Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 158 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 152
Uživatelů: 6
Celkem: 158

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

30.09 2010 20:43


;-)ta pružina č.39 ti chybí
nahoru

sponzor





30.09 2010 20:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.9. 2006
Příspěvků: 530 | Témat: 6

30.09 2010 22:41


maczaCZ: nehejbes s zadnym tahlem, proste pod oknem sahnes na ten domecek zezadu a tu plechovou obdelnikovou klapku otevres tahem k oknu. najdes tam mech, kterej tu klapku zavira pro vnitrni cirkulaci. tak ho znic.
nebo druha moznost je se s tim srat jako ja, u nohou spolujezdce se dostat k druhy casti klapky zespodu, najit si v ni tu pruzinku (uprostred v drzaku na imbus tusim petku), zlomenej konec si zkrivit do noveho ocka, zacvaknout uvnitr (mas na to 2 prsty a rodis jezky prdeli) a pak zpatky chytit do ty klapky. srani na par minut vytahnout pruzinu, par minut ji formovat a hodinu gynekologicke praxe v nepohodlne poloze

s2 coupe: prohrajes, nesazej se, je to tou pruzinou. proste po dvaceti letech praskne a pak jezdis permanentne bez privodu cerstvyho vzduchu = recyklujes si vlhkost vic a vic
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

01.10 2010 7:11


qwyrgh: podle fotek bych to typnul na radiator,kdybych tento problém neřešil před pul rokem na S2 tak se nesázím.
btv-ještě jsem neprohrál radiator rulezzzzzz
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

01.10 2010 19:54


drak: k te posrane pruzine sem se nedostal, nemohl sem ji tam nahmat, ono je tam pod tim oknem fakt super pristup
Nicmene jsi mel pravdu, at sem v nastartovanym aute navolil jakykoliv rezim, klapka byla furt zavrena, pak sem ji nechal otevrenou a po zapnuti klimy, kterou sem mel predtim vyplou se to asi tim podtlakovym bazmekem zavrelo, tak sem to aspon provizorne zaprel a uvidime co to udela.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

01.10 2010 20:41


maczaCZ- tak co?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

02.10 2010 14:42


s2 coupe: asis prohrál a nebo minimálně remíza. Pokud klima fouká a zrovna není zblázněná, že sice servomotorky nastaví klapky, ale větrák má zrovna veget, tak se auto nezamlžuje.
Ale pokud nefouká, tak se zamlží...


drak: neměl bys prosím tě el.schémata na doutníka s klimou s diagnostikou? A z ETKY scan podtlakovýho systému pro Tempomat*?
Zajímalo by mě, jak přesně to funguje...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

02.10 2010 15:07


maczaCZ: :hm .....no držím ti palce,at to je jenom ta cirkulace.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

02.10 2010 15:10


jestě se podivej-jak jdou vydechy na nohy,jestli tam není stopa po stekajici vodě.
nahoru

sponzor





02.10 2010 15:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

02.10 2010 16:21


s2 coupe: Musim mrknout, furt nejaka prace, tak na to neni moc cas, ale zatim mi neprislo, ze by tam bylo mokro, vim, ze to tam jinak tece, budu to muset resit u tatikove 80ky, furt nebylo jasny, kde se ztraci voda a pak ejhle mokro pod nohama
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

02.10 2010 21:48


maczaCZ:
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

02.10 2010 22:02


drak: děkuji
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

02.10 2010 22:08


maczaCZ:
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

03.10 2010 23:11


drak: fakt děkuju za pomoc, okno se mi od té doby zatím nezamlžilo stejně jako zbytek auta...
Tempomat* momentálně taky tempomatuje, dotlačil sem všechny spoje s Tčkama na hadičkách a na podtlakové baňce, tak to bylo asi třeba...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

