Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 266 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 264
Uživatelů: 2
Celkem: 266

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.7. 2010
Příspěvků: 32 | Témat: 8

05.09 2010 16:24


Mam taky problem:
Auto slo v pohode do otacok a tak ako ma, potom zrazu neslo len do 4tis. otacok. dnes ma zacal znova pustat do otacok aj nad 5tis. Ale trochu prejdem s autom a uz zas len do 4tis. a ked ma obmedzuje na 4tis, tak dymi ako z komina.. potom ked vypnem motor a trochu necham a zas nastartujem uz zas to ide do otacok (nad 5tis). raz sa mi podarilo prejst aj 20km ze auto bolo v pohode, potom som vypol motor , auto stalo trochu zas som nastartoval a zas bolo vsetko dobre cca 5min a potom zas ma obmedzilo na 4tis. Co to moze robit? podla mna nejaky kontakt bude vadny alebo nejake relatko.. len neviem kde hladat chybu... mate nejake navrhy?

A6
2.5 TDI* AFB
nahoru

sponzor





05.09 2010 16:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

05.09 2010 19:05


kdy si menil naftovej filter?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.7. 2010
Příspěvků: 32 | Témat: 8

05.09 2010 19:11


killerz:
kdy si menil naftovej filter?


v juni som menil, mam tam MANN.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

05.09 2010 19:18


možna nekde naka špina.. me omezeni otaček delal špatny prutok nafty..ja tam mel filter asi 2 a pul roku
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.7. 2010
Příspěvků: 32 | Témat: 8

05.09 2010 19:28


killerz:
možna nekde naka špina.. me omezeni otaček delal špatny prutok nafty..ja tam mel filter asi 2 a pul roku


no nevem, mozno..ale to je v tolm ked vypnem motor a necham to tak trochu, potom nastartujem a zas mi ide auto tak ako sa patri, no zatial aspon je to tak... ja mam take naladove auto, robi si co chce...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

05.09 2010 19:38


no prave to mi delal ten ucpanej filtr...jak mile sem vypl motor tak zas OK... možna nemaš nak zasranou nadrž? ten sajrajt dotoho stoji cca 300..ted sem ho kupoval brachovi do kangoo.melo byto pročistit celou soustavu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.7. 2010
Příspěvků: 32 | Témat: 8

05.09 2010 19:54


killerz:
no prave to mi delal ten ucpanej filtr...jak mile sem vypl motor tak zas OK... možna nemaš nak zasranou nadrž? ten sajrajt dotoho stoji cca 300..ted sem ho kupoval brachovi do kangoo.melo byto pročistit celou soustavu


Tankujem len na Shell pripadne Agip + pouzivam Aditiva*
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

05.09 2010 20:16


adetiva nemaji na bordel v nadrži vliv...jen zvyšuji oktanove čislo.nicmene shell je snad horší než ONO..maj strašne malou výtoč oproti jinejm pumpam.moje skušenost je takova že z ONA mito jelo lip....a jen semi potvrdilo comi řikal švagr co prodava pohone hmoty na pumpy žejeto ze stejne nadrže....jinak každa nafta by mela byt dneska už adetivovana...prej max male pumpučky neberou adetivovanou...a naky takovy reklamy že zabranej zasirani...kravina.zakonem je dano že musi bejt určite procentu bionafty v nafte.a to zasíra všechno uplne dokonale.neni nafta cototam nema.
nahoru

sponzor





05.09 2010 20:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.6. 2009
Příspěvků: 135 | Témat: 6

06.09 2010 16:14


killerz: Nafta má Cetanové číslo* nie oktanové a nie adetivovaná nafta ale aditívovaná. S tým percentom bionafty v nafte z ropy si nie som celkom istý.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

06.09 2010 16:20


dojet si za nekym na diagnostiku, udelat si dianostiku za jizdy... tam bych zacal osobne ja...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.5. 2010
Příspěvků: 28 | Témat: 10

06.09 2010 19:42


tak to jo z ona tu brecku stam lil ?to se ti nedivim ze to blbne
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.7. 2010
Příspěvků: 32 | Témat: 8

06.09 2010 19:49


no dnes auto zas ide ako sa patri, ale som zvedavy dokedy to vydrzi, bo mam take naladove auto ze az....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.6. 2009
Příspěvků: 135 | Témat: 6

06.09 2010 19:51


Samo ako ti chlapi radili predo mnou, vymeň naftový filter.Nehľaď na to, že má najazdené málo.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

06.09 2010 20:00


u 2.5 TDI* to muze robit hodne veci...zakladem je diagnostika zivych dat, opticka kontrola podtlakoveho vedeni, vsech regulacnich ventilu, mereni cidel atd..

pokud tomudle motoru nerozumis, nech to nekomu, kdo ano nebo te to bude stat spousty nervu a penez menenim dilu, ktere jsou jinak ok....
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

06.09 2010 22:53


Pajko... podíl biosložky v nafte je unas daný zákonem. tudíš tam být asi musí.a neslovíčkař prosím každej víme oco jde.nicnemě onen podíl biosložky se ma udajně dokonce zvyšovat. oni sou proste uplný debilove.jen to vše zasírá celej system.. jo a DANKU nevim zda si chytrák nebo opak "nechci uražet" ale koukni se na kvalitu na ONU a na SHELL.budeš mile překvapen....unas ma ONO deně výtoč minimálně 1cisternu...a jeslikož mam příbuzneho coto zaváží vím taky že to de ze stejnyho zasobniku co berou i jine pumpy.tudiš pak už se da jen kvalita zhoršit tim že na určitejch pumpach to stoji treba tejden než se ta cisterna vytočí....btw břečka to byla ze začatku kdy brali skladove zasoby armady.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.6. 2009
Příspěvků: 135 | Témat: 6

