Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 274 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 265
Uživatelů: 9
Celkem: 274

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2007
Příspěvků: 36 | Témat: 1

25.07 2008 19:28


Chci se zeptat je možné dát místo autorádia Concert navigaci NaviPlus?? Je to Audi A6 1998 2.8, je to hodně složitej proces??? Díky
nahoru

sponzor





25.07 2008 19:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





25.07 2008 23:34


je to mozne, ale chce to vic nez jen naviplus

Musis komplet vymenit stredovy tunel pro radio , ktery mas vyskt 1DIN za model pro naviplus co ma 2DIN, aby se to tam vlezlo. Pak uz je to vec dratu.

Par lidi to uz delalo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2007
Příspěvků: 36 | Témat: 1

26.07 2008 8:45


Díky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2007
Příspěvků: 36 | Témat: 1

26.07 2008 8:46


A nejde náhodou místo autorádia Concert dát Concer II s CD přehrávačem??
Ptal jsem se v Porsche Budějovice a ty řikaly že tam nic takovýho nejde

Jenže si myslim že voni tomu moc nerozumněj, nebo spíš to nechtěj řikat...
nahoru

Anonymní





26.07 2008 10:22


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2007
Příspěvků: 36 | Témat: 1

26.07 2008 13:33


A když tam budu chtít dát ten concert II s CD tak ten canbus budu potřebovat taky???
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2007
Příspěvků: 36 | Témat: 1

26.07 2008 13:39


A ta díra pro Concert je stejně velká jako pro Concert II, respektive punde tam dát ten Concert II bez problémů a úprav???
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.07 2008 20:48


Concert I a II je jednodin, Symphony I a II je dvojdin. Navy je dvojdin. Pokud chces navi plus s DX, potrebujes auto a canbus sbernici, nebo emulator, pokud ho nemas. Otazkou pak je, jak je to s maxidotem, zda emulator umi posilat dignal do data/enable/clock vodicu starych budiku - to se musis ptat u prodejcu emulatoru.

Co se tyka zapojeni, changer muzes pouzit z concerta, kabely a zapojeni jsou stejne. Co se tyka GPS*, potrebujes zapojit GALA* signal, signal zpatecky, signal z ABS* cidla. Antenu bud koupis nalepovaci pod sklo, nebo jestli mas avanta, tak muzes vymenit to teleso na strese za verzi pro navigaci a dotahnou si kabel. Je to jako original pak. Usedana je to tezssi, pac ma na viku 5 dveri natvrdo antenu. V tom pripade se pouzivat to nalepovaci srdicko/univerzalni antena...

Pokud se montaze bojis, muzu ti dat kontakt na firmu, co se tim zivy a udelala jich stovky...
nahoru

sponzor





26.07 2008 20:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





26.07 2008 23:55


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

27.07 2008 1:24


Avatar:
muj sedam na origo GPS* vzadu jak je okno tak vtom tapecu uprostred (neni to videt je to pod tapecem) nikdo to tak nema bo sem jinej sedan s malou DX navi nevidel.

i tak potrebujes can bus bez canbus nerozjedes navi.
bez canbus ti symphony bude po hodine vypinat a bude mit dalsi problemys podsvicenim a td...


Ale no, jsi v A6, ne A4 sekci:) 6 sedan ma origo antenu na kufru, natvrdo pod lakem...

Canbus se da obejit emulatorem...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2007
Příspěvků: 36 | Témat: 1

27.07 2008 9:32


Mě de hlavně o to jestli pude ten Concert II místo původního Concert I, já si myslím že by to tam mělo jít, nebo ne?? Navigaci sem asi vyloučil ze svých představ (je to moc složitý...)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

27.07 2008 13:00


Pujde, ale concert II je taky canbus, takze taky emulator za cca 2-3 tisice:)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2007
Příspěvků: 36 | Témat: 1

27.07 2008 17:27


Ten emulátor se dá sehnat kde?? Jinak dík za odpověď...
nahoru

Anonymní





27.07 2008 17:53


zkus stualarm.cz
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2007
Příspěvků: 36 | Témat: 1

