Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 548 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 547
Uživatelů: 1
Celkem: 548

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

27.08 2010 20:50


quattro* generaci I

Používá se 1981 - 1987 v Audi quattro* Turbo* coupé, Audi 80 B2 platforma (1978-1987) (Audi 4000 v severoamerickém trhu), Audi 100 C3 platforma (1983-1987) (Audi 5000 v severoamerickém trhu). Také, od roku 1984, používaná na Volkswagen VW Passat platformu B2 ( VW Quantum na trhu v USA), kde to bylo známé jako Syncro.

Systém: stálého čtyři-pohon kola .

Open centrum Diferenciál* , ručně uzamykatelné pomocí spínače na středové konzole. ¹

Open zadní Diferenciál*, manuálně uzamykatelné pomocí spínače na středové konzole. ¹

Open přední Diferenciál*, žádný zámek.

¹ - ABS* zakázáno, pokud zamčené.

Jak systém provést: Jakmile jsou všechny rozdíly jsou odemčené auto nebude moci pohybovat-li pouze na jednom kole ztrácí trakci (je na ledu nebo pěstovaných ve vzduchu). Při zamknuté i střední a zadní Diferenciál*, bude vůz opět nebude moci pohybovat, když jeden přední kolo ztrácí trakci.
[ editovat ]
quattro* generace II

Počínaje od roku 1988 na starší generaci Audi 100 C3 platformy a Audi quattro* Turbo* kupé až do konce své výroby, a na nové generaci B3 platforma (1989-1992) Audi 80/90 quattro* , B4 platforma (1992-1995) Audi 80 , Audi Coupé quattro* , Audi S2 , Audi RS2 Avant , C4 platforma (1991-1994) Audi 100 quattro*, Audi S4 , dříve C4 platforma (1995) Audi A6/S6 .

Systém: stálého čtyři-pohon kola .

Torsen* centrum Diferenciál* , 50:50 'default' split, automaticky rozděluje až 75% točivého momentu převodu buď nápravu.

Open zadní Diferenciál*, manuálně uzamykatelné pomocí spínače na středové konzole přímo vedle ruční brzdy. ¹

Open přední Diferenciál*, žádný zámek.

¹ - ABS* zakázáno, pokud zamčené, automaticky odemkne pokud rychlost překročí 25 km / h (16 mph).

Jak systém provést: Když je zadní Diferenciál* manuálně zamčené, bude vůz nebude moci pohybovat jestliže jeden předního kola a obě zadní kola ztratí trakci úplně.
[ editovat ]
quattro* generace III

Používá se pouze na V8 Audi od 1988 až 1994.

Systém: stálého čtyři-pohon kola .

V8 s automatickou převodovkou:

Planetové převodovky centrum Diferenciál* s elektronicky řízené-multi-talíř zamykání spojka

Torsen* typ 1 Diferenciál* zadní.

Open Diferenciál* přední.

V8 s manuální převodovkou:

Torsen* typ 1 diferencovanost centra.

Torsen* typ 1 zadní Diferenciál*.

Open přední Diferenciál*.

Jak systém provést: V on-stavu vozovky vůz nebude moci pohybovat jestliže jeden přední a obě zadní kola ztratí trakci úplně. Torsen* efekt s jedním kolem ve vzduchu stále platné pro V8 s manuální převodovkou, ale nebude stát na V8 s automatickou převodovkou, protože centrální Diferenciál* na tento model nabízí 100% zamykání, i když žádný točivý moment je snímána na kolovratu. Manuální Převodovka* automobily budou mít větší pohon zadních kol pocit, že v důsledku točivého momentu je udržována na vnější zadní kolo při zatáčení s točivý moment je aplikován, to bude umožňuje lepší přístup při zatáčení a zapnutí přes-kormidlovat je jednodušší dosáhnout.
[ editovat ]
quattro* generace IV

[ editovat ]

Počínaje od roku 1995 na Audi A4 / S4 / RS4 (B5 platforma), Audi A6 / S6 / allroad / RS6 , Audi A8 / S8 s manuální i automatickou převodovkou. Také na VW Passat B5 , kde byla původně jen jako synchronizace, ale do doby to dosáhlo americkou půdu, to bylo re-pokřtil 4motion* . Také se používá na Volkswagen Phaeton a Volkswagen Group D platformě vozidel sestru. Volkswagen Touareg používá 4Xmotion se samostatným přenosu, PTUs a přední nápravy.

Ruční uzamčení zadního diferenciálu od předchozí generace byl nahrazen s konvenční otevřený Diferenciál*, s "Electronic diferenciálu" (EDL*) (který detekuje wheelspin pomocí senzorů ABS* silniční kolo rychlost, a používá brzdy na jedné kolovrat, tedy přenos točivého momentu přes otevřený Diferenciál* na protější kolo, které má více trakce). EDL* pracuje rychlostí až 80 km / h (50 mph) u všech modelů quattro* (na non-quattro* modely: až do 40 km / h (25 mph).

