Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 334 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 330
Uživatelů: 4
Celkem: 334

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.2. 2012
Příspěvků: 132 | Témat: 2

12.07 2015 12:07


t_kali:

Díky za užitečné info, toto jsem jen "tušil", mám ho v rezervě ze své bývalé 100 C4, na stávající A6 C4 - dávám + karmu
nahoru

sponzor





12.07 2015 12:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.5. 2012
Příspěvků: 81 | Témat: 5

12.07 2015 14:12


aha,ještě dotaz.Když tedy vím že mám AELko a Turbo* budu měnit,máte nějaký tip,které Turbo* by šlo dát bez úprav a eventuelně by přidalo nějaký ten koník navíc.???Jsem zastáncem zachování originality,ale pokud by za stejný peníz šlo dát o trochu lepší......Samozřejmě mi asi napíšete at nelaboruju a dám tam co tam patří a nejspíš to i tak dopadne,jen jsem chtěl vědět jaké mám možnosti a alternativy.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

12.07 2015 15:22


Nejsem si jist, ale myslím že K16 má nepatrně větší kompresorovou část. Takže se bude díky větší setrvačnosti o trochu hůře roztáčet, ale zase teoreticky dokáže stlačit více vzduchu.
Proto má 100 C4 cca o 200ot/min výše max. toč. moment, než A6 C4.

Jiné Turbo* samozřejmě lze, ale je tam málo místa. Takže se nejen musí vyrobit redukce na výfuk, ale "upravit" podélný nosník.

Největší problém je ale v ovládání. C4 nedokáže elektronicky ovládat Turbo*, takže musí být ovládáno pouze mechanicky.

Např. Kaczaba o pár příspěvků výše se o toto pokusil. VGT* Turbo* předělal na ovládání přetlakem. Ale myslím že se mu to nepodařilo naladit, aby to fungovalo 100% ve všech režimech.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

12.07 2015 21:52


zavesim vam tu zaujimavu ponuku,co sa tika turba...je kompatybilne vraj aj na AEL - ku...Dole to pisu..ale ked si kliknete na tie male styry obrazky pod velkym turbom...je tam uchytenie vyvodu na vyfuk v styroch otvoroch...ale origo ma tri styfty...vie miá to niekto vysvetlit..podla mna je cena bombova a asi ani netreba davat spet stare..ale to neviem urcite..takze je kompatibilne???a co znamena to VR6..R32 V16...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2015
Příspěvků: 143 | Témat: 4

13.07 2015 22:52


Taipan:Tohle Turbo* je pro benzinový motory,takže do AEL ne...
Já měl poskládanýho hybrida z MB 320 CDI*...A to už dávalo smysl.
jak už tu mylně padlo tak jednotka samozřejmě Turbo* ovládá,tj. elektronicky přes tlakový aktuátor.jenže když se dává jiné TD tak má naklápění lopatek(aby to mělo smysl)
A tam nastává problém...
Já to vyřešil samostatným boost-controlerem a odebráním regulace z mapy ECU*.
Po pár úpravách odbržděno 214 HP/4800 ot/min a 480 Nm/2650 Ot/min
Moje úpravy zkončily na dávce vsřikovaného paliva,byla by potřeba jiná rozdělovací hlava čerpadla (s větším průměrem pístku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

14.07 2015 21:32


Jak3 kurna ale ked pojdes uplne dole na tej stranke mas tam tri modeli -- tu ich upnem-Einschränkungen Marke Modell Plattform Typ Baujahr Motor
Audi A6 4A, C4 2.5 TDI* 1994/06-1997/10 2461 ccm, 85 KW, 116 PS
Audi A6 4A, C4 2.5 TDI* 1995/01-1997/10 2461 ccm, 84 KW, 114 PS
Audi A6 4A, C4 2.5 TDI* 1994/08-1997/10 2461 ccm, 103 KW, 140PS.....no nevravim,ze nemas pravdu - ale je to prvykrat co som nasiel na ebay -nespravnu inform aciu....inak vyzera presne-uchyty olejovych trubiek atd...ako turbinka co mam z AEL.Len ten uchyt k vyfukovej rule...hmmmm.zaujimave...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2015
Příspěvků: 143 | Témat: 4

16.07 2015 0:34


jenže to Turbo* nemá žádnou regulaci....
a příruba ke svodům je dost důležitá....
nahoru

sponzor





16.07 2015 0:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

16.07 2015 20:23


Jak3 no klobok dolu...to som si vobec navsimol---kurna...uz na aj na ebay,de..sa ponuka...komu vlastne dnes verit????...dik za postreh..vidno ze si manik co tomu rozumie...a to je na tom fore...VZACNOST....tych superexpertov typu .xxx..asi sa najde je ako maku....
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email