Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 264 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 263
Uživatelů: 1
Celkem: 264

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.10. 2010
Příspěvků: 4 | Témat: 1

29.10 2010 14:56


Potrebuju poradit prosim. Mam problem se studenymi starty, nebo delsim stani. Svicky, palivovy filtr novy. VAG hlasil chybu na snimaci teploty chladici kapaliny ten sem tedy vymenil. Za tepla, nebo pokud auto stoji do 6-8h startuje dobre. Po nastartovani v teplotach okolo 0°C (tocim ho 5-10s) sou volnobezne otacky okolo 850-900 ot/min. Tyhle problemy se zacali objevovat pri teplotach pod 20°C. Poradi mi nekdo v cem muze byt problem? Mam podezreni na sytic.
nahoru

sponzor





29.10 2010 14:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.10. 2010
Příspěvků: 4 | Témat: 1

29.10 2010 15:12


Cetl jsem vlakno s 1,9TDi 96kw PD, kde ma stejny problem toci, toci a po nekolika sekundach nastartuje. kdyz to hned vypne a zkusi znova vse OK. Pisou ze muze byt naka gumicka u vstriku spatna a ze je slyset. Muj diesel ma prave divnej zvuk takovej klepavej, ale mel jsem zato ze je to hydrastel (pokud se to tak pise )
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

29.10 2010 15:23


tommy9000:Hlavně napiš co máš za motor.takhle ti nikdo neporadí ,není ani jasný jestli máš naftu nebo benzín.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.10. 2010
Příspěvků: 4 | Témat: 1

29.10 2010 15:28


1,9TDi 81kw AFN
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

29.10 2010 16:55


Sitič tam žádnej není a motor začíná žhavit až když je pod 5°,tohle spíš vypadá že ti padá nafta,kouknul bych jak vypadá gumička zpětnýho ventilu v nátrži.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

02.11 2010 9:41


ja mam a4 ahu 66kw a ted v zime kdyz je pod cca 2 stupne tak kdyz startuju tak to chytne az tak po 3s jakoby na tri valce uplne se to rozhazi to auto (startuje ztezka ale staci o 5°C vic a ok) ale behem 1-2s se to srovna a pohoda. jinak mam starty na drc. Pry to muze delat jedna spatna zhavicka?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 190 | Témat: 7

04.11 2010 10:15


stres3d: může, určitě žhavící svíčky zkontroluj...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

04.11 2010 21:03


to vemu 12v zarovku baterku 12v - pripojim na blok, + na zarovku a druhej vyvod pripojuju na zhavicky ze?
nahoru

sponzor





04.11 2010 21:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

04.11 2010 21:10


zhavky, predvstrik zkontrolovat, promerit ono cidlo/zkontrolovat v merenych hodnotach......
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

04.11 2010 21:17


jaky cidlo? predvstrik sem si delal par mesicu zpet pak se s autem nic nedelo, bylo to nad pulkou toho rozmezi..

tak zkusim ty zhavky staci nastartovat chcipnout a hned to chyta na drc a jak je cca kolem tech 5 tak to chyta naklid
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

04.11 2010 21:28


to bylo pro tomiho, teplotni, to ze je vymenene, jeste nemusi znamenta, ze ok...proto zmerit jeho odpor, podivat se co je hodnoty v RJ v merenych hodnotach....

pokud ti startuje na tri valce, bude to asi zhavka, teda modli se, aby to pak nebyla komprese nebo cerpadlo/vstrik...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

04.11 2010 21:34


auto jede normalne (aspon si to myslim) a tohle startovani na pytel je asi fakt jenom kdyz maji dlouho zhavit zhavicky jinak i pri 5°C je to skoro na drc..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

04.11 2010 21:36


zmer ty zhavky, proud kterej si vemou a po jakou dobu...ono mereni zhavek stylem ze jsou "pruchozi" neni uplne dobra metoda....zhavka sice muze propoustet, ale muze mit uz spatnou charakteristiku, coz se pak promita na jeji funkci....chce poradne ampermetrem....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

04.11 2010 21:38


kolik tak bere? v praci mam tusim do 20A a nebo pak uz jenom bocnik do 80A. nebo vlastne jeste nejakej klestovej ten by mel stacit dat kolem dratu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

04.11 2010 21:41


kdyz uz si tady kolik by me prisla prestavba na Maxidot* aby to ukazovalo spotrebu, dojezd atd.

a Tempomat*? to mi staci tohle a dopojit kabely?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


no kdyz bych si u tebe nechal delat ten Maxidot* tak bych koupil i tu packu abys mi ji tam dodelal nebo mas taky nejakou cenovou nabidku?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

04.11 2010 22:52


bezkontaktni kleste? a umi stejnosmerny proud?
nahoru

sponzor





04.11 2010 22:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

05.11 2010 0:06


jj bezkontakt a umi mame tu vetsinu fluke ale tohle je metrix

* Max. proud 400A AC/DC
* Max. průměr kabelu 26 mm
* Přesnost 1,9%AC/2,5%DC
* Zobrazení 4 000 digitů
* 0 - 600V AC/DC
* Test kontinuity obvodu
* Měření odporu do 400 ohmů
* Funkce HOLD
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