27.07 2008 17:59


Díky!! všem
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

28.07 2008 23:20


Ještě můžeš místo emulátoru vyměnit budíky za ty s CANem (jednotka canu je v nich). Musí se přepinovat konektory, ale vy výsledku máš auto s plnohodnotným CANem. Otázka je co je levnější. Budíky tak dvojku, když si je člověk nenamontuje sám tak cca další dvojku. Záleží za kolik seženeš emulátor...
nahoru

sponzor





28.07 2008 23:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





29.07 2008 8:03


Budiky s Canem vyzaduji pripojeni TOG cidla oleje.
Takze to by slo, ale nutne navic vymenit olejovou vanu za vanu s cidlem , nebo sehnat simulator TOG.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2007
Příspěvků: 36 | Témat: 1

29.07 2008 10:46


Jako jednoduší se mi jeví ten emulátor, jde sehnat do 3 tisíc. A to se mi vyplatí, jelikož v Porsche Budějovice mi chtějí dát concert s kazetou za 11 tisíc a to se mi zdá dost uhozený. Potřebuju tam dát prostě jiný rádio protože mám problém jako mnoho z vás že mi blbne hlasitost respektive přeskakuje...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

30.07 2008 0:48


Pokud řešíš jenom tohle, tak nejlevnější řešení je nechat rádio opravit. Dělá to kde kdo, v Praze třeba tenhle člověk: http://home.tiscali.cz/cz341278/index.htm Cena cca 1500 (aspoň loni to tak bylo) a máš klid na hooodně dlouho. Oprava samo není definitivní, jednoho dne to začne blbnout zas - při opravě se jen vymění ta paměť, příčinu vzniku problému, kterou je špatně napsaný soft díky němuž se paměť při každé změně hlasitosti neustále přepisuje zůstane. Ale na čtyři, pět let bys měl mít určitě pokoj (možná i víc). A za tu dobu to auto už dost možná mít nebudeš.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2007
Příspěvků: 36 | Témat: 1

31.07 2008 18:07


Díky moc už mám objednanou opravu za 1500...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

23.07 2009 19:39


a co keby tam strcil to nove radio koncern2 a can bus by nepripajal?

neslo by mu sice komunikovat s radiom ani na displeji mu nic neukazoval...ale ma predsa display na radii, ten mu postaci

malo by to ist nie? :-p
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2008
Příspěvků: 26 | Témat: 7

23.07 2009 20:44


ciko_pp:
a co keby tam strcil to nove radio koncern2 a can bus by nepripajal?

neslo by mu sice komunikovat s radiom ani na displeji mu nic neukazoval...ale ma predsa display na radii, ten mu postaci

malo by to ist nie? :-p


Nie... Podsvietenie by tiz neslo, zadne repro tiz nie a mam pocit, ze to tu uz niekto aj napisal, ze kazdu hodinu by sa samo vyplo... CAN je nutny... Viem to z vlastnej skusenosti
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

23.07 2009 21:32


ja som to skusal na mojom, odpojil som can a normalne hralo len nic neukazovalo na displeji pri vodicovi, a taktiez prestali hrat woofery (aj sa stratil ten spominany priestorovy zvukovy efekt) ale radio hralo ako klasicke radio so 4 repro

ak tam mal stare radio neviem ci tam uz ma woofer boose, so zosilovacom...ak nema tak mu to netreba pripajat

ale to co pises ze by sa vypinalo to fakt neviem...tak neporadim :-p
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

23.07 2009 22:32


K diskusy na CAN BUS - pro dvojkove radia a RNS*-e je CAN opravdu nutny, jinak nefunguje podsviceni, vypinani radia pri vyndani klicku, zobrazovani na display atd...taky nejedou zadni repra nekdy....

