Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 27 září 2024
Celkem je zde 707 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: abelaska
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 713
Online návštěvníků
Návštěvníků: 707
Uživatelů: 0
Celkem: 707

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

14.09 2010 12:47


ma tu nekdo veee osmu v manualu? za kolik se s tim da asi tak jezdit?
nahoru

sponzor





14.09 2010 12:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

15.09 2010 20:50


2Pix:
ma tu nekdo veee osmu v manualu? za kolik se s tim da asi tak jezdit?

Jeden nižší příjem bude stačit možná na benzín...
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22163 | Témat: 587

15.09 2010 20:52


mám, jezdím za 17
co chceš ještě vědět?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

15.09 2010 20:58


jj musim potvrdit taky jezdim za 17 ))) plynu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

15.09 2010 21:02


Mám průměrku v plynu v garáži ale byl jsme na dovolené a jde to pomalu nahoru co jsem ve městě. Pokud to má potlak a 160kW směšovač tak by se dalo jezdit za těch 15l ale město počítejte určo víc. Ovšem ten chod toho motoru na mix bude děs-běs ale držím palce za ty prachy to jde...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

15.09 2010 21:23


jizan.com:

to ti ten plyn delal kdo ?? nebo jsi to tak chtel ??

si to nedovedu predstavit bo nac mit 340 konove auto kdyz na ten plyn ti to proste nemuze jet. (nehlede na to ze kdyz pak nekoho svezes tak ten rekne o LPG* ze je to line ze to nejede)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

15.09 2010 22:36


avatar:
jizan.com:

to ti ten plyn delal kdo ?? nebo jsi to tak chtel ??

si to nedovedu predstavit bo nac mit 340 konove auto kdyz na ten plyn ti to proste nemuze jet. (nehlede na to ze kdyz pak nekoho svezes tak ten rekne o LPG* ze je to line ze to nejede)

Za prvé to nemá 340 ale 300koní a za druhé to dělají takhle firmy a nemám rozdíl ve výkonu, mám upravenou mapu a dokonce mi to od spodu reaguje líp na LPG* než na benál, je to něco jako kdyby sis čipoval auto akorát že ti to nepřidá desítky kw.
Ale asi jsi mě nepochopil, já nemám podtlak ale sekvenci a nejsilnější brc co zatím je, bavil jsem se o LPG* co má tady kolega 2PIX ve V8 co jsem zaslech tak tam je ještě podtlak a mix...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

17.09 2010 12:23


no ja mam taky sekvencku a mam 250 kw regulator

ale je fakt ze ja mam tech 250kw takze ty muzes mit ten nizsi.
nahoru

sponzor





17.09 2010 12:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.09 2010 20:10


avatar:
no ja mam taky sekvencku a mam 250 kw regulator

ale je fakt ze ja mam tech 250kw takze ty muzes mit ten nizsi.

Řeknu to tak píšou cca 190kw ale stíhá to v poho, jen bylo potřeba upravit mapu, a ty máš co za systém s 250kw přímo od výrobce?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

17.09 2010 21:00


ja mam system od Zavoli montovano primo v IT. Oni davaji od 250KW silnejsi regulator i vstriky. silnejsi trubky a dalsi veci.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

17.09 2010 21:04


ono hodne zalezi na tom vyladeni. Muzes mit super system ale pak to vecinou stroskota na tom vyladeni coz musim rici ze Cesi proste udelat neumi...

nemaji proste ten kontakt s vyrobce..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.09 2010 21:07


avatar:
ono hodne zalezi na tom vyladeni. Muzes mit super system ale pak to vecinou stroskota na tom vyladeni coz musim rici ze Cesi proste udelat neumi...

nemaji proste ten kontakt s vyrobce..

Tak nějak když mi to tam dal poprvé tak jsem myslel že ho uškrtím, potom se to už dalo dokonce to odspodu reaguje lépe než ba, celkově je to srovnatelné s ba i spotřeba.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

20.09 2010 13:20


dá se jezdit i pod 13...
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22163 | Témat: 587

20.09 2010 13:39


dá se jezdit i filckou
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

20.09 2010 14:39


no, sice je fajn ze ste se tu rozpovidali ale nikdo neodpovedel na zadani dotazu

bavim se o Audi V8 v manualu, jestli to tu nekdo vubec ma

s automatem sem ted jezdil po dalnici za 10 na tempomatovejch 120 ... ve meste za cca 14 ... (a ten automat stoji docela pekne za hovno )

chapu ze asi s dalkovym cestovanim se s tim nic asi nezmuze ... ale ve meste by to mohlo jit dolu ...

no nic .. dekuju za Vasi plodnou debatu a ja se jdu zeptat do nemecka ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

