Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 525 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 521
Uživatelů: 4
Celkem: 525

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.5. 2010
Příspěvků: 14 | Témat: 4

21.09 2010 15:34


Zdar lidičky, potřebuji radu nad zlato.

Mám problémy s výpadkem turboefektu. Závada se projevuje kolem 2000 až 2200 ot/min, většinou na 4 a 5 rychlostní stupeň, na 6 dříve. Stejně tak se závada projeví, když je auto pod zátěží(např. do kopce). Šlapeš na plyn, auto pomalu zrychluje a najednou cítíš, jak přestane dávat Turbo* a jedeš s atmosférákem. :-O

Pak stačí pustit plyn a znovu sešlápnout a Turbo* zase začnš tlačit. Bohužel, zase se to ale opakuje. Takže si dokážete představit, že táhnete podval o váze 1,5t a jedete do mírného kopce na 2-jku. Za váma štrůdl a nemůžete nic dělat.

Zkoušel jsem vyměnit z druhého auta váhu vzduchu, ale nic platné.

Co myslíte, může být problém na odtokové klapce nebo to bude přidřený???? Nebo snad ještě něco jiného?

Help please, nebo to uz zapálím.
nahoru

sponzor





21.09 2010 15:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

21.09 2010 21:04


napoj si na sani prez zorbocku malou hadicku a do kabiny dej budik na tlak.asi ti neotvira WG a tlaci to hodne.tady si vahou moc nepomuzes,jezdi to i bez ni
zadnej nouzak jako u 1.9 TDI* se tady nekona.nouzak je vlastne jakoby u benzinu fuelcut.na chvili to prestane tahnout a az se tlak urovna tak to zase jede.zadny chcipani motoru a pod....
zmer si kolik ti tlaci Turbo* a uvidis.ale dle me ti nejde bud regulace..vypadly nejaky podtlak a nebo jemechanicky poskozeno.zatuhly ventil ve WG...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

22.09 2010 5:43


Magi: Tatk tak, prvni diagnostika, pak se da vyzkouset WG a zkouset dal. Odkud jsi? Mohl bych ti pomoct.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.5. 2010
Příspěvků: 14 | Témat: 4

22.09 2010 9:01


Jsem od Českých Budějovic. Zajedu k mechanikovi na diagnostiku, co to ukaze, pak zkontroluji WG.

Jen jeste jeden dotazek, protoze nikdo zkuseny z nebe nespadl, kde najdu WG? To je ten kulaty valecek za vack. hrideli?(3x podtlak trubice + elektronika) Mám jiný z vraku, takl ho případně vyměním

A jak ho vyzkouset?

Staci, pokud odpojim elektriku? Tohle jsem zkousel, ale porad stejne.

Posledni, co chci delat, je vymena turba, protoze je to zase den prace, ale kdyz nebude zbyti, vlitnu na to.

Jeste posledni pripominka. Nedavno jsem menil cerpadlo a je nastavene "podle ucha a nejlepsiho vedomi a svedomi"
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

22.09 2010 16:05


WG na turbu je ventil co otvira diru do vyfuku aby tlak plynu sel ven a ne na lopatky.takhle se reguluje tlak od turba.dosahnes tlaku a ventil se otevre.je to ovladany bankou ktera je na trubu.tam je membrana co taha za tahlo onoho ventilu.pak je to ovladano podtlakem,pretlakem..dle konstrukce regulace z ventilu ktery je umisten na torpedu nekde v urovni sacich svodu.vedou do nej tusim ze tri hadicky tlaku a nejaky asi podtlat a jeden stekr elektriky.
tady hledej problem.muzes mit treba jen zpuchrelou hadicku a uz to nereguluje.zmer ten tlak,zda ten nouzak je opravdu turbem a jeho vysokym tlakem
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.5. 2010
Příspěvků: 14 | Témat: 4

22.09 2010 20:43


Ahoj, je mi to jasny, to jsem si myslel, ale nevim, ze se tomu rika WG. Pro me je to odtokova klapka. Ovlada se podtlakem. Pokud ji odpojim, tak je to porad stejne.

Mam rozebrane jine Turbo*, ze stejneho modelu.

Presne, jak pises, musim zmerit tlak turba, protoze to mohou byt uz jen dve zavady.

