Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 350 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 344
Uživatelů: 6
Celkem: 350

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

11.10 2010 22:03


drak: vyndat vetrak bez vyparniku za 15 minut .. tak to te chci videt ...
nahoru

sponzor





11.10 2010 22:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

11.10 2010 22:06


2Pix: není problém přijď ukážu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.9. 2006
Příspěvků: 530 | Témat: 6

11.10 2010 23:34


maczaCZ:
Taková nová blbost, po tom, co sem obnovil některé originální kontakty, tak se mi ihned po zapnutí klíčku sepne sahara. Může to souviset s klimatronicem i když je prázdnej? U B4 to třeba tak bylo, že když se zapla klima, zapla se automaticky sahara.
Musím vyzkoušet, jestli se vypne, když vypnu klimatronic...
sahara se ti sepne pri vsech programech mimo ECON
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

12.10 2010 12:19


qwyrgh: děkuju, tak jsem klidný, takže jsem to vlastně opravil

Chlapi, ať se tu furt nemusím ptát jak kokot, nemáte někdo nějakou knížku Jak na to v el. podobě? Nebo i tištěnou, kterou byste prodali?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

12.10 2010 18:58


Občas mám pocit, že se z toho zblázním. Jel za mnou jeden kamoš a říkal, že mi to docela černě kouří. Měl jsem tedy docela studenej motor, ujeto asi 600metrů od startu, ale co by to značilo? Že to žere olej?
Co lijete do pětiválu? 10W40 s nějakou specifikací?
Než se zahřeje tak si zacvakají hydroštely, olej plánuju měnit, akorát zatím nevím, kolik ho tam je a jakej olej zvolit?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

12.10 2010 19:00


maczaCZ: Klasiku 10W-40 i do MC
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

12.10 2010 19:20


Mefisto: ok, myslel jsem si to.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.9. 2006
Příspěvků: 530 | Témat: 6

12.10 2010 21:59


15W40, at to tolik nesakne do valcu a pekne maze
nahoru

sponzor





12.10 2010 21:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

12.10 2010 22:02


15w-40 bohate staci ... nekde sem se docetl ze do turbomotoru by se melo lejt i neco jako 10w-50 nebo -60 ...

ale ja tam leju 15w-40 pro diesely ... 75CZK za 2L z Tesca ... a motoru je to uplne u prdele kdyz se necha radne vohrat ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

13.10 2010 11:34


2Pix: tak z tesca tam davat nebudu, obcas jedu něco kratsiho, tak tech par stovek usetrenych by mohlo byt spis ke skode

Takova idea, co se tyce te sahary, posledni dny je uz celkem kosa, klima spina nekdy do 7 stupnu? Je tedy mozne, ze kdyz je pod 7 stupnu, tak byt mam nastavenych treba 20st. na AUTO, tak se sahara nesepne, protoze by nesepl ani klimakompresor (ten nesepne ani tak, bo neni tlak pyco ), ale ciste teoreticky, smysl to asi dava ne?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.3. 2010
Příspěvků: 35 | Témat: 2

13.10 2010 17:23


Citace:
Teď jak to píšu mě napadá, C4 to tak mají normálně ne? Pak to ještě říká "Brems Licht" ; proč se o tom zmiňuju, do té doby, než sem opravil ten svazek mi to říkalo před sešlápnutím brzdy "BRAKE LIGHTS"


To sis přepnul jeden z těch mikroswitchů (ten benzin/diesel) na palubce, jsou tam tři polohy, myslim že US, Evropa a zbytek ztebekoule, pro Evropu to "mluví" německy, ty dvě jiný anglicky (snad)

Budíky můžou dělat problémy kvůli špatný kostře, v tom černým konektoru. Neukazuje ti taky blbě (málo) voltmetr?

Sahara - koukni se, jestli nemáš proklemovaný relé, pozice 7 v pojistkovce, někdo tam mohl dát klemu (může bejt i originální), většinou ten celej pojebanej systém spouštění ventilátoru a dochlazování po zastavení a tak podobně šel do sraček a chytrá česká ruka tomu nějak pomohla, aby to nějak chladilo. Dát to celý do kupy je docela legrajda, drahota, a nejlíp na to potřeba krom peněz, štěstí a vědomostí ještě i Gandalfa a nějaký ty modlitební knížky.


