Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 362 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 356
Uživatelů: 6
Celkem: 362

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 88 | Témat: 6

31.08 2010 18:34


čus nevíte jestli by to šlo na 1.9 TDI*? http://www.fautuning.cz/product/intercooler-kit-au [zkrácená url] myslim to vedeni hlavně,. chledič pro benzin a diesel je stejnej ne?
nahoru

sponzor





31.08 2010 18:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

31.08 2010 23:07


Vzhledem k tomu, že většina nás tady má audinku ve stavu, v jakém vyšla z výroby, případně nějak lehce upravenou, tak předpokládám, že se ti odpovědí moc nedostane. Ale třeba se ozve nějaký mechanik, který to na A4 1.9 dělal.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 88 | Témat: 6

01.09 2010 21:18


Remzi:
Vzhledem k tomu, že většina nás tady má audinku ve stavu, v jakém vyšla z výroby, případně nějak lehce upravenou, tak předpokládám, že se ti odpovědí moc nedostane. Ale třeba se ozve nějaký mechanik, který to na A4 1.9 dělal.


asi máš pravdu,. ale řikal sem si co kdyby, něco sem našel na DP foru.
můj origo cooler je K.O a za jetej chtěl pán na vrakovišti 3000 což stojí náhrada od kely. časem bych chtěl dát jiný Turbo* a čipnout,. trysky už mám,. a větší cooler by nebyl na škodu,. tak asi tak
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

02.09 2010 0:24


Tak s tím ti asi opravdu neporadím. Na náhradní díly hledej v sekci Služby & Slevy nebo se obrať rovnou na uživatele Meggy.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.3. 2012
Příspěvků: 248 | Témat: 18

13.04 2012 19:51


Zdravím dámy a pánové prosím nemáte někdo návod jak vytáhnout mezichladič?? Zřejmě sundat celou přední masku, levé světlo a pak k tomu bude lepší přístup ne?? Prosím prosím jestli někdo víte nebo máte foto atd. dejte vědět. Děkuji moc
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

13.04 2012 20:14


Nedávno jsem ho vytahoval a dával FMIC. Origo jsem musel doslova vypáčit z těch gumových silentbloků. (ježek v kleci) ale podařilo se. Sundával jsem jen nárazník.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

13.04 2012 20:21


Drží jen na těhle třech gumových vložkách.

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.3. 2012
Příspěvků: 248 | Témat: 18

14.04 2012 0:31


Děkuji pane jsi zlatý. Zítra jdu do toho. Přesně tu fotku jsem potřeboval. Ještě jednou dikes a at ti to jezdí na 1 I love Audi
nahoru

sponzor





14.04 2012 0:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.9. 2011
Příspěvků: 16 | Témat: 1

14.04 2012 11:02


pokud chceš takto upravit motor je uplně zbytečné ho jen měnit, neuchladí ti to. máš dvě možnosti bud to osadit dvěma jako ma 2,5 a nebo dát hybridní, ja si dal do předu větší, cele vedeni mám v 60mm trubce a musím říct že to je velmi zdát, pokud planuješ ty upravy co jsi napsal tak to budeš muset stejně udělt. jakou tam máš spojku?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

14.04 2012 19:08


Jj,není zač Rád pomůžu. Pokud máš v plánu nějaké ůpravy motoru co jsem pochytil od příspěvku alfice66. Tak bych taky dal větší IC. Já mám ten svůj napojený takhle:

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.3. 2012
Příspěvků: 248 | Témat: 18

14.04 2012 21:41


hmmmm dobrá práce já tam rubnu na 99 procent tenhle
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému





čauky I love Audi
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

03.09 2012 22:24


Nějaké foto jak se podařilo.....?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.9. 2012
Příspěvků: 17 | Témat: 1

05.10 2012 0:50


dostal jsem nabidku na intercooler co ma Bojuš ale chci tam nechat i ten origo. mam nebo radsi nechat jenom jeden?? dekuji za radu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.1. 2012
Příspěvků: 288 | Témat: 18

05.10 2012 7:57


greenline : Na co dva intercoolery ? Ten co má bojuš je 10x účinější než ten origo ! Hlavně by jsi si těma dvouma intercoolama zbytečně zvětšil objem vzduchu a trvalo by déle , než by se nafouklo Turbo* .

Takže buď to nebo , a zbytečně nekombinovat.
Ještě je zapotřebí při stavbě intercooleru co má bojuš připočítat vedení vzduchu (trubky) a hlavně silikonová kolena , které jsou docela za ránu !
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

05.10 2012 9:27


LukášV: Přesně jak píšeš
greenline: Tady je odkaz kde jsem nakupoval já:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

05.10 2012 9:35


Bojuš: a nakolik to pak vyslo ? mas nekde tema s tema vsema upravama nebo to bylo vso ?
nahoru

sponzor





05.10 2012 9:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.1. 2012
Příspěvků: 288 | Témat: 18

05.10 2012 9:41


Dle mě nejlevnější možnost pokud někdo doma nemá svářečku hliníku ,...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

05.10 2012 10:28


TAVIC: Úprav je víc. Téma mám tady:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Komplet FMIC mě vyšel do cca 5 tis. kč. S tím, že jsem nedával ůplně celé nové vedení k FMIC. Chtěl jsem zachovat to původní + k tomu dokoupil co bylo třeba. 2x AL kolena, 2x silikonová redukce, 8x stahovací objímky.

