Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 358 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 355
Uživatelů: 3
Celkem: 358

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.7. 2010
Příspěvků: 15 | Témat: 3

23.08 2010 21:19


Zdravim vsetkych. Mam audi 2.5 TDI* V6 r.v. koniec 1999. Motor mi vydava ostry az kovovy zvuk. Auto jazdi, v pohode startuje len priserne klepe a ma velku spotrebu a smrdi nafta pri zatazi. Urcite zle spaluje. Povstrek je nastaveny. Prikladam log z valcov. Vstrekovace som otestoval su v norme vstrekuju v rozpati 180 az 200 Bar. Neviem ci ma carpadlo dostatocny vstrekovaci tlak to neviem otestovat. Prilozim aj video z motoru. Tlak oleja som nemeral a ani hydrostely. Poradte kde moze byt problem

http://www.youtube.com/watch?v=-vauYK5xW3o
nahoru

sponzor





23.08 2010 21:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.7. 2010
Příspěvků: 15 | Témat: 3

24.08 2010 12:15


Tak a uz som nasiel problem. Premeral som tlak oleja ten je dobry, premeral som volu na na hydrosteloch a niektore su totalne vylagrovane takze teraz uz len najst spravneho predajcu hydrostelov. Teraz este neviem ci mam vymenit len tie chybne, alebo komplet kupit celu sadu. Niektore su bezproblemove a niektore su vydrete celkom. Mozte mi poradit vymiena sa len vahadlo + zdvihatko ? alebo este nieco k tomu ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.7. 2010
Příspěvků: 15 | Témat: 3

22.09 2010 22:39


Ludia neviete mi poradit. Vymenil som hydrostely, vahadla, podlozky, ale nepomohlo. Stale je tam ten kovovy zvuk Moze to byt napriklad ojnicne lozisko ? alebo nieco podobneeee ? zatial dakujem
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

23.09 2010 8:37


co takhle začít nastavením povsstřiku na čerpadle....termín je nastavený sem slyšel mooockrát a pak to bylo o 4 stupne jinde stejne.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.7. 2010
Příspěvků: 15 | Témat: 3

23.09 2010 10:46


Ja som to nastavil na pocitaci. Takze sem mozem dat aj neskor log z programu. Momentalne mam cely motor z auta vonku. Skontroloval som uz vsetky nastavenia a motor mi stale bucha. Vyhodil som vsetky ojnice a pozeram klzne loziska ci nie su velmi vydrate. Motor ma 180 000 km. DAM* sem aj nejake foto o nejaku hodinku. Cele to pretesnim vymenim simeringy a objednam sadu klznych lozisk. Len som si nie isty ci mi pomoze vymena. Loziska su vydrate ale nie som si isty ci je chyba tam Este taka otazka. Nastavuje sa len povstrek ? alebo aj predvstrek. Pracujem s Elsou ta mi dost pomohla
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

24.09 2010 9:00


Bibib:
Ja som to nastavil na pocitaci. Takze sem mozem dat aj neskor log z programu. Momentalne mam cely motor z auta vonku. Skontroloval som uz vsetky nastavenia a motor mi stale bucha. Vyhodil som vsetky ojnice a pozeram klzne loziska ci nie su velmi vydrate. Motor ma 180 000 km. DAM* sem aj nejake foto o nejaku hodinku. Cele to pretesnim vymenim simeringy a objednam sadu klznych lozisk. Len som si nie isty ci mi pomoze vymena. Loziska su vydrate ale nie som si isty ci je chyba tam Este taka otazka. Nastavuje sa len povstrek ? alebo aj predvstrek. Pracujem s Elsou ta mi dost pomohla
nastavuje povstřik,jinak kurevskýho bacha u V6 TDI* na ojnicní klemy jednu přehodíš zameníš končíš,apropo nemyslim si že toto bylo nutné spodky vydržej 700 tisíc.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.7. 2010
Příspěvků: 15 | Témat: 3

24.09 2010 9:22


To je dobrá informácia o tých spodkoch. Zistil som, že ojničné puzdrá sú dosť vybité. Možno je problém tam. To nie je ani drahá záležitosť . No a prvé piestne krúžky sú troška poškodené z bokou. Asi tým vekom hneď dám obrázky. Ložisko ojničné, kľukovkové a krúžky piestne - tie sú všade takto chytené
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

