Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 465 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 459
Uživatelů: 6
Celkem: 465

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.8. 2010
Příspěvků: 13 | Témat: 3

29.09 2010 10:55


Dobrý den,

prosím poraďte, už si nevíme rady. Auto mi během jízdy samovolně vypíná motor a to i při 90km/h rychlosti, což bývá nebezpečné...

Problém je, že se to stává jen občas, najedu třeba 100km bez problému po dálnici a pak se to stane při dobržďování a podřazování ve městě (nikdy pokud mám nohu na plynu). Zobrazí se kontrolka baterie, přestane fungovat posilovač řízení, musím nouzově zastavit u krajnice a nově nastartovat. Vždy po tété události nejde nastartovat bez přidání plynu, pokud plyn nepřidám při otočení klíčku, otáčky se vytočí jen na 200 a motor zase chcípne. Pokud se mi tato událost nestane, startuji normálně, otáčky se dostanou na chvilku do 1100 a pak klesnou na normálních 800 a neskáčou.

Nevím jestli tohle samovolné vypínání motoru nesouvisí s předchozím problémem. Měl jsem vadný el.magnetický vzduchový ventil a než jsem ho vyměnil VAG-COM* mi hlásil chybu 17536 o přizpůsobení směsi - systém příliš chudý. Po výměně již tuto chybu nehlásí.

Auto, resp. řídící jednotku, jsme zkoušeli restartovat odpojením "-" na baterce po dobu 10min, potom otočením klíčkem na 10min bez startu motoru a pak teprve start motoru, kde bylo vidět že si řídící jednotka nově ladí otáčky při startu motoru atd.

Nicméně problém se mi dnes stal znovu. A po ujetí 130km mi VAG-COM* nehlásí žádnou závadu. Ještě podotýkám že vypínání začlo po výměně oleje a olejového, kabinového, vzduchového a palivového filtru. Znovu jsme vše překontrolovali jestli jsme něco neodpojili atd. - vše vypadá tak jak má.

Vyřešení dotazu:
Provedli jsme následující body a po ujetí 1200km bez jediného problému:

1) vyměnili nový palivový filtr za starý (teď ještě znovu prohození zpět, jestli problém nebyl způsoben novým palivovým filtrem)
2) vyčistili škrtící klapku
3) vyčistili ventil regulátoru tlaku, ikdyž to s problémem nemá nic společného, velmi doporučuji (http://audiklub.cz/prispevekt12316)
4) natankoval shell v-power 95
5) očistili kontakty k baterce, nastříkali sprejem pro zlepšení vodivosti
6) provedli reset řídící jednotky MOTRONIC (http://audiklub.cz/clanek-59)

Díky všem za rady, hlavně uživateli Petan.
Naposledy upravil kait dne 03.11 2010 15:24, celkově upraveno 3 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





29.09 2010 10:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.12. 2009
Příspěvků: 333 | Témat: 45

29.09 2010 11:10


Co palivový filtr? Vypadá to jako by byl špatně průchozí stím šlapáním na plyn.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.8. 2010
Příspěvků: 13 | Témat: 3

29.09 2010 11:54


To nás taky napadlo, koukali jsme jestli nejsou přiškrcené hadičky nebo tak něco. Zase ale teoreticky se mi toto selhání stává celkem náhodně, kdyby byl špatně průchozí, měl bych problém řekněmě stále.

Co jsem se dozvěděl, v těch hadičkách proudí daleko více benzínu než je schopen motor spálit a tak se zase něco odvádí zpět do nádržte. (moc tomu nerozumím, prodávám jak jsem koupil)

Jestli s tim má někdo zkušenosti... Budu vděčný za rady.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

30.09 2010 14:32


kait: Tohle většinou dělá, když je někde díra v sání nebo když je zašpiněná škrtící klapka. Také tohle dělá, když se odpojí baterka a neprovede základní nastavení škrtící klapku.

