Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 15 června 2021
Celkem je zde 24 lidí (12 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: shasye
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 47 212
Online návštěvníků
Návštěvníků: 12
Uživatelů: 12
Celkem: 24

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.12. 2007
Příspěvků: 274 | Témat: 35

16.08 2010 15:14


Caute vsichni tak moje auto a6 3.0 TDI* bylo na servis vse ok a tyden po servise mi nezhasla kontrolka filtru pevnych castic. Je to takova zlutava kontrolka, krera se vzdy rozsviti pri startu a potom zhasne a vypada jako maly motorek. NV mem pripade nezhasla, samozrejme jsem hned hledal ruzne rady ale nenasel jsem nic a tak jsem volal i do audi, kde mi poradili, ze si muzu udelat repasi sam a pokud nepomuze jit do servisu.
Takze pokud se vam stane neco podobneho proste vytahnete auto na delsi trasu nemusite silet staci, kdyz pojedete kolem 70 - 80 km a na tiptroniku zvolite manualni rezim a 3 stupen. Otacky se drzi kolem 2800-3000 a po 10-15 km by se vam mel regenerovat filtr sam a kontrolka zhasne. Jsem velice rad, ze to pomohlo a vse je ok. Pisu to tady, jenom kdyby nekdo mel podobny problem, protoze jsem to tu nemohl nikde najit.
nahoru

sponzor





16.08 2010 15:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

16.08 2010 15:35


No tohle dělá velice často duchodcum a jiným co jezdí krátké trasy a do 1500 otáček,filtr se zanese.
Pak se rožně kontrolka a máš krátkou chvíli na to,aby jsi auto protáhl a dal plný plyn a filtr se takto vyčistil.
Ale spousta lidí to neudělá a až se filtr zanese zcela,tak auto spadne do nouzáku a nenasratuješ ho jedině přes VAG.
Mám kamoše v autoriz.servisu a tato závada je tam velice častá,oni jsou pak nuceni auto napíchnout přepnout do jiného řezimu a nuceně s ním je jet 30-40 km na plný plyn
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.12. 2007
Příspěvků: 274 | Témat: 35

16.08 2010 15:43


No jo, ale ja jezdim do prace 5x tydne 30 km tam a zpet a ne ze bych to setril, ale mel jsem navstevu a jezdili jsme tysen po meste a nakupy same couraci trasy a pak se to stalo, tak ja jenom treba to nekomu pomuze.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.3. 2010
Příspěvků: 537 | Témat: 8

16.08 2010 15:44


kamarád co má citroena, tak mu přímo palubák píše, že by měl tomu nachvíly naložit má jet asi 15 minut nad 2 a půl tis. otáček a pak kontrolka DPF* zhasne
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.11. 2009
Příspěvků: 172 | Témat: 13

16.08 2010 16:06


Jak se projevuje ta regenerace u audi?

Měl jsem tento filtr v peugeotu a tam se změnil zvuk z výfuku, zapla se sahara a pocukávalo to. Jezdil jsem s tim docela krátké vzdálenosti, tak to furt regenerovalo - byl to hroznej opruz. Nejvíc mě sralo když jsem jel zrovna dlouhou štreku - říkám si, že teď se musel pořádně pročistit a ono prdlačky - začalo to regenerovat 100m od baráku, tak zpátky na dálnici... .Jednou jsem přijel do servisu a vedle mě stálo auto s vytočeným motorem skoro do červenýho, tak se ptám servisáka co to je a on, že nucená regenerace, takže to tam takhle poběží asi 10min - chudák auto.

Už to v žádným autě nechci ani vidět. To byl taky jeden z důvodů proč jsem ho prodal a koupil si audinku v benzínu...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.12. 2007
Příspěvků: 274 | Témat: 35

16.08 2010 16:31


V servise to hlavne napojiji na jejich pocitac, ale jinak asi stejne jen bych nerad aby to regenerovali stylem jizda na plno a za volantem nejaky servisak.
Me auto jelo porad stejne a vse v poho tak to snad zustane tak i dal.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22061 | Témat: 582

16.08 2010 16:31


tyvole mám dejavu nebo jsi přejmenoval zpět název na bezdiakritiky a změnil tagy na špatné?

WTF??
se mi zdá asi doufám
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.12. 2007
Příspěvků: 274 | Témat: 35

16.08 2010 16:42


co tim myslis? :
nahoru

sponzor





16.08 2010 16:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

16.08 2010 16:47


nucena regenerace je docela zlo pro motor (zatez na motor na volnobeh), vzdycky je lepsi to poradne protahnout na dalnici..

a ne vzdy to pomuze, nekdy je proste DPF* uz KO a nepomuze nic jineho, nez vymena...kouknete na diag, zda neni jen cidlo spatne...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 44 | Témat: 5