25.09 2010 9:36


Pokud mas projety panve, tak ver ze ciselny udaj na tachometru by mel byt hluboko za 500.000km Takovyhle motor nema cenu resuscitovat snad ani. Bud sehnat jiny- dobry, nebo udelat KOMPLETNI GO. tzn vyhonovat blok, dat nove pisty s krouzkama, nechat zuhlovat ojnice-dat nove pistni cepy. Kliku nechat prebrousit,dat nove panve. Udelat obe hlavy..... Vysledkem bude sice krasny skoro novy motor, ale financne je to sebevrazda. Pokud DAS* jen krouzky a panve, tak kdyz se motor po par hodinach nekousne sam, tak za chvilku to bude vydrene zas.
nahoru

sponzor





25.09 2010 9:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.7. 2010
Příspěvků: 15 | Témat: 3

28.09 2010 20:24


Mam malo casu. No tak som to rozobral a davam sem aj foto. Pridavam aj foto piestu kde prvy kruzok je nejaky vadny, alebo stary. Je to na kazdom pieste. Druhy drziak panve bol prasknuty Prva panev je tiez znicena. Otazka je ci to mohlo klepat pre tuto chybu ? Ostatne by malo byt vsetko ok. Este puzdra na ojnici su troska vybite. Puzdra piestneho čapu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

28.09 2010 20:50


Pokud jsi mel ruple loziska kliky, tak ver ze to byl dusledek neceho.... a to klepani bylo 100% ono. Me by spise zajimalo proc rupli ty loziska.
Nicmene tenhle motor asi nema cenu davat dohromady - po zmereni ovality valcu to zjistis sam.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.7. 2010
Příspěvků: 15 | Témat: 3

28.09 2010 22:35


No neviem preco praskol ten druhy drziak loziska co je aj na foto. Mozno chybny material a nasledkom toho sa vybilo aj predne lozisko ostatne veci su v poriadku. Len tieto na klike su ojazdene. Zajtra premeram tie valce a ak to bude ok tak este niekde zohnat ten drziak a nove loziska
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

29.09 2010 8:38


nechci Ti brat iluze, ale lozisko kliky nepraskne jen tak. Tam musel byt torzni kmit jak prase - neco co tu kliku proste rozkmitalo tak, az to lozisko nevydrzelo...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

29.09 2010 9:16


je to nesmysl davat dohromady spodek...kup jinej
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 17

10.01 2015 17:50


Lumpiq (29.09 2010 9:16) orig :
je to nesmysl davat dohromady spodek...kup jinej




Zdravím pánové nevím jestli si ještě někdo všimne a je to už celkem staré téma ale mám naprosto stejný problém motor úplně stejně mlátí, hodí někdo info jak to nakonec dopadlo ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

11.01 2015 8:17


chuan (10.01 2015 17:50) <a href="/forum/prispevek/1229288-audi-2-5-TDI*-v6-motor#1229288">orig</a> :




Zdravím pánové nevím jestli si ještě někdo všimne a je to už celkem staré téma ale mám naprosto stejný problém motor úplně stejně mlátí, hodí někdo info jak to nakonec dopadlo ?
tak pokud si jel bez oleje není vyloučeno ze té čeká to samé.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 17

11.01 2015 10:23


Satas (11.01 2015 8:17) orig :
tak pokud si jel bez oleje není vyloučeno ze té čeká to samé.



Od té doby jsem najel cca 20Tis km, a auto jezdí normálně do prvního dolití jsem dal přísanu s nějakejma nanočásticema co mi doporučil můj mechanik nevím přesně jak se to jmenovalo byla to černá 250ml plechovaka říkal že to je špičkový mazivo, ale mám prostě pocit, že klepe né tak jako ten v tomto tématu ale jinak tvrdějc nebo nevím. Ty máš asi stále plno satas viď ? je možné se k tobě dostat ?
nahoru

sponzor





11.01 2015 10:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

11.01 2015 15:51


Jde od shora nebo od spoda to klepani? Nahore to dela uplne neco jineho.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 17

11.01 2015 16:23


vlasta (11.01 2015 15:51) orig :
Jde od shora nebo od spoda to klepani? Nahore to dela uplne neco jineho.



Ahoj Vlastíku, od té doby co jsem tehdy u tebe byl, tak nic, začali akorát téct ty víka ale s tím se počítalo, najel jsem od té doby docela málo olej dělám po 5 tis, přijde mi, že klepe spíš od spoda je to takový dost kovový dávám video omrkni, rád bych se za tebou stavil abychom se na to podívali je na viděu slyšet spíš z dálky když oddálím telefon.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Jel jsem s ní bez oleje twehdy předtím než jsme dělali ty hydra a rozvody. O tom jsme se bavili u tebe.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 17

11.01 2015 16:27


Nejlépe to začne bý slyšet od 50 vteřiny videa
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 635 | Témat: 20