LukášV: Jj, to vypadá luxusně! A cena si myslím je velmi dobrá! Pro toho kdo má 1,8T je to ideální a šel bych do toho.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

05.10 2012 12:33


LukášV: Tak už vím co chci pod stromeček ... akorád by mě zajímalo jak je to s těma hadicema,vždyt to nemože pasovat na A3 aj na A4 když má motor napříč ne ? Nebo jsou to jenom nějaké univerzální trubky ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.9. 2012
Příspěvků: 17 | Témat: 1

01.11 2012 2:24


LukášV:
greenline : Na co dva intercoolery ? Ten co má bojuš je 10x účinější než ten origo ! Hlavně by jsi si těma dvouma intercoolama zbytečně zvětšil objem vzduchu a trvalo by déle , než by se nafouklo Turbo* .

Takže buď to nebo , a zbytečně nekombinovat.
Ještě je zapotřebí při stavbě intercooleru co má bojuš připočítat vedení vzduchu (trubky) a hlavně silikonová kolena , které jsou docela za ránu !



dekuju za info a budu davat foto az bude namontovanej
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.10. 2008
Příspěvků: 909 | Témat: 7

01.11 2012 6:52


nevím ale na B5 je dost místa tam se vejde pořadne IC myslím že tam někdo dava z avie furgona a hodně to chvalil ale co vím ja je zbytečne mit velke IC a vedeni ogigo, myslím že pořadne vedeni se vyplatí, ja mam 60mm a myslím že to je max.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.6. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 6

01.11 2012 7:20


jakej průměr má origo ? Myslim že 50 ne? Já bych dal 55mm pokud se nechystá na nějakýho megahybrida. Při těch 55mm mu to zvládne v poho nafouknout ne?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.6. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 6

01.11 2012 10:13


bojuš: jakou jsi dával velikost fmic a průměr vedení?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

01.11 2012 15:18


peeeetr:
bojuš: jakou jsi dával velikost fmic a průměr vedení?

FMIC jsem dával ten nejmenší co snad je Píšou, že se dává do 200koní což mě bohatě stačí!
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Vlezl tak akorát! Být větší muselo by se řezat to výstuhy a tohle já neuznávám, narušovat bezpečnostní zóny....... jen se trošku přibrousil spodní podspoiler.
Vedení mám nechané v origo průměru 50mm.
Motor šlape jak hodinky a není žádný problém s prodlevou nafukování FMIC. A to mám základ motoru 66Kw.
nahoru

sponzor





01.11 2012 15:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.6. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 6

01.11 2012 17:18


Co máš za kód motoru? AHU? To máš obtokový Turbo* ještě ne?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.9. 2012
Příspěvků: 17 | Témat: 1

01.11 2012 18:29


ja tam mam afn a budu davat rovny maly intercooler
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.6. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 6

01.11 2012 19:10


For Bojuš:

peeeetr:
Co máš za kód motoru? AHU? To máš obtokový Turbo* ještě ne?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

01.11 2012 19:25


Mám AFF To je papírově 55Kw a vývoz do Belgie (platí se pojistka podle Kw). A jsem na něj hrdý O žádném jiném takovém autě nevím. Softwarově to bylo 55Kw a hardware je 66Kw, jen to bylo přiškrcené na naftě. A chtěl jsem prostě tenhle motor upravit páč mě to baví. Tak se jelo na chip k TDIfun a bylo 81Kw, 270Nm.
Pak se udělal FMIC, průchozí výfuk a vstřiky SPRINT 764 a jsem na 96Kw, 296Nm. Těď už mě k dalšímu výkonu na 160 koní brzdí jen to maličké šneku podobné co mám na motoru, snad se tomu ani nedá říct Turbo* .
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.6. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 6

02.11 2012 7:59


To jsi na tom s turbem stejně jak já pořád mam dilema zda dát VA a pak dát soft,nebo zda nechat to co tam mam spojku jsi řešil nějak? Já mam jednohmotu a jen jsem nechal přeobložit lamelu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

02.11 2012 18:41


Jestli na to máš kasu šel bych do toho i se softem. A navíc spojka udělaná, není co řešit! Ale já jsem takový blázen, že bych ještě před samotným softem prdnul FMIC.
Spojka je pořád původní a myslím, že teď ještě vydrží hodně. Jestli se s tím celou dobu jezdilo s 55Kw, tak ji nic nebude:-) A teď při 96Kw je pořád v klidu. Tyhle motory vydrží 160 koní max. a spojka.... to už záleží na článku mezi volantem - sedadlem a pedály
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email