Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 27 září 2024
Celkem je zde 1076 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: abelaska
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 712
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1074
Uživatelů: 2
Celkem: 1076

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.7. 2007
Příspěvků: 13 | Témat: 1

10.10 2010 6:47


Má jeden dotaz. Když mám motor studený a nastartuju, tak po sešlápnutí plynu jdou otáčky dolů a má to tendenci zdechnout. Toto dělá jen při studeném motoru. Za tepla je vše v pořádku. Měnil jsem vstřiky, svíčky a zapalovací moduly svíček. Diagnostika mi píše jen závadu Lambda* sondy. (Nestabilní otáčky a vyšší spotřebu bych lambdě přisoudil. Jedná se o A8 4,2 ABZ. Pokud by někoho něco napadlo. Díky.
nahoru

sponzor





10.10 2010 6:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.7. 2008
Příspěvků: 133 | Témat: 0

10.10 2010 8:40


Asi to bude ta Lambda*, protože určuje bohatost směsi. Možná budou i ostatní na hranici(nevím jestli máš dvě nebo čtyři). Dají se na Diagnostice zkontrolovat hodnoty.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.7. 2007
Příspěvků: 13 | Témat: 1

10.10 2010 18:16


Mám dvě. Jaké by měli být hodnoty? Navíc to píše řADA* 1 a nevím přesně která z nich to je. Výměna asi zespod auta co?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 730 | Témat: 15

10.10 2010 18:22


Monty: rada 1 - vypisuje vadnu lambdu na pravej strane valcov (radu valcov 1), teda ked otvoris kapotu a pozeras sa na motor tak je to lava rada valcov.....

zdhodou okolnosti som ich menil tento vikend na 2.8, menil som obe a auto ide krasne (robilo to presne to iste co tebe na osme)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.10 2010 19:01


Monty:
Má jeden dotaz. Když mám motor studený a nastartuju, tak po sešlápnutí plynu jdou otáčky dolů a má to tendenci zdechnout. Toto dělá jen při studeném motoru. Za tepla je vše v pořádku. Měnil jsem vstřiky, svíčky a zapalovací moduly svíček. Diagnostika mi píše jen závadu Lambda* sondy. (Nestabilní otáčky a vyšší spotřebu bych lambdě přisoudil. Jedná se o A8 4,2 ABZ. Pokud by někoho něco napadlo. Díky.

Mám stejný motor je tam horší přístup a mění se to zespod. Může se ti stát, že s lambdou půjde i závit výfuku-buď připraven případně použit závitník uvidíš je to strana válců na spolujezdcové straně.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.7. 2007
Příspěvků: 13 | Témat: 1

10.10 2010 20:35


Tak ještě oprava, ještě jsem to připojil na VAG a je to Lambda* rada 2 - sonda 1. To bude asi ta u řidiče. Taky se mi tam nově objevilo jako závada sporadicky Meric hmotnosti vzduchu (G70) Signal prilis maly. To by mě zajímalo co to je. Kdyby to radši napsalo je špatná nebo není.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

10.10 2010 20:38


Monty: měřič hmotnosti vzduchu = Lambda* sonda
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

10.10 2010 20:41


vencaa6:
Monty: měřič hmotnosti vzduchu = Lambda* sonda


nebude to skor vaha vzduchu?
nahoru

sponzor





10.10 2010 20:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

10.10 2010 20:43


quattro99: jooo, sorry, píšu něco jiného než myslím... sorry za mystifikace.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.7. 2007
Příspěvků: 13 | Témat: 1

10.10 2010 20:43


Tak sem dám výpis z VAGu, to bude lepší. Hm docela fatal error. Díky moc.

16538 - rada 2 - sonda 1 Bez aktivity
P0154 - 35-10 - - - Sporadicky

16486 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Signal prilis maly
P0102 - 35-10 - - - Sporadicky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

10.10 2010 20:49


vencaa6:
quattro99: jooo, sorry, píšu něco jiného než myslím... sorry za mystifikace.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.10 2010 22:44


Monty:
Tak sem dám výpis z VAGu, to bude lepší. Hm docela fatal error. Díky moc.

