Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 336 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 329
Uživatelů: 7
Celkem: 336

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.5. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 7

17.10 2010 22:13


Koupil jsem si Audi TT r. v. 2000 pohon předních kol, 132kw.
Auto je nachipovaný na 154kw, má 19kola 235 a moje otázka je zda je normální průměrná spotřeba 13 litrů mimo město normální jízdou - ne sportovní. Pokud jedu sportovně tak se dostanu na 15-16. Všude čtu kolem 10 l tak nevim.
nahoru

sponzor





17.10 2010 22:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

17.10 2010 22:18


bj.prestig: je to celkem dost, i kdyz kazdy ridic ma jiny styl jizdy a treba mas jen tezsi nohu...kazdopadne bych mel podezreni na nekvalitne udelany chip....zajed nekam, kde tomu opravdu rozumi a bud si nech udelat poradny chip a nebo si tam nech dat tovarni hodnoty
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.11. 2008
Příspěvků: 262 | Témat: 2

17.10 2010 22:28


Je to určitě moc. U mě průměr 9,5 L
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

17.10 2010 22:44


Větší kola ale taky dělají dost. U P607 2.2i mi při přechodu z 225/16 na 225/17 vzrostla spotřeba o 0,5l.
Ale za 13 nejezdím mimo město ani s V8 quattro* Tiptronic* btw. je to spotřeba podle PC, nebo podle tankování, nebo podle oka?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 12 | Témat: 0

18.10 2010 10:19


Určitě špatná palivová mapa. Takováhle spotřeba je dost i na upravené quattro* 165 kW,já mám průměr 11l a to tomu autu nic nedaruju,jezdím s ním skoro pořád co se do něj vejde a spotřeba je 11 - 11.5 l průměr.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.7. 2009
Příspěvků: 1045 | Témat: 12

18.10 2010 11:48


jezdím za 11 město, mimo se dostávám na 9/10, ale to ho honím jak nadutou kozu a mám ho napitchovaný nemálo .... je to moc, ale neporádím ti s tím, tak dobře se v tom nevyznám
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

18.10 2010 14:58


bj.prestig:
- pokud máš původní Turbo* z roku 2000, tak je ta spotřeba "OK"
- pokud jezdíš "sportovně" někde po okreskách = používáš rychlostní stupně 3-4, tak je těch 15-16 litrů taky "OK"

- osobně bych z toho sundal ty 19kola (to je trochu hovadina) a dal tam 17 s pneu šířky 225, sníží se ti valivej odpor a s tím i spotřeba a odvezl bych auto do servisu ...

- poslední průměrnou spotřebu jsem 8 l, ale to jsem se jen tak "loudal" v mlze po dálnici, to není jízda s TTčkem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.2. 2010
Příspěvků: 200 | Témat: 20

18.10 2010 21:54


Souhlasim s klukama...Myslim ze to je hodne...Ja mam dlouhodobou spotrebu 10 litru a to mam 225 konovou verzi s chipem na 265 koni a rozhodne s tim nejezdim pomalu... Nicmene napr v Holandsku na dalnici kde je 120 striktne jsem posledne jel 180 km vzdalenost se spotrebou 7.6 litru...Takze neco je u Tebe rozhodne divneho.
nahoru

sponzor





18.10 2010 21:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

18.10 2010 22:59


Já jsem teď měřil svoji spotřebu od plné do plné (750km) a mám 7,02L/100km. Ale mám jen 110kw.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.2. 2010
Příspěvků: 200 | Témat: 20

19.10 2010 14:29


Tak preci nemuzes porovnavat cca 190kw a 110kw a A3 s TT...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.2. 2010
Příspěvků: 56 | Témat: 6

19.10 2010 20:55


Moje TT 165Kw dlouhodobě, normální jízda (nééé šetřílek, ne racing)7,5/9,5/12 litrů. Mám to posazený na 18-kách. Určitě mám něco špatně. Přikláním se ke zvoranému chipování.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

19.10 2010 21:02


Postupoval bych presne tak, jak pise frostik A ty 19ky, to je ulet, to je uz skoro nepouzitelny auto, jel si s tim uz po D1?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.2. 2010
Příspěvků: 200 | Témat: 20

19.10 2010 21:42


Trojan:
Moje TT 165Kw dlouhodobě, normální jízda (nééé šetřílek, ne racing)7,5/9,5/12 litrů. Mám to posazený na 18-kách. Určitě mám něco špatně. Přikláním se ke zvoranému chipování.