17.08 2010 23:00


lipo:
Caute vsichni tak moje auto a6 3.0 TDI* bylo na servis vse ok a tyden po servise mi nezhasla kontrolka filtru pevnych castic. Je to takova zlutava kontrolka, krera se vzdy rozsviti pri startu a potom zhasne a vypada jako maly motorek. NV mem pripade nezhasla, samozrejme jsem hned hledal ruzne rady ale nenasel jsem nic a tak jsem volal i do audi, kde mi poradili, ze si muzu udelat repasi sam a pokud nepomuze jit do servisu.
Takze pokud se vam stane neco podobneho proste vytahnete auto na delsi trasu nemusite silet staci, kdyz pojedete kolem 70 - 80 km a na tiptroniku zvolite manualni rezim a 3 stupen. Otacky se drzi kolem 2800-3000 a po 10-15 km by se vam mel regenerovat filtr sam a kontrolka zhasne. Jsem velice rad, ze to pomohlo a vse je ok. Pisu to tady, jenom kdyby nekdo mel podobny problem, protoze jsem to tu nemohl nikde najit.


Mne sa to rozsvietilo za jazdy, co povies na to.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

18.08 2010 9:42


mě to po koupi v německu svítilo taky.. stačí trochu ostřejší jízdy a srovná se to.. jestli ne tak to co píše Lumpiq.. to co doporučují autorizáci bych nedělal ani náhodou.. na to mám to auto moc rád
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

11.08 2011 21:54


mam audi A4 2.0 TDI* 103kW 2008 AVANT. a kontrolka mi svítí od prvního dne co jsem auto koupil. Mechanik napojil diagnostiku a psalo to tam Lambda* sonda , ale prej to muže bát i filtr pevných řástic. Na diagnostice smazal kontrolku a řekl mi at to protáhnu na 3500 otáček a jedu cca 15 minut na 4ŘKU. Na dálnici jsem to měl asi 150km a než jsem dojel na dálnici tak se kontrolka rozsvítila znova. Jen co jsem vjel na dálnici tak jsem nastavil Tempomat* a jel na 3500 otáček ale na 5tku. Pak chvilku na 4řku. Pak zas na 5tku. Ale kontrolka nezhasla ani po 18minutách jízdy.
Tak nevim jestli to mam ještě znova protáhnout dokud to nezhasne a nebo vymenit Lambda* sondu. Auto mam asi týden. Nebo jestli to mam řešit z bazarem v rámci záruky která by měla dle zákona být. Nevim
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

24.11 2011 23:00


Vymenil jsem Lambda* sondu a mam po problemu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.3. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 0

29.03 2013 10:11


pozri
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
mozno tam najdes to co hladas
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2013
Příspěvků: 227 | Témat: 0

29.03 2013 20:46


Počteníčko o DPF* je hledejte pod "SSP 330" (systémy s aditivem - to je to AdBlue?) a "SSP 336" bude asi to v A6 - filtr kombinovanej s katalyzátorem. K tomu několik čidel.

Jo a je tam popsaná, jak funguje ta regenerace (v podstatě se musí nějak zvýšit teplota - buď tím aditivem nebo dodatečným vstřikem nafty). Zajímavé čtení na nudný páteční večer!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.3. 2013
Příspěvků: 11 | Témat: 5

06.04 2013 21:39


Add blue neslouží ke zvýšení teplty v DPF* ale právě naopak aby došlo k regeneraci při nižší teplotě je nutné přidávat Add Blue. Teď otázka co je lepší, zda regenerovat při nižší teplotě ale s drahým Add, nebo při vyšší teplotě bez. Osobně si myslím že lépe vychází systém bez add blue ale potřebuje to občas projet na zvýšené otáčky cca 3 km nemusí se točit do maxima ale ustálenou jízdou se provede regenerace sama. Tato regenerace je citelná a pozorovatelná zvýšením spotřeby na palub. počítači a výrazným zápachem z výf. soustavy.
nahoru

sponzor





06.04 2013 21:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.4. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 10

07.04 2013 21:50


panove než tady budete psát takový nesmysly tak si aspon o tom něco najděte.... AdBlue (32,5% roztok močoviny s vodou) se používá pro redukcí NOx v SCR katalyzátoru (selektivní katalytická redukce) který se u osobních automobilů používa až od emisního stupně EURO 6 (nový VW SHARAN, MB E-classe atd...)

AdBlue nemá nic společného s DPF*!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.10. 2013
Příspěvků: 81 | Témat: 10

05.11 2013 10:20


Mám nějakou možnost jak poznat jestli mám v autě DPF* filtr?

Mám A6 4F, 3.0TDI, r.v.2007 - na internetu jsem četl, že ten motor byl schopen v té době plnit emisní limity i bez DPF*.

Kontrolku DPF* (žlutá ve tvaru filtru s rozsipanými žlutými tečkami) znám ze Superba, ale tady jí na palubovce nevidím (tak nevím jestli není schovaná pod stejnou ikonkou výfukových plynů, nebo zkrátka výfukového systému).