Systém: stálého čtyři-pohon kola .

Torsen* typ 1 diferencovanost centra, 50:50 'default' split, automaticky rozděluje až 75% točivého momentu převodu buď přední nebo zadní nápravu.

Open zadní Diferenciál*, elektronická diferenciálu (EDL*). [4]

Open přední Diferenciál*, elektronická diferenciálu (EDL*). [4]
[ editovat ]
quattro* generace V

Počínaje B7 Audi RS4 a manuální převodovkou verze z roku 2007 B7 Audi S4 . To bylo přijato v celém S4 lineup v roce 2008. [1], a stane se standardní obutí na všech quattro* Audis s podélnou motorem layout, dokud nejsou nahrazeni v roce 2010 RS5.

Systém: stálého asymetrické čtyři-pohon kola .

Torsen* typ 3 (typ "C") diferencovanost centra, 40:60 'default' split front-zadní, se automaticky rozděluje až 70% točivého momentu převodu na přední nápravu nebo až 85% točivého momentu na zadní nápravu.

Open zadní Diferenciál*, elektronická diferenciálu (EDL*). [4]

Open přední Diferenciál*, elektronická diferenciálu (EDL*). [4]
nahoru

sponzor





27.08 2010 20:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1492 | Témat: 38

27.08 2010 23:31


co sem zjistil, tak S6 modelovy rok 2007(srpeb 2006) uz melo 40:60
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2008
Příspěvků: 483 | Témat: 20

28.08 2010 22:00


Vcera vyzkousena rucka, ve 150 to jen pipne a nic se nestane takze tak jak jsem cekal. V 5Otce to same
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

28.08 2010 22:19


tak to je divný mě v 60 fakt udělalo že přibrzdilo.. že by se to dalo vypnout Vagem či tak něco..

jak ti bylo když jsi to zkoušel ??
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

28.08 2010 22:27


každopádně z toho co píšeš nebude mít Paja.su radost asi.. když tady tvrdil o blokaci totální a já nevím čem..

mu nějak ty předpovědi a tak nevycházej.. asi si snad s ním v úterý dám to kafe ukážu mu to sítko, projedeme se rychle a zabrzdíme a třeba ještě něco vymyslíme

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

28.08 2010 22:55


co sem mel moznost ridit auta s el. brzdou tak nekde to za jizdy neudelalo nic jinde to lehce cuklo a jelo dal, protoze nejspis senzor zaznamenal ze se kola toci a tak je odbrzdil...
nebylo mozny nijak zablokovat kola delsim drzeni packy

ono by to bylo celkem nebezpecny, vemte si ze za to omylem zachyti spolujezdec a trada ritite se po dalnici se zabrzdenym autem
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

29.08 2010 9:06


no když jsem to říkal Paja.su ze mě opět dělal trotla..

paja.su
Ted k tomuhle tematu rozjed chytni se za koule rozjed tu svoji milenku na aspon na 100km/h a zatahni tu el. rucku a !!DRZ JI!! nevim jestli zrovna na suchu ti pujdou kola do PRIMO do smyku prece jenom to ma 2tuny a 18palcovy kola ale na ledu/snehu/sterku se ti normalne kola zablokujou. Ja te presne vidim jak tam sedis jedes 60 a jen tak prstikem z opocenym celem za ni tahas biglaugh (ale tady podotykam mam ALlroada na obyc A6 jsem to nikdy nezkousel ale pochybuju ze by to bylo jiny)
JA furt nevim proc tady nekdo bud neumi cist nebo cte mezi radky vsak jasny, ze ti kola asi nepujdou smykem to nedocilis ani mech. ruckou kdyz mas 2tunovy auto(zase tady uz cekam ze jak kdo to zasmejruje kdyz ji zarve az ke stropu :d)

btw koukni na co jsem ja reagoval tady nekdo napsal ze ta el. rucka za jizdy nefunguje a ono svete div se funguje. pro jistotu mi HOD* dalsi !!KARMU!! mam rad cervenou barvu biglaugh
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

30.08 2010 8:03


kámoš má nového passata tam také zajízdy nefunguje nebo alespoň ne tak aby to bylo nějak výrazně poznatelné.
nahoru

sponzor





30.08 2010 8:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.12. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 7

30.08 2010 9:16


tak ja se paja.su musim zastat, koumal jsem to v zime, za jizdy kdyz jen zatahnu za rucku a pustim tak to udela jen akustickej doprovod ale kola se nestaci bloknout. kdyz ji ale zvednu a podrzim (jak na klasicke mechanicke:) tak uz to lita ve smyku...tod moje auto - ted mne sezerte...i s autem )
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