Joo, doutník.. Nevyměnil bych ho za nic na světě (-: (a to naštěstí nemám hadičkovej motor)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

13.10 2010 17:52


brko123: aaa, to bude ono Diky Tak to jsem klidny.
Pak teda ten druhej bude na to nastaveni spotreby.
Co se tyce voltmetru, tak ukazuje relativne malo, ale jeste sem nezkousel promerovat, kolik ze to ukazuje pri zapnutym motoru mezi svorkou a baterkou, to musim vyzkouset.
Idealni by fakt bylo mit moznost vyzkouset jiny budiky a videlo by se...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.3. 2010
Příspěvků: 35 | Témat: 2

13.10 2010 19:49


ještě mě napadlo, ta nesvítící palubka - to štelování podsvitu palubní desky, dost často se vysírá.. nevim jak jsi elektricky zdatnej, zkus to překlemovat, bude to sice svítit naplno, ale co..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

14.10 2010 0:01


brko123: naplno mi nevadí, vyzkouším to, elektroniku mám docela rád až na tu vyšší dívčí, tam už ztrácím nervy
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

23.10 2010 14:05


Tak co se budiku tyce, tak zatim bezezměny nesvítí - propojení natvrdo nepomohlo, vše ostatní svítí naplno, ale samotný budíky ne, zkusím znovu projet pojistky, dělal sem to sice už dvakrát, ale zjistil sem, že mi nesvítí ještě přihrádka u spolujezdce - žárovka OK, pak podsvit popelníku a zapalovače na tunelu a zadní zapalovač nefunguje vůbec - u 80ky to myslím je taky na jednu pojistku...

Podařilo se mi opravit lampičku v kufru, taže se rozsvěcuje po otevření, pak tu saharu, spínala jen někdy kvůli špatnýmu kontaktu kostry (dva zasukovaný roztřepený zoxidovaný konce toho fakt moc nenavodily) takže to spíná tak jak má a na econ je to potichu

Ventilátor tak nějak funguje, trošku sem ho profoukl, prohýbal, ale jinak je špatnej při připojení OK ventilátoru, je vidět značný rozdíl nebo spíš protože sem to nestihl vyměnit a je to asi první věc, ze které mám strach, protože se bojím, že to nedám dokupy
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

24.10 2010 13:36


tak ani prozkoumání pojistek zase nic neobjevilo.

Kde by měla být pojistka č.26? Ta by měla mít co dočinění s palubkou, ale je na ní teda i checkcontrol a ještě cosi...Nicméně v řadě jsou pojistky do 21, 22 je pro diesel takova ta velka, a pak jsou tam nejaky dalsi 4 nad tim, ale uz bez cisel a nemam tucha, ktera by to mohla byt.


A kdyby mi někdo poradil, jak pohybat s tema mikrospinacema co resi spotrebu, tak, aby mi to ukazovalo realne a ne nejakej prumer 15/100 a takovy, tak bych byl taky vdecen Nezda se mi, ze by to na volnobeh zralo 8litru
nahoru

sponzor





24.10 2010 13:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.3. 2010
Příspěvků: 35 | Témat: 2

24.10 2010 16:03


ty 4 nad tim jsou spare, dalsi pojistky bejvaj kolmo na tech 21 u kraje pojistkovy skrine, v rade za sebou. dodam foto,ale musim dojit do auta (-:

na volnobeh mi to ukazuje i 30 na sto.. pak se to srovna.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.3. 2010
Příspěvků: 35 | Témat: 2

24.10 2010 16:21


jsou to ty pojistky vodorovně


Odkaz do galerie
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

24.10 2010 18:32


Ale ved priemer 15l/100 km je celkom v pohode nie, teda aspon u mna
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

24.10 2010 19:29


mastik: ani ne, kdyz ve skutecnosti to podle tankovani zere 8,7-10 proto me to sere, pak to ukazuje nesmysly...

brko123: dik, takze 23-26 jsou ty pojistky vodorovne mezi 22 a relatkem 213? nebo ty spodni pod radou ostatnich pojistek?
Dik.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.3. 2010
Příspěvků: 35 | Témat: 2