05.11 2010 0:10


kolik ma byt teda ten proud? holt pujdu zmerim jednu pak prijdu za par minut az to vychladne a zkusim dalsi mam na to celej vecer stejne mam nocni

a jak s tim maxidotem a tempomatem napises mi do sz nejakou nabidku?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

05.11 2010 1:12


on se neda rici presne proud, kazda muze brat trochu jinak -/+, urcite jde ale o ampery...spis je porovnej mezi sebou (pripadne na jedne nove), zdali se nektera vyrazne nelisi od druhych...nejlepsi na to je osciloskop, kde v case vidis proudovou charakteristiku...ale jde to i bez....

takhle sem objevil na jedne dvaapulce jednu vadnou...byla pruchozi(ohmicky), strme si brala proud cca vterinu dve a pak to najednou spadlo dolu..vysledkem bylo, ze hrala daleko mene, jak mela..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

05.11 2010 2:05


tak klestema to neukazalo prd to bude tim ze venku je moc teplo takze to nezhavi.. takze vemu tu zarovku a uvidim..

jak dlouho ji muzu zhavit?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.5. 2009
Příspěvků: 30 | Témat: 3

18.11 2010 23:04


tommy9000:
Potrebuju poradit prosim. Mam problem se studenymi starty, nebo delsim stani. Svicky, palivovy filtr novy. VAG hlasil chybu na snimaci teploty chladici kapaliny ten sem tedy vymenil. Za tepla, nebo pokud auto stoji do 6-8h startuje dobre. Po nastartovani v teplotach okolo 0°C (tocim ho 5-10s) sou volnobezne otacky okolo 850-900 ot/min. Tyhle problemy se zacali objevovat pri teplotach pod 20°C. Poradi mi nekdo v cem muze byt problem? Mam podezreni na sytic.


zalij znova a pořádně palivák, mě to dělalo taky a byl to špatně zalitej palivovej filtr...případně ti padá nafta ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

01.12 2010 10:37


hmm takze vsechny zhavicky preruseny po dnesnim startu pred praci na paty otoceni na dva valce fakt luxus jedu pro nový.

že jsoiu na nich saze je ok ale na koci je jakoby karbonova usazenina (jde ocistit) to je normalni?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.5. 2009
Příspěvků: 30 | Témat: 3

01.12 2010 17:15


přerušený? jak přerušený... jako že do nich nešel proud ? meřil si je?... že sou zakarbonovany je normalni...skus je venku jestli žhaví (nabíječku a plus dej nahoru a minus z boku...)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

02.12 2010 0:06


pri mereni merakem meli par mega ohm jedna 50kilo. Pri pripojeni na baterku nic.

Nove 248kc/ks a uvidime rano az pojedu z prace jak to chytne nova mela tusim 3-4ohm

jo a co by mohlo bejt byly cerny, kouknul sem na tip dojel do mototechny pro novy a pri vymene sem si vsiml ze na koncich je nejaka ciste bila usazenina - muze to bejt voda?? ona se mi totiz ztraci sice sem nasel misto kde to utika - jak je hadice napojena na hlavu ale zda se mi ze to zere vic nez timhle prusakem to by to muselo cakat. jinak tlak v expance neni..
nahoru

sponzor





02.12 2010 0:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.10. 2010
Příspěvků: 4 | Témat: 1

08.12 2010 23:01


Pokud venku mrzne jako kdyz bylo -12°C tak motor pri startovani jakoby skita trebas 3s pak chytne a bilej kour, kdyz je venku nad 0 az 18°C cca, tak tocim motor trebas 5-10s ale nekita jenom nechce chytit po nastartovani taky bilej kour ( cim dyl tovim tim vetsi) vykon auta OK, 2. start OK spis to dela tak po 5h stani pak uz je problem.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

09.12 2010 9:30


tommy9000: Padá ti nafta,zpětnej ventil v nádrži.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.6. 2009
Příspěvků: 11 | Témat: 0

24.05 2011 19:17


Kde mam hledat ten zpetnej ventil v nádrzi? Mam taky problem se startem, kdyz auto stoji dyl, tak potom nemuzu nastartovat. Jen to toci ,ale nechytne, az po dlouhym trapeni naskoci... Pak uz je vsechno vpohode auto jede normalne a kdyz nekde stojim jenom chvilku auto chytne na drc. Zhavici svicky + pal. filtr vymeneny. V servise mi ted menil nejakej ventil na palivovym filtru, ale bez vysledku. Nafta pry nepada...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

24.05 2011 20:11


dej si misto vracecky na naftu pruhlednou hadicku (jen na test!) a pak rano at nekdo startuje a kouknej jestli tam nepujdou bubliny
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.6. 2009
Příspěvků: 11 | Témat: 0

24.05 2011 20:30


Tohle delali v servise a prej zadny bubliny...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

24.05 2011 20:41


no jestli tam nafta jde tak bych zmeril tlaky a pak se zameril na striky. zacalo to delat z nicehoz nic nebo napr po vymene oleje?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email