zde neco k vasim variantam reseni:

a) predelavat budiky na CAN neni vubec tak jednoduche jak tu nekdo psal, na mem aute sem se s tim delal dva dny od rana do vecera, tak aby vse bylo poradne udelane. Tzn pomoci opravnych sad audi (pri rucne nakrimpovanych pinech pomoci klesticek vznikaji casem prechodaky, budiky vyhazuji hlasky chybove, otravuje to zivot), fungovalo TOG cidlo.Dost se zasahuje do svazku, protoze je uplne jine zapojeni svazku jako u stare verze - znamena to rozparat svazky/koncovky, prehazet draty, nastavit, osadit pinama, pozapojovat...financne je to nekde kolem 10 tisici vcetne tog cidla, vany, budiku, elektroinstalace a dvoudenni prace .Nemluve o tom, ze je potreba vedet s jakymy can budiky s epracuje, protoze ne vsechny pujdou;)


b) carianta TOG simulator je naprd, protoze casem (nekolik mesicu) se budiky stejne ozvou, ze je malo oleje, atd...budiky pracuji totiz s informacemi jako je teply/studeny start, teplotni krivka oleje a vse vyhodnucuji z dlouhodobeho hlediska...


c) simulator je rozumny kompromis, musi se vsak ozelet zobrazovani na budikach...vsechno ma svuji dan...sehnat se da od nejakych dvou tisic nejaky lepsi...
nahoru

sponzor





23.07 2009 22:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

24.07 2009 1:53


Lumpiq: Problém je, že vana s TOG čidlem z novějšího rv na starší leckdy nepasuje. U V6 TDI* třeba jo, ale všechna auta tenhle blbý motor nemají. TOG simulátor made by Hardcoreman mám už rok a půl v své čtyřce a zatím žádná chyba. Konektory se krimpovaly ručně, celé to zabralo cca den práce. A opět vše funguje jak má. Ale možná mám kliku jak prase a vyhrál jsem ve sportce...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.07 2009 15:59


neverim rucne krimpovanym konektorum v budikach...uz fakt ne a nejsem sam myslim, lide z VW clubu me to potvrdili, ze jim to parkrat tky zazlobilo....bud vzit stare uz nakrimpovane(z jineho svazku) ci opravnou sadu.... obyc klestickama nikdy nedocilis takoveho spoje jako strojove, casem se to muze vyvyklat..zkusenost po tech cca. 13-15 budikach co jsem montoval...a bohuzel specialni krimp kleste na to nejsou...

jinak, ano, da se to zvladnout za den prestavba na can, ja jsem mluvil o variante, kdy se to zamontovava do origo svazku(rozdelat, rozpojit, nastavi, zadelat do svazku a vratit izolaci), montuje i s vanou....to za den neudela ani superman....jen rozparat svazek budiku (tri odnoze) je pri tech lepidlech/izolacich co pouzivaji v audi prace na hodinu dve...

ale jak to kdo montuje, je myslim kazdeho vec, jeho vizitka...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

24.07 2009 16:57


Kurva lumpičku na izolačkách tohle fakt nestojí to se nezlob.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.07 2009 17:03


on je docela rozdil sundat viko z pod volantu a videt jen origo svazky, zadne chuchvalce a zmatky v dratech..

at si to kazdy dela jak chce jak rikam, je to jeho vizitka...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

24.07 2009 19:01


To ano ale pokud nekdo el dělá je snad samozřejmostí to udělat tak aby to bylo snad i lepší než origo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

24.07 2009 20:10


ano, ja sa priklanam k tomu co pise Lumpiq

neznasam ked vidim krizom krazom vselikde kable, doslova SENO z luky

poriadna robota je taka ako pise, rozmotat origo izolacku - textilnu, vlozit nove kable a naspet zamotat tu textilnu izolacku, a nie nejaku chujovinu co ked budem nieco opravovat, tak budem mat cele ruky cierne dolepene z tych vasich izolaciek z tesca

uz som parkrat poslal do pi... aj naseho sefa v servise, ze kupil obycajnu izolacku

no a samozrejme dobra praca je narocna na cas a takyze peniize, ale pre pohlad odbornika to stoji zato
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email