Díky za radu.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.9. 2009
Příspěvků: 779 | Témat: 14

05.11 2013 10:45


humik: zkus dekoder vybavy v garazi. jiank mam zato, ze 2007+ uz maji DPF* vsechny (ale muzu se plest).
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.10. 2010
Příspěvků: 277 | Témat: 5

05.11 2013 11:34


rnemec: doporučuji jak říkáš, dekodér výbavy, tam je to jasně uvedeno, já mám třeba 7GN - což je pouze příprava
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.12. 2015
Příspěvků: 25 | Témat: 1

12.02 2017 20:58


honzza407sw (16.08 2010 16:06) orig :
Jak se projevuje ta regenerace u audi?

Měl jsem tento filtr v peugeotu a tam se změnil zvuk z výfuku, zapla se sahara a pocukávalo to. Jezdil jsem s tim docela krátké vzdálenosti, tak to furt regenerovalo - byl to hroznej opruz. Nejvíc mě sralo když jsem jel zrovna dlouhou štreku - říkám si, že teď se musel pořádně pročistit a ono prdlačky - začalo to regenerovat 100m od baráku, tak zpátky na dálnici... .Jednou jsem přijel do servisu a vedle mě stálo auto s vytočeným motorem skoro do červenýho, tak se ptám servisáka co to je a on, že nucená regenerace, takže to tam takhle poběží asi 10min - chudák auto.

Už to v žádným autě nechci ani vidět. To byl taky jeden z důvodů proč jsem ho prodal a koupil si audinku v benzínu...


kolegovi tu nucenou regeneraci delali na A6 3litru ted minuly tyden v Audi a po celou dobu otacky cca 2tis si to drzelo..taky si myslel, ze je to do plnych otacek, ale ze pry ze do cerveneho se to nedela, ze to je blbost.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 314 | Témat: 16

29.04 2017 18:23


Da se VAGem poznat jak casto RJ regeneruje DPF*? Mam od posledni regenerace najeto 1250km a prijde mi to hodne. Celkove mam realnych 242tkm najeto.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.12. 2015
Příspěvků: 25 | Témat: 1

29.04 2017 20:32


Nam to ukazuje jen cas a km od posledni provedene reg. Zadnou pamet, ze by si to ukladalo i starsi reg.to nejspis nema.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.12. 2016
Příspěvků: 48 | Témat: 2

29.04 2017 22:38


Kluci... mám docela problém...

Dnes jsem dělal update SW motoru, převodovky, prostě celého auta...

Všechno proběhlo zdánlivě OK až na detail, že když jsem se jel projet, abych viděl, zda-li nový SW vyřešil problémy s přiblblým podřazováním a jakmile jsem auto ohřál a dupnul na to, spadlo to do nouzáku..

Noo a diagnostika mi ukázala chybu DPF*. Tak už jen z blbého pocitu jsem vlez pod auto a samozřejmě - DPF* vykuchané, pěkně zezhora, aby to nebylo vidět a evidentně bylo i v jednotce vypnuté... Ale nový soft to vrátil pěkně zpět...

Dá se zas nějak jednodušše vypnout? Bohužel nemám kabel na flashování, mám přístup jen k origo VAS a ODIS, přes který jsem update dělal...
nahoru

sponzor





29.04 2017 22:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 4955 | Témat: 33

29.04 2017 22:40


jednoduse receno si v prdeli musis zajet za nekym a opet nechat vypnout a nebo vratit DPF*
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 9635 | Témat: 85

29.04 2017 22:48


Vidim to stejne
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.12. 2016
Příspěvků: 48 | Témat: 2

29.04 2017 22:59


Hmm... v pondělí mě čeká cesta 300km... musím to vyřešit v průběhu zítřka nějak operativně, protože nepojedu 300km jak s hnojem... Stačí že jsem jel z dílny domů 80km jak důchodce

Asi tady nění někdo takový borec, že by dokázal upravit origo VAS .odx soubor a v něm tu mapu vypnout, že? Protože to tam nahrát zvládnu...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 4955 | Témat: 33

29.04 2017 23:03


To je dela jinak musis se vycist ted jak je to v aute predelat a nahrat nejakym flash kabelem
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.12. 2016
Příspěvků: 48 | Témat: 2

29.04 2017 23:10


No přesně tak to myslím... updatoval jsem soft v jednotce motoru na 050, soubor, který jsem tam nahrával mám a protože, pokud dobře chápu proces updatu SW, nahrává se kompletní balík informací, který přepíše jakékoliv úpravy = DPF*, chip, EGR* atd... jen bude asi obsáhlejší, než jen balík map, který se nahrává při chipu. Takže pokud by někdo věděl, jak a nebo čím otevřít ten origo audi flash-update soubor, je přECI* jedno, jestli se použije dump z auta, nebo výchozí soubor, který se upraví...

Je to stejný princip jako u "nalejvačů" - stačí jen správný soubor, který odpovídá HW a SW a lejou to do desítek aut, jediný soubor... Tak já bych tam jen nalil to, co tam patří, pouze uškrcené o DPF*...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 4955 | Témat: 33

29.04 2017 23:40


Nerikam ze to nejde ale pochybuju ze tohle nekdo umi uvidis preju ti hodne stesti
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email