Navrhuji zkontrolovat veškeré hadice a hadičky, a to včetně odvětrávání klikové skříně. U tohoto motoru stačí malá netěsnosto a chod motoru je rozhozený.

Na začátek doporučuji udělat základní nastavení.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.8. 2010
Příspěvků: 13 | Témat: 3

30.09 2010 15:08


Baterku jsme odpojovali díky tomuto problému a pak dodržovali postup, aby si ŘJ načetla nové hodnoty, ale nepomohlo to. Hadice a hadičky jsme také všechny prolezli a zkontrolovali, žádný problém, nejsou spuchřelé nic.

Nezkontrolovali jsme ale škrtící klapku (otáčky jsou ale stabilní bez výkyvu) a také ne odvětrávání klikové skříně.

Chtěl bych se také zeptat o co se jedná - pokud stojím před motorem, vlevo je plastový kryt, pokud ho odendám, je tam sací elmag. ventil, terý jsem měnil (viz výše) a také nádoba, kde je dole vzduchový filtr. Nahoře této nádoby je oválný kryt s gumou po stranách, měl jsem to úplně uvolněné, tak jsem to tam zandal, ale nevím k čemu to je...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

30.09 2010 15:13


kait: Pokud je klapka špinavá, tak dělat brikule může.
Možná by to chtělo foto.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.8. 2010
Příspěvků: 13 | Témat: 3

30.09 2010 17:17


Obrazek je z garaze a na telefonu nemam blesk...

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

30.09 2010 17:48


kait: To hore na filtri je zapalovanie. Dole je ventil odvetrávania nádrže.
Mohlo by to robiť servo, alebo potenciometer na škrtiacej klapke, ktoré nedokáže uregulovať a tak to zhasne to by odpovedalo aj tomu že to následne bez plynu neide naštartovať.
Na VAGu nieje žiadna chyba?
nahoru

sponzor





30.09 2010 17:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.8. 2010
Příspěvků: 13 | Témat: 3

30.09 2010 18:11


No, zeptám se jako neznalec. Tento ovál, tedy se zapalováním, byl povytažen mimo otvor a profukovalo tam do/z nádobky, co to znamená? Že vzduch z ventilu odvětrávání nádrže, co je dole, šel rovnou ven a teď musí jít jinudy? Na VAG nic... koukám na to každý den, pouze když byla hadička, před výměnou, mimo ten sací elmag ventil (Bosch 058133517), VAG psal 17536 přizpůsobení směsi - systém příliš chudý.

Jen bych chtěl říct jestli nemícháme dva problémy. Auto se mi nevypínalo, ani když byla na VAG 17536 chyba a ten sací ventil byl před výměnou. Takto jsem ujel 2000km bez jediného problému.

Zhasínání motoru začalo den po výměně oleje, olejového, kabinového, vzduchového a palivového filtru. Koukali jsme jestli jsme o něco nezavadili nebo tak něco, nic.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

30.09 2010 19:12


kait: Akurát teraz pozerám že ten ventil na odvetrávanie vyzerá že je vedľa zapalovania vľavo, ten spodný bude na niečo iné, sorry za omyl.
Napadli ma ešte také chyby ako relé palivového čerpada, vypne sa zapalovanie a pod. lenže hovoríš že behom zaťaženia to vôbec nerobí iba ak pustíš plyn.
Keď potom naštartuješ tak čo spravíš len pridáš plyn motor sa roztočí na povedzme 1500 otáčok a potom to ide zase dobre?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.8. 2010
Příspěvků: 13 | Témat: 3

30.09 2010 19:57


Právěže je to jedna z chyb, které nejsou pravidelné. Přesně tak, sešlápnu plyn, nastartuju, otáčky samozřejmě hned vylítnou a vše OK... Už se mi i teď stalo, že jsem nemohl bezpečně zastavit, tak jak se mi vypl motor, bez zastavení jsem nastartoval a pokračoval v jízdě... (a teď teda nevím jestli jsem měl nohu na plynu)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