24.10 2010 21:44


ty spodni, ty ctyri pohromade jsou spare..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

24.10 2010 22:11


brko123: jakoze nahradni? Aha, tak to tam pak ty dalsi nemam...to sem hledal marne.
Kruci, ja uz netusim, kde hledat, i sem vytahoval radio, jestli tam nekde neco, chvili sem tam prolizal tu kabelaz kam sem dosahl a mel sem i pocit, ze chvilku fungoval podsvit v kastlyku u spolujezdce, ale pak uz se mi nic nepodarilo, takze kdo vi.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

30.10 2010 16:34


Tak podsvit budíků opraven, konečně vím, k čemu je jaká pojistka a jelikož jsem to nejspíš přehlídl nebo byla ještě někde špatná zem, tak už mi to zase vše fachčí

ještě ventilátor a zas mám na chvilu pokoj
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

30.10 2010 16:48


maczaCZ: volnobeh ti to neukazuje ... to tyhle budiky jeste neumi ...(mam pocit ze to prislo az nekdy kolem A8)

ty tam nemas na tom krycim plastu napsany co kterej dela? .. co si pamatuju tak tam sem to videl ...

ja ted spis resim jak predelat hranaty packy na kulaty z V8 ...
nahoru

sponzor





30.10 2010 16:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

31.10 2010 0:51


2Pix: jak myslis neukazuje? Jako spotrebu? Ale jo, obcas se to i na ni meni..neb ted teda netusim o cem mluvis
Na krycim plastu je napsany +0,00% - 5,10% jenze z toho nechapu, co ma v ktere poloze byt, tri polohy sem vyzkousel a stejne to ukazovalo divne, i treba prumernou rychlost kolem treba 30kmh, i kdyz sem jel minimalne 65kmh v prumeru a tak. Ted zkousim dalsi pozici a zatim to vypada nadejne...i kdyz prumer teda porad kolem 11,5 a skutecnost je jinde.


No a jak, predelas jen konektory nee? )
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

31.10 2010 11:29


spotrebu na volnobeh ti to neukazuje ... neumi to ...

no vidis .. co vic potrebujes? .. proste si nastavis o kolik procent se ti to ma srovnat a hotovo ...

prumernou rychlost nevokecas .. proste si jel prumerne tak rychle jak rika BC

no to neni tak jednoduchy .. V8 ma navic par ficur ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

31.10 2010 14:44


2Pix: ja te rikam, ze me to normalne kolisa, mam tam treba 3,0 pak 5,5 a tak...

Njn, cece, jenze jak mam kua poznat, kterej cudlik ma byt nahore a kterej dole, aby se to srovnalo? A stejne mam furt prumer 12 a rychlost 47kmh coz je podle me desna kravina, kdyz sem vynuloval pamet, jel po dalnici na Tempomat* furt 140tacho

Prosim te, co to muze mit tak extra navic?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

04.11 2010 20:34


Nad nohama spolujezdce je ta klapka,oddělej kastlík a dostaneš se k tomu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

04.11 2010 21:23


Diablo_666: a pak jde shodit ten klimabox, chapu to spravne? Klapky sem si predtim vsiml. Je fakt, ze bych si to radsi vymenil sam, a zjistil jak na to, abych si ten nefunkcni zrepasnul a mel ho v zaloze.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

21.11 2010 20:37


Jestli seš v Krpoli tak bysme mohly dat někdy sčuka i s jednim kamošem co ma 220V.
Ten klimabox odděláš šroubama od motoru.Odděláš ten plast pod stěračema a uvidíš to celý.U spolujezdce klimabox,vedou k tomu hadice od kompresoru a pak bílí box kde sou klapky a vetilátor.Musíš to poodpojovat a pak nějak šetrně vytáhnout ven.
?ě by taky zajímalo to ladění spotřeby.Mě to ukazuje 7.5L/100 a žere to tak 10L/100.Ukazuje mi to teda v mílích ale tohle je přepočet.Ukazuje to 32mil na us galon.A někdy to hodí bláboly jak sfiňa třeba 42mil/galon.Žebych jezdil za 6L? není možný.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email