05.10 2010 22:07


co se týče závad, které jsem řešil, už nejsou, víceméně...
Někdy se stane, že prostě klima nesepne větřák a pak dojde k zamlžení, sice ne tak drastickému, ale dojde.
Co má vliv na to, jestli se ten větřák spustí? Mohla by být chyba v té jednotce?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

10.10 2010 10:06


Potřeboval bych radu

Jakým způsobem se mění ventilátor interiéru a jednotka/displej Klimatizace*?
Na tom větráku mi nejspíš odchází uhlíky, kdysi se mi něco takového stalo v 80ce a mělo to podobný průběh, mám druhý, tak bych ho vyměnil..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

10.10 2010 12:14


takže se ti to furt zamlžuje?
nahoru

sponzor





10.10 2010 12:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.6. 2009
Příspěvků: 1012 | Témat: 20

10.10 2010 12:20


maczaCZ: Co máš za klimu? Dodělavanou jednodisplejovou nebo origo Audi s dvěma displeji. Ta dodělavana ma na paubce ovladaci panel ale někde v mistech nad kaslíkem(většinou) je ještě řídící jednotka. U origo klimy vyndaš z palubky už celou ovldadací i řídící část najednou. Jde o to že pokud máš dodělávanou klimu tak by ti vyměna displeje asi nepomohla a jiný displej by nebyl spárovaný s jednotkou v autě tak na to pozor!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

10.10 2010 12:33


s2 coupe: nezamlžuje, resp. až pokud nesepne ventilátor po delší době -> to ti udělá každé auto, že ho zkrátka po nějaké době zadýcháš.
Potřeboval bych právě zjistit, jak přesně se k němu dostat, někdo říká, že snad vyhodit "celou klimu" z motorovýho prostoru.


mamut: mám originál klimatronic do doutníka, je vidět na fotce palubky v garáži
Pokud mám správné informace tak panel slouží zároveň i jako RJ, dělá se přes něj i diagnostika.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.6. 2009
Příspěvků: 1012 | Témat: 20

10.10 2010 14:39


maczaCZ: jj u origa to tak je
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

10.10 2010 20:28


Jinak aktualizace různých drobných závad v 1. příspěvku

Dnes sem se snažil něco poopravit:
- lže mi palubák, a to hodně, např. že mám průměrnou 14, zjistil jsem, že jsou tedy nějaké ty čudle na přepínání a nastavení správných údajů, jsou tam tedy 2
1. u kterého jsou 3 mikrospínače ON-OFF a je u něj napsáno +0.00 -5.10% nebo tak nějak - netuším k čemu je
2. který má 6 stupňů, na jedné straně tři pro benzín, na druhé straně 3 pro diesel - není mi jasné jak to jako funguje

- nesvítí mi komplet ty budíky, když sem je měl sundané, kontroloval jsem všechny žárovky - všechny jsou OK - vyčetl jsem, že se někomu stalo, že mu celý budíky nesvítili kvůli jedné žárovce -> nicméně stále nesvítí celé budíky, za nimi jsem našel několik nezapojených konektorů, nicméně je nebylo ani kam zapojit, takže nějaký předchystání na něco asi

- má 4pin čidlo pro budík teploty nějakou souvislost se saharou na chladiči? Resp. mohlo by být to čidlo špatné nebo špatně zapojené tak, že by sahara sepnula téměř ihned po startu?

- nefungovala mi lampička v kufru, spínač OK, žárovka OK, příčinna roztržených několik kabelů jednoho svazku, tak sem to pospojoval a ejhle svítí jenže od doby, co sem to spojil mi svítí po zapnutí klíčku prasklá žárovka na palubáku, po sešlápnutí brzdy to zahlásí OK a už nezasvítí
Teď jak to píšu mě napadá, C4 to tak mají normálně ne? Pak to ještě říká "Brems Licht" ; proč se o tom zmiňuju, do té doby, než sem opravil ten svazek mi to říkalo před sešlápnutím brzdy "BRAKE LIGHTS"

