Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 521 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 517
Uživatelů: 4
Celkem: 521

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

25.08 2010 21:47


při zapnutí zapalování, při vypnutí zapalování až po chvilce a měkčeji a hlavně při překročení 1100 ot. motoru a to nahoru i dolu, mi něco cvaká z levé části motorového prostoru. Nemohu se dopídit co to může být. Je to jakoby zvuk elektromagnetu. to cvaknutí je dost velké a přenáší se do celé kastle a vnímám ho i nohama na pedálech. Neví někdo co to cvaká a jak moc je to závažné?

Vyřešení dotazu:

Vyřešeno!! mám prasklé levé hydrolůžko motoru a před česem z něj vytekl vnitřek. Ten cvakal při zapnutí zapalování i při zvýšení otáček. Vysvětluji si to tak, že pro start se to hydrolůžko spevní(cvaknutí po zapnutí klíčku) aby se nekýmacel při točení motor tolik, hned po startu se zas uvolní aby motor měl volnost na volnoběh a nepřenášely se tolik do Karoserie** jeho kmity a při překročení 1200ot/min se zase spevní aby byl agregát pevný pro zátah. Takže jsem ten silentblok zatím než bude jiný odpojil a je klid. Cvakalo to od začátku co to auto vlastním,ale po vytečení hydrolůžka to bylo ještě víc.
Naposledy upravil rakyroky dne 22.10 2010 18:42, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





25.08 2010 21:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

26.08 2010 10:23


Nikdo nic? čeká mě delší cesta, tak bych to chtěl odhalit. Co tedy je vlevo v předu a je to závislé na otáčká a je to elektromechanicky ovládané? Prosím, prosím.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

26.08 2010 11:38


rakyroky:No, ponejprv bych rekl, ze ti cvaka vyveva na podtlak brzd, ale ta je pohanena od motoru, takze pri zapnuti zapalovani ti nekde musi cvaknout nejake rele. Ten zvuk cvakani je stejneho charakteru, jen se stupnuje frekvence s otackami motoru? Jestli ti treba netluce ta vyveva + nejake rele Oddelej plast s prihradkou pod volantem, jsou tam relatka, zapinej a vypinej zap. jestli nejake neodhalis. Pokud ne, dalsi jsou v mot. prostoru u ridice pod cernym deklem u steracu. Jinak tam nema co cvakat, pokud tam nemas neco dobastlene.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

26.08 2010 11:51


sniper: Vývěva cvaká právě pořád. Ta to určitě neni. To cvaknutí se objeví pouze když se ručička otáčkoměru mihne cca kolem 1100 otaček a to ve směru vzestupném i sestupném. Relé pod volantem i kaslíku pod oknem vyloučena, to jsem kontroloval. To cvaknutí je o mnoho větší než od relé. je to od nějakého velkého elektromagnetu na 100%. Skoro mám pocit, že to vychází z toho hliníkového rozdělovače ABSky, ale zas to není v tom místě tak určité a co by tam taky cvakalo? Každá rada drahá, dycky musím mít něco extra
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

26.08 2010 13:56


Že by se ti sama spínala a rozpínala klima?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

26.08 2010 14:18


radar354: tak to už jsem taky vyloučil tím, že jsem vyndal relátko od spínání kompresru a pořád to samé..Díky za postřehy všem, kdyby vás ještě něco napadlo, tak sem s tím.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2006
Příspěvků: 368 | Témat: 3

26.08 2010 14:30


Podle mě je to el.mag. ventil regulace turba
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

26.08 2010 18:39


kesy: Myslíš ten ventil co je nahoře na konektorové konzoli na motorové stěně? Pokud je někde jinde tak mne vyveďte z omylu, ale to cvakání jde opravdu levé přední části. jakoby z pod leveho předního nosníku.

Když jsem měl sundaný levý podběh, všiml jsem si, že je tam jakýsi plech u vysoušeče klimy do kterého vedou nějaké 3 kabely. Co to vlastně je? Nemůže to s tím mít něco společného?
nahoru

sponzor





26.08 2010 18:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2006
Příspěvků: 368 | Témat: 3

26.08 2010 20:21


jo ten jsem měl na mysli
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

22.10 2010 18:48


Vyřešeno!! mám prasklé levé hydrolůžko motoru a před česem z něj vytekl vnitřek. Ten cvakal při zapnutí zapalování i při zvýšení otáček. Vysvětluji si to tak, že pro start se to hydrolůžko spevní(cvaknutí po zapnutí klíčku) aby se nekýmacel při točení motor tolik, hned po startu se zas uvolní aby motor měl volnost na volnoběh a nepřenášely se tolik do Karoserie* jeho kmity a při překročení 1200ot/min se zase spevní aby byl agregát pevný pro zátah. Takže jsem ten silentblok zatím než bude jiný odpojil a je klid. Cvakalo to od začátku co to auto vlastním,ale po vytečení hydrolůžka to bylo ještě víc.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

23.10 2010 16:16


Možná to bude znít blbě, ale C4 má něco jako hydraulický silentbloky na motoru?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

23.10 2010 16:38


Stug: Motor AEL to má určitě. Jsou to dva silentblocky co drží motor. Na autě je poznáš tak, že k nim jdou dráty
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

23.10 2010 17:47


KOS:
Stug: Motor AEL to má určitě. Jsou to dva silentblocky co drží motor. Na autě je poznáš tak, že k nim jdou dráty


Ten zrovna mám, tak se ráno schválně zajdu podívat. Já měl za to že má obyčejný puky. Díky za poučení : )
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

23.10 2010 17:48


Stug:
Možná to bude znít blbě, ale C4 má něco jako hydraulický silentbloky na motoru?
Má to AEL i AAT.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email