Myslim, ze tve hodnoty jsou naprosto normalni
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

19.10 2010 21:47


Ficaso:
Já jsem teď měřil svoji spotřebu od plné do plné (750km) a mám 7,02L/100km. Ale mám jen 110kw.


k danemu tematu to ma nulovy prinos :/, 132 kw dle zkusenosti kluku odsud prumer 8,5 a 165 kw prumer 9,5-11. Bavime se o Audi TT s temito motorizacemi.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

20.10 2010 7:05


Trojan:
... Přikláním se ke zvoranému chipování.


a proč ?
O stavu motoru nenapsal autor příspěvku vůbec nic - proto jsem v předchozím příspěvku psal o turbu - když se měnilo na mém TTčku, tak bylo ve stavu, že tlačilo o cca 30% míň => pokud je na tom podobně (a ostatní díly taky) + má ještě "čip", tak řídící jednotka dělá co může, aby se jí z čidel vracely správné hodnoty a benzín teče proudem


O.T. na závěr : hlavně že se tady dobře bavíme, ale autor tématu nikde
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

20.10 2010 9:31


Frostik: ja myslim ze trojan to s tim cipem myslel na sebe, nicmene jeho hodnoty spotreby viz vyse jsou v normalu
nahoru

sponzor





20.10 2010 9:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.2. 2010
Příspěvků: 56 | Témat: 6

21.10 2010 22:05


Sorry, ten chip jsem nemyslel na sebe, ale jak psal pisatel, tak že zřejmě on mám zvoraný chip na TTčku.

Jedem překlep a jak to změní větu . Jinak ty hodnoty jsou u mě přesné.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.2. 2010
Příspěvků: 56 | Témat: 6

21.10 2010 22:19


A abych ještě přispěl do mlýna...hele, na 132 kW dát 19-ky kolečka je už trošku moc i na TTčko. A to nepřeháním! Z vlasní zkušenosti ti můžu dát příklady ode mě. Podotýkám, že motoricky mám TT ve velice dobrém stavu vč. Turba.

Moje:17ky kola,zrychlení z 0-100 za 6,0 sec.,MAX.255km/h, spotřeba průměr 9,5
18ky kola,zrychlení z 0-100 za 7,1 sec.,MAX.235km/h, spotřeba průměr 10,2

A teď si vem, že já tam mám originál 165kW a opravdu maximum co bych tam dal jsou 18ky a jak vydíš, tak to má sakra rozdíly ve všem.
Osobně ti radím, dej tam 17ky, alespoň 8palců, nejlépe 8,5palců široké s ET20 a máš kompromis a i krásný vzhled. (osobně také sháním něco podobného)

Píši o svém TT, se kterým mám najeto osobně cca 50.000km, tak snad to někomu pomůže

Zdarec všem
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.2. 2010
Příspěvků: 56 | Témat: 6

21.10 2010 22:21


PS: a to ještě za sebou tahám všechny čtyři kola
nahoru

AK batole
AK batole

Žena
Registrace: 7.11. 2010
Příspěvků: 134 | Témat: 8

10.11 2010 7:36


Já tam mám 8,3l,při normálním(holčičím)stylu jízdy.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

10.11 2010 9:45


ZuzkaP.:
To je dost
nahoru

AK batole
AK batole

Žena
Registrace: 7.11. 2010
Příspěvků: 134 | Témat: 8

10.11 2010 10:26


mikejn: Jo?no málo to není, to je fakt..ale co už..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.3. 2009
Příspěvků: 983 | Témat: 37

10.11 2010 10:33


tak na TT som sa nikdy nedostal pod 11,5 a kamarat co ma TT to iste, stabilne na 10,8
8,3 sa mi zda dost malo
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

10.11 2010 11:32


ZuzkaP.: ta spotřeba je úplně vpohodě; co je "holčičí styl jízdy" ?

xark: no jo, ale ty jsi hroznej divoch
nahoru

sponzor





10.11 2010 11:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.3. 2009
Příspěvků: 983 | Témat: 37

10.11 2010 11:45


Frostik: ani nie, len som jazdil po meste stale
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1577 | Témat: 15

10.11 2010 12:39


normální jízda je relativní pojem pokud to je v otáčkách tak se nedivim, ale když nešlapeš pedál až na podlahu tak je to víc jak by mělo.. možná se nepovedl ten chip..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.3. 2009
Příspěvků: 983 | Témat: 37

10.11 2010 12:41


ja neviem, ale na bmw mi zla vaha vzduchu zvysila spotrebu, nemoze to by aj tym?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

10.11 2010 13:19


ZuzkaP.:
To byl vtip

Spis ze zavisti. Chtel bych mit holcici styl. Na to, ze mame stejne motory a moje spotreba nejde pod 11, bude asi neco spatne
nahoru

AK batole
AK batole

Žena
Registrace: 7.11. 2010
Příspěvků: 134 | Témat: 8

10.11 2010 13:59


mikejn: asi máš těžší nohu než já..a asi budeš lítat jak drak, já jen podle předpisů..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

10.11 2010 14:01


ZuzkaP.: tak to sis nemela kupovat TT
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email