Bud to:
1) ze ten podtlak s tim elektrickym steckerem odpojuje jeste nejakou elektroniku pro davkovani paliva do motoru nebo

2) mam pridrenou odtokovou klapku(WG) a pomalu se vraci

Priklanim se k bodu 2, ale porad se snazim tomu vyhnout. Je to v podstate cele Turbo* ven z auta.

Zitra musim koupit nejaky merak na tlak v sani. Nevide kde a co koupit?

Jsem zitra na sluzebce v Praze, takze bych to mohl koupit.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

22.09 2010 20:56


zmeris to na vagu a nebo kup prumyslovy ve vzduchotechnice.staci do dvou baru.tecko na nadicku a hadicku abys to dal do kabiny a nebo na zkousku se da za sterac.na miste nic nezjistis musi byt motor v tahu..

na obrazku je to ta zelena hadicka.origo co v motoru mas je ta silnejsi cerna.vede zezadu do sani.uvidis pod kapotou hnedka...tecko a zelena je na dodelani
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.5. 2010
Příspěvků: 14 | Témat: 4

27.09 2010 9:23


Zdar lidi, vyřešeno.

Měnil jsem asi před dvěma měsíci čerpadlo. Auto chodilo, ale nebylo to ono.

Takže jsem, na ucho, poštěloval převstřik a maskr. Pod plným plynem super, ale pak se začaly projevovat "jakoby výpadky turba".

V pátek jsem to poladil a je to super. Nastaveno, žádné výpadky nejsou.

Včera jsem tahnul podval 2tuny do kopce a žádný problém.

Díky všem za rady.

Už je to uděláno, už je to hotovo, nevídáno, neslýcháno, ....
nahoru

sponzor





27.09 2010 9:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2011
Příspěvků: 13 | Témat: 0

30.01 2011 22:28


ahoj mam problem z turbom za jazdi pri zatazi my zrazu prestane ist a ked zasa zoslapnem pedal tak ide . pomozmy
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

30.01 2011 22:31


haffo:
je super, že si nezakládal nové téma.
Vyplň si v profilu informace o voze, ať se ví o jakém autě je řeč.

Jinak nech si udělat diagnostiku za jízdy při zátěži a z toho se dá rozpoznat kde je problém.
Může to být zatuhlá regulace lopatek, nebo někde nějaká špatna hadička, atd...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2011
Příspěvků: 13 | Témat: 0

30.01 2011 22:40


ahoj mam audi a6 2.5tdi qatrro manual 6st.
Naposledy upravil haffo dne 30.01 2011 22:42, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

30.01 2011 22:42


haffo:
ahoj ma audi a6 2.5tdi qatrro manual 6st.

Tak si na tom stejně jako já
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2011
Příspěvků: 13 | Témat: 0

30.01 2011 22:45


tak to je dore . moje Turbo* ma divny zvuk pri 2000 ot az tak divne zaskripe. pomoz ak vies
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

30.01 2011 22:48


Nejsem mechanik....

Ale začni tou diagnostikou za jízdy...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2011
Příspěvků: 13 | Témat: 0

30.01 2011 23:00


mal si taky problem s auto ako ja
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.5. 2010
Příspěvků: 14 | Témat: 4

30.01 2011 23:38


haffo: Ahoj, zkus si nekde sehnat budík, abys viděl, jak ti tlačí Turbo* za jízdy. Já osobně vezmu budík, dám Tčko mezi sání a snímač tlaku turba. Budík přilepím na sklo a jedu Uvidíš, kolik dává.
nahoru

sponzor





30.01 2011 23:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2011
Příspěvků: 13 | Témat: 0

01.02 2011 20:24


vies ja mam diagnostiku a toto si mozem aj na nej pozret ake ma tlaky.ale inac diki za radu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.12. 2009
Příspěvků: 26 | Témat: 5

21.11 2011 12:07


Mám stejný problém - výpadky turboefektu. Vyzkoušeno snad vše, od hadiček, váhy, regulace, čištění turba a štelování předvstřiku. Stále nic. Jen malý poznatek, že fáro půl roku stálo než přišlo na výměnu čerpadla za jiný kus...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2007
Příspěvků: 199 | Témat: 20

21.11 2011 19:52


spilner:
Mám stejný problém - výpadky turboefektu. Vyzkoušeno snad vše, od hadiček, váhy, regulace, čištění turba a štelování předvstřiku. Stále nic. Jen malý poznatek, že fáro půl roku stálo než přišlo na výměnu čerpadla za jiný kus...


