Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 338 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 333
Uživatelů: 5
Celkem: 338

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.6. 2008
Příspěvků: 10 | Témat: 3

28.10 2010 20:13


Prosím niekoho kto mal takýto problém? Mám audi 80 1,8 66kw benzín jednobod rok výroby 1988 .Po výmene vodnej pumpy a termostatu , po doliatí chladiacej kvapaliny mi začala kolísať taplota od 95 do 100 supňov C stále sa prehrieva po výmene zátky na vyrovnávacej nádržke sa problém nezmenil. Keď po odstavení auta chcem otvoriť expanznú nádržku je hladina vody na minime avšak keď otvorím uzáver tak do sa do expanzky natlačí voda niekde z motora až po maximum. Neviem čo môže tomu byť prasknuté tesnenie pod hlavou - olej čistý voda čistá alebo len je volakde vzduch v chladiacom systéme.Vopred ďakujem za radu. Roman
nahoru

sponzor





28.10 2010 20:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

28.10 2010 21:27


1.Z jakého důvodu si měnil termostat a z jakou otvírací teplotou jsi tam dal??
2.Topí ti to??
3.Když čichneš k otevřené expanzce,necítíš výfukové plyny nebo benzín??
4.Vodu musíš dolévat nebo jen stoupá a klesá??
5.Spíná ti ventilátor na chladiči??
6.Kolik jsi po výměně pojezdil??
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.6. 2009
Příspěvků: 1012 | Témat: 20

28.10 2010 22:56


Ovzdušni to.

Zkonroluj hadici ovzdušnění chladiče jestli není ucpaná. -

Je to ta nejhubenější hadice co vede z expanzky do chladiče.Musíš sní volně nasát vodu a když to nastartuješ i studený a trošku protočíš musí sní tect voda.

Je spodní hadice před termostatem po zahřátí na těch 95 horká?

A je voda v expanzce o5 po zahřátí studená nebo horká?

A samože zkouknout větrák jak radil Novon.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.6. 2008
Příspěvků: 10 | Témat: 3

30.10 2010 7:08


Odpoveď NOVONOVI
Termostat bol menený po tom čo som vymenil prasknutý kryt termostatu a objavila sa popísaná závada myslel som že je to termostat tak som ho vymenil za 85 stupňový ale závada sa neodstránila
Kúrenie kúri ale pomerne slabo
V expanzke necítiť ani benzín ani spaliny
Voda len stúpa a klesá ovšem keď vyletí teplota vysoko tak cez uzáver na expanzke ide von a potom ju musím doliať
Ventilátor na chladiči spíná
Po výmene som najazdil asi 2000 km ale pokial som nenalial nemrznúcu zmes tak to bolo v poriadku
Odvzdušnovacia hadica je čistá a priechodná
Spodná hadica k termostatu je vlažná až studená
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.6. 2009
Příspěvků: 1012 | Témat: 20

30.10 2010 10:38


A určitě ti ten termostat otvírá? Když termostat otevře tak hadice u něj je minimálně teplá. Studená je vždycky před otevřením.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

30.10 2010 11:15


Horní hadica do chladiča je v podstatě otevřená furt..Průchod vody přes chladič v podstatě pouští ta spodní na jejíž konci u pumpy je termostat.Do pumpy vede ještě jedna hadica-tenší,takové S-ko,tak zjisti,jestli je to S-ko při zahřátém motoru horké a jak je na tom ta spodní,popř.horní hadice od chladiče.Pokud bude to S-ko horké a obě hadice k chladiči studené-vlažné,tak termostat neotvírá..AUDI 80 se obecně dost špatně odvzdušnuje,na místě je to prakticky nemožné.Já vždycky musel pojezdit s povoleným víčkem ve vyšších otáčkách a odvzdušněný systém poznál podle toho,že to začalo topit..

Jinak nechci předbíhat,ale když jsem svou audi koupil a vyměnil chl.kapalinu,tak jsem vzápětí měnil i těsnění pod hlavou.Prostě nová nemrzka je agresivnější a když už je těsnění pod hlavou staré-chycené,tak nemusí vydržet..Moje projevy byly trošku jiné.Auto normálně topilo,nepřehřívalo se,ALE ztrácela se chl.kapalina.Jel jsem na test případných výfukových plynu v chl.systému a byl pozitivní..Tak jsem nechal udělat hlavu a těsnění a od té doby už mám 100 tis.km pokoj..Ono životnost těsnění pod hlavou je okolo 200 tis.km..nevydrží věčně..bohužel..
Ale nebudeme předbíhat,prvně vyzkoušej,co jsem psal výše..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

30.10 2010 11:20


Tady je moje téma vedle z klubu...

http://www.||vacuum||/forum.php?prispevek=30194
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.6. 2008
Příspěvků: 10 | Témat: 3

30.10 2010 19:44


Dnes som spravil asi 100km v kuse ( ináč jazdím len po meste a max15 km na jazdu )a všetko fungovalo normálne teplota na budíku 90 a ručička sa ani nepohla začalo to kúriť ako sprosté (asi tá moja potvorka má rada dlhé trasy a mesto jej moc nesedí ) asi to nové víčko na expanzke zabralo uvidíme neskôr dám správu Roman
Dík za rady
nahoru

sponzor





30.10 2010 19:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

30.10 2010 21:09


REPA: Řekl bych,že tam byla někde vzduchová kapsa..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2010
Příspěvků: 112 | Témat: 16