16538 - rada 2 - sonda 1 Bez aktivity
P0154 - 35-10 - - - Sporadicky

16486 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Signal prilis maly
P0102 - 35-10 - - - Sporadicky

Jenoduché-jednu ze sond odpoj a hned zjistíš která to je, použij jako náhrdu co prodává bosch vyjde to kolem litru, nezapomeň na počet pinů musí být stejný a propojení dodrž tak jak je uvedeno v návodu, žádné pájení!!! Případně se prohneš za váhu tu můžeš zkusit risknout a koupit starší, nová stojí totiž 5tis.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.9. 2009
Příspěvků: 70 | Témat: 6

12.10 2010 23:04


U ABZ motoru jsem menil lambdy asi mesic zpet jde to zvrchu sice malo mista ale celkem bez problemu. musis protahnout ruce mezi motorem aprepazkou a pak uz to jde dobre.
Jinak se zeptam proc pises Lambda* sondu nepajet?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

13.10 2010 6:53


el-diablo:
U ABZ motoru jsem menil lambdy asi mesic zpet jde to zvrchu sice malo mista ale celkem bez problemu. musis protahnout ruce mezi motorem aprepazkou a pak uz to jde dobre.
Jinak se zeptam proc pises Lambda* sondu nepajet?


Protože cín má jinou vodivost,a tím pádem by Lambda* nefungovala jak má!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.9. 2009
Příspěvků: 70 | Témat: 6

13.10 2010 8:40


no co jsem tak resit chlapem co se zivi audinama a diagnostikou tak ty univerzalni lambdy uz samy o sobe nefunguji tak jak maji jelikoz jsou pro motory nekde od 2l po 4,2l coz uz logicky je rozsah jako prase
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.10 2010 13:58


el-diablo:
no co jsem tak resit chlapem co se zivi audinama a diagnostikou tak ty univerzalni lambdy uz samy o sobe nefunguji tak jak maji jelikoz jsou pro motory nekde od 2l po 4,2l coz uz logicky je rozsah jako prase

Motor 2l ve stejném roce měl jednu, a 4,2 jsou dva takové motory do V a každá řADA* má svoji lambdu..ten cín má větší odpor tak proto.
nahoru

sponzor





13.10 2010 13:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





13.10 2010 14:21


Tak chlapi jak je to s tou lambdou univerzální? Mechanik mi to taky nedoporučoval právě proto, že by se muselo upravovat napojení.

Existují i takové, které nemusí být "modifikovány?"
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2535 | Témat: 43

13.10 2010 14:40


A na kolik vyjde originál Lambda* v Audi? On ten rozdíl je někdy třeba jenom dvě tři stovky, chce to raději se zeptat...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.9. 2009
Příspěvků: 70 | Témat: 6

13.10 2010 14:57


No berme to tak pokud spojeni dratu probehne zamotanim a to precinovat nemel by mit vliv odpor cinu jelikoz draty budou mit v urcitych mistech stale pevny spoj puvodniho vedeni. je pravda ze 2 mel jednu 4,2 2 ale co zbtek auta mezi 2l a 4,2 zajimave ze toi sedi na 3,7 2,8 atd takze u 2,8 to rozhodne nejsou ani dva 2litry
nahoru

Anonymní





13.10 2010 15:07


el-diablo: Moc jsem Ti nerozumněl

...zajímá mě, a asi nejenom mě, jestli jsou ty BOSCHácký univerzální sondy i se správným počtem pinů na 2.8i nebo na 4.2, aby se nemuselo něco pájet apd., protože pak to nefunguje.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.9. 2009
Příspěvků: 70 | Témat: 6

13.10 2010 16:21


univerzalni sondy nemaji konektry jen volne draty jsou k tomu specialni spojky na prijeni k puvodni kabelazi sondy takze pokud jde o piny neni to problem. jde spis o to ze univerzalni sonda ma kvuli svemu univerzalnimu pouziti urcite jine vlastnosti nez primo urcena sonda pro tento motor. a abych objasnil tedy moji myslenku. tak to byla reakce na to ze tu sondu muze mit 2litr proto ze ma jednu a v8 dve tudis objem 2x2l. jenze ta sonda je i pro 2,8 i 3,7 kd euz nasobky tak nesedi. dal jsem si tu praci a ta sonda je moroty i 1,6 a to nejen pro audi ale i pro bmw proto diky sve univerzalnosti musi mit jine vlastnosti jako primo urcena pro dany motor. rozdily nebudou velke ale urcity vliv na funkci to asi mit bude
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.10 2010 20:17


Myslim, ze kdyby ten nekdo, kdo vypravi o univerzalnich sondach mel znalost sond, principu jak pracuji, nerikal by takove veci jako ....

