Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 346 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 341
Uživatelů: 5
Celkem: 346

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

02.08 2010 23:01


Zdravim..chci se zeptat jestli ma nekdo skušenosti s vypinanim turba pri zatiženi.priklad...jedu do kopce...tlačí tlačí a najedou netlači a zachvilku zase tlačíí....vahu sem menil a nepomohla.
nahoru

sponzor





02.08 2010 23:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.6. 2009
Příspěvků: 199 | Témat: 18

03.08 2010 8:50


Tak je tam nějaká regulace tlaku turba s kterou bejvají problémy. Diagnostika Ti určitě napoví víc, to je základ!!! a pak hledat na foru, užtady o tom musí být mraky
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

03.08 2010 9:04


Presne ako hovori MarkS, su to toho mraky, ale vo vacsine pripadov tlaci, potom prestane a nezacne kym nevypnes a nezapnes motor.
Postup pre teba:
Skontroluj vsetky tenke hadicky po celej trase od podtlakoveho cerpadla az k turbu, alebo ich rovno vymen, nech mas klud. Skontroluj vsetky hadice od vzduchoveho filtra az po nasavacie zvody. Skontroluj naklapanie turba.
Hladaj na fore, urcite najdes
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.12. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 19

03.08 2010 9:26


Podivej se na tu regulaci jestli ti vyjizdi az nahoru at ti nekdo nastartuje auto a ty se podivej je to takovy ventil u turba.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.12. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 15

03.08 2010 10:57


Doporučuju kouknout na regulaci jak chodí, jestli drží podtlad, (zjistíš i pusou).
Preventivně vyměnit všechny hadičky a vyházet gumový kolínka.
Pak bych řešil podtlakový ventily ( N75 a ventil u škrtící klapky), diagnostika bývá hodně orientařní, stejně ti nezbude nic jinýho než pokus/omly.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

06.08 2010 13:44


diky diky...N75 je co prosimte? bohužel sem si chtel stahnout treba Etku ale smojim pripojenim je to na dlooooouho.občas po nastartovani to vydava takovej hlubokej zvuk jako dddddd ddddd... a když sem koukal pod haupnu tak nat turbem jak jeten kravinec tak se zatahuje a povoluje sam od sebe nakou chvili.nekdo mi rikal žesi to prej naklapi lopatky boco..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.12. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 15

06.08 2010 21:28


Ta kovová věc nad turbem je regulace, naklápěním lopatek buď směřuje vzduch na lopatky turba a nebo okolo ( mimo lopatek turba ). Je to určitá náhražka bypassu.

- odpoj hadičku která vede do tý baňky nad turbem a podtlakem ( normálně pusou ) zkus jestli se hýbe ta tyčka co vede do turba ( měla by jezdit tak 1,5 - 2 cm)
( tím poznáš zda funguje regulace ( naklápení lopatek ) a hlavě jestli drží tlak )

- potom bych vyměnil všechny ty hadičky co tam vedou od tý baňky turba až pod expanzní nádobku s chladící kapalinou ( koupíš v mototechně za cca 50,- Kč/metr )

- další varianta je pokud to má takový dunivý zvuk, možná bych se podíval na hadice za turbem co vedou do chladiče vzduchu, jednou mi praskla svorka a hadice trochu slezla a mělo to zvuk jako nějakej pětilitr a nemělo to tah.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

06.08 2010 22:33


Tak já tohle řešil na pasatu a byla prasklá hadice k turbu, od cooleru do turba.
nahoru

sponzor





06.08 2010 22:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 58 | Témat: 6

17.02 2013 23:42


Tak a uz mam tento isty problem aj ja. Boha krista ako auto mam mesiac a uz riesim 5tu vec. Maxidot*, ASR*, ramena,...
No ale povedal som ok, auto si DAM* do poriadku a snad ma vydrzi par rokov. Necakal som, ze sa to bude sypat vsetko po sebe.
Zacinam ma z neho nervy a pritom som zan zaplatit ovela viac nez je priemerna cena. Fakt ma ide jebnut.

Takze moj problem.
A6 C5 110KW 2,5 TDI*
Parafrazujem kolegu:
"Zdravim..chci se zeptat jestli ma nekdo skušenosti s vypinanim turba pri zatiženi.priklad...jedu do kopce. alebo pri vyssom prevodovom stupni. 4-5-6 Na 6 to robi takmer stale, ..tlačí tlačí a najedou netlači a zachvilku zase tlačíí. v cca 3s intervaloch...vaha vzduchu je OK."
Log som robil pred tyzdnom a vtedy este vsetko pekne ficalo.

dufam ze o tyzden to bude cerpadlo a cele ABS*. f*ck.

edit: Turbo* vycistene a slape to kraaaaasne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.2. 2013
Příspěvků: 8 | Témat: 0

20.02 2013 22:00


zdravím měl jsemstejnej problem,chvilku jela pak stratila výkon a pak zase jela,příčina byla blbej kontakt na prvním vstřku,na diag.mi to ukázalo že je nefunkční,v servisu mi řekly že usím nechat uděla,cca 20000kč,tak sem si stím pohrál,vyčistil a je to bez problému.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email