Každopádně mě to auto nepřestává udivovat a překvapuje mě i mile


A takový tuning koutek. Chci si do něj dát S-line volant z S6, narazil jsem na problém - potřebuju plasty kolem páček z Airbag* verze, ale vzhledem k tomu, že se do doutníka ještě nedělaly, je možné, že budou sedět ty plasty z C4 s airbagem?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.9. 2006
Příspěvků: 530 | Témat: 6

10.10 2010 21:46


maczaCZ:
Chci si do něj dát S-line volant z S6
dobytku

AUFN - jedes na Tempomat*, drzi ti to rychlost, napadne te, ze chces jet rychlejc. Podrzis zmacklej fix a k tomu pritahnes aufn a cumis, jak to zacne samo zrychlovat
co se tyka ventilatoru... musis vyhodit vyparnik, pak ho muzes vytahnout z ty ulity.
pro budiky si musis projit cesty k zarovickam na tistaku
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

10.10 2010 22:34


qwyrgh: mozna dobytku, ale vali se doma bez uzitku A trojku za S2 volant, kterej ma treba Krysar v doutnasu proste nedam a ne a ne a ne ne ne Navic se mi proste libi Stejne tak tam pujdou predni sedacky z S6

sakra, ale to mi nejak nejde do hlavy, prece kdyz drzim FIX, tak to taky zrychluje, a az to pustim tak to drzi tu rychlost, prijde mi to jako funkce +, akorat nechapu, ktera by byla minus, protoze kdyz jen lehce tuknu k AUS tak to vypne danou rychlost, ale ze by to umelo nastavit posledni ulozenou rychlost to ne, nebo sem debil a nevim jak na to

Hm, vyparnik, tzn. voda vypustit co? Tos me nepotesil.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.9. 2006
Příspěvků: 530 | Témat: 6

11.10 2010 19:52


ne voda, ale napln klimy.

covece, tak to nevim, ze drzenim fix zrychluje. mel jsem za to, ze potrebujes zmacknout oba najednou.
jinak kdyz chces zpomalit, tak vypnes, pak si musis rychlost zase nastavit. zadna pamet neni, od toho tam mas to zrychlovani
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

11.10 2010 20:53


maczaCZ: K tomu osvětlení budíků,může to dělat i ten poteciometr na osvětlení,už jsem to jednou řešil,musel jsem ho zrušit a propojit to na tvrdo aby to svítilo pořád naplno
nahoru

sponzor





11.10 2010 20:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

11.10 2010 21:30


Mefisto: dík za info, ideální by bylo vyzkoušet jiný budíky, jestli by to dělaly taky nebo ne, abych mohl vyloučit nebo potvrdit vadu budíků... Každopádně je zvláštní, že ten potenciometr jinak funguje, jas displejů reguluje, jen nic nesvítí :/

qwyrgh: jo tak, tak ta je prázdná, měnil se klimachladič a někde je netěsnost, takže to uteklo.
Co se týče toho zrychlování je fakt, že s AUFN sem to asi jednou omylem nějak sepnul a zrychlovalo více. Vyzkouším


Taková nová blbost, po tom, co sem obnovil některé originální kontakty, tak se mi ihned po zapnutí klíčku sepne sahara. Může to souviset s klimatronicem i když je prázdnej? U B4 to třeba tak bylo, že když se zapla klima, zapla se automaticky sahara.
Musím vyzkoušet, jestli se vypne, když vypnu klimatronic...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

11.10 2010 21:32


prcek nema volant z S2 co vim .. to je volant z B3 nebo B4 coupe ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

11.10 2010 21:33


2Pix: to triraminko? Ale to se davalo myslim i do prvnich S2 A asi nejaka priplatkova vybava.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

11.10 2010 21:37


myslet znamena hovno vedet
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

11.10 2010 21:59


Ventylátor vyndáš bez demontáže výparníku klimy za 15min,teda já vyndám
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

11.10 2010 22:03


drak: nj, když nevím jak, tak je to těžký Poradíš?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email