30.10 2010 23:55


Cau, kdyz to tu tak ctu, je normalni u A80, B4, 2.0i, 66kw, jednobodovej vstrik, rok 92, ze mam provozni teplotu tak 95 stupnu ? Kdyz jedu je to tak na tech 95, ale kdyz se zastavím jde ke stovce a pak spina vetrak... Dostat se na tech sto stupnu do zapnuti vetraku to zvladne tak za 9 minut, kdyz prijdu k uplne studenymu autu, nastartuju a necham to bezet jen na volnobeh. Jinak kara topi krasne a kdyz povolim ten odvzdusnovaci ventil tak uz tece jenom chladici kapalina takze vzduch tam snad nebude.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.6. 2008
Příspěvků: 10 | Témat: 3

31.10 2010 11:42


NOVON aj ja si myslím že tam bola vzduchová bublina dík moc a niekedy inokedy pri inom probléme Roman
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

31.10 2010 11:50


jj, zavzdušněno, kolegovi teď dělá to samé fáčko, říkal jsem mu to samý, odvzdušnit, moc mi nevěřil, ale prej to zkusí, než začne měnit díly. Automechanik
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.6. 2008
Příspěvků: 10 | Témat: 3

02.01 2011 20:04


Po tom čo začali praskať hadice na chladiacom systéme som bol nútený vymeniť tesnenie pod hlavou potom už všetko v poriadku
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

02.01 2011 20:37


Repa:
Po tom čo začali praskať hadice na chladiacom systéme som bol nútený vymeniť tesnenie pod hlavou potom už všetko v poriadku


Nj ,stejný případ jako kdysi já..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

02.01 2011 21:08


Nejak by som to nepodcenoval. Je potrebne skusit, ci nahodou niesu tvrde hadice (po zahriati motora). Myslim, ze skutocne za tym bude tesnenie pod hlavou. Mal som kedysi ten isty problem, vsetko v poriadku ked som isiel dlhsiu trasu, dokonca aj na semaforoch to vydrzalo, avsak voda uz z expanzky isla von, o com som nevedel a onedlho uz bolo malo vody. Proste staci zmacknut hadicu napr. co ide k chladicu, ked je motor uz zohriaty. Ak je tam tlak, tak jednoznacne tesnenie pod hlavou. Treba nove, kym neni uplne v prd3li a kym je hlava rovna. cena tesnenia je cca 400, no potom to bude podstatne drahsie, ked "odide hlava.....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.11. 2009
Příspěvků: 94 | Témat: 5

02.01 2011 22:51


Dotaz skoro k tématu, taktéž se mi fouklo těsnění po výměně nemrzky, takže mám připravené věci na výměnu, ale přes svátky nebylo kde a já debil omylem při dolévání dotáhnul víčko expanzky , a stal se malý problém, za jízdy mi pravděpodobně rupnul radiátor, protože v autě najednou x litrů nemrzky a všude dým

tak jen chci ujistit že z ničeho jiného to vevnitř nemohlo vychcat, podle mého je tam jen radiátor a kouká ven k motoru a tam jsou přidělané hadice a dál, tak jen chci ujistit že mám pravdu a mám rovnou objednat radiátor, než budu schazovat palubku, at ho mám.Jinak větrák běží a nic zaplat panbuh nezkratlo. Auto B4 TDI* r.v. 92

Díky
nahoru

sponzor





02.01 2011 22:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

03.01 2011 7:36


teoreticky to este nemusela psychicky vydrzat nejaka ta paska / hadica na spoji radiator - hadica.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.11. 2009
Příspěvků: 94 | Témat: 5

03.01 2011 14:43


Prakticky trubky radiátoru čuměji až do motorového prostoru a tam až jsou napojeny na hadice a ty jsem odšroubovával, byli na pevno
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

03.01 2011 17:16


mastik:
Nejak by som to nepodcenoval. Je potrebne skusit, ci nahodou niesu tvrde hadice (po zahriati motora). Myslim, ze skutocne za tym bude tesnenie pod hlavou. Mal som kedysi ten isty problem, vsetko v poriadku ked som isiel dlhsiu trasu, dokonca aj na semaforoch to vydrzalo, avsak voda uz z expanzky isla von, o com som nevedel a onedlho uz bolo malo vody. Proste staci zmacknut hadicu napr. co ide k chladicu, ked je motor uz zohriaty. Ak je tam tlak, tak jednoznacne tesnenie pod hlavou. Treba nove, kym neni uplne v prd3li a kym je hlava rovna. cena tesnenia je cca 400, no potom to bude podstatne drahsie, ked "odide hlava.....


V systému je vždycky tlak..Záleží jak hodně jsou hadice tvrdéé..Jen podle tohoto nelze s jistotou určit fouklé těsnění pod hlavou..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

03.01 2011 17:19


Jinak čerstvý fridex je prevít...Před 3 lety odešlo po výměně těsnění pod hlavou...po další pravidelné výměně fridexu odešla vodní pumpa...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.6. 2008
Příspěvků: 10 | Témat: 3

03.01 2011 19:34


Chlapi tie hadice pri zohriatom motore boli tak tvrdé že, teoreticky nové hadice cca 3-5 rokov začali praskať samé od seba po výmene tesnenia sú vcelku mekšie a nie je v nich cítiť tlak víčko od expanzky bolo vymenené ale pred výmenou tesnenia to vôbec nepomohlo Roman alias Repa
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email