Michale, ale ty máš jiný motor než o kterém mluví kluci.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

21.11 2011 20:31


a víte co to zase dělá mě? když to teda jede,tak to točím a při překročení nákejch 3200 otáček,tak to začne jakoby trhaně táhnout.......občas jo,občas ne,prostě to začne jakoby vynechávat.....jo a kdo mi řekne,co má společnýho váha vzduchu s teploměrem vody motoru?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.12. 2009
Příspěvků: 26 | Témat: 5

21.11 2011 22:04


...zdravím Pájo! Mě jde o podobnost a stejnej princip. Čekám na nápad ať nezakládám zbytečný vlákno.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.6. 2012
Příspěvků: 3 | Témat: 0

17.06 2014 18:44


Magi:
Zdar lidi, vyřešeno.

Měnil jsem asi před dvěma měsíci čerpadlo. Auto chodilo, ale nebylo to ono.

Takže jsem, na ucho, poštěloval převstřik a maskr. Pod plným plynem super, ale pak se začaly projevovat "jakoby výpadky turba".

V pátek jsem to poladil a je to super. Nastaveno, žádné výpadky nejsou.

Včera jsem tahnul podval 2tuny do kopce a žádný problém.

Díky všem za rady.

Už je to uděláno, už je to hotovo, nevídáno, neslýcháno, ....

a jak jsi to tedy vyřešil?nebo spíše čím to bylo mám pravděpodobně stejný problém
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

17.06 2014 20:15


mendar: čoveče tady se řeší C4 5válec ,ten funguje trochu jinak jak tvůj 6válec Najdi téma kde se řešila nějaká V6 TDI* , je tu toho mraky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.5. 2012
Příspěvků: 81 | Témat: 5

10.07 2015 17:06


Ahoj,rychlý dotaz,je Turbo* na 5tival Kod AEL stejné jako na AAT???Budu měnit a tak nevím zda-li se poptávat i po Turbu z AATéčka.
Předem děkuji.
nahoru

sponzor





10.07 2015 17:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

10.07 2015 20:39


AEL Turbo* ma oznacenie KKK14.Par dost dolezitych veci nesedi s AAT-teckom.Osobne si myslim ze AAT-tecko ma KKK16.Tazko poradit ci to bude v poho-nemyslim len mechanicky..Ja osobne by som to riesil rovnakym modelom.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.5. 2012
Příspěvků: 81 | Témat: 5

11.07 2015 14:35


taipan (10.07 2015 20:39) orig :
AEL Turbo* ma oznacenie KKK14.Par dost dolezitych veci nesedi s AAT-teckom.Osobne si myslim ze AAT-tecko ma KKK16.Tazko poradit ci to bude v poho-nemyslim len mechanicky..Ja osobne by som to riesil rovnakym modelom.


Ok.Díky moc.Myslel jsem si to, jen sem si nebyl 100% jistý se záměnou.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.2. 2012
Příspěvků: 132 | Témat: 2

11.07 2015 19:49


Turbo* - KKK 16 AUDI 100 C4, motor AAT
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

11.07 2015 22:52


silda super obrazky..dik ak mi napises navod ako to tak pekne upnut ako ty..zajta by som nafotil Orginalne Turbo* z AEL..mam tam aj stitok atd..diki za rady..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.2. 2012
Příspěvků: 132 | Témat: 2

12.07 2015 0:27


taipan (11.07 2015 22:52) orig:
silda super obrazky..dik ak mi napises navod ako to tak pekne upnut ako ty..zajta by som nafotil Orginalne Turbo** z AEL..mam tam aj stitok atd..diki za rady..


...jednoduše, dle prostého návodu v odpovědi: kliknu na přidat přílohu a vložím foto jenž mám uložené v PC, štítek na turbu mám také, ale nevešel se mi do "záběru"...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

12.07 2015 11:17


100 C4 AAT má Turbo* K16
A6 C4 AAT i AEL maji stejná turba K14.

Navíc K14 a K16 jsou záměnná, bez jakýchkoliv problémů - plug&play.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email