Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 13 června 2021
Celkem je zde 10 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: vitektra
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 47 200
Online návštěvníků
Návštěvníků: 9
Uživatelů: 1
Celkem: 10

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2010
Příspěvků: 132 | Témat: 17

01.08 2010 21:55


Zdravím,vím, že se to tu pořád řeší dokola, ale nikde jsem nenašel jak se pozná že vstřik odchází, nebo celkově kdy tak se dá cca čekat výměna vstřiků po 200,250,300 tis km? Nejsem žádnej mechanik a netuším jak se tyhle věci poznají... Děkuji za pár rad ....

edit:SCORPION
nahoru

sponzor





01.08 2010 21:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

01.08 2010 22:31


při napojení počítače a VAgu ti to ukáže graf.. dobré je to změřit i za jízdy.. nevím odkud jsi ale kluků co to umějí je tu hafo.. musíš o sobě toho napsat více aby se tě někde ujal
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2010
Příspěvků: 132 | Témat: 17

02.08 2010 16:57


Díky moc, domlouval jsem se s lumpiqem na tempomatu ,tak zkusím i tohle jestli neumí
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

02.08 2010 18:13


to si piš.. nebo vlastu.. ale lumpiq umí.. jinak vstřik jeden docela řacha fakt. nedávno to tu někdo psal.. tuším tak 8 tis +-
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2010
Příspěvků: 132 | Témat: 17

02.08 2010 20:07


JJ, to právě vím, mám najeto sice 150 tis, ale fakt netuším, Lumpiq poradil, děkuji tímto, a vstřiky říkal, že se daj odečíst podle nějákejch korekcí, ale tak jsme to hluboce neřešili, každopádně umíííí...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 236 | Témat: 6

02.08 2010 20:33


ricom:
při napojení počítače a VAgu ti to ukáže graf.. dobré je to změřit i za jízdy.. nevím odkud jsi ale kluků co to umějí je tu hafo.. musíš o sobě toho napsat více aby se tě někde ujal
Kluků co tyhle vstřiky uměj otestovat s protokolem tady asi hafo nebude.Tam kde to dělaj stojí jeden kus 500 kč.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2010
Příspěvků: 132 | Témat: 17

02.08 2010 20:46


Nevím, mě by to prostě zajímalo... Protože přECI* jen 100 tis za výmenu je 100 tis ať vím, s čím počítat...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 236 | Témat: 6

02.08 2010 20:52


Měl sem na testu trysky se 175000km a všechny hodnoty v toleranci.
nahoru

sponzor





02.08 2010 20:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

03.08 2010 18:21


Jan08:
Nevím, mě by to prostě zajímalo... Protože přECI* jen 100 tis za výmenu je 100 tis ať vím, s čím počítat...


že by byly všechny v trapu to těžko... tak jeden dva budiž ale všechny to už se ti vyplatí posehnat motor skoro..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2010
Příspěvků: 132 | Témat: 17

04.08 2010 17:26


ricom:
y byly všechny v trapu to těžko... tak jeden dva budiž ale všechny to už se ti vyplatí posehnat motor skoro.

No to asi máš recht s tím motorem, ale pak ty čísla motorů a při případném prodeji problémy... no tak hold až půjdu do servisu, nechám to něják zkontrolovat podle těch hodnot v počítači... každopádně díky za rady...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

04.08 2010 18:50


motory se u nás neevidují.. a pokud nekupíš nějakou čorku nebudem problém..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2010
Příspěvků: 132 | Témat: 17

04.08 2010 19:03


ahaa.. to jsem nevěděl, vím jen když jsem šel na evidenčku, že mi to číslo motoru tam někde hledali...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

04.08 2010 19:30


na evidenčce mám za to kontrolují jestli to není čorka ten motor.. ale motory se fakt už neevidují.. co vím.. a myslím že ve velké TP je číslo série motoru jen..
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 797 | Témat: 15

05.08 2010 6:21


Přesně tak, číslo motoru se neeviduje. A to co ti kontrolují na evidenčce je kód motoru (a tam bys měl mít stajný i po výměně). Co jsem zjišťoval před rokem přímo na audi (protože mě Slovinci na hranicích buzerovali, že mi nesedí výrobní číslo motoru s VINem – nevím kde k tomu přišli), tak motor ani žádné jiné číslo nemá. Tudíž se ptám, podle čeho zjistí jestli je ten motor kradený?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

05.08 2010 14:52


no samozřejmě že zjistí.. když se někde čorne auto hlavně lepší, tak máš přECI* databási dílů které dané auto má. a u lepších aut což audi jsou tak jsou registrovány díly docela podrobně..

tak nějak to funguje.. otázka jak kde se to moc hlídá.. ale někdo mi říkal že mu lustrovali bavoráka fakt dost důkladně někde na čáře a zíral co vše kontrolovali..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