07.09 2010 18:06


killerz: Tak máš pravdu. Dal som si to zistiť u Shell, a od 1.1.2010 majú podiel bio zložky v nafte 5%. Do tohoto dátumu to bolo iba 2% a máš pravdu aj v tom, že sa to má zvyšovať. No čo sa týka slovíčkarenia, treba veci nazývať tak ako sa volajú, aby nevznikali nedorozumenia a dezinformácie. Na volant napríklad tiež nepovieš koleso. Nič v zlom samozrejme, iba aby sme si rozumeli.
nahoru

sponzor





07.09 2010 18:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

07.09 2010 18:34


no maj to zvyšovat prej na 8% no...sou uplny magoři.dyt ty auta sou staveny na naftu a ne bionaftu...treba Volvo začlo vyrabet tahače na bionaftu.proste bud tankujes bio a nebo normal a podle toho koupiš auto..kamoš co dela ve Švedsku dispečera řikal že akorad musej furt nemin palivove filtry.žese to proste ucpava...ale ted když mas auto tak je stavene na naftu a oni dotoho jebou tyhle šmejdy.to musej pak vstřiky brečet.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2008
Příspěvků: 58 | Témat: 9

08.09 2010 0:06


Lumpiq ma pravdu. Chce to nalogovat. Podle toho co ty pišeš ti nejspiš auto pada do nouzaku. To se většinou vyřeši po vypnuti a zapnuti kličku. Muže to byt někde prošoupana hadička nebo zatuhla regulace na Turbo* a nebo taky vaha vzduchu. Je toho vic. Ale určitě nalogovat. Maximalně opticky ty hadičky jestli nejsou přešoupany a max mužeš zjistit jestli ti chodi regulace na turbu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 553 | Témat: 25

08.09 2010 10:52


zacal bych u pal. filtru, muze to delat vaha vzduchu (hodne odchazej), pak bych jukl na Turbo* (muze byt v haji nebo jen zatuhla regulace), konceje vstrikovacim cerpadlem ale jak tady pisou urcite si zajed na VAG prijed chyby pokud zadny nebudou tak at ti to nalogujou za jizdy a uvidis hned kde je problem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.12. 2009
Příspěvků: 26 | Témat: 5

08.12 2011 11:31


...mám delší dobu problém s výkonem.

Před cca 3/4 rokem odešlo čerpadlo. Než se sehnalo, auto stálo cca. 1/2 roku. Poté výměna a problém s táhnutím od 2tis. výš. Vetšinou to táhne jak má ale jakmile se otáčky dostanou pod dva tisíce už se to roztahat nedá, vetšinou pomůže i přeřazení na další stupeň, kdy už si to cca od 1500ot. Turbo* roztahá. Řešilo se vše od čištění regulace, turba, diagnostika, výměna dílů, kontrola hadiček a všechno co tu píšete.
Jen podotknu, že v autě bylo čerpadlo 106A, podle VIN* tam mělo být 106B tak sem ho sehnal a vyměnil. Někdo mi tvrdil, že to s ním nepojede nebo, že budu muset vyměnit jednotku. To vše ale nebylo potřeba jen nevím kde vzniká tento problém.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 113 | Témat: 16

19.07 2012 12:20


Zdravím,

mám na autě problém s výkonem, auto má tah až když mám 2800 otáček - měnil jsem klapku,váhu vzduchu,svíčky,palivovej filtr,čistil jsem Turbo* a pořád nic. Pak jsem jednou jel a najednou auto to hodilo do nouzáku asi a vůbec nejelo začalo svítí kontrolka motoru žlutá,ale pak jsem jel dál a auto se zase chytlo a jelo normálně.Pak jsem to napíchl na VAG a napsalo to toto:
00575 - tlak v sacim potrubi
11-00 - meze regulace nedosazeny
tu chybu jsem smazal a už se znovu neukázala.

Nemáte někdo nějaké tipy čím by to mohlo být?

Audi A4 2.5 TDI* 2005
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

19.07 2012 12:35


TomasBr: Vadny ventil N75, zanesene Turbo*, vadne Turbo*, netesnost v sani.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 113 | Témat: 16

19.07 2012 12:51


vlasta:
TomasBr: Vadny ventil N75, zanesene Turbo*, vadne Turbo*, netesnost v sani.


O tom ventilu N75 jsem taky četl tady, tak ho půjdu otestovat VAGEM,zanesené Turbo* není, to jsem úplně vyčistil viz
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


kéž by to byl jen ten ventil,protože kdyby to byla netěsnost,tak to hledat je nic moc.

jinak dík za postřehy
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2010
Příspěvků: 180 | Témat: 10

19.07 2012 13:19


a co vaha vzduchu ?
nahoru

sponzor





19.07 2012 13:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 113 | Témat: 16

19.07 2012 13:25


Misawimmer: váhu jsem měnil - viz můj první příspěvěk
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.5. 2018
Příspěvků: 34 | Témat: 0

12.07 2018 17:40


Zdravím všechny.

Potřeboval bych poradit. Mám občasné problém s výkonem motoru jde do otáček a nic se neděje je to úplně mrtvý jak kdyby tam nebylo Turbo* a potom po chvilce se to občas chytne a jede to. Nemáte s tím někdo prosím nějakou zkušenost?

Předem děkuji za odpovědi.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

13.07 2018 10:56


Na toto téma je tu tuna topiců - hledat.

Může to být tuna různých věcí ... diag
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email