11.01 2015 17:07


ty jo, krásný víko pane
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 17

11.01 2015 17:23


reveleR (11.01 2015 17:07) orig :
ty jo, krásný víko pane


Vsechno je hotove na aute sedacky jsou presite do bile kuze stropnice sloupky vycalounene a mraky a mraky dalsich veci dekly (vika) se musi jeste rozbrousit a zalakovat keramickym lakem ale to pockam dokud to pod nimi nebude top! Stejne jako zbytek auta neplacam tuning navrch tlumice ramena silembloky atpod je taky nove delam postupne cely auto jen ta dvaapule me nejak pozlobívá nebo jezdi porad ale pokazde s jinym zvukem
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

11.01 2015 17:27


Z auta se dá žrát jídlo z kapoty ale motor je v mrdu....klucí klucí.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 17

11.01 2015 17:32


Satas (11.01 2015 17:27) orig :
Z auta se dá žrát jídlo z kapoty ale motor je v mrdu....klucí klucí.



Nevím proč hned odsuzuješ, já nejsem jeden z těch kteří serou na servis, olej dělám po 5tis autu jsem dal vždy co chtělo a i víc, před rokem a půl jsem jí měl u Vlasty za 50K servis od té doby jestli jsem najel 10-15Tis km, 3 možná spíš 4 výměny oleje koupil jsem jiné auto kterým jezdím denně do práce, aby netrpěla tady na našich silnicích, nikdo jinej než já se k autu nesmí ani přiblížit mám jí jak svoje dítě o toho co povídáš jsou tady jiní borci a právě proto to při sebemenší píčovině řeším a hned se ozvýám a hledám někoho kdo je schopenj poradit případně zakročit než abych to dal do prvního v uvozovkách servisu kde doprasej co můžou a tvářej se jak těžký borci! Nejdřív člověka poznej a pak suď!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 17

11.01 2015 17:39


Mimo jiné za tři roky co jí mám jsem ujel 25K km a dal pomalu 400tis kč za servisní náklady. Hold prostě nemůžu za to že ten kdo jí měl předemnou byl prase naproti tomu ač jsem tehdy udělal kup špatnej postavil jsem se tomu čelem a chodil do práce abych jí dal dohromady a ač jsem měl mockrát nervy na pochodu nikdy jsem neprodal a pořád jí mám a pořád jí hýčkám a tohle mě moc mrzí když to někdo napíše tady u nás si ze mě někteří dělají legraci, že jsem idiot že do starýho sipku cpu takový prachy ale k tomu autu mám svůj citovej vztah a je mi uprdele jestli je v tom ta hystericky opěvovaná 2.5TDi V6 nedá se nic dělat prostě to něco stojí.... Byl to můj splněný sen je mi 24let a dokázal jsem se v práci otáčet abych jí mohl mít a abych jí mohl uživit a abych jí mohl dát to co jsem jí už dal.... Teď žádám jen někoho kdo ví víc než běžné servisy o těchto motorech a ochotný mi pomoct. Toť vše.....
nahoru

sponzor





11.01 2015 17:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 11

11.01 2015 18:19


Přesně tak jak vše píšeš Káru máš pěknou a vím co to stojí, udělej ještě komplet generálku motoru a budeš mít klid a když se k tomu budeš chovat tak jak se chováš, tak jí budeš mít dlouho
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

11.01 2015 18:27


Notak klid ja to nemyslel takhle vazne naplno.... Myslel sem to trochu v legraci a zjevně to nebylo pochopeno.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 17

11.01 2015 18:40


Feller02 (11.01 2015 18:19) orig :
Přesně tak jak vše píšeš Káru máš pěknou a vím co to stojí, udělej ještě komplet generálku motoru a budeš mít klid a když se k tomu budeš chovat tak jak se chováš, tak jí budeš mít dlouho



v to doufám kamaráde...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 17

11.01 2015 18:41


Satas já nezlobím a ani nejsem rozčílený jen jsem chtěl uvést věci na pravou míru, abych se vyhnul právě těmto komentářům
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

11.01 2015 19:09


chuan (11.01 2015 18:41) <a href="/forum/prispevek/1229549-audi-2-5-TDI*-v6-motor#1229549">orig</a> :
Satas já nezlobím a ani nejsem rozčílený jen jsem chtěl uvést věci na pravou míru, abych se vyhnul právě těmto komentářům

Dyt jo v poho. Dle zvuku to tipuju na pístní cep nebo ojnici takto mi mlátila jedna a6 co sem vykoupil.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 17

11.01 2015 19:14


Satas (11.01 2015 19:09) orig :

Dyt jo v poho. Dle zvuku to tipuju na pístní cep nebo ojnici takto mi mlátila jedna a6 co sem vykoupil.


Až takhle hodně jo ? Takže spodek tvl to je zas motor ven
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email