Citace:
no co jsem tak resit chlapem co se zivi audinama a diagnostikou tak ty univerzalni lambdy uz samy o sobe nefunguji tak jak maji jelikoz jsou pro motory nekde od 2l po 4,2l coz uz logicky je rozsah jako prase


Audi ve vetsine pouziva vyhrivane lamda sondy se skokovou charakteristikou. 0,1-0,45 V chudy rezim, 0,45-0,9 V bohaty rezim. Pokud UNI Lambda* ma stejny zavit a podobnou charakteristiku (skokovou odezvu do 120ms a podobnou spinaci frekcenci jako ta co tam patri), tak ji klidne pouzijte, upravte konektor. Usetrite dost penez. Ale pozor, cim novejsi auto, tim ECU* je prisnejsi na prekroceni tolerance definovaneho rozsahu . To co vam RJ z roku 97-04 bere jako ok, nemusi RJ jednotka z roku 06 aceptovat....Ale predpokladam, ze je rec o roku 95, tam je spise opacny problem, ze RJ casto ani neumi rozpoznat, ze Lambda* uz to ma za sebou, laguje (ma skokovou odezvu 120ms a vyssi napr). Pokud zrovna nevytuhla uplne, to uz pisti s jistotou...

A zadne pajeni na lambde!!!
Naposledy upravil Lumpiq dne 13.10 2010 20:24, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.10 2010 20:19


a po vymene sondy nebo sond nezaopmente vymazat adaptacni hodnoty v ridici jednotce, to je celkem dost dulezite, aby se ECU* adaptovala na novou sondu, hodnoty...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.10 2010 20:26


jinak Lambda* nez se zahreje tesne po startu a zacne fungovat jak ma, to nejakych par vterin az minut u starsich sond trva, zakze bych mozna videl problem nekde jinde...napriklad v tesnosti sani, klapky skrtici ci teplotnim cidle...to vse se da zdiagnostikovat digitalnim osciloskopem celkem presne...
nahoru

sponzor





13.10 2010 20:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

14.10 2010 7:05


r0nn1e:
Tak chlapi jak je to s tou lambdou univerzální? Mechanik mi to taky nedoporučoval právě proto, že by se muselo upravovat napojení.

Existují i takové, které nemusí být "modifikovány?"

Podle toho co píšeš upravovat napojení je vidět že to není mechanik ale měnič dílů pozor na to ať nedopadneš že pojedeš jinam!
nahoru

Anonymní





14.10 2010 10:34


jizan.com: Možná by ses i divil, co už za kousky dělal s mym kanárkem, ale co už.
Tákže tvoje poznámka je mimo a zamítá se!

...už jsem beztak zvolil variantu o které píše Lumpiq... žádné pájení... radějc origo!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

14.10 2010 14:27


r0nn1e:
jizan.com: Možná by ses i divil, co už za kousky dělal s mym kanárkem, ale co už.
Tákže tvoje poznámka je mimo a zamítá se!

...už jsem beztak zvolil variantu o které píše Lumpiq... žádné pájení... radějc origo!

Pokusy...to říkám...origo stojí kolem 5tis tak jak ti to neva tak potom dej origo, vše je to ovšem bosch
A ohledně toho pájení nejde ani tak o odpor ale o to že když to prohřeješ pájkou ten drát tak ti praskne předehřev lambdy, proto tam dávají k tomu ty spojky. Ale lepší než Lambda* za litr je ta samá akorát s konektroem za 5
nahoru

Anonymní





14.10 2010 14:39


jizan.com: Za 5tis.? Jestli jsou takové ceny na Ostravsku, tak žádnej šlágr teda! A jestli tu samou umíš i za talíř tak si objednávám.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

14.10 2010 15:04


Giovany:


Protože cín má jinou vodivost,a tím pádem by Lambda* nefungovala jak má!


Domnivam se, ze to je nepresna informace...

Klasicka Lambda* se nema letovat, protoze jsou na ni vysoke teploty az 380 stupnu , zatimco cin ma teplotu taveni nekde kolem 232 C, proto jedine mechanicke upravy a pokud mozno nezkracovat vedeni...

To o cem pises je u odporovych sond, kde se muze zmenit charakteristika, tam ano, ale ty nejsou tak obvykle a mam pocit, ze se u audinek nepouzivaji....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

14.10 2010 15:38


r0nn1e:
jizan.com: Za 5tis.? Jestli jsou takové ceny na Ostravsku, tak žádnej šlágr teda! A jestli tu samou umíš i za talíř tak si objednávám.

Takové ceny jsou v etce a koukám že ty asi nemáš 4,2 tak je třeba kouknout třeba ti tam upravili cenu podle třídy auta...))
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email