Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 327 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 320
Uživatelů: 7
Celkem: 327

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

14.09 2010 19:57


Měnil někdo z Vás řízení na 90-ce 2,3? Mám ho celý potečený a ještě ke všemu na něm není tlumič řízení (dělalo se to vůbec bez tlumiče??) Kudy to vyndat? Vrchem ? Spodem? Motor snad ven nemusí Díky za každý postřeh
nahoru

sponzor





14.09 2010 19:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

14.09 2010 23:19


já jsem ho přetěsnoval na 2,2t a vytáhl jsem ho pravou stranou vrchem.Jiný způsob snad ani není.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

15.09 2010 0:00


No pokud není vůle v převodce,tak bych volil cestu přetěsnění..Jinak mám za to,že tlumič řízení se dával jen k verzi bez posilovače..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

15.09 2010 10:31


Budu to muset prostudovat co s tím. Jinak tlumič se dával určitě i na verze se servem. Máme ho jak na 20v, tak na 10v A byl na všech, které mi prošli rukama. Jen tady není. A není tam na něj právě ani ten držák...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

15.09 2010 13:42


jj taky mam na 2.2 t tlumič na řízení
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

15.09 2010 13:44


tlumic rizeni byl za priplatek u cehokoliv, v serii pro urcity trhy a dobastlenej kde kym ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

16.09 2010 7:11


Ten tlumič řízení je normál olejový nebo je v něm nějaký plyn?Já ho teda mám,ale pochybuju,že ještě funguje..To že je v prd asi nijak na autě nepoznam,že?
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

16.09 2010 8:41


NOVON: myslim ze je olejovej, novej stoji cca 40e ... a poznas ...

kdyz prejedes hrbol tak bez nej mas sanci ze ucejtis jakoby skubnuti s volantem .. s nim nic
nahoru

sponzor





16.09 2010 8:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

16.09 2010 13:19


a může tlumič způsobovat vibrace volantu na rovné cestě? Pokud tam tedy není?

Jinak co jsem se naposledy díval do etky, tak tam byla cena cca 2 000 Kč...

A ještě mě napadlo, nedal by se zrepasovat, stejně jako třeba plynové vzpěry?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

16.09 2010 15:11


2Pix:
NOVON: myslim ze je olejovej, novej stoji cca 40e ... a poznas ...

kdyz prejedes hrbol tak bez nej mas sanci ze ucejtis jakoby skubnuti s volantem .. s nim nic

No tak to ho mam v prd..
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

16.09 2010 20:12


NOVON: no nic jinyho bych asi nepredpokladal

en tlumic tlumi raz co dostava rizeni pres stouchacky ... takze kdyz je ok tak ucejtis jakysi jemny zvlneni .. kdyz je v pici tak proste skubnuti ...

v CZ stoji desnou dardu, ale z ciziny se da sehnat novej za tech 40e a nejaky postovny ...

mozna ze by nebylo od veci zjistit jestli se to da nejak repasovat nebo nahradit
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

16.09 2010 20:29


No našel jsem to u nas za 1300 kč..,sice MONROE,ale snad by to něco vydržet mělo..Spíše bude mrsk to vyměnit,bo na pevne časti,která drží na převodce,není místo na vytažení šroubu.. To teda fašouni nedomysleli a než vytahovat celé řízení..,to raději 10 krát mrazovky..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

16.09 2010 21:18


Citace:
než vytahovat celé řízení..,to raději 10 krát mrazovky..


Jsi mě potěšil
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

16.09 2010 21:24


tak Novon ma 4valec .. tam je mista habakuk ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

16.09 2010 22:56


2Pix:: Jak jsi psal s tou repasovaním, tak zkusím zjistit od člověka, co tady dělá plynové vzpěry do kufrů atd. jestli by to zvládl. Podle mě tam moc rozdílu nebude
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

25.09 2010 10:41


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





25.09 2010 10:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

30.09 2010 15:03


No já budu muset vyměnit celý řízení.Při jízdě mi hrozně mlátí volantem (jako bych měl místo kol vajíčka) A kolama to není Nechce se mi do toho kua, ale musím. Není tam žádný místo
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

30.09 2010 23:14


No jen jestli to je řízením.Vem si,že něco to musí rozkmitat,když ne kola,tak křivé kotouče,křivý náboj kola,poloosy?Něco co rotuje..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

01.10 2010 18:55


No kotouče jsou v prdeli, to vím. Ale toto se rozkmitá už od cca 30 km/h, servo je celý potečený. No vyměním to servo, pak kotouče, desky, tlumiče. Kdyby to zůstalo, tak by to teda byli poloosy případně to ložisko no


A ještě k tomu tlumiči řízení. Jak poznat na vyndaném tlumiči, jestli je v pohodě, nebo je KO?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

07.10 2010 10:25


zatím jen teoretizuji. Jsem nemocnej, tak zatím dělat nemůžu Kdyby to vbylo tím servem, co si myslíte že to způsobuje? Nějak vychozný hřeben nebo co? Když sundám spojovačky ze serva, myslíte, že to půjde nějak poznat?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

07.10 2010 18:48


A ještě k tomu tlumiči řízení. Jak poznat na vyndaném tlumiči, jestli je v pohodě, nebo je KO?[/quote]


No podle mě se musí pohybovat bez zadrhávání oběma směry s mírným odporem..Ted jsem kontroloval ten svůj a mám ho v pohodě,jde s mírným odporem zasunovat a vytahovat..Původně jsem si myslel,že bude na kaši,ale není..asi ho už někdo přede mnou měnil..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

07.10 2010 21:53


origo tlumič stojí 2200 kč jen pro info
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

10.10 2010 21:53


no mě leží tlumič na ponku. Odpor na vytažení a celkově pohyb má velice velký. Prostě se mu nechce...

Nicméně stále platí otázka, co by to na tom servu mohlo způsobovat to?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

24.10 2010 20:53


By mě azjímalo, který expert navrhl uchycení řízení na 90-ce

Všechny šrouby jsem tedy povolil. Sice na 15 krát zlomená ruka, ale povolil. Ale stejně nejde dolů. Může mi někdo poradit jak ho sundat z tyče řízení? Všechno mám povolený, ale prostě drží na té tyči. Řízení jako takové už se hýbe, ale nechce se pustit.

Jinak pro všechny, co by se do toho pouštěli přeji pevné nervy
nahoru

sponzor





24.10 2010 20:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

25.10 2010 12:49


Teďkom nevím přesně jak je to u řízení se servem,ale nětreba vytahnuť ten šrub nebo cosi roztahnuť tu objímku? Jo aj přistup je tam fakt na kokot..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

25.10 2010 19:02


ten šroub mám právě už venku i tu objímku jsem roztáhl. Vletím na to zase ve středu, takže pak se tady zase vyliju ze vzteku
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

01.11 2010 21:43


Tak tam mám druhý Jen zapojit zbatek a snad to bude OK. Modlím se, aby bylo to řízení v pohodě, bo to dělat podruhé by bylo na provaz

Kdyby jste se chtěli zbavit někoho se slabým srdcem, nechte ho měnit řízení na 2,3
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

03.11 2010 21:16


Já to dělal na 2.8.Tam to docela jde.
Ale když si vzpomenu,že mi v Audi tvrdili,že musí motor ven!!!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

03.11 2010 22:46


mě říkali že náprava ven. Sice nevím, co by to pomohlo, ale postupy jsou postupy
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

03.11 2010 22:50


A neříkali,že zadní???
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email