05.08 2010 18:11


ricom:
tuším tak 8 tis +-

tak to přidej!
800 éček kus
nahoru

sponzor





05.08 2010 18:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

05.08 2010 22:21


to se mi zdá nějak moc.. já myslím že to tady už někdo psal 800 éček je fakt nějak moc ne
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 797 | Témat: 15

06.08 2010 6:34


ricom:
no samozřejmě že zjistí.. když se někde čorne auto hlavně lepší, tak máš přECI* databási dílů které dané auto má. a u lepších aut což audi jsou tak jsou registrovány díly docela podrobně..

tak nějak to funguje.. otázka jak kde se to moc hlídá.. ale někdo mi říkal že mu lustrovali bavoráka fakt dost důkladně někde na čáře a zíral co vše kontrolovali..


Kdo tu databázi má? Kde na motoru je to číslo, podle kterého to identifikují? Právě po té kontrole jsem to konzultoval asi se třemi servisy Audi (2× Praha a jednou Pardubice už si přesně nepamatuju, které to byly), a všude mi shodně řekli, že se nic takového neeviduje, že na motoru žádné takové číslo není a že nejsou schopni mi říct, jestli mám v autě motor, který tam má být (kód motoru mi samo sedí) a to ani, kdybych k nim přijel a oni to okoukli...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

06.08 2010 13:23


nasty:

no přECI* tam musí být nějaké výrobní číslo motoru.. nějakej čárovej kod.. no nehádám se je možné že ne a že veškerá čísla jsou jen katalogová..

ale že by u motoru nebylo výrobní číslo, nebo u turba.. divné ale je to možné
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

06.08 2010 23:49


spíše by mě zajímalo jestli ta cena 800 éček je fakt tak moc pravdivá.. nemůžete někdo juknout někam do Etky či tak.. jen pro info..
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 797 | Témat: 15

07.08 2010 22:16


ricom: Taky se nechci hádat. Ale tohle mi řekli. A také říkali, něco ve smyslu, že od té doby co je motor regulérní výměnný díl, že by to nemělo smysl a že proto už všude figuruje jen kód motoru...
Na druhou stranu by mě zajímalo co za číslo mi ty Slovinský celnický paka kontrolovali. Ale to už je jedno.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

07.08 2010 23:52


nasty: optám se v pondělí v ISR jedu tam pro repráček a bude tam dobrej skladnik.. tak zjistím nějaký moudro.. kdyby něco někdo chtěl stačí říct..či napsat
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 236 | Témat: 6

08.08 2010 3:06


nasty:
ricom: Taky se nechci hádat. Ale tohle mi řekli. A také říkali, něco ve smyslu, že od té doby co je motor regulérní výměnný díl, že by to nemělo smysl a že proto už všude figuruje jen kód motoru...
Na druhou stranu by mě zajímalo co za číslo mi ty Slovinský celnický paka kontrolovali. Ale to už je jedno.
Na každým motoru je kod + číslo.Ale v cz dokladech se už udává pouze kod(třeba BMK)
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

08.08 2010 12:33


jo jo já vím že v dokladech je jen kod.. ale myslel jsem to tak že určitě je dohledatelný jakýkoliv motor podle nějakého výrobního čísla, čárový kod či tak..
nahoru

sponzor





08.08 2010 12:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

08.08 2010 18:34


jinak jsem poprosil Uniona ohledně ceny vstříků.. tady je odpověď..

**
už jsem se díval, ale nevim přesně které. Chtělo by to obj.číslo. Jinak je tam cena cca. 8500Kč za jeden.
**

to na tom slovensku máte nějaký dardy za to ne kluci


nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2009
Příspěvků: 61 | Témat: 10

08.08 2010 19:14


To jo ja jsem kupoval 3500Kč/ks + 2000Kč výměna včetně přizpusobeni všech 6ks, jinač čím vyžší posledni písmeno v čísle dílu tak tim novější serie a tim teoreticky kvalitnější původni jsem měl A teď mám H
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

08.08 2010 19:29


tak to je fakt asi dost málo.. a to jsi je prosím tě koupil kde.. nezlob se ale tuhle cenu ti nevěřím ani náhodou.. a jestli jsi tak dobře koupil a umíš to okamžitě si otevři nějakej dobrej krámek na netu stačí budeš neskutečně za vodou..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2009
Příspěvků: 61 | Témat: 10

09.08 2010 8:42


Zkusim mu dneska cinknout jestli je ma tak ti DAM* kontakt, typek pracuje primo v boschi, jinac ma jeste svoji dilnu na ktere maka po sichte. Nakoupi pres sedy kanal bere po 100ks tak se dostane na takovou cenu, vi ze to prodaji je to horke zbozi.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

09.08 2010 11:09


to pak ju to beru tome737 zajímavé..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2009
Příspěvků: 61 | Témat: 10

09.08 2010 11:40


Porad jsou mas kontakt v SZ
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email