30.08 2010 10:07


pěkný jsem z toho jelen fakt.. ale zkoušet to nebudu mám se rád a audi ještě více
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

30.08 2010 10:23


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


tak těžko říct jak to je u konkrétních modelů...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

30.08 2010 10:42


lordmystic: Z toho plyne,že brzda za jízdy fungovat nemůže, protože jakmyle se auto rozjede, tak se brzda odblokuje...aspoň to tam píšou.
A podle mě by to bylo nebezpečné, aby za jízdy fungovala. Je to stejné jako s péčkem u Tiptronicu, tam taky auto nezastaví, když ho zařadíte za jízdy.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

30.08 2010 10:56


Rob: takže zpět, teď jsem byl náhodou s kámošem s tim passatem jak jsem psal, má tam také tlačítko a když ho podrží, tak to brzdí - sice to varovně bliká, ale brzdí to a citelně. jen je to potřeba držet. pokud se to jen krátce stiskne, tak se to hned zase vypne. navíc se na tu elektromechanickou brzdu vztahují věci jako ABS* a ESP*. v zimě by to pak chtělo vyzkoušet, ale driftovat by s tím určitě šlo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2010
Příspěvků: 24 | Témat: 5

30.08 2010 10:59


zkoušel jsem tu ručku na mokru na testovací dráze a nic. Ale nedrzel jsem ji "zvednutou", jen jsem klasicky zmáčkl jako když stojím. A nic... Ale pokud to v zimě třeba půjde, jedině dobře
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

30.08 2010 11:06


Tomas A6: viz. výše, držet déle.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.12. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 7

30.08 2010 14:47


presne tak, kdyz podrzis brzdi...to ze se pri rozjeti odblokuje je spis mysleno tak, ze kdyz ji mas zatazenou a slapnes na plyn pri rozjezdu tak se odblokuje (vyzkouseno)
nahoru

sponzor





30.08 2010 14:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

30.08 2010 14:56


Rob:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Z toho plyne, že fungovat za jízdy má a lépe než klasická manuální brzda...

OT: Opět klasika AK, někdo to zkusil narychlo zmáčknout, jen ať se nestihne něco stát, protože byl posraný až za ušima a hned potom udělá z toho, kdo tu píše jak to opravdu funguje, největšího hňupa
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

30.08 2010 14:58


tak to už je logické lehce stiknout skoro nic, zatáhnout a držec blokace.. to jo to bych chápal..

asi si to přelepím izolačkou radši
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

30.08 2010 15:32


sTeblo: Jj,já myslel jen zmáčknutí a né držení
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

01.09 2010 12:55


tak sice name budete koukat jak na debila ale mam A6 2.5 TDI* Q a sice jezdim 4rok na letnich i prez zimu a vyblbnul sem se nehorazne!tady unas sou hory takže fakt zažitky.a mužu řict že to jezdi jak bo boku tak i prdeli napred skoro..tlačil sem to skoro po ledu do peknyho kopce asi pul kilaku a fakt bokemcelou cestu snih lital 5metru všude možna vysoko ale vyškrabal sem se....jen mi pride že ted to Q už neni tak dobre jak kdysy. mel sem 200stovku v kombiku quattro* i s uzaverem na prdel a to neznalo konkurenci v zime.snih po kliky a vyškrabalo seto uplně všude...asi byl mel už konečne vyskoušet zimaky natomhle :Dale pride mi že tyhle novy modeli už to Q nemaj tak dobry
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

01.09 2010 14:10


killerz: no tomu říkám adrenalinové zimní ježdění . jak brzdíš prosím tě?

jinak ta 200 určitě nebyla tak těžká jako A6, to je hodně znát a ta zadní uzávěrka měla něco do sebe. pokud ale chceš jezdit po poli v půl metrové závěji, lehčí a vyšší auto je na to určitě vhodnější
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

01.09 2010 15:52


lorde no tak samo že nekde musim brzdit s predvidavosti ale jinak jeto vpohode.tu uzaverku sem natom 2kylu použil fakt jen když sem zapad jojo melo to jen 1300 nebo tak nak.tohle ma skoro 1900.a neda seto srovnat stim 2kylem..tam byl 2.2T benzikak a lital jako prase. a stimhle na pole nemužu jetam S podvozek takže pekně nizko.ale zas dobra vec že vzadu měchy.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

23.12 2021 0:38


Dobry den,

moze nastat pri C6 quattro* taka porucha, ze by zostala pohanana iba predna alebo iba zadna naprava (a auto zdanlivo normalne ide)?

Predaval som auto a kupujuci sa ma opytal, ze ci vlastne pohon 4x4 funguje.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

23.12 2021 11:42


denial: Nie, keby nastala taka porucha, auto sa nepohne z miesta (rozsypany diferak, urvany Kardan*)
nahoru

sponzor





23.12 2021 11:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email