30.09 2010 23:31


kait: Trošku som z toho tvojho ventilu mimo, pretože ten spodný ventil tam nemá vôbec byť. Originál tam má byť ventilátor ktorý vháňa vzduch V101. A to číslo čo si napísal sedí s číslom odvetrávania nádrže N80 a to je vľavo.
Takže si si istý že si menil spodný ventil, ktorý nemá byť ani ventil?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

01.10 2010 8:23


kait: Ten spodní ventil tam mám také. Jestli tam byl a dal se tam správný typ, tak to musí fungovat.
To horní na obrázku je řídící jednotka zapalování a to oválené v gumě je hliníkový chladič k řídící jednotce zapalování.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.8. 2010
Příspěvků: 13 | Témat: 3

01.10 2010 9:09


Jojo určitě tam ten ventil byl, jen měl ulomený jeden výstup (nebo vstup) a hadička k němu visela ve vzduchu, tak jsem ho vyměnil (dle čísla za ten samý). V tom bych problém neviděl.

Jen tak teoreticky, ta řídící jednotka zapalování je přidělaná k tomu oválu s gumovýmy okraji a měl jsem to celé vyndané a položené na vrchu, takže do/z hliníkového chladiče profukovalo právě tím oválem. Vadilo to něčemu? Žádný problém jsem nepozoroval a jak jsem psal, najel jsem tak 2000km bez jediného problému.

Ty problémy s vypínáním motoru začaly den po výměně filtrů, možná tam zkusíme dát starý palivový filtr. Taky mě napadlo jestli to nemůže být kvalitou benzínu, natankoval jsem u TankONO 98, ikdyž je to asi zbytečné. Zkusím tam natankovat Shell V-Power ať se to trochu pročistí.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

01.10 2010 15:13


kait: No tím benzínem by to být mohlo.

Jinak kolem té oválné gumy nesmí proklouznou ani myš natož vzduch. Voukat tam nesmí.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

01.10 2010 16:20


kait: Mě po nekvalitním benzínu taky škubala asi dvakrát a pak jsem už nenastartoval, takže benzín no name už ne
nahoru

sponzor





01.10 2010 16:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.8. 2010
Příspěvků: 13 | Témat: 3

03.11 2010 15:28


Provedli jsme následující body a po ujetí 1200km bez jediného problému:

1) vyměnili nový palivový filtr za starý (teď ještě znovu prohození zpět, jestli problém nebyl způsoben novým palivovým filtrem)
2) vyčistili škrtící klapku
3) vyčistili ventil regulátoru tlaku, ikdyž to s problémem nemá nic společného, velmi doporučuji (http://audiklub.cz/prispevekt12316)
4) natankoval shell v-power 95
5) očistili kontakty k baterce, nastříkali sprejem pro zlepšení vodivosti
6) provedli reset řídící jednotky MOTRONIC (http://audiklub.cz/clanek-59)

Díky všem za rady, hlavně uživateli Petan.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.10. 2013
Příspěvků: 1 | Témat: 0

02.10 2013 16:06


Tak přestože se k Vám nemohu řadit, jelikož Audi nemám, ale jen obyč Golfa, tak tento problém nebude jen u konkrétního motoru.

Mám 1.6 16V a dnes se mi stal stejný problém. Při jízdě něco málo přes 2000 ot/min se mi najednou vypnul motor, servo tedy automaticky také. Je o to nerv, když si představím, že se to stane v zatáčkách při běžné rychlosti.

Zkusím postupovat dle návodu, ale ještě nemám vyměněný palivový filtr. Stačil jsem jen vyčistit škrtící klapku a zresetovat ŘJ. Uvidím jestli to ještě udělá, ale palivový filtr ještě radši vyměním.

Zajímavé je, že když jsem chtěl přidat plyn, tak spíš otáčky padaly až auto chcíplo.

Omlouvám se za vtírnutí do Audi diskuze.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email