Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2019
Celkem je zde 11 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: mia63
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 43 161
Online návštěvníků
Návštěvníků: 4
Uživatelů: 7
Celkem: 11

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.7. 2007
Příspěvků: 92 | Témat: 25

12.08 2010 20:52


čau, když je motor teplý, tak OBČAS točí jak kdyby byla KO baterka, studený točí normálně. Když takhle mizerně točí a pak naskočí tak mi chvíli bliká vykřičník v závorce, pak to třeba hned chcípnu a další start už je relativně v pohodě.
Myslel jsem že budou špatná pouzdra tak jsem to dal opravit ale vše bylo zdravé, tak mi vymněnil ten spínač na startéru za 1700 ale je to pořád to samé. Nemůže to být nějaké relé nebo tak?

Už fakt nevím ((
Díky

Vyřešení dotazu:
nová baterka
Naposledy upravil Bajzík dne 20.08 2010 20:06, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





12.08 2010 20:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.6. 2009
Příspěvků: 199 | Témat: 18

12.08 2010 21:41


Vykřičník v závorce znamená nizký stav palubní sítě, což je pochopitelné když dlouho točíš motor. To že to špatně točí teplé muže byt podle toho jak to popisuješ, (že další start je v poho) třeba padáním nafty (u teplého motoru málo časté) a nebo třeba špatným čerpadlem. Ja mám starter taky nahlodaný a dělá mi to problém jen v zimě. Určitě se ozvou ostatní a zkušenější.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.7. 2007
Příspěvků: 92 | Témat: 25

12.08 2010 23:30


To není jako když padla nafta ale prostě točí pomalu, jakoby slabá baterie. Ale dík
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 704 | Témat: 48

13.08 2010 1:58


Bajzík: určitě si projdi veškerý silový ukostření a plusy. Jak u baterie X kastle, tak svorky na baterii, ukostření starteru, prostě všechny kabely co s tím mají něco společného. oxidace je strašný prevít. Tím bych začal abys měl jistotu. Mohlo by to při špatné kostře být i tak, že se ti to přikostřuje přes žhavičky protože za studena vždy sepne žhavení( pod +5° i před startem). Při teplém motoru jsou žhavičky nepřipojené(relé žhavení rozepnuté) a kostření může mít větší odpor a ten velký proud tam neproteče bez ztrát. Toť jen má teorie ověřena na jednom Volvu, kde byl skoro upadlý kostřící kabel od baterky..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.7. 2007
Příspěvků: 92 | Témat: 25

13.08 2010 19:00


DĚKUJU za radu kouknu na o ukostření a dám vědět.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.7. 2007
Příspěvků: 92 | Témat: 25

14.08 2010 7:42


Ještžě kde je kostra motoru?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.7. 2007
Příspěvků: 92 | Témat: 25

14.08 2010 22:07


Tak jsem zkouknul ty kostry (dal jsem startovací kabel od - polu baterie na blok) Vše v normálu jako vždy když je motor studený.
Dal jsem dnes 2 delší trasy a po ohřátem motoru zas to samé - start jak s vybitou baterií a kontrolka nízkého palubního proudu.
Měřil jsem baterii poté co příjedu ohřátej cca 14V a klesá, altík dává cca 17V.

Vše mi vychází na špatný startér, protože kdyby byla špatná nějaká kostra tak to dělá stále a né jen pří teplém motoru/startéru. Jenže ten je zkontrolovanej a má novou spínací cívku, bezezměn.

Prý by se měl startér zkoušet na stolici pod zátěží, když mi měnil tu cívku tak to zkoušel jen ve svěráku. Bohužel nemám možnost zkusit jiný startér a kupovat ho na zkoušku se mi moc nechce. ((
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.8. 2007
Příspěvků: 227 | Témat: 7

14.08 2010 22:16


Hele jestli ti to dobiji 17V tak je to hodne, dobijet by to melo 13,8-14,2, tak ze baterka se ti pri tomhle dobijeni, jaky mas vari. Vymen rele na altiku a bude to v pohode
nahoru

sponzor





14.08 2010 22:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.7. 2007
Příspěvků: 92 | Témat: 25

14.08 2010 22:49


Taky se mi to zdálo dost ale nejsem elektrikář. V pondělí zajedu za tím co dělal startér.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.8. 2007
Příspěvků: 227 | Témat: 7

14.08 2010 22:52


Hele to relatko si vymenis i sam jsou to dva sroubky, doporucoval bych ti koupit to relatko bud od Bosche a nebo od Helly
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.7. 2007
Příspěvků: 92 | Témat: 25

14.08 2010 22:54


A kde to najdu je to přímo na altíku? jak to vypadá?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.7. 2007
Příspěvků: 92 | Témat: 25

14.08 2010 22:57


už to mám, zítra na to kouknu, dík moc
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.8. 2007
Příspěvků: 227 | Témat: 7

14.08 2010 22:59


jj to je presne ono, muze se k tomu dobre i na aute, dej tam novy a mas klid
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.7. 2007
Příspěvků: 92 | Témat: 25

14.08 2010 23:04


TO by bylo supr kdyby to bylo tímto. Koukal jsem že to není uplně nejlevnější tak doufám, že to bude ono. Zatím dík moc
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.7. 2007
Příspěvků: 92 | Témat: 25

15.08 2010 9:33


Tak jsem byl u kamaráda ten mi to ještě proměřoval a dobíjení je v pořádku, cca 14.3V můj měl asi vybikou baterku..
Takže zas od začátku, napadá někoho něco?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.7. 2007
Příspěvků: 92 | Témat: 25

19.08 2010 12:05


Tak jsem sehnal jiný startér a je to pořád to samé, takže už mi vážně docházejí patrony.
Je tam nějaké relé přes které spíná startér? mělo by to jít přímo ze spínačky¨, případně může toto dělat spínačka?
Už vázně netuším, poradte...
nahoru

sponzor





19.08 2010 12:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 7

19.08 2010 13:00


Bývají to i pouzdra ve startéru, když to točí langsam..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.7. 2007
Příspěvků: 92 | Témat: 25

19.08 2010 13:13


a u d i c 4:
Bývají to i pouzdra ve startéru, když to točí langsam..
ty jsou zkontrolovaná a i druhý startér je to samé.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.8. 2007
Příspěvků: 227 | Témat: 7

19.08 2010 22:19


No orech spinacky by to i moh delat, to vyzkousis jednoduse, zkus kdyz budes mit to auto ve stavu ze ti to dela, tak zkus zastartovat na primo, ze privedes plus primo na civku starteru, a uvidis
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.7. 2007
Příspěvků: 92 | Témat: 25

20.08 2010 20:05


Tak zdá se vyřešeno, už z nouze jsem koupil novou baterku které jsem přikládal nejmenší pozornost protože jsem ji měnil za jinou která chodila normálně.
Nechápu to ale jsem rád že to jde.(Teplým motorem neotočila)
Díky
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2din 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 100 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a4b7 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asn asr audi audi a3 8l audi a4 audi a6 audi a6 disky pneumatiky audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 barva baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homekit homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor motorizace mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana omezovač oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio radiátor ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro retrofit rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s5 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vstřiky audi a4 b8 vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna výměník vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojeni el. naklapeni svetel zapojeni vyhrivanych sedadel zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email