20.09 2010 15:57


videl jsem jen S8 v manualu, a8 jeste ne....jinak rozdil bude, typuji tak litr, litr a pul coz v kontextu cele spotreby je celkem zanedbatelne...
nahoru

sponzor





20.09 2010 15:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

20.09 2010 16:21


Lumpiq: V8! Ne A8 ci S8...viz napr zde:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

20.09 2010 16:22


to je fuk steblo .. tady se mi vsichni bavili o s6plus a o s6 c5 ... s lumpikem sem si to vyrikal pres ICQ .. ale na zbytek kaslu ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

20.09 2010 16:24


2Pix: ok, uz mlcim
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22163 | Témat: 587

20.09 2010 16:42


jako by byl zásadní rozdíl v čem V8čka 4,2 je
rozdíly ve spotřebě budou minimální
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

20.09 2010 16:57


Kriznik: no rozdil je v tom ze doutnik je krabice a C4 uz koule ... hlavne ty mas jinej vykon nez ten ve V8ckovy ...

mne proste zajimala zkusenost nejakyho vlastnika ...
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22163 | Témat: 587

20.09 2010 17:03


to, že máš výkon neznamená, že ho nutně musíš použít
krom toho to byla spíš prdel

imho stejnej styl jízdy bude ve 4,2 znamenat +- litr stejnou spotřebu ať sedíš v čemkoli od audi

rozdíl nastane jen, když tomu šlápneš na hrb
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

20.09 2010 17:53


ja uz to nikdy neudelam, slibuji:D
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

20.09 2010 18:15


presne tak V8 4,2 se nelsi. kazdej se tu neustale pta kolik to tak minimalne zere.... to je blbost.

Pokud chcete jezdit za malo tak si to proste nekupujte protoze az tomu nalozite a zacnete stim autem konecne zit a ne jen sledovat rucicku nadrze a aktualni spotrebu tak se dostanete na 17-18 ani nebudete vedet jak (ve meste))))

To je taky napad vsechny tady vyfuckovat a ptat se kolik mi to tak nejmene sezere takove to otazky jsou u 1,9 TDI* a ne u 4,2 V8
nahoru

sponzor





20.09 2010 18:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

20.09 2010 18:18


no a nebo dalsi odpoved je
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

20.09 2010 18:22


Sulda nějakou V8 neměl?
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

20.09 2010 18:42


avatar: a ty neumis cist ...

ja se nebavim o eko jizde a podobnejch ptakovinach ala 19-2000 ... ja se bavil (ale hlavne ptal) o zkusenostech vlastnika V8 v manualu ohledne spotreby ... fakt mne netrapi ze si to paplo vic (za tu srandu to stoji) ...

Kriznik: tak u tebe a mistni plusko fanaticky cirkve je to o necem jinym ... plusko je uplne jina planeta vuci takovy V8 z roku 89 ... (uz jenom to ze puvodni mela dva rozdelovace a ty uz mas civky, je to nazorny na tom ze trebas AANko jezdi lip nez 3B a i za jiny penize)

spis sem to chtel vdet jako alternativu k 2.2 10vt pac mi vyslo ze to zere tak nejak nastejno ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

20.09 2010 19:20


2Pix:

ma tu nekdo veee osmu v manualu? za kolik se s tim da asi tak jezdit?

to je tva otazka o zkusenostech ani zminka o spotrebe ano

i tak si stojim za tim ze V8 4,2 neni motor na spotrebu a pokud se na ni ptas tak to neni motor pro tebe )))) a to nemluvim o dalsich nakladech )))

to si kup 1,2 htp ))) tu muzes valit co to da na spotrebu

2.2 10vt na stejno mozna kdyz jedes klobouk )) kdyz si uzivas tak to nebude pravda )))

ale co pokud ti to vychazi tak jdi do toho !!!
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

20.09 2010 19:42


tak prvni cast dotazu byla jestli to tu nekdo ma .. pokud ma tak at napise, pokud ne tak at mlci ...

ale co .. je to fuk ...

2.2 10vt jezdi kolem tech 120 uplne stejne (teda trosku min vzhledem k tomu ze Turbo* zacne blbnout az nekdy kolem 130-140) ale ve meste sou to zdatny konkurenti ...

uvidim k cemu se rozhoupu .. motor mam ... tak uvidim (btw: mam 3.6 ) ... jeste nekde vycihnout na ebloede setrvak z manualu (nebo pockat az to tu nekomu rozstreli ) ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

20.09 2010 20:52


3,6 je docela vydařený motor na dálky fakt jde zajet i za 9-10l ale město pořád 15 jistých...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email