Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 248 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 248
Uživatelů: 0
Celkem: 248

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 15.8. 2011
Příspěvků: 259 | Témat: 21

02.11 2012 19:15


Ahoj Bojuši, moc mě zaujalo to IC, pamatuješ si prosím tě přesně co věšechno jsi k tomu IC dokupoval?? já mám totiž motor AJM 85kw PD, Turbo* z 96kw a chip od DieselPower na 111kw 390nm a asi by se mi tam docela IC šiklo
nahoru

sponzor





02.11 2012 19:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

02.11 2012 20:08


rcmara:
Ahoj Bojuši, moc mě zaujalo to IC, pamatuješ si prosím tě přesně co věšechno jsi k tomu IC dokupoval?? já mám totiž motor AJM 85kw PD, Turbo* z 96kw a chip od DieselPower na 111kw 390nm a asi by se mi tam docela IC šiklo


Asi jsem to tu už někde několikrát psal, ale tak pisnu zas
K FMIC jsem dokupoval jen to co bylo třeba, zbytek se použil původní.
Kupoval jsem 2x silikonovou redukci k IC:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

AL koleno 90°:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

AL koleno 45°:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

A robustní spony, ale na ně odkaz už nevím. Držáky jsem si udělal z AL ůhelníku a stříknul na černo ať tak nebijí do očí. Napoví fotky a video,
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.8. 2011
Příspěvků: 259 | Témat: 21

05.11 2012 23:18


Danke šéén, asi do toho vklouznu po vánocích
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.6. 2016
Příspěvků: 4 | Témat: 0

15.06 2016 19:57


Bojuš (02.11 2012 20:08) orig :


Asi jsem to tu už někde několikrát psal, ale tak pisnu zas
K FMIC jsem dokupoval jen to co bylo třeba, zbytek se použil původní.
Kupoval jsem 2x silikonovou redukci k IC:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

AL koleno 90°:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

AL koleno 45°:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

A robustní spony, ale na ně odkaz už nevím. Držáky jsem si udělal z AL ůhelníku a stříknul na černo ať tak nebijí do očí. Napoví fotky a video,
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us


Už je tomu docela dlouho, co se to tu řešilo. Nevím jestli jste někdo ještě aktivní a jestli B5 ještě máte, ale jaký rozměr je ten FMIC? A už jste vyřešil větší Turbo* na tento motor? Případně jak a jaké?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

15.06 2016 20:31


B5 už nemám, ale stále ji vídám, občas se svezu a jezdí tak jak jsem ji upravil. Turbo* zůstalo původní, dal se průchozí výfuk a vstřiky sprint 764, víc už se toho neřešilo.
FMIC je velikosti tuším 550x140x65mm.

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.6. 2016
Příspěvků: 4 | Témat: 0

15.06 2016 21:25


Chystám se provést stejnou úpravu. 764 už tam mam, soft k tomu taky, výfuk plánuju na víkend a IC bych taky rád. Takže to pasuje na původní hadice?
Je tenhle IC shodný s tím tvým?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


A jak dlouhý ty kolena?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

16.06 2016 19:47


IC je shodný. Kolena si nepamatuji.
Jestli je na výběr ze tří délek kolen, tak jsem bral prostřední délku. Pokud jen ze dvou délek, tak jsem bral ty delší, abych měl rezervu. Ale teď, když už to mám za sebou, tak nedokážu říct kolik přesně, které koleno měřilo po zkrácení....a možná by stačilo vzít ty kratší kolena.
Hadice jsem zachoval všechny původní, jen jsem vložil FMIC místo té trubky co je ve stěně.

Jen se mi nepodařilo sehnat FMIC s výstupy stejného průměru jak je originál vedení, tak jsem použil hned u FMIC gumové redukce (obrázek), tuším z průměru 73mm na FMIC na 55mm průměr kolen a původních hadic, fakt hádám. V hlavě to nemám a ani bych se toho zpětně nedohledal.

Jeden rovný odřezek co Ti zbude po zkrácení jednoho z kolen jsem použil na spojení dvou originálních kolen z původního vedení v místě původního IC. Viz fotka.

Doporučuji udělat pak na koncích trubek osazení, rantlík, výlisek nebo jak to nazvat, aby se hadice nesesmekly z trubek. Protože je při plném zatížení neudrží ani ony pořádné spony (obrázek). Přeji hodně zdaru a šikovnosti, protože zatím se vždy skončilo u debat a skutek utek

Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.6. 2016
Příspěvků: 4 | Témat: 0

17.06 2016 8:39


Jen u řečí to určitě neskončí, objednávka už je zaplacená, tak to tam rozhodně naženim. Jen teda nevím, jak tam udělat to osazení, aby hadice napadala. :/
nahoru

sponzor





17.06 2016 8:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

17.06 2016 13:09


Já měl trubky nejdřív bez osazení a první testovací jízda a hned se hadice u FMIC vysvlékla z trubky, tak jsem dotáhl co šlo a po chvíli ježdění znova. Pak jsem udělal osazení a jezdí, drží doteď, to osazení tam je fakt nutnost.
Kdyby to prdlo při velké zátěži, tak se může odporoučet Turbo*.

Osazení se dá udělat i "prasácky" doma na koleni pomocí kleští, kdy konec trubky po obvodě postupně vyhneš ven, ale jasně že né moc, aby šla nasadit hadice
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.6. 2016
Příspěvků: 4 | Témat: 0

27.06 2016 16:23


Tak je to doma, trubky nakonec osazení mají
O víkendu to tam naženim


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

27.06 2016 18:13


Trošku zkazím radost, ale trubky se stejně musí zkrátit, takže o to osazení přijdeš.....
Každopádně se pak sem pochlub s fotkami a postřehy
Přeju pevné nervy a dobré nápady při řešení záludností.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.11. 2010
Příspěvků: 240 | Témat: 14

10.07 2018 15:26


Ahoj, nemáte někdo zkušenost, jestli pomůže intercooler fmic s širším sacím potrubím (60mm) 1,9tdi 85kw, aby se přiblížila 96kw zátahem z nižších otáček. Upravený software už mám, ale stále mi přijde línější jak 96kw. Ta 96kw bere od 1500 ot, kdežto moje 85kw až od 1900ot. I po překvaltování mi připadá, že trvá o malinko dýl než nastoupí Turbo*. Vím, že se řešilo, že 96kw má větší průměr sacího potrubí. Co jsem koukal, tak mi připadá stejné, teda aspoň co je vidět ta část od intercooleru k hlavě nebo se mýlím? Díky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.11. 2010
Příspěvků: 240 | Témat: 14

11.07 2018 17:22


Klubaci, nevíte nikdo? Má samotný fmic intercooler a silnější potrubí s chipem bez dalších úprav smysl? Nebo bez většího turba a vstřiků z 96kw se zátah z nízkých otáček nezlepší? Díky
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email