.01 2011 15:08


bazzi:
TAk v podstatě jsem zjistli ceny ND v nahradach což s hlavou by vyslo na cca 11000, druhy motor s turbem a vstrikama mě vyšel na bratru 9000. no hlavne bude zajimave co na to znalec, jelikoz si myslim, ze by to melo byt tim, nic jineho tam neni a asi ani nemuze, tak by podle znalecaku mel firma co vyrabi vstriky calnout opravu, tedy jen ND praci ne a znalecak a opdtah z tater, nevim jak s hlavou, zda se plati repas nebo nova, tak ci tak se to dle meho vysplha v origo ND a s odtahem ke 30 + hlava. Sám jsem zvedav jak to dopadne.
Jinak me to docela prekvapilo, jelokoz vsichni vukol rikali ze ten motor musi 800-900tiskm vydrzet kdyz to ma co mam mít.. No holt stane se a prehazet motor neni zase takova hruza, sem sice stavar, ale mam vyborneho kamarada mechose, takze snim to jde raz dva


Tak docela mazec.Co jsi tam měl za motor? AFN ? Tyhle motory jsou jedny z nej ale bohužel jsi kápl na špatný žhavič.Kdo Ti to měnil ty sám nebo nějaký srvis?Já měl 1Z motor a ten odešel v 350000km,teď je tam AHU z Anglie 160000km tak uvidím,měl by mít kvalitnější písty.Přidám i foto těch pístů 1Z fakt mazec

Jak sem mám vložit obrázek aby se mě hned objevil na stránce

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.10. 2010
Příspěvků: 70 | Témat: 1

10.01 2011 21:56


Motor je ANF a je tam zase AFN, k me nemilosti se ulomil jeden zub na setrvaku, tak jsem objednal elset od LUKu, mno zadna sranda, zitra bude resit dodavatel co a jak sem sam zvedav.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 381 | Témat: 50

20.01 2011 8:48


do psi prdele, dneska auto opet v nouzaku rano, hadice vymeneny, N75 novej, asi se vrhnu na to Turbo*...

pritom to jelo tak pekne dva tydny, i spotreba klesla
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 388 | Témat: 10

23.01 2011 15:25


Čaute všetci, čo viete a poradíte.
Auto mi padá do núdzového režimu, keď mu pridám tak okolo 2500 až 3000 otáčok. Keď ho o chvíľu vypnem a zapnem, tak už sa mu do toho núdzového režimu moc nechce. Točil som na trojke skoro 3600 otáčok a stále šlo, dal som mu na štvorke cez 3000 a stále šlo. Chcem sa opýtať, či má potom zmysel Turbo* čistiť?
Za odpovede díkes
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 381 | Témat: 50

23.01 2011 19:52


zacal bych od nejlevnejsi polozky coz jsou podtlakove hadice potom ventil a nakonec cisteni turba ktere vyjde cca na 3tis
nahoru

sponzor





23.01 2011 19:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 388 | Témat: 10

23.01 2011 22:57


Takže mi zostáva už len to Turbo*
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

10.02 2011 20:39


tak jsem vyměnil skoro všechny hadičky:
od vzduchového filtru na T spojku a na obě strany (průměr 6mm)..
z N75 na Turbo* z vrchu (průměr 4mm s přechodkou na 6mm)..
z N75 nahoru pod baterku (3x průměr 4mm)

6mm-obyčejná gumová hadička opletená tkaninou
4mm-silikonová průhledná hadička, koupeno v akvaristice

po výměně jsem to otestoval v zátěži do kopce na trojku 1500-4000ot na plnej plyn a žádný nozouvý režim ani ztráta výkonu...
U MĚ TEDY VYŘEŠENO
a6 1.9tdi 81kW motor afn
AK batole
AK batole


Registrace: 2.1. 2011
Příspěvků: 255 | Témat: 14

10.02 2011 21:12


nemáte někdo poznamenáno kolik jakých hadic, téček, redukcí atd je potřeba abych mohl povyměnovat všechno kolem N75 a turba?stačí metry by očko.abych nakoupil a pak v klidu měníl kus za kus
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 388 | Témat: 10

10.02 2011 21:14


uveď aspoň kód motora a rok
AK batole
AK batole


Registrace: 2.1. 2011
Příspěvků: 255 | Témat: 14

10.02 2011 21:22


1,9 TDI* AFN 97.zapoměl jsem.omlouvám se
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 388 | Témat: 10

10.02 2011 21:36


Dúfam, že ti toto bude stačiť


Náhled, klikni pro zvětšení.
AK batole
AK batole


Registrace: 2.1. 2011
Příspěvků: 255 | Témat: 14

11.02 2011 7:43


super, díky
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

07.09 2011 21:09


Znám jednoho maníka, kterej umí vyčistit regulaci bez nutnosti demontáže turba. Přímo na autě. Kdyby někdo měl zájem, pošlu kontakt. Borec je z Hradce Králové
sponzor





07.09 2011 21:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.11. 2009
Příspěvků: 9 | Témat: 1

07.10 2011 8:18


Zdravím všechny,
po delší době jsem vlezl zase na tyto stránky a jak to tak pročítám, tak jsem narazil i na tuto diskuzi.
Ten samý problém jsem měl ve své A6 81kw taky. Stratilo to zničehonic výkon a především v kopci. Stalo se to jen sem tam tak jsem to ani nijak neřešil jen mi známý servisák řekl že jsou to váhy vzduchu a kdyby se to zhoršovalo tak to pořešíme. Jak píše autor tohoto článku, stačilo zastavit vypnout motor a pak to zase dlouho neudělalo. Určitě by mě ale zajímalo kde je chyba takže pokud by se k tomuto tématu někdo vrátil, budu rád za každou radu a hlavně jestli na to autor přišel, kde ta chyba je. Dík
Ikdyž jsem auto už prodal a vlastně to řešit nemusím, moc by mě to ale zajímalo.
...Jo a jen mě tak napadlo, není to náhodou problém elektronický a ne machanický? Přece je divné že po vypnutí a zapnutí klíčku je problém na chvilku pryč, kdyby to byly nějaké ty hadičky nebo zasrané Turbo*, zlobilo by to snad pořád ne?
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

07.10 2011 11:00


aligatoor:
Zdravím všechny,
po delší době jsem vlezl zase na tyto stránky a jak to tak pročítám, tak jsem narazil i na tuto diskuzi.
Ten samý problém jsem měl ve své A6 81kw taky. Stratilo to zničehonic výkon a především v kopci. Stalo se to jen sem tam tak jsem to ani nijak neřešil jen mi známý servisák řekl že jsou to váhy vzduchu a kdyby se to zhoršovalo tak to pořešíme. Jak píše autor tohoto článku, stačilo zastavit vypnout motor a pak to zase dlouho neudělalo. Určitě by mě ale zajímalo kde je chyba takže pokud by se k tomuto tématu někdo vrátil, budu rád za každou radu a hlavně jestli na to autor přišel, kde ta chyba je. Dík
Ikdyž jsem auto už prodal a vlastně to řešit nemusím, moc by mě to ale zajímalo.
...Jo a jen mě tak napadlo, není to náhodou problém elektronický a ne machanický? Přece je divné že po vypnutí a zapnutí klíčku je problém na chvilku pryč, kdyby to byly nějaké ty hadičky nebo zasrané Turbo*, zlobilo by to snad pořád ne?


Auto ti padalo do nouzového režimu a proto je ten problém nejpravděpodobnější že ventil N75 (podtlakový) je po smrti nebo protože jsi měl Turbo* s variabilním naklápění lopatek můžou být zanesené stačí vyčistit a nebo někde prasklá (vypadlá) hadička od N75 k turbu.Váha vzduchu, si myslím, se jen vyjímečně kazí, většinou jsou to ty hadičky nebo N75.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.11. 2009
Příspěvků: 9 | Témat: 1

07.10 2011 14:10


Dík za radu, pokud by s tím měl nový majitel větší problémy, rád bych mu s tím ještě poradil.
Ten nouzový režim mě nenapadl, nikdy to nic nehlásilo ani na diagnostice. Jak jsem ale psal, objevilo se to tak jednou za 14 dní. Jinak dík.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 388 | Témat: 10

07.10 2011 14:26


Ja som musel čisiť a vypodložiť Turbo*. Odvtedy OK
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

07.10 2011 14:33


Podlesny:
Ja som musel čisiť a vypodložiť Turbo*. Odvtedy OK

Čím jsi ho podložil? Jaký materiál a tloušťka?
Já jsem sehnal nejtenší plech cca 0,5mm, ale je z mosazi. Nevím jestli to vydrží teplotně. Kolik tam může být stupňů?
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

07.10 2011 14:42


arlie:

Čím jsi ho podložil? Jaký materiál a tloušťka?
Já jsem sehnal nejtenší plech cca 0,5mm, ale je z mosazi. Nevím jestli to vydrží teplotně. Kolik tam může být stupňů?


Projdi si dieselpowerforum tam je to rozepsané.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 388 | Témat: 10

08.10 2011 10:44


Buď si prejdi to forum, čo uvádza cedan (prídeš na nové myšlienky) alebo ak ti môžem poradiť, tak tenký plech asi 0,1 mm zoženieš napríklad zo starého tesnenia pod hlavu motora. Je to oceľ a najlepšie sa na to hodí.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

08.10 2011 10:49


Podlesny:
Buď si prejdi to forum, čo uvádza cedan (prídeš na nové myšlienky) alebo ak ti môžem poradiť, tak tenký plech asi 0,1 mm zoženieš napríklad zo starého tesnenia pod hlavu motora. Je to oceľ a najlepšie sa na to hodí.

Já jsem měl těsnění od parohá sání. Taky ocelový. Ale když jsem do něj vrtal díry, tak se mi to jaksi namotalo ..Tak sháním jiný
sponzor





08.10 2011 10:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 388 | Témat: 10

09.10 2011 10:39


Najlepšie je robiť dierky kruhovým vysekávačom. Vŕtačka to zmoce ako papier
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

09.10 2011 11:05


Podlesny:
Najlepšie je robiť dierky kruhovým vysekávačom. Vŕtačka to zmoce ako papier


A přesně tak se stalo. Nakonec jsem to udělal jinak. Zbrousil jsem samotné lopatky.

A zde je video, jak lehce jde regulace:
http://www.youtube.com/watch?v=AQKuSFCz36A
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 388 | Témat: 10

09.10 2011 13:31


Tiež jedno z riešení, ale nevýhodou je, že je trvalé. Pri podložkách sa to dá vrátiť do pôvodného stvau.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

09.10 2011 13:40


Podlesny:
Tiež jedno z riešení, ale nevýhodou je, že je trvalé. Pri podložkách sa to dá vrátiť do pôvodného stvau.


To je pravda. Ale pokud ani toto nějakej ten rok nevydrží, tak jdu pro nové Turbo*. Poprvé, když byla zaseklá a zarezlá regulace, tak jsem ji pečlivě pročistili a vyleštili, že šla krásně lehce. Ale když jsme Turbo* namontovali do auta, tak po pár kilometrech opět zaseklá regulace. Takže tohle byl poslední krok. Jsou teď krásně obroušené, ale vůle tam není. Tak uvidíme, za týden. Ještě Turbo* čeká drobný repas.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 388 | Témat: 10

09.10 2011 19:10


Daj potom vedieť, či to pomohlo pre pomoc ostatným.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

09.10 2011 20:19


Podlesny:
Daj potom vedieť, či to pomohlo pre pomoc ostatným.

Určitě dám. Dal bych sem i fotky, jak jsem Turbo* spravoval. Nový ložiska, těsnění, vymezovací kroužky, ale nějak mi to nešlo. Přemýšlím, že to dám do wordu a někam na ulož.to, kde